Dat was toch met die "inval" Beatle?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe leuke beelden en sommige ervan ken ik niet.
Amsterdam kwam ook nog even langs met die beruchte rondvaart-tocht door de grachten.
Pete Bestquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch met die "inval" Beatle?
Yups. Ik mocht van mijn ouders er toen niet naartoe.quote:
net als Jan Cremer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
Die rel rondom die uitspraak over Jezus was destijds heel groot.
Dit zijn helden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
Vanaf de tijd dat ze in die Hare Krishna en Ravi Shankarperiode kwamen werd ik definitief fan van de Stones.
Midden jaren zestig was je of Beatles of Stonesfan. Je moest altijd kiezen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef tong80 het volgende:
Dit zijn helden.
Maar ik was al jong van de Stones.
Overigens moet je deel 3 van Jan Cremer (uit 2008 ) een keer gaan lezen. Over z'n Amerikaanse tijd met Andy Warhol, Jayne Mansfield, Bob Dylan en het verblijf in het beroemde Chelseahotel en ook de ontmoetingen met The Beatles.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
net als Jan Cremer.
'Rembrandt wie is dat ?'
Echt leuk idd.quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef golfer het volgende:
Het programma erna (nu) is ook wel leuk. Met allerlei artiesten die Beatlesnummers zingen, zoals Cilla Black en Sandy Shaw.
Hoezo gedateerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |