Al.quote:
Avond Amber!quote:
Que?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan ben je nu nog te veel aan het doen
Clan heeft gelijk.quote:
Ja en?quote:
Dan klopt hetgeen je net schreef dus niet.quote:
Ja klopt, kwartje viel wat laat. Weet je al of je rond de Kerst langs kan komen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan klopt hetgeen je net schreef dus niet.
Nee, nog geen idee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja klopt, kwartje viel wat laat. Weet je al of je rond de Kerst langs kan komen?
Een pot nat.quote:
Neen!! geheel andere CAO, ander werk, en vallen onder andere "bedrijven" TNT en PostNLquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Erasmo het volgende:
Had een nieuwe voeding nodig voor iets, uit de UK besteld want goedkoopst. Natuurlijk moet er dan wel een verloopje tussen. Koop ik met mijn domme hoofd een reisstekkerset
Waar zijn de bestellers dan gebleven?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
En btw, postbodes bestaan bijna niet meer, maar "postbezorgers"
Weggepest, uitgefaseerd etc. Dat alles om goedkope 12 uur bezorgers te werven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar zijn de bestellers dan gebleven?
Waar in godsnaam haal je in NL een Engelse reisstekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ach Erasmo, de Sint is nu toch in het land, dus kruip ff onder zijn tabbert, dan geeft hij je er wel eentje gratis
bol dot com?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar in godsnaam haal je in NL een Engelse reisstekker
pixmania kan je ook proberen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of je knipt die stekker eraf en meubelt er een andere op. Zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Biertje op?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of je knipt die stekker eraf en meubelt er een andere op. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
Edit: na wat nadenken zal het wel zo'n compleet blok voor in het stopcontact zijn...
Duh, 3 sec zoeken...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
hehequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog niet, dat zal het probleem wel zijn dan.
Error!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh, 3 sec zoeken...
http://www1.conrad.nl/fas(...)6fh_refview%3Dsearch
Nee!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn Russische familie, nicht en aangetrouwde neef, en m'n ouders zitten beneden Russische stand-up comedy te kijken. Ik begreep er allemaal geen godverdomde zak van..
Dus maar Skyrim gamen.
Alles kits hier?
Wat had u besteld?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil gvd mijn bestelde pakketje!
Een balaklava voor m'n werk, een shemagh en een stel handschoenen.quote:
Oh, klopt ook ja. Had in 1 van de voorgaande reeksen gelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een balaklava voor m'n werk, een shemagh en een stel handschoenen.
Inderdaad. Was al blij dat ik deze had gevonden, moest namelijk een 22V output hebben en de meeste variabele voedingen gaan maar tot 12V.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of je knipt die stekker eraf en meubelt er een andere op. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
Edit: na wat nadenken zal het wel zo'n compleet blok voor in het stopcontact zijn...
Ben straks een tijdje niet thuis om pakketjes te ontvangen, aan de andere kant heb ik hem ook niet nodig als ik er niet ben(het is voor de Roomba).quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
www.conrad.nl
Zoeken op reisstekker
7e van boven. 4.99 euro.
[ afbeelding ]
Als ik later rijk ben wil ik ook een Roomba!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Inderdaad. Was al blij dat ik deze had gevonden, moest namelijk een 22V output hebben en de meeste variabele voedingen gaan maar tot 12V.
[..]
Ben straks een tijdje niet thuis om pakketjes te ontvangen, aan de andere kant heb ik hem ook niet nodig als ik er niet ben(het is voor de Roomba).
Tja, Noorloos...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een balaklava voor m'n werk, een shemagh en een stel handschoenen.
DC? Dan scoor je toch een standaard 24v voeding? Die twee volt gaat het verschil niet maken.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:06 schreef Erasmo het volgende:
Inderdaad. Was al blij dat ik deze had gevonden, moest namelijk een 22V output hebben en de meeste variabele voedingen gaan maar tot 12V.
Zoveel kosten die dingen niet meer hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als ik later rijk ben wil ik ook een Roomba!
En dan filmen hoe de poezels erop reageren!![]()
![]()
Al geprobeerd en hij vond het niet zo fijn. Gelukkig kostte deze maar 5 pondquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef AchJa het volgende:
[..]
DC? Dan scoor je toch een standaard 24v voeding? Die twee volt gaat het verschil niet maken.
K, voor het geld hoef je het niet te laten nee. Tenzij wij door Griekenland plotseling 15 euro voor een pond neer moeten tellen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:23 schreef Erasmo het volgende:
Al geprobeerd en hij vond het niet zo fijn. Gelukkig kostte deze maar 5 pond
(ebay)
Heeeeel veel succes morgen!!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef Braamyo het volgende:
Zo, ik ben klaar voor de Marathon, alles braaf klaar gelegd op de kazerne, en er vandaag achter gekomen dat ik niks mee naar huis heb genomen dus...
Sportsokken, sporttape, mp3 speler, sport kleding allemaal geleend. Gelukig had ik nog een afgetrapte set sportschoenen in m'n eigen maat. Nu lekker mp3 spelertje vol herrie gooien, wish me LUCK
Ik heb verder ook alleen maar de eerste 20/25 minuten van Oblivion gespeeld hoor.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ken ik verder niet, heb die serie nooit gespeeld.
quote:
BBC staat bij mij ook al aan.quote:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-15676087quote:
Strak plan. Heeft ze nog een uur om wakker te worden.quote:
Ze heb haar wekkertje gezet hoor, dus ik laat haar nog maar ff slapen tot die afgaatquote:Op zondag 13 november 2011 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Strak plan. Heeft ze nog een uur om wakker te worden.
Ik ben wakker hoor!quote:Op zondag 13 november 2011 10:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Strak plan. Heeft ze nog een uur om wakker te worden.
Net op tijd. Het gaat beginnen.quote:
Wekker ging om 11:00quote:
Dat is idd erg jammer.quote:Op zondag 13 november 2011 13:12 schreef Cobra4 het volgende:
Mooie uitzending. Erg jammer, maar begrijpelijk, dat ze het altijd tijdens de march past afkappen.
Vergeet niet schat, dat "we" in NL erg calvinistisch zijn, en een gebroken geweertjes mentaliteit hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 13:13 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Daar kan Nederland een puntje aan zuigen.
quote:
Wat is dit keer haar naam?quote:
Thxquote:Op zondag 13 november 2011 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
All quiet on the western front op één.
quote:
Eenzaam en alleenquote:
Gossie...quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 13:30 schreef samthegreat5 het volgende:
Zo, ik gaat even hardloopje doen.
Nee, niet echt.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef Lotusss het volgende:
Raad eens wie er weer ligt te "studeren"...
Awwwwwwwwquote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef Lotusss het volgende:
Raad eens wie er weer ligt te "studeren"...
Een keertje is "awww", elke avond wordt een beetje irritant.quote:
Ik weet het schat, maandag tot donderdag avond zit ik namelijk ook standaart aan de (zelf)studie, en om mijn (zelf)planning op pijl te houden moet ik wss tijdens de feestdagen in het weekend en de vakantie doorwerken....quote:Op zondag 13 november 2011 20:06 schreef Lotusss het volgende:
Een keertje is "awww", elke avond wordt een beetje irritant.
Ik bedoel dat hij weer in slaap getyft is op de bank.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik weet het schat, maandag tot donderdag avond zit ik namelijk ook standaart aan de (zelf)studie, en om mijn (zelf)planning op pijl te houden moet ik wss tijdens de feestdagen in het weekend en de vakantie doorwerken....
quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik weet het schat, maandag tot donderdag avond zit ik namelijk ook standaart aan de (zelf)studie, en om mijn (zelf)planning op pijl te houden moet ik wss tijdens de feestdagen in het weekend en de vakantie doorwerken....
ErwinRommel wil altijd Seinpost kijkenquote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
Nu op 1 in de Reunie, een klas kinderen van oud KNIL strijders.
Is ie al wakker dan?quote:Op zondag 13 november 2011 20:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel wil altijd Seinpost kijken
Best een leuke serie.
Nu wel. Hij is even zijn hutspot aan het opwarmen.quote:
Owwwwwwwquote:Op zondag 13 november 2011 20:10 schreef Lotusss het volgende:
Ik bedoel dat hij weer in slaap getyft is op de bank.
ouwe mannen voedselquote:Op zondag 13 november 2011 20:31 schreef Lotusss het volgende:
Nu wel. Hij is even zijn hutspot aan het opwarmen.
Jup staat hier ook opquote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef Cobra4 het volgende:
Nu op 1 in de Reunie, een klas kinderen van oud KNIL strijders.
Nope, gamen !quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef -Amber- het volgende:
Goede avond allemaal
of zit iedereen nu tv te kijken?
Nah, League of Legends (LOL) een strategische online samenwerking spelletje waarin twee teams van 5 de strijd aan gaan. Je ziet het speelveld vanaf een soort Fifa/C&C perspecief (dat zegt je vast wel wat)quote:Op zondag 13 november 2011 20:59 schreef -Amber- het volgende:
Okay, laat me raden... een van die schiet spelletjes?
Haai!quote:Op zondag 13 november 2011 20:54 schreef -Amber- het volgende:
Goede avond allemaal
of zit iedereen nu tv te kijken?
Ik houd meer van nadenken dan van maximaal hersenloos knallenquote:Op zondag 13 november 2011 20:59 schreef -Amber- het volgende:
Okay, laat me raden... een van die schiet spelletjes?
Vrouwmenschquote:Op zondag 13 november 2011 21:13 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik houd meer van nadenken dan van maximaal hersenloos knallen
Okay niet mijn type game. Hou meer van games als bv. Sims, Zoo Tycoon etc.quote:Op zondag 13 november 2011 21:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, League of Legends (LOL) een strategische online samenwerking spelletje waarin twee teams van 5 de strijd aan gaan. Je ziet het speelveld vanaf een soort Fifa/C&C perspecief (dat zegt je vast wel wat)
Ja zit ook ondertussen een lekker (Hallmark) film te kijken, maar tegelijker tijd online (FOK!, Facebook en YIM) hehehehequote:Op zondag 13 november 2011 21:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haai!
Ja ik zit tv te kijken maar heb ook de laptop op schoot.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef Thaboel het volgende:
Super tof die aflevering zie alles wat ik ook heb gedaan!
Hoor pa en ma alweer praten om deze zomer weer te gaanquote:
Wat zo'n uitzending al niet kan veroorzaken.quote:Op zondag 13 november 2011 21:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoor pa en ma alweer praten om deze zomer weer te gaanVliegveld en dat steigertje vanwaar ze die boot namen ben ik ook geweest. Eiland waar mijn moeder vandaan komt ligt zo'n 2 kilometer van het eiland af waar het over ging
Ze hadden het er al over, maar denk dat dit het laatste duwtje wasquote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat zo'n uitzending al niet kan veroorzaken.
Als jullie zijn gaan kijken na mijn tip verwacht ik wel een kaartje.quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ze hadden het er al over, maar denk dat dit het laatste duwtje was
You and me, zou rond Thanksgiving voor een weekje naar de beach, maar lijkt er niet van te komen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
Fuck.
Ik wil gewoon spontaan 2 weken op vakantie naar de zon.
Dat helaas nietquote:Op zondag 13 november 2011 21:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als jullie zijn gaan kijken na mijn tip verwacht ik wel een kaartje.
Ik heb ook geen tip gegeven, krijg ik dan ook een kaartje?quote:Op zondag 13 november 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat helaas nietMaar als we gaan komt er een kaartje
Neequote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef -Amber- het volgende:
[..]
Ik heb ook geen tip gegeven, krijg ik dan ook een kaartje?
quote:Op zondag 13 november 2011 21:32 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat helaas nietMaar als we gaan komt er een kaartje
Ook tof, die sims middeleeuwen leek mij opzich wel watquote:Op zondag 13 november 2011 21:16 schreef -Amber- het volgende:
Okay niet mijn type game. Hou meer van games als bv. Sims, Zoo Tycoon etc.
Met dit weer... snap ik, heel zeeland is de gehele dag gehuld geweest in mistquote:Op zondag 13 november 2011 21:26 schreef Lotusss het volgende:
Fuck.
Ik wil gewoon spontaan 2 weken op vakantie naar de zon.
Inderdaad verdommedikkeme koudquote:Op zondag 13 november 2011 22:16 schreef Thaboel het volgende:
Morgenochtend weer heerlijk het bos in... Dubbele joggingbroek aan veulste koud!
Hehe, dan is vooral een muts een mustquote:Op zondag 13 november 2011 22:32 schreef Thaboel het volgende:
handschoenen aan, muts op! Vooral ook omdat ik gister m'n kop weer heb geschoren
Hier ook...quote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Met dit weer... snap ik, heel zeeland is de gehele dag gehuld geweest in mist
Hier ook. En ErwinRommel ligt er ook al in. Hij is grieperigquote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga het voorbeeld van Maitje volgen. Ik kruip ook het nest in.
ER wilde zelfs geen biertje meer... teken dat-ie echt niet lekker is!quote:
Dan is hij knap beroerd ja...quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER wilde zelfs geen biertje meer... teken dat-ie echt niet lekker is!
Waarom niet?quote:Op maandag 14 november 2011 00:35 schreef EllaN het volgende:
Ik heb hongerrrrr, maar mag niet meer midnight snacken van mezelf.
pffff ik gooi er nog een stokbroodje kruidenboter tegenaanquote:Op maandag 14 november 2011 00:35 schreef EllaN het volgende:
Ik heb hongerrrrr, maar mag niet meer midnight snacken van mezelf.
Mogguh, idd...quote:Op maandag 14 november 2011 07:00 schreef Remco026 het volgende:
Mogguh
Het weekend zou langer moeten duren....
Nou ja, ziek, wat grieperig. Maar thanksquote:
Heb overwerk afgezegdquote:Op maandag 14 november 2011 12:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ja, ziek, wat grieperig. Maar thanks
Ik kan hetquote:
Dan moet je eens stoppen met "studeren" 's avonds!quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 13:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je eens stoppen met "studeren" 's avonds!
Het houd je van de straatquote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef Thaboel het volgende:
Thuis, 6bolletjes+blik knakworsten wegwerken. Dan kan ik 5minuten op bed liggen en dan verder naar stage tot 22:15
Tja de maandag is al m'n favoriet en dan vooral met een planning van 8,15 tot 22,15quote:
Ze hebben me gesmeekt om over te werken; ik ga dan toch overwerken, maar dan tot 20:00. Heb ik weer een teammanager blij gemaaktquote:
Whehehe. Ach, morgen ben je vrijquote:Op maandag 14 november 2011 13:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze hebben me gesmeekt om over te werken; ik ga dan toch overwerken, maar dan tot 20:00. Heb ik weer een teammanager blij gemaakt
Er staat toch nog groentesoep thuis!
quote:Op maandag 14 november 2011 13:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet je eens stoppen met "studeren" 's avonds!
Luilakquote:
Da's al geweest dit jaar.quote:
Goed gedaan jochie!quote:Op maandag 14 november 2011 15:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Halloo!
Heb m'n tentamen dierkunde ook weer gehaald.
Doordeweeks vrijkrijgen is helaas geen optie gezien de grote drukte bij PostNLquote:Op maandag 14 november 2011 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
Gerard, Coen en Timur dit jaar in het Glazen Huis. Dat gaat een leuke week worden!
Misschien dat ik nog een vrije dag heb dan, maar ik zal ws wel gevraagd worden over te werkenquote:Op maandag 14 november 2011 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doordeweeks vrijkrijgen is helaas geen optie gezien de grote drukte bij PostNL
En gezien je studie gedurende de avond zit een bezoek er dus niet in?quote:Op maandag 14 november 2011 15:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doordeweeks vrijkrijgen is helaas geen optie gezien de grote drukte bij PostNL
Hij is met zijn antibiotica begonnen dus ik denk dat de avondstudie over een aantal weken een stuk minder is.quote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En gezien je studie gedurende de avond zit een bezoek er dus niet in?
Ik hoop het.quote:Op maandag 14 november 2011 16:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij is met zijn antibiotica begonnen dus ik denk dat de avondstudie over een aantal weken een stuk minder is.
Ohh, je bedoeld doordeweeks dus.quote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En gezien je studie gedurende de avond zit een bezoek er dus niet in?
Duh...quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, je bedoeld doordeweeks dus.
Dat je voor de zekerheid nog moest navragen dat Cobra doordeweeks bedoeldequote:
ohhh.....quote:Op maandag 14 november 2011 17:20 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat je voor de zekerheid nog moest navragen dat Cobra doordeweeks bedoelde
Geilquote:Op maandag 14 november 2011 17:22 schreef ErwinRommel het volgende:
M'n Günther snor is weer bijgewerkt
Zondag, de start, de zaterdag, het einde zijn stervens druk. Blijft doordeweeks over.quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, je bedoeld doordeweeks dus.
Dan flikker ik de post wel in de sloot, or whateverquote:Op maandag 14 november 2011 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zondag, de start, de zaterdag, het einde zijn stervens druk. Blijft doordeweeks over.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan flikker ik de post wel in de sloot, or whatever
en dat voor die 80 euro TOD?quote:Op maandag 14 november 2011 12:58 schreef Amootje het volgende:
[..]
Ik kan hetin mn eigen bed slapen helpt al enorm, gooi daar werkweekend en lange avond bij op en voila: tis 12:00 uur als je uit bed komt!
Ohh ja, het is al avond ja. Dacht dat het nog middag wasquote:
Jaja, gaat hard hea? Tis inmiddels al 21 minuten avondquote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, het is al avond ja. Dacht dat het nog middag was
Maar goed dat je dat nu weet. Anders vergeet je nog te studeren.quote:Op maandag 14 november 2011 18:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, het is al avond ja. Dacht dat het nog middag was
Prikken dus.quote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef Braamyo het volgende:
Enne.... fucking last van blaren .... !!!!
Ohh ja, trip-wires zetten. ff studeren nuquote:Op maandag 14 november 2011 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar goed dat je dat nu weet. Anders vergeet je nog te studeren.
Ga jij dat PietVerdriet ff uitleggen?quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef AchJa het volgende:
Winterbanden...![]()
Dat gezeik is ook pas van de laatste paar jaar.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja, trip-wires zetten. ff studeren nu
Niet te lang hea, is niet goed voor je:Pquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Ohh ja, trip-wires zetten. ff studeren nu
Nee nee, nu ff douchen en m'n uniform klaarmaken.quote:Op maandag 14 november 2011 19:00 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Niet te lang hea, is niet goed voor je:P
Het filmpje is nog veul mooier xDquote:Op maandag 14 november 2011 19:10 schreef AchJa het volgende:
[ afbeelding ]
Domste lantaarnpaal van Nederland
Mijn TNT uniform gereedmakenquote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef Braamyo het volgende:
Douchen is goed...Zelf ook net gedaan. Waarvoor maak je jou uniform trouwens klaar? Morgen iets bijzonders ofzo?
Er even bijgezet, had die nog niet eens gezien.quote:
Ze denken niet na.quote:Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
Er even bijgezet, had die nog niet eens gezien.![]()
![]()
Maar wat voor triangeljosti moet je zijn dan om als arbeider maar gewoon een paal midden op straat te zetten. Komt het dan niet in je hoofd op om eigen initiatief te tonen en gewoon ff te kappen met die onzin? Of denken ze in de burgermaatschappij helemaal niet na? Dan wordt ons militairen wel eens verweten dat we stompzinnig uitvoeren mars doen, maar zoiets zou zelfs bij de simpelste soldaat nog niet gebeuren.
Whehehe, mooiquote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
Gast die daar aan het werk was doet me vermoeden dat het die langharige tekkel was![]()
Hoezo? Wil je haar kneiterhard in haar kontje neuken?quote:
Zag dat die redneck ook weer actief was, dus het is een kwestie van tijd.quote:Op maandag 14 november 2011 20:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je haar kneiterhard in haar kontje neuken?
Dat is wel duur...quote:Op maandag 14 november 2011 19:29 schreef ErwinRommel het volgende:
Btw, wtf!!!! Verzolen van mijn M90's, gaat me ¤48 kosten!!!!
Afzetters!
Vroegah kostte dat niet meer dan 10 gulden per zool.
Wil hij dan niet gewoon met rust gelaten worden?quote:Op maandag 14 november 2011 20:33 schreef Lotusss het volgende:
Hoog niveau. Kan wel merken dat ErwinRommel ziekjes is... Hij is nog chagrijniger dan anders
Die is druk aan de biologie studie...quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
Waar blijft die andere muts: madelaine
Dan moet hij lekker in zijn nest gaan liggen en niet in de woonkamer gaan zeiken om alles wat ik doe, wat op tv is, wat de katten doen etc.quote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wil hij dan niet gewoon met rust gelaten worden?
Ik ken dat van mezelf, als ik ziek ben (wat in uitzonderlijke gevallen eens in de 30 jaar voorkomt) wil ik gewoon dat niemand zich met mij bemoeit, ik regel mijn zaken zelf wel dan. En als men zich dan met mij gaat bemoeien word ik daar ook knap chagrijnig van.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dan moet hij lekker in zijn nest gaan liggen en niet in de woonkamer gaan zeiken om alles wat ik doe, wat op tv is, wat de katten doen etc.
Goeieavond EllaN.quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef EllaN het volgende:
Misschien is het een idee om relatie dingen binnen de relatie te bespreken.
Als jij je nachtelijke vreetaanvallen bij je houdt oke?quote:Op maandag 14 november 2011 21:17 schreef EllaN het volgende:
Misschien is het een idee om relatie dingen binnen de relatie te bespreken.
Naja ik kan me zo voorstellen dat ER straks weer over de zeik gaat dat Lotus dit post enzovoorts.quote:Op maandag 14 november 2011 21:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als jij je nachtelijke vreetaanvallen bij je houdt oke?
Deze meneer zit zich net te bedenken hoe tof het zou zijn als de programma's van Bob Ross weer eens gedurende de nacht op tv komen.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deze meneer zit zich net te bedenken hoe tof het zou zijn als de programma's van Bob Ross weer eens gedurende de nacht op tv komen.
Ja! Of op zondagochtend. Verslavende televisiequote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deze meneer zit zich net te bedenken hoe tof het zou zijn als de programma's van Bob Ross weer eens gedurende de nacht op tv komen.
Ach kom, het is 1 grote ICQ met die twee hier. Toch niet erg, kan de rest ook mee genieten.quote:Op maandag 14 november 2011 21:19 schreef EllaN het volgende:
[..]
Naja ik kan me zo voorstellen dat ER straks weer over de zeik gaat dat Lotus dit post enzovoorts.
Ik denk niet dat ik mijn eten extra agiteer door te posten dat ik het niet mag opeten.
Ja, ICQ ken ik.quote:Op maandag 14 november 2011 21:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ach kom, het is 1 grote ICQ met die twee hier. Toch niet erg, kan de rest ook mee genieten.
ICQ ken je toch?
Whatever. Ik ga douchen en slapen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, ICQ ken ik.
Naja meegenieten hoef ik niet en er overheen lezen lukt prima. Het was een goed bedoelde suggestie.
Echt wel.quote:Op maandag 14 november 2011 21:20 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja! Of op zondagochtend. Verslavende televisie.
Maakt verder ook niet uit, ik heb er niet zo'n moeite mee verder. Ik vind het wel lachen als de boodschappenlijstjes hier weer voorbij komen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:25 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ja, ICQ ken ik.
Naja meegenieten hoef ik niet en er overheen lezen lukt prima. Het was een goed bedoelde suggestie.
quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whatever. Ik ga douchen en slapen.
Ok, whateverquote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Whatever. Ik ga douchen en slapen.
Aii dat is balen.. Is er nog hoop dat het leuker wordt?quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maakt verder ook niet uit, ik heb er niet zo'n moeite mee verder. Ik vind het wel lachen als de boodschappenlijstjes hier weer voorbij komen.
En ik zie dat je ook weer mee doet? Zit nu vanaf vandaag in een cursus, maar ben er nu alweer klaar mee en ik moet nog zes weken.
Ik heb destijds met verbazing naar die vent zitten kijken. Hij vertelde heel simpel dan doe ik hier een beetje blaadjes en schaduw... En dan waren het blaadjes en schaduw.quote:Op maandag 14 november 2011 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, ik heb soms rare gedachtenkronkels.
Er zijn officiele bob ross schildercursussen in Nederland. I shit you not!quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb destijds met verbazing naar die vent zitten kijken. Hij vertelde heel simpel dan doe ik hier een beetje blaadjes en schaduw... En dan waren het blaadjes en schaduw.
Als ik dat doe zijn het vilstiftstrepen van een drie jarige.
Het is nu al leuk, het grootste tuig wat ze konden vinden hebben ze in 1 klas weten te stoppen. De cursusleiding zat vandaag als met een rooie harses de boel naar rechts te richten.quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef EllaN het volgende:
Aii dat is balen.. Is er nog hoop dat het leuker wordt?
quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb destijds met verbazing naar die vent zitten kijken. Hij vertelde heel simpel dan doe ik hier een beetje blaadjes en schaduw... En dan waren het blaadjes en schaduw.
Als ik dat doe zijn het vilstiftstrepen van een drie jarige.
Idd, als ik met zo'n plamuurmes aan de gang ga is alles wit...quote:Op maandag 14 november 2011 21:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tien minuten en er was een schilderij van de Rocky Mountains.
Hehe, echt wat een baasquote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd, als ik met zo'n plamuurmes aan de gang ga is alles wit...
Jij kende hem nog niet?quote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hehe, echt wat een baas![]()
Die kalme, rustgevende stem ook: ''en hier een rots'' *toen was er een rots*
Ik heb ooit over hem horen spreken in De Wereld Draait Door.quote:
Is echt verslavend.quote:Op maandag 14 november 2011 22:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb ooit over hem horen spreken in De Wereld Draait Door.
Verder heb ik niks van hem gezien behalve dat filmpje van AJ nu dus.
kijkendequote:Op maandag 14 november 2011 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
James May Toy Stories nu op DC. Weer de Airfix aflevering......
Ook een herhalingquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:07 schreef Cobra4 het volgende:
Interessante aflevring van Kemp. Op stap met de ANA.
Ik ken deze nog niet. Maar even kijken dus.quote:
Ik woon 3-hoog, in een multi-culti wijk, dus ik waag me er niet aan.quote:
vooroordelenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik woon 3-hoog, in een multi-culti wijk, dus ik waag me er niet aan.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik woon 3-hoog, in een multi-culti wijk, dus ik waag me er niet aan.
Ja lach maar. Zou jij dat wel doen dan?quote:
Ja het werkt, je krijgt alleen ijs aan de binnenkant...quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja lach maar. Zou jij dat wel doen dan?
Heb btw een spray gekocht, hoef ik niet meer te krabben, Morgenochtend eens kijken of het ook écht werkt.
Ik kijk het ff aan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja het werkt, je krijgt alleen ijs aan de binnenkant...
Ja, dat moet je lekker doen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik kijk het ff aan.
Anders gewoon heet water eroverheen flikkeren!
Neej hoor, ik geef je groot gelijk. Het was alleen jou verwoording, zo heerlijk eerlijk en oprecht, ongezout en recht door zee. Super !quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Ja lach maar. Zou jij dat wel doen dan?
Heb btw een spray gekocht, hoef ik niet meer te krabben, Morgenochtend eens kijken of het ook écht werkt.
honnepon?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |