Dat was toch met die "inval" Beatle?quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:20 schreef golfer het volgende:
Tot nu toe leuke beelden en sommige ervan ken ik niet.
Amsterdam kwam ook nog even langs met die beruchte rondvaart-tocht door de grachten.
Pete Bestquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toch met die "inval" Beatle?
Yups. Ik mocht van mijn ouders er toen niet naartoe.quote:
net als Jan Cremer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:39 schreef golfer het volgende:
Die rel rondom die uitspraak over Jezus was destijds heel groot.
Dit zijn helden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:48 schreef golfer het volgende:
Vanaf de tijd dat ze in die Hare Krishna en Ravi Shankarperiode kwamen werd ik definitief fan van de Stones.
Midden jaren zestig was je of Beatles of Stonesfan. Je moest altijd kiezen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:49 schreef tong80 het volgende:
Dit zijn helden.
Maar ik was al jong van de Stones.
Overigens moet je deel 3 van Jan Cremer (uit 2008 ) een keer gaan lezen. Over z'n Amerikaanse tijd met Andy Warhol, Jayne Mansfield, Bob Dylan en het verblijf in het beroemde Chelseahotel en ook de ontmoetingen met The Beatles.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
net als Jan Cremer.
'Rembrandt wie is dat ?'
Echt leuk idd.quote:Op zondag 13 november 2011 00:31 schreef golfer het volgende:
Het programma erna (nu) is ook wel leuk. Met allerlei artiesten die Beatlesnummers zingen, zoals Cilla Black en Sandy Shaw.
Hoezo gedateerd?
Jij bent echt oud hequote:Op zondag 13 november 2011 00:45 schreef golfer het volgende:
Petula Clarke uit 1973. Toen ging ik voor het eerst echt werken.
Jong van geest en helemaal niet zo oud.quote:
Nou dat kapsel van die saxofonist nuquote:Op zondag 13 november 2011 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Zo leuk al die details qua kapsels en kleding
Ik plaag je maarquote:Op zondag 13 november 2011 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Jong van geest en helemaal niet zo oud.
Die kapsels uit die tijd.
Nu nog steeds en de brillen zijn ook weer allemaal helemaal in.quote:Op zondag 13 november 2011 00:48 schreef Karina het volgende:
Ik plaag je maar![]()
Heel veel haar was in ieder geval in toen.
Je weet waar dat voor staat?quote:
Dat ken ik wel ja, jeetje is hij datquote:Op zondag 13 november 2011 00:50 schreef tong80 het volgende:
Ritchie Havens
De man die Woodstock opende op een kruk met akoustische gitaar.
Held
quote:Op zondag 13 november 2011 00:56 schreef Bluezz het volgende:
Als je het nr doorzingt haal je het er wel uit, maar tis zo lastig te herkennen nog.
En ik zag nix 10cc achtigs
Oh ja, bedankt! Had even geen puf om verder te zoekenquote:Op zondag 13 november 2011 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Graham Goulman
http://en.wikipedia.org/wiki/10cc
Ikke wel, heb nog niet zo lang een lappie dus op schoot op de bank lekker fokken en meekijken en zoeken. Word al handiger met het schuifmuizen ookquote:Op zondag 13 november 2011 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt! Had even geen puf om verder te zoeken
Ik zit ook "op" mijn laptop, maar vond alleen zo snel die foto.quote:Op zondag 13 november 2011 01:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ikke wel, heb nog niet zo lang een lappie dus op schoot op de bank lekker fokken en meekijken.
Tongie, ik hoef dus niet meer heen en weer te lopen![]()
Ben je er nog nog nog nog?
En dan noemen ze mij een ouwe lul.quote:Op zondag 13 november 2011 01:08 schreef golfer het volgende:
We zijn al gearriveerd in de jaren 80. Zo ongeveer dat ik stopte met namen te onthouden van zangereuteltjes als dit.
Nee joh, ze wordt ondersteund door Bonnie st Clairquote:Op zondag 13 november 2011 01:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die, zometeen valt ze van de trap.
quote:
tong80 die eight days a week (fokken) zingt?quote:Op zondag 13 november 2011 01:10 schreef Karina het volgende:
Ik ben benieuwd of er ook nog iets komt van "nu".
IDDquote:
DAT wil ik weleens horen ja.quote:Op zondag 13 november 2011 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
tong80 die eight days a week (fokken) zingt?
Het lijkt de cult nacht met oud en nieuw wel ;0quote:Op zondag 13 november 2011 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
tong80 die eight days a week (fokken) zingt?
quote:Op zondag 13 november 2011 01:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt de cult nacht met oud en nieuw wel ;0
Gezellig hequote:Op zondag 13 november 2011 01:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het lijkt de cult nacht met oud en nieuw wel ;0
Dit is toch het vervolgquote:Op zondag 13 november 2011 01:16 schreef golfer het volgende:
Gelukkig hebben we een modje in ons midden die alle off-topics die niet gaan over de docu van Martin Scorsese kan laten verdwijnen. Hoewel? Eigenlijk gewoon laten staan allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |