SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 12-11-2011 18:38:08 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jongen tochquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik verveel me al de hele dag. heb 3 seizoenen family guy gekeken.
Niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja what the fuck moet ik daar mee
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als BDH bij Foto's op Partyflock de foto met mij erop kan vinden trakteer ik iedereen op een biertje vrijdag.
ze staan nog niet online.
quote:
dat moeite noemenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Al die moeite voor een biertje
Ajuusquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben weg, houdoe mensjes!
Juistemquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
tumblr... je moet wat als je je verveelt
Staat vrijdag al dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als BDH bij Foto's op Partyflock de foto met mij erop kan vinden trakteer ik iedereen op een biertje vrijdag.
ze staan nog niet online.
Van de week las ik nog het onderstaande, en hij heeft nog groot gelijk ook.quote:
Hij heeft er wel gelijk in inderdaad. Sociale media sowieso.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Van de week las ik nog het onderstaande, en hij heeft nog groot gelijk ook.
“I’m really scared for my generation, you know. The thing that scares me most is Tumblr. I hate what Tumblr has become. Because it like, it reminds me of those clique-y girls in high school that used to make fun of everyone else and define what was cool, but in five years, when you all graduate, that shit doesn’t matter. No one gives a fuck about that shit. Instead of kids going out and making their own moments, they’re just taking these images and living vicariously through other people’s moments. It just kills me. Then you’ll meet them and they’re just the biggest turkey in the world. They don’t actually embody any of those things. They just emulate. It’s scary man, simulation life that we’re living. It scares me.”
-Drake
Verjaardag van zo'n mattie, alleen heb ik nog 5 minutenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En net zei je nog wat je geen leven had, waarom ga je dan weg?
Ja zonder mij is het altijd saai.quote:
Dat zal het zijnquote:Op zondag 13 november 2011 01:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zonder mij is het altijd saai.
Moggelquote:
Gaat al beter, heb al zo'n 20 uur zonder pijnstillers gedaan, maar ga zometeen toch maar even een paracetamolletje pakken. Zwelling is ook iets minder, maar ik zie er nog steeds uit als een hamster.quote:Op zondag 13 november 2011 10:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe is het met de pijn/zwelling?
Ah dat duurt ook lang dan, hopelijk is alles snel over. Sterkte nogquote:Op zondag 13 november 2011 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat al beter, heb al zo'n 20 uur zonder pijnstillers gedaan, maar ga zometeen toch maar even een paracetamolletje pakken. Zwelling is ook iets minder, maar ik zie er nog steeds uit als een hamster.
Ach, merk er nu weinig van, alleen wel balen dat eten lastiger is en dat ik echt niet wil bewegen, omdat het echt een heel naar gevoel geeft als ik loop. Voor de rest gaat het prima, ga morgen ook gewoon naar een concert (van Wilcoquote:Op zondag 13 november 2011 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah dat duurt ook lang dan, hopelijk is alles snel over. Sterkte nog
Nouja wel kutquote:Op zondag 13 november 2011 10:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach, merk er nu weinig van, alleen wel balen dat eten lastiger is en dat ik echt niet wil bewegen, omdat het echt een heel naar gevoel geeft als ik loop. Voor de rest gaat het prima, ga morgen ook gewoon naar een concert (van Wilco, zegt je waarschijnlijk niet zoveel, maar goed.
) Maar bedankt in ieder geval.
Vroeger misschien, nu is het... lastig te beschrijven, maar ik vind het in ieder geval geen alt-country (meer). Jep, morgen in 013, dus ook nog lekker dichtbij.quote:Op zondag 13 november 2011 11:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nouja wel kutLas dat hun alternative country maken, klinkt interessant. Maar tof komen ze gewoon naar Nederland?
Lekker ingewikkeldquote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vroeger misschien, nu is het... lastig te beschrijven, maar ik vind het in ieder geval geen alt-country (meer). Jep, morgen in 013, dus ook nog lekker dichtbij.
fristi > chocolademelkquote:Op zondag 13 november 2011 17:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kwam net beetje kots naar boven van de liter chocolademelk die ik net naar binnen heb gegoten
vroeger wel jah tegenwoordig niet meer toen ze besloten dat iedereen gezond moest doen... nu proeft het als melk met een raar smaakjequote:
Niet. I love itquote:Op zondag 13 november 2011 17:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
vroeger wel jah tegenwoordig niet meer toen ze besloten dat iedereen gezond moest doen... nu proeft het als melk met een raar smaakje
valt best meequote:
gatverquote:
Nou in die tijd dat jij hier nu bent zijn er al bijna meer posts dan de rest van de dagquote:
maar gisteren was ik er niet, bam, heel topic vol!quote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou in die tijd dat jij hier nu bent zijn er al bijna meer posts dan de rest van de dag
Ja dat is waarquote:Op zondag 13 november 2011 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
maar gisteren was ik er niet, bam, heel topic vol!
Dit. Sowieso.quote:
Ben jij er een?quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef DigitalGirl het volgende:
die lopen in de mist door de straten van den bosch
DigitalGirl is een man.quote:
Inderdaad... een man die op zoek is naar een leuke film om dadelijk eens te kijken. Maar kan niks bedenkenquote:
Als je mijn quote edit, doe het dan even in bold a.u.b.quote:Op zondag 13 november 2011 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad... een man die op zoek is naar een leuke film om dadelijk eens te kijken. Maar kan niks bedenken
Dan is heel het principe van quote editten weg.quote:Op zondag 13 november 2011 19:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je mijn quote edit, doe het dan even in bold a.u.b.
Ja oké, daar heb je een punt. Mijn punt: ik heb DigitalGirl nooit gezien en weet ook niet of hij sexy is. Dus, pics, DG?quote:Op zondag 13 november 2011 19:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dan is heel het principe van quote editten weg.
Jij eerstquote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja oké, daar heb je een punt. Mijn punt: ik heb DigitalGirl nooit gezien en weet ook niet of hij sexy is. Dus, pics, DG?
Ik vroeg geen pics van jou hè. Ik heb geen leuke foto's en op dit moment zie ik eruit als een hamster, dus mij zie je gewoon op de meet. DG moet wel even een foto posten vind ik.quote:
Eens. Vooral omdat tie niet eens in 's-Hertogenbosch schijnt te wonenquote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vroeg geen pics van jou hè. Ik heb geen leuke foto's en op dit moment zie ik eruit als een hamster, dus mij zie je gewoon op de meet. DG moet wel even een foto posten vind ik.
OMGquote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens. Vooral omdat tie niet eens in 's-Hertogenbosch schijnt te wonen
quote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens. Vooral omdat tie niet eens in 's-Hertogenbosch schijnt te wonen
Mannen kunnen ook sletten zijn. Maar dan is het positief.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Muisraket het volgende:
Aaah ik ben echt bang dat ik nu denk dat het best klikt met sommigen (Barrie) en dat het daar dan helemaal niet zo is... Of dat ik denk dat sommigen heel knap zijn en daar dan een puisterige zolderkamerfokker blijken te zijn. Of dat ik zie dat mensen schrikken van mijn uiterlijk.
Nee joh, ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Muisraket het volgende:
Aaah ik ben echt bang dat ik nu denk dat het best klikt met sommigen (Barrie) en dat het daar dan helemaal niet zo is... Of dat ik denk dat sommigen heel knap zijn en daar dan een puisterige zolderkamerfokker blijken te zijn. Of dat ik zie dat mensen schrikken van mijn uiterlijk.
quote:Op zondag 13 november 2011 20:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Net tegen zon reggaeton sletje: 'maar oke je vind top 40 wel leuk kan sommige zijn zeker goed!'
slet: 'ja klopt haha ik vind bijvoorbeeld pitbull een hele goede zanger, hij maakt ook echt hele goede muziek'
ik 'ja ik vind het meer een kwestie van smaak goede muziek maakt hij in principe niet maar mensen kunnen het wel waarderen en er op dansen'
slet: 'nee tuurlijk is pitbull wel een goede artiest zijn teksten zijn echt heel goed'
ik: ''
Lyric van pitbull:
Me not working hard?
Yea right picture that with a kodak
And better yet, go to times square
Take a picture of me with a kodak
Took my life from negative to positive
And I just want y'all know that
And tonight, let's enjoy life
bitch, pleasemet je kodak.
Ik ben kenkerlelijk (geen grap) dus maak je niet druk.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Muisraket het volgende:
En hij heeft chicks. Maar zn muziek is gewoon slechtquote:Op zondag 13 november 2011 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Al is pitbull wel een hitjesmaker
Nee, de mensen van zijn platenmaatschappij zijn hitjesmakers. Pitbull is enkel een medium.quote:Op zondag 13 november 2011 20:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Al is pitbull wel een hitjesmaker
Tekst is top... hij heeft reclame gemaakt voor Kodak op zo'n groot billboard met hem erop op times square vandaar. Alleen de meeste weten dat blijkbaar niet.quote:Op zondag 13 november 2011 20:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Lyric van pitbull:
Me not working hard?
Yea right picture that with a kodak
And better yet, go to times square
Take a picture of me with a kodak
Took my life from negative to positive
And I just want y'all know that
And tonight, let's enjoy life
bitch, pleasemet je kodak.
Ieder zo zijn smaak, 95 procent van de mensen kan hardcore ook niet waarderen tochquote:Op zondag 13 november 2011 20:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
En hij heeft chicks. Maar zn muziek is gewoon slecht
Haha ik heb niets tegen meisjes met puistjes en zolderkamers hoor, ik bedoel dat als het echt stereotype fokkers zijn, vna die WOW-nerds zeg maar, dat zou ik wel jammer vinden. En dan doel ik meer op de mannen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]Dan gaan wij het niet goed vinden want ik heb puistjes en een ''zolderkamer''
![]()
Maargoed ik ben ook wel bang dat het in het echt kei anders is met jullie
He is mister worldwide.quote:Op zondag 13 november 2011 20:03 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, de mensen van zijn platenmaatschappij zijn hitjesmakers. Pitbull is enkel een medium.
Werkelijk top ja, echt briljant gewoon. Echt fantastisch man ik wil hem nu kontneuken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tekst is top... hij heeft reclame gemaakt voor Kodak op zo'n groot billboard met hem erop op times square vandaar. Alleen de meeste weten dat blijkbaar niet.
Drake ookquote:Op zondag 13 november 2011 20:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tekst is top... hij heeft reclame gemaakt voor Kodak op zo'n groot billboard met hem erop op times square vandaar. Alleen de meeste weten dat blijkbaar niet.
Ik heb facebook, maar daar wacht ik nog even mee, oké?quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Nee joh, ik in ieder geval niet.
Heb jij facebook? dan kan je mij, BDH en KK toevoegen
Klopt ook, maar hardcore is in principe gewoon underground.quote:Op zondag 13 november 2011 20:04 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ieder zo zijn smaak, 95 procent van de mensen kan hardcore ook niet waarderen toch
Na vrijdag gewoonquote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb facebook, maar daar wacht ik nog even mee, oké?
Oh dat gaat dan meevallen want ik game niet, en ben geen nerdquote:Op zondag 13 november 2011 20:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha ik heb niets tegen meisjes met puistjes en zolderkamers hoor, ik bedoel dat als het echt stereotype fokkers zijn, vna die WOW-nerds zeg maar, dat zou ik wel jammer vinden. En dan doel ik meer op de mannen.
Precies.quote:
Ik ben ook benieuwd, maar wel een beetje bang.quote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Oh dat gaat dan meevallen want ik game niet, en ben geen nerdBen wel benieuwd naar iedereen
Logisch dat tie dat wil, dat scheelt nogal wat miljoenen op de bankquote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Klopt ook, maar hardcore is in principe gewoon underground.
Hij probeert mainsteam te gaan.
Underground is over het algemeen een smaak die je wel of niet leuk vind.
Mainstream is gemaakt om de meeste mensen het te laten waarderen.
Haha, en wel vragen om foto's van mij.quote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb facebook, maar daar wacht ik nog even mee, oké?
Herkenbaarquote:Op zondag 13 november 2011 20:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd, maar wel een beetje bang.
Haha, ik weet sowieso niet of ik erg lang kan blijven. Maar inderdaad als het echt doodsaai is ga ik ook hoor, maar aan de andere kant kennen een aantal mensen elkaar al en volgens mij kunnen we allemaal best goed ouwehoeren.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hallo ik ga ze toch ook voor de eerste keer zien
Als het me niet bevalt ben ik weg haha!
Ja maar daar gaat het niet om, tuurlijk wil hij geld, maar dat maakt zn muziek nog niet 'goed'quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Logisch dat tie dat wil, dat scheelt nogal wat miljoenen op de bank
Wat voor muziek vind jij leuk dan?quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Haha, en wel vragen om foto's van mij.
[ afbeelding ]
Ja op Fok, dadelijk is iedereen kei stilquote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Haha, ik weet sowieso niet of ik erg lang kan blijven. Maar inderdaad als het echt doodsaai is ga ik ook hoor, maar aan de andere kant kennen een aantal mensen elkaar al en volgens mij kunnen we allemaal best goed ouwehoeren.
Ik denk dat ik het met jouw, bdh en kk sowieso wel goed kan vinden hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 20:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja op Fok, dadelijk is iedereen kei stilBen trouwens benieuwd of Tux komt
Je weet maar nooit toch?quote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het met jouw, bdh en kk sowieso wel goed kan vinden hoor.
Daar ben ik ook benieuwd naar ja.quote:Op zondag 13 november 2011 20:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben trouwens benieuwd of Tux komt
Klopt, zolang niemand gaat kutten mag ik iedereen in principe.quote:
Volgens mij ben jij in het echt, super rustigquote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar ja.
Ja one love, no homoquote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef Muisraket het volgende:
Ik hoop dat Augustus_Thijs en shifto ook komen, want daar voel ik dan weer vooral een klik mee.En Barrie natuurlijk maar dat heb ik al 6 keer gezegd nu.
Als ik zenuwachtig ben ga ik juist heel veel praten.quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in het echt, super rustig
En anders gewoon terug kutten.quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Klopt, zolang niemand gaat kutten mag ik iedereen in principe.
One love, wel halve homo maar naar jou voor 99% zeker gewoon platonisch.quote:
Haha wel ergquote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als ik zenuwachtig ben ga ik juist heel veel praten.Maar mensen denken wel altijd dat ik rustig ben ja, sterker nog, mensen die me best goed kenden waren helemaal verbaasd dat ik uitgaan leuk vind.
Hihi als mensen gaan haten ga ik terughaten, de klas waar ik in zit is een hatersklas, haten is leukquote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En anders gewoon terug kutten.Met een beetje geluk zie je ze dan toch nooit meer terug.
Halve homoquote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
One love, wel halve homo maar naar jou voor 99% zeker gewoon platonisch.(Vind al iemand leuk.
)
du bist bisexueel?quote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef Muisraket het volgende:
[..]
One love, wel halve homo maar naar jou voor 99% zeker gewoon platonisch.(Vind al iemand leuk.
)
Is het ook niet nee.quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Haha wel ergEn volgens mij ook niet handig, veel praten als je zenuwachtig bent
quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hihi als mensen gaan haten ga ik terughaten, de klas waar ik in zit is een hatersklas, haten is leuk
Jep, wat ik normaal gesproken stil hou, maar het voelt veel fijner om het gewoon te zeggen. En aangezien ik jullie idd niet eens hoef te zien als ik dat niet wil, zeg ik het er gewoon bij.quote:
Ik heb een vriendin die is lesbisch, ik vind vrouwen die vrouwen ook leuk vinden echt geweldig.quote:Op zondag 13 november 2011 20:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep, wat ik normaal gesproken stil hou, maar het voelt veel fijner om het gewoon te zeggen. En aangezien ik jullie idd niet eens hoef te zien als ik dat niet wil, zeg ik het er gewoon bij.
Geniaalquote:Op zondag 13 november 2011 20:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als het tussen ons klikt gaan we chicks spotten!
Dan gaan ik en muisraket jouw beoordelenquote:
Mwa, ik ken lesbiënnes die tof zijn, maar ook lesbiënnes die stiekem best bekrompen zijn en mij eigenlijk niet accepteerden omdat dit makkelijker zou zijn etc.quote:Op zondag 13 november 2011 20:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die is lesbisch, ik vind vrouwen die vrouwen ook leuk vinden echt geweldig.
Heerlijke gesprekken kan ik daar mee voeren![]()
Als het tussen ons klikt gaan we chicks spotten!
niet echt gebonden aan een genre als het mijn maar leuk in de oren klinktquote:Op zondag 13 november 2011 20:09 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Wat voor muziek vind jij leuk dan?
Nouja veel mensen van vroeger weten het wel, te veel eigenlijk, maar van de mensen van mijn nieuwe school alleen een jongen, omdat hij zelf homo is.quote:Op zondag 13 november 2011 20:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Muisraket, lijkt me wel kut/moeilijk als je je ''anders'' moeten voordoen bij vrienden/mensen met wie je omgaat. En niet gewoon jezelf kan zijn ofzo.
Had dit helemaal over het hoofd gezien.quote:Op zondag 13 november 2011 20:15 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Halve homoGaat dat wat worden denk je?
Of wil je het daar niet over hebben?
Ben je niet bang dat diegene het doorvertellen aan andere die je verder kent?quote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nouja veel mensen van vroeger weten het wel, te veel eigenlijk, maar van de mensen van mijn nieuwe school alleen een jongen, omdat hij zelf homo is.En echt kut is het op dit moment niet hoor
, maar op momenten dat het gaat over homoseksualiteit of biseksualiteit of als ik verliefd ben op een meisje, dan is het wel balen.
Hmm oke. Apartquote:Op zondag 13 november 2011 20:28 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Had dit helemaal over het hoofd gezien.Antwoord: denk niet dat het iets gaat worden... Is misschien ook maar beter. Maar goed.
Nee, dat waren mensen die wat dat betreft redelijk te vertrouwen waren. Van vroeger is er eigenlijk maar één vriendin die het niet weet. De voornaamste redenen dat de rest het weet is omdat ik op het eind zoiets van 'fuck it' had: was mijn laatste jaar op die school, wist dat ze het zouden accepteren omdat er bij ons op school echt bizar veel mensen (in die vriendengroep) uit de kast waren en ze dat accepteerden. Dus als ze het door zouden vertellen dan alleen aan mensen die ik toch nooit sprak, of aan dat meisje, maar dan zou ik meteen met hen de vriendschap beëindigen en daar zag ik ze dus niet voor aan.quote:Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat diegene het doorvertellen aan andere die je verder kent?
Ja wel begrijpelijk op dat soort momenten. Maarja als het ooit wat serieus wordt komen ze er toch wel achter lijkt me.
[..]
Hmm oke. Apart
Wel veilig om het aan hun te vertellen dan.quote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, dat waren mensen die wat dat betreft redelijk te vertrouwen waren. Van vroeger is er eigenlijk maar één vriendin die het niet weet. De voornaamste redenen dat de rest het weet is omdat ik op het eind zoiets van 'fuck it' had: was mijn laatste jaar op die school, wist dat ze het zouden accepteren omdat er bij ons op school echt bizar veel mensen (in die vriendengroep) uit de kast waren en ze dat accepteerden. Dus als ze het door zouden vertellen dan alleen aan mensen die ik toch nooit sprak, of aan dat meisje, maar dan zou ik meteen met hen de vriendschap beëindigen en daar zag ik ze dus niet voor aan.
Ik heb het nooit aan mijn ouders verteld, maar volgens mij hebben ze wel een vermoeden. Dus als het ooit serieus wordt met een meisje, zal ik het wel moeten vertellen ja...
En wat is er zo apart aan dat laatste stuk?Het is gewoon iemand die ik ergens best wel leuk vind, maar waarvan ik niet zo goed weet of het wel zou werken.
Het is niet te verstaanquote:Op zondag 13 november 2011 21:19 schreef Roflpantoffel het volgende:
Hil ut durp, de sprèkt zun liefde uit veur jou.
![]()
Ook weer geweldig
quote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga in ieder geval sowieso na een aantal goudgele pretcilinders m'n hoofd ingeschoven te hebben "intelligente" gesprekken houden met A_T. Dat weet ik gewoon nu al.
Daar moet ik bij zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ga in ieder geval sowieso na een aantal goudgele pretcilinders m'n hoofd ingeschoven te hebben "intelligente" gesprekken houden met A_T. Dat weet ik gewoon nu al.
Vooral 's avonds, heb even geen agenda bijdehand (see what I did there?quote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Hoelaat komt jullie eigenlijk uit?
quote:Op zondag 13 november 2011 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vooral 's avonds, heb even geen agenda bijdehand (see what I did there?![]()
) maar volgens mij komt 's middags me niet echt uit. Volgende week kan ik evt. ook.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:29 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vooral 's avonds, heb even geen agenda bijdehand (see what I did there?![]()
) maar volgens mij komt 's middags me niet echt uit. Volgende week kan ik evt. ook.
Waarom zo onzeker trouwens? Als het niet klikt, pech.quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Muisraket het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 21:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom zo onzeker trouwens? Als het niet klikt, pech.
Het gaat om kwaliteit, waarom denk je dat ik eerder vroeg wat een leuk cafe was.quote:Op zondag 13 november 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Boeiend in welke tent het is, net alsof het ineens mieters gaat worden als het bij de parade is.
Niet mee eens, al sta ik in de grootste ballentent met gezellige mensen vermaak ik me nog.quote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het gaat om kwaliteit, waarom denk je dat ik eerder vroeg wat een leuk cafe was.
Ik niet.quote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet mee eens, al sta ik in de grootste ballentent met gezellige mensen vermaak ik me nog.
Dat boeit dus welquote:Op zondag 13 november 2011 22:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Boeiend in welke tent het is, net alsof het ineens mieters gaat worden als het bij de parade is.
Dat zeg ik uitermate kwalitatieve tent...quote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Niet mee eens, al sta ik in de grootste ballentent met gezellige mensen vermaak ik me nog.
+ Dat ze misschien helemaal niet gezellig zijn en de kans groter is dat je bekende tegenkomt op de markt of parade.quote:Op zondag 13 november 2011 22:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik kom vrijdag anders liever geen bekende tegen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:09 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
+ Dat ze misschien helemaal niet gezellig zijn en de kans groter is dat je bekende tegenkomt op de markt of parade.
Want?quote:Op zondag 13 november 2011 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik kom vrijdag anders liever geen bekende tegen.
Ik al helemaal nietquote:Op zondag 13 november 2011 22:11 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou ik kom vrijdag anders liever geen bekende tegen.
Dit dus.quote:Op zondag 13 november 2011 21:54 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Waarom zo onzeker trouwens? Als het niet klikt, pech.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En vooral het feit dat als jullie dalijk oppernerdjes zijn, ik niet gezien wil worden
Ja dan moet je juist bekende om je heen hebben. Kan je makkelijk zeggen 'o ff die gedag zeggen' maar dan uiteindelijk gewoon de Fokkers echt gedag zeggenquote:Op zondag 13 november 2011 22:17 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En vooral het feit dat als jullie dalijk oppernerdjes zijn, ik niet gezien wil worden
Of gewoon eerlijk zeggen van; het is mooi geweest houdoe!quote:Op zondag 13 november 2011 22:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ja dan moet je juist bekende om je heen hebben. Kan je makkelijk zeggen 'o ff die gedag zeggen' maar dan uiteindelijk gewoon de Fokkers echt gedag zeggen
Fokkers hè. Zijn niet direct.quote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Of gewoon eerlijk zeggen van; het is mooi geweest houdoe!
Alleen in het echt danquote:Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Fokkers hè. Zijn niet direct.
''Hallo ik ben Barrie''quote:Op zondag 13 november 2011 22:24 schreef DigitalGirl het volgende:
Hoe gaan jullie trouwens weten wie wie is, als je elkaars gezicht niet kent
ik herken bdh en kk al, BDH zie ik sws wel en muisraket denk ik ook.quote:Op zondag 13 november 2011 22:24 schreef DigitalGirl het volgende:
van de meeste ken ik t gezicht wel. Maar gewoon bij voornaamquote:Op zondag 13 november 2011 22:24 schreef DigitalGirl het volgende:
En wie ga je palenquote:Op zondag 13 november 2011 22:25 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
ik herken bdh en kk al, BDH zie ik sws wel en muisraket denk ik ook.
augustus thijs is een krullenbol die gefascineerd door romeinen is dus als ik een romein zie lopen is hij het.
Doe maar vast een kurk in je poepertquote:
Ik ben er toch niet.quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Doe maar vast een kurk in je poepert
Koestquote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Niet hopen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:47 schreef DigitalGirl het volgende:
maar zaterdag ga ik hier dus de foto's zien?
nietquote:
Autisten partyyyyyquote:Op zondag 13 november 2011 22:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
dikke lul dat er fotos worden genomen
en al helemaal geen filmpjes.
Komt tie weer aan met dat filmpjequote:Op zondag 13 november 2011 22:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Het blijft het ultieme fok represent filmpjequote:Op zondag 13 november 2011 22:49 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Komt tie weer aan met dat filmpje
Die op 15 seconden is wel een baas.quote:Op zondag 13 november 2011 22:49 schreef Roflpantoffel het volgende:
O yeee! Wie wil er niet bij deze stoere gasten horen.
Ojeequote:Op zondag 13 november 2011 22:49 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Het blijft het ultieme fok represent filmpje
Watjequote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de reden dat ik niet durf
hoezo, is toch leuk...quote:Op zondag 13 november 2011 22:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
hoi ik ben 41, BB is 37, KK is 19 en BDH is 49.quote:Op zondag 13 november 2011 22:53 schreef Roflpantoffel het volgende:
Wat zijn de leeftijden trouwens hier?
quote:Op zondag 13 november 2011 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hoi ik ben 11, BB is 18, KK is 19 en BDH is 12.
Oei, hoe oud is ST dan wel nietquote:Op zondag 13 november 2011 22:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hoi ik ben 41, BB is 37, KK is 19 en BDH is 49.
Bejaard, maar dat was al bekend.quote:Op zondag 13 november 2011 23:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Oei, hoe oud is ST dan wel niet
Alleen het beeld van een oud vrouwke?quote:Op zondag 13 november 2011 23:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb ook echt zo'n beeld over ST
quote:Op zondag 13 november 2011 23:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
Ik heb ook echt zo'n beeld over ST
Van die vieze gore haren, bietje grijs, zware van Nelle, tuinbroek, bergschoenenquote:Op zondag 13 november 2011 23:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Alleen het beeld van een oud vrouwke?
quote:Op zondag 13 november 2011 23:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Van die vieze gore haren, bietje grijs, zware van Nelle, tuinbroek, bergschoenen
beetje Ma Flodder?quote:Op zondag 13 november 2011 23:20 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Van die vieze gore haren, bietje grijs, zware van Nelle, tuinbroek, bergschoenen
Ongeveer ja, alleen dan de anorexia variant. En natuurlijk vegetarisch. Alles verrijkt onze cultuurquote:
Nee, niet anorexia. En vegetarisch ook niet denk ik. En eerder pvv dan groenlinks hoop ikquote:Op zondag 13 november 2011 23:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ongeveer ja, alleen dan de anorexia variant. En natuurlijk vegetarisch. Alles verrijkt onze cultuurtype.
Als je Boschveld leuk vind, dan ben je sowieso wat meer geneigd naar GL/PvdA/D66quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, niet anorexia. En vegetarisch ook niet denk ik. En eerder pvv dan groenlinks hoop ik
ik heb nog hoop dat ze zo niet isquote:Op zondag 13 november 2011 23:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Als je Boschveld leuk vind, dan ben je sowieso wat meer geneigd naar GL/PvdA/D66
O ja, jij wilde eerst met haar afspreken toch?quote:Op zondag 13 november 2011 23:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik heb nog hoop dat ze zo niet is
Hoe is het onder je steen?quote:Op zondag 13 november 2011 23:40 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
O ja, jij wilde eerst met haar afspreken toch?
Nee das goed te merkenquote:
Raar verhaaaaaalquote:
Komt nog wel ter sprakequote:Op maandag 14 november 2011 00:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jongeeee, maak mij dan niet nieuwsgierig. Vertel op!
Volgens mij ben jij veels te jong om te meeten. Denk dat dat helemaal mis gaat.quote:Op zondag 13 november 2011 22:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Vind de tent wel gaar
Terminus zon gare ierse pub. Ik wil er nog niet dood naast gevonden worden
Dit waardeer ik dan nog wel. Ben alleen wel 20 maar vooruit, accepté.quote:
Meneer heeft ST geneukt, no broma.quote:Op maandag 14 november 2011 00:02 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Jongeeee, maak mij dan niet nieuwsgierig. Vertel op!
Sowieso fok.rar.quote:Op zondag 13 november 2011 22:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Volgens mij ook. Ik baal.quote:Op maandag 14 november 2011 10:54 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Same here, volgens mij hebben we wat gemist
Vind het tegenvallenquote:Op maandag 14 november 2011 11:32 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Haha
Ooit wel de verhalen erover gehoord/gelezen..
En ok, nu ook wel gezien
Arme fokster
Na de verhalen had ik er idd ook meer van verwacht.quote:
Geen idee wat voor foto's het zijn, maar het is toch gewoon dr eigen schuld?quote:Op maandag 14 november 2011 13:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Na de verhalen had ik er idd ook meer van verwacht.
Maar kan wel begrijpen dat het kut is als er zoiets over je bestaat
Volgens mij zat haar ex-vriend ook op Fok.quote:Op maandag 14 november 2011 13:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Geen idee wat voor foto's het zijn, maar het is toch gewoon dr eigen schuld?Als je dat soort dingen doet kan je dat verwachten. Of ze moet ontvoerd zijn en er daarna sneaky foto's van haar zijn gemaakt. Maar dat lijkt me stug.
Leuk he, ouder zijn en je dan verheven voelen boven mij?quote:Op maandag 14 november 2011 01:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij veels te jong om te meeten. Denk dat dat helemaal mis gaat.
Ja, maar bijzonder is het niet. Wel leuk als je haar zou kennen.quote:Op maandag 14 november 2011 13:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Na de verhalen had ik er idd ook meer van verwacht.
Maar kan wel begrijpen dat het kut is als er zoiets over je bestaat
zou idd wel fapvoer zijnquote:Op maandag 14 november 2011 18:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar bijzonder is het niet. Wel leuk als je haar zou kennen.
Destijds was er veel heisa overquote:Op maandag 14 november 2011 18:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik heb ijsmeis.rar gedownload
Het is gewoon redelijk fapvoer maarja
Heb kennelijk niet zo heelveel gemist
i knowquote:Op maandag 14 november 2011 18:11 schreef Kutstudent het volgende:
Niet teveel over hebben. Vinden de hoge heren van fok niet zo leuk geloof ik.
Ook alleen maar omdat die chick mod is.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Destijds was er veel heisa over
doei sociale leven van kkquote:Op maandag 14 november 2011 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat die chick mod is.
Overigens net AC revelations opgepikt. Tot over 2 dagen.
Is die ondertussen alweer uit?quote:Op maandag 14 november 2011 18:15 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat die chick mod is.
Overigens net AC revelations opgepikt. Tot over 2 dagen.
Just Cause 2 heb ik anders toentertijd ook Nazi gespeeld met bijna elke quest.quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben nu bezig met Just Cause 2, aangezien Skyrim net te verslavend is op dit moment. Heb vroeger erg genoten van Fallout 3 en Oblivion, maar nu ik weet hoeveel tijd ik in zo'n spel steek... beter Skyrim laten liggen
Dat is wel waar ja, had ik vooral met fallout.quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben nu bezig met Just Cause 2, aangezien Skyrim net te verslavend is op dit moment. Heb vroeger erg genoten van Fallout 3 en Oblivion, maar nu ik weet hoeveel tijd ik in zo'n spel steek... beter Skyrim laten liggen
Je kan het maar ergens over hebben tochquote:Op maandag 14 november 2011 22:15 schreef DigitalGirl het volgende:
Er gaat heel wat over games gepraat worden vrijdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |