SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in het Plein.
De OP is hier te vinden.SPOILER: niet voor zwakke magen!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat opera voor de cultuur rijken onder ons.
Telefoonmaatschappij seal of approvement:
[ Bericht 0% gewijzigd door telefoonmaatschappij op 12-11-2011 18:38:08 ]If she ain't a FOK!er, you shouldn't fok her
Jongen tochquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:33 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik verveel me al de hele dag. heb 3 seizoenen family guy gekeken.
Niksquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:41 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ja what the fuck moet ik daar mee
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als BDH bij Foto's op Partyflock de foto met mij erop kan vinden trakteer ik iedereen op een biertje vrijdag.
ze staan nog niet online.
quote:
dat moeite noemenquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:51 schreef BarrieButsers het volgende:
Al die moeite voor een biertje
Ajuusquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:53 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ik ben weg, houdoe mensjes!
Juistemquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:02 schreef DigitalGirl het volgende:
tumblr... je moet wat als je je verveelt
Staat vrijdag al dan?quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Als BDH bij Foto's op Partyflock de foto met mij erop kan vinden trakteer ik iedereen op een biertje vrijdag.
ze staan nog niet online.
Van de week las ik nog het onderstaande, en hij heeft nog groot gelijk ook.quote:
Hij heeft er wel gelijk in inderdaad. Sociale media sowieso.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Van de week las ik nog het onderstaande, en hij heeft nog groot gelijk ook.
“I’m really scared for my generation, you know. The thing that scares me most is Tumblr. I hate what Tumblr has become. Because it like, it reminds me of those clique-y girls in high school that used to make fun of everyone else and define what was cool, but in five years, when you all graduate, that shit doesn’t matter. No one gives a fuck about that shit. Instead of kids going out and making their own moments, they’re just taking these images and living vicariously through other people’s moments. It just kills me. Then you’ll meet them and they’re just the biggest turkey in the world. They don’t actually embody any of those things. They just emulate. It’s scary man, simulation life that we’re living. It scares me.”
-Drake
Verjaardag van zo'n mattie, alleen heb ik nog 5 minutenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En net zei je nog wat je geen leven had, waarom ga je dan weg?
Ja zonder mij is het altijd saai.quote:
Dat zal het zijnquote:Op zondag 13 november 2011 01:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja zonder mij is het altijd saai.
Moggelquote:
Gaat al beter, heb al zo'n 20 uur zonder pijnstillers gedaan, maar ga zometeen toch maar even een paracetamolletje pakken. Zwelling is ook iets minder, maar ik zie er nog steeds uit als een hamster.quote:Op zondag 13 november 2011 10:30 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hoe is het met de pijn/zwelling?
Ah dat duurt ook lang dan, hopelijk is alles snel over. Sterkte nogquote:Op zondag 13 november 2011 10:35 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Gaat al beter, heb al zo'n 20 uur zonder pijnstillers gedaan, maar ga zometeen toch maar even een paracetamolletje pakken. Zwelling is ook iets minder, maar ik zie er nog steeds uit als een hamster.
Ach, merk er nu weinig van, alleen wel balen dat eten lastiger is en dat ik echt niet wil bewegen, omdat het echt een heel naar gevoel geeft als ik loop. Voor de rest gaat het prima, ga morgen ook gewoon naar een concert (van Wilcoquote:Op zondag 13 november 2011 10:44 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ah dat duurt ook lang dan, hopelijk is alles snel over. Sterkte nog
Nouja wel kutquote:Op zondag 13 november 2011 10:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach, merk er nu weinig van, alleen wel balen dat eten lastiger is en dat ik echt niet wil bewegen, omdat het echt een heel naar gevoel geeft als ik loop. Voor de rest gaat het prima, ga morgen ook gewoon naar een concert (van Wilco, zegt je waarschijnlijk niet zoveel, maar goed.
) Maar bedankt in ieder geval.
Vroeger misschien, nu is het... lastig te beschrijven, maar ik vind het in ieder geval geen alt-country (meer). Jep, morgen in 013, dus ook nog lekker dichtbij.quote:Op zondag 13 november 2011 11:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nouja wel kutLas dat hun alternative country maken, klinkt interessant. Maar tof komen ze gewoon naar Nederland?
Lekker ingewikkeldquote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vroeger misschien, nu is het... lastig te beschrijven, maar ik vind het in ieder geval geen alt-country (meer). Jep, morgen in 013, dus ook nog lekker dichtbij.
fristi > chocolademelkquote:Op zondag 13 november 2011 17:48 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Kwam net beetje kots naar boven van de liter chocolademelk die ik net naar binnen heb gegoten
vroeger wel jah tegenwoordig niet meer toen ze besloten dat iedereen gezond moest doen... nu proeft het als melk met een raar smaakjequote:
Niet. I love itquote:Op zondag 13 november 2011 17:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
vroeger wel jah tegenwoordig niet meer toen ze besloten dat iedereen gezond moest doen... nu proeft het als melk met een raar smaakje
valt best meequote:
gatverquote:
Nou in die tijd dat jij hier nu bent zijn er al bijna meer posts dan de rest van de dagquote:
maar gisteren was ik er niet, bam, heel topic vol!quote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nou in die tijd dat jij hier nu bent zijn er al bijna meer posts dan de rest van de dag
Ja dat is waarquote:Op zondag 13 november 2011 18:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
maar gisteren was ik er niet, bam, heel topic vol!
Dit. Sowieso.quote:
Ben jij er een?quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef DigitalGirl het volgende:
die lopen in de mist door de straten van den bosch
DigitalGirl is een man.quote:
Inderdaad... een man die op zoek is naar een leuke film om dadelijk eens te kijken. Maar kan niks bedenkenquote:
Als je mijn quote edit, doe het dan even in bold a.u.b.quote:Op zondag 13 november 2011 19:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad... een man die op zoek is naar een leuke film om dadelijk eens te kijken. Maar kan niks bedenken
Dan is heel het principe van quote editten weg.quote:Op zondag 13 november 2011 19:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als je mijn quote edit, doe het dan even in bold a.u.b.
Ja oké, daar heb je een punt. Mijn punt: ik heb DigitalGirl nooit gezien en weet ook niet of hij sexy is. Dus, pics, DG?quote:Op zondag 13 november 2011 19:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Dan is heel het principe van quote editten weg.
Jij eerstquote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ja oké, daar heb je een punt. Mijn punt: ik heb DigitalGirl nooit gezien en weet ook niet of hij sexy is. Dus, pics, DG?
Ik vroeg geen pics van jou hè. Ik heb geen leuke foto's en op dit moment zie ik eruit als een hamster, dus mij zie je gewoon op de meet. DG moet wel even een foto posten vind ik.quote:
Eens. Vooral omdat tie niet eens in 's-Hertogenbosch schijnt te wonenquote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik vroeg geen pics van jou hè. Ik heb geen leuke foto's en op dit moment zie ik eruit als een hamster, dus mij zie je gewoon op de meet. DG moet wel even een foto posten vind ik.
OMGquote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens. Vooral omdat tie niet eens in 's-Hertogenbosch schijnt te wonen
quote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Eens. Vooral omdat tie niet eens in 's-Hertogenbosch schijnt te wonen
Mannen kunnen ook sletten zijn. Maar dan is het positief.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 19:59 schreef Muisraket het volgende:
Aaah ik ben echt bang dat ik nu denk dat het best klikt met sommigen (Barrie) en dat het daar dan helemaal niet zo is... Of dat ik denk dat sommigen heel knap zijn en daar dan een puisterige zolderkamerfokker blijken te zijn. Of dat ik zie dat mensen schrikken van mijn uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |