Al.quote:
Avond Amber!quote:
Que?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:17 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan ben je nu nog te veel aan het doen
Clan heeft gelijk.quote:
Ja en?quote:
Dan klopt hetgeen je net schreef dus niet.quote:
Ja klopt, kwartje viel wat laat. Weet je al of je rond de Kerst langs kan komen?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan klopt hetgeen je net schreef dus niet.
Nee, nog geen idee.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja klopt, kwartje viel wat laat. Weet je al of je rond de Kerst langs kan komen?
Een pot nat.quote:
Neen!! geheel andere CAO, ander werk, en vallen onder andere "bedrijven" TNT en PostNLquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:47 schreef Erasmo het volgende:
Had een nieuwe voeding nodig voor iets, uit de UK besteld want goedkoopst. Natuurlijk moet er dan wel een verloopje tussen. Koop ik met mijn domme hoofd een reisstekkerset
Waar zijn de bestellers dan gebleven?quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:39 schreef ErwinRommel het volgende:
En btw, postbodes bestaan bijna niet meer, maar "postbezorgers"
Weggepest, uitgefaseerd etc. Dat alles om goedkope 12 uur bezorgers te werven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar zijn de bestellers dan gebleven?
Waar in godsnaam haal je in NL een Engelse reisstekkerquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Ach Erasmo, de Sint is nu toch in het land, dus kruip ff onder zijn tabbert, dan geeft hij je er wel eentje gratis
bol dot com?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waar in godsnaam haal je in NL een Engelse reisstekker
pixmania kan je ook proberen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Of je knipt die stekker eraf en meubelt er een andere op. Zo moeilijk kan dat niet zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Biertje op?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of je knipt die stekker eraf en meubelt er een andere op. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
Edit: na wat nadenken zal het wel zo'n compleet blok voor in het stopcontact zijn...
Duh, 3 sec zoeken...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
hehequote:Op zaterdag 12 november 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nog niet, dat zal het probleem wel zijn dan.
Error!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duh, 3 sec zoeken...
http://www1.conrad.nl/fas(...)6fh_refview%3Dsearch
Nee!quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:44 schreef samthegreat5 het volgende:
Mijn Russische familie, nicht en aangetrouwde neef, en m'n ouders zitten beneden Russische stand-up comedy te kijken. Ik begreep er allemaal geen godverdomde zak van..
Dus maar Skyrim gamen.
Alles kits hier?
Wat had u besteld?quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik wil gvd mijn bestelde pakketje!
Een balaklava voor m'n werk, een shemagh en een stel handschoenen.quote:
Oh, klopt ook ja. Had in 1 van de voorgaande reeksen gelezen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een balaklava voor m'n werk, een shemagh en een stel handschoenen.
Inderdaad. Was al blij dat ik deze had gevonden, moest namelijk een 22V output hebben en de meeste variabele voedingen gaan maar tot 12V.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of je knipt die stekker eraf en meubelt er een andere op. Zo moeilijk kan dat niet zijn.
Edit: na wat nadenken zal het wel zo'n compleet blok voor in het stopcontact zijn...
Ben straks een tijdje niet thuis om pakketjes te ontvangen, aan de andere kant heb ik hem ook niet nodig als ik er niet ben(het is voor de Roomba).quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:42 schreef AchJa het volgende:
www.conrad.nl
Zoeken op reisstekker
7e van boven. 4.99 euro.
[ afbeelding ]
Als ik later rijk ben wil ik ook een Roomba!quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Inderdaad. Was al blij dat ik deze had gevonden, moest namelijk een 22V output hebben en de meeste variabele voedingen gaan maar tot 12V.
[..]
Ben straks een tijdje niet thuis om pakketjes te ontvangen, aan de andere kant heb ik hem ook niet nodig als ik er niet ben(het is voor de Roomba).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |