Hmmm, lachenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
http://www.destentor.nl/i(...)aan-pensioen-toe.ece
Ik zit te wachten tot ie van z'n paard mietertquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:11 schreef Biancavia het volgende:
Hij zit wel heel erg kwiek en vitaal te zwaaien.
Rhubarbje for Sinthulp!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:11 schreef rhubarbje het volgende:
probeert die jeroen zich er nu onderuit te lullen dat ie dat boek kwijt is omdat ie zoveel op zijn bordje heeft?
serieus! neem mij volgend jaar
ik doe het veel beter
Fixed.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:11 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik zit te wachten tot ie van z'n paard mijtert
quote:
Jeroen is de zak, zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ze moeten gewoon nu ter plekke een zak om jeroen doen en hem mee nemen naar spanje.
Wat.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:15 schreef BBQSausage het volgende:
Sinterklaas keihard aan het fistpumpen.
joh dat kunnen ze toch niet aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:14 schreef Laysa het volgende:
Het gotver....tis toch veel leuker dat de kinderen tot 5 december in de zenuwen zitten over dat boek
Nee die schnabbelt lekker door tot 6 decemberquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:14 schreef StevenTerpstra het volgende:
Stefan zal vanavond wel afgepeigerd in de kroeg zitten
Zo ziet hij er ook niet uitquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die piet heeft niet echt een soulstem
FOK!ers kunnen daar niet tegen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:14 schreef Laysa het volgende:
Het gotver....tis toch veel leuker dat de kinderen tot 5 december in de zenuwen zitten over dat boek
dat scheelt juist weer kado's kopenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dat kunnen ze toch niet aan
kei veel stress voor die kinders
zelfmoordcijfers onder de 7 schieten omhoog omdat ze het niet meer trekken
die kinderen gaan daar echt heel erg in mee hoor
hoezo? die komen toch van de sint?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat scheelt juist weer kado's kopen
De sint natuurlijk...Duhhhquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoezo? die komen toch van de sint?
wie moet die kopen?
Ik zag de Sint hele andere dingen doen. Met z'n vuist. Pompendquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet vies denken hè,
Dit dus;
[ afbeelding ]
dacht dat die pieten ze gewoon maken of iets in die richtingquote:
Ik vond het ietwat langdradigquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:18 schreef IrishBastard het volgende:
Het was een goede Sint ontmaagding voor Kees
Exact wat ik dacht. Met d'r Buiskoolstraatquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:18 schreef dotKoen het volgende:
Wat zijn dit voor enge dikke kinderen in het paars?
Dr. Cheezyquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:18 schreef dotKoen het volgende:
De smurfen, je hebt alleen de kleuren van je scherm te blauw afgesteld.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:18 schreef dotKoen het volgende:
hier sluit ik me wel bij aanquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:18 schreef Lauuwtje het volgende:
Bram was toch echt 'mijn' Sinterklaas, maar ik vind dat de nieuwe het ook leuk doet.
Hij is niet zo nors zoals Bram wel eens kon zijn
De Buiskoolstraat, de buiskoolstraat, de buiskoolstraatquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:19 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Exact wat ik dacht. Met d'r Buiskoolstraat
heeel strategisch geplaatste reclames iddquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:19 schreef StevenTerpstra het volgende:
Oh ja gelijk maar even een reclameblokje van de nationale speelgoedfabrikanten...
hehehequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:20 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ze heeft vooral veel Cheezy op denk ik
Hehe echtquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:19 schreef StevenTerpstra het volgende:
Oh ja gelijk maar even een reclameblokje van de nationale speelgoedfabrikanten...
Echt hèquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:19 schreef StevenTerpstra het volgende:
Ik denk ook dat dit het DUURSTE reclameblokje is qua inkoop voor dit soort fabrikantenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt hèAlleen maar speelgoed ook.
Wat een cliffhanger hèquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Moet ik nou elke keer het Sinterklaas journaal gaan kijken om er achter te komen wat er met dat bootje is?
Varkens inseminerenquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:23 schreef Pizzaman het volgende:
WTF poepie knor?! Wat is dat nou weer voor spel
Ik was net de namen van Roos en haar mannen aan het opzoeken, thanksquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:25 schreef vuvuzela het volgende:
Dit zijn de nieuwe Roos van der Zande, Gert Jan van Rossum en Willem van Oorschot![]()
het is echt vet cool hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:25 schreef dotKoen het volgende:
Ah, Villa Achterwerk. Ook al jaren niet meer gezien.
[..]
Ik was net de namen van Roos en haar mannen aan het opzoeken, thanks
die is echt vet vaag!!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:26 schreef StephanL het volgende:
Om 13:30 begint de Belgische intocht.
Wij gingen vroeger speciaal iets eerder eten zodat we na het eten direct dat konden zien. Geniaal vond ik datquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die is echt vet vaag!!
hoewel dat dag sinterklaasje was ook wel echt briljant vroeger
uhm purno de purno is niet echt iets nieuws hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
Wow. Dat is best wel grof. Is dit het niveau van kindertv tegenwoordig?
Purno is al heeeel oud hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:28 schreef IrishBastard het volgende:
Wow. Dat is best wel grof. Is dit het niveau van kindertv tegenwoordig?
in mijn hoofd was het nog groverquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:30 schreef IrishBastard het volgende:
Nee, maar ik dacht dat purno de purno vroeger wel iets netter was
unnerving?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn hoofd was het nog grover
ik kon het niet kijken als kind vroeger
vond het heel erg unnerving
Adj. 1. unnerving - inspiring fear; "the formidable prospect of major surgery"; "a tougher and more redoubtable adversary than the heel-clicking, jackbooted fanatic"- G.H.Johnston; "something unnerving and prisonlike about high grey wall"quote:
Oh, het was engelsquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Adj. 1. unnerving - inspiring fear; "the formidable prospect of major surgery"; "a tougher and more redoubtable adversary than the heel-clicking, jackbooted fanatic"- G.H.Johnston; "something unnerving and prisonlike about high grey wall"
alarming
zijn stem is zoooo geruststellendquote:
Zeker en vast.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:40 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Die presenteert alles wat ze in Belgie op tv hebben is 't niet.
ja iets met een ballerina en een flamengo danseres of zoiets?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:41 schreef Naamah het volgende:
Gekke karakters erbij? Vertel? Heb het nog nooit gezien..
Professor nog iets, is er er elk jaar bij. Weet zijn naam niet meer, maar was erg grappig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:41 schreef Naamah het volgende:
Gekke karakters erbij? Vertel? Heb het nog nooit gezien..
verkeerdquote:
Ja, maar Diewertje mag ook weleens vervangen worden voor een jonger exemplaar.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:45 schreef rhubarbje het volgende:
nah dat blonde meisje is wel leuker om naar te kijken dan diewertje
hoewel diewertje ook tof is hoor
In welk opzicht?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Zouden ze het in België wél goed geregeld hebben?
Nou dat niet alles in het honderd loopt? Echt schandalig dat het in Nederland nooit vlekkeloos kan verlopenquote:
geen vlaggen die gejat worden en zoquote:
Oh zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nou dat niet alles in het honderd loopt? Echt schandalig dat het in Nederland nooit vlekkeloos kan verlopen
mama'squote:Op zaterdag 12 november 2011 13:49 schreef Naamah het volgende:
Heeft hij het nou over 'mooie mannen' of 'mooie mama's' daar.. Ik vind het dubieus
Komt vast door zijn roze pakquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:49 schreef Naamah het volgende:
Heeft hij het nou over 'mooie mannen' of 'mooie mama's' daar.. Ik vind het dubieus
Hij had zijn mijter verkeerd omquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben net thuis en de intocht terug aan het kijken. Deze sint is wel actief zeg.![]()
Was al eerder gezegd, zag ik, ik moet er ook echt aan wennen. Is natuurlijk ook spannend voor hem, zo'n eerste keer, maar ietsje minder hyper mag wel. Zijn stem is wel prima.
En zag ik het goed, heeft hij een paarse broek aan ipv een paarse tabberd?
Ook dat nog?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:52 schreef StephanL het volgende:
Ik mis Adje bij de fanfare
[..]
Hij had zijn mijter verkeerd om
die op de belg he!quote:
De Vlaamse sinterklaas heeft zijn mijter iig wel goed op!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Nou dat niet alles in het honderd loopt? Echt schandalig dat het in Nederland nooit vlekkeloos kan verlopen
omdat wij belangrijker zijnquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:54 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom gaat ie trouwens eerst naar Nederland en dan weer terug naar België
Ja geweldigquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:57 schreef MrBadGuy het volgende:
Haha kinderen die later voor onze pensioenen mogen werken
Ja water dat natter wordt, waardoor je minder hoeft te sturen om de bocht door te komenquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:01 schreef rhubarbje het volgende:
ze hebben wel humor op de belg
met hun klimaatopwarming en zo
ik vind het juist leuker als er een soort verhaaltje verteld word, dit is wel leuk maar beetje eentonig zo, en daarbij vind ik de HYdrograaf (Pakjesboot 12) vele malen mooier. Als Dortenaar heb ik het geluk gehad deze boot al vaker te kunnen aanschouwen met Dordt in stoom, maar om hem als Pakjesboot 12 door de haven te zien varen is wel erg speciaalquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:47 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In zijn eerste eeuw nog welquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:06 schreef StephanL het volgende:
LOL 420 is een speciaal getal. IS het aantal doelpunten wat de Sint heeft gescoord voor Real Madrid
het is grappiger maar het is allemaal verkeerd...quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk altijd leuker dan de Nederlandse
Dan is onmogelijk. Ik heb nog nooit iets goeds uit Belgie zien komen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:18 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk altijd leuker dan de Nederlandse
Doen Belgen altijd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:02 schreef dotKoen het volgende:
Wat, zijn ze aan het haten op Hollanders?!
Of je hebt je niet aan de regels gehouden?quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:30 schreef The-Rock het volgende:
Ik zou zweren dat ik hier een paar youtube filmpjes had geplaatst maar blijkbaar is de censuur politie bezig geweest..??
Wow...Fok...zijn we in een communistisch land terecht gekomen..??
.. ??quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:35 schreef The-Rock het volgende:
regels om filmpjes over SInterklaas te plaatsen..?? Wat voor regels zou men daarover nu kunnen verzinnen..??
Mooiquote:
Morgen om tien over zeven 's ochtends de herhaling, ja hoor ja ja.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik hoop nog wat dingen terug te kunnen kijken ergens.
Heb je hem "in het echt" gezien?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mooi![]()
Ik hoop nog wat dingen terug te kunnen kijken ergens.
Erg leuk, maar wel érg druk. En fantastisch weer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Morgen om tien over zeven 's ochtends de herhaling, ja hoor ja ja.
Hoe was het daar?
Ik heb nog naar je gezwaaid, zag je me niet?quote:
Ah stukken beterquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:16 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Uitzendinggemist heeft 'em ook, voor zover ik weet.
Er stonden duizenden mensen te zwaaienquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nog naar je gezwaaid, zag je me niet?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:18 schreef Pisces29 het volgende:
Karina, ik heb wél echt nog aan je gedacht. Toen ik dat stukje hoorde van het boek
Ik stond overal veilig achter camera-lui, ik ga eerst zelfs eens kieken of ik veilig wasquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:18 schreef Karina het volgende:
Wat had je aan, kijk ik ook nog even op uitzendinggemist
Oh dat is leuk zegquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb even gekeken, alle intochten sinds 2004 staan erop
Stuur anders een PM als je jezelf hebt ontdekt (met het tijdstip)quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stond overal veilig achter camera-lui, ik ga eerst zelfs eens kieken of ik veilig was
Ben nu die van 2004 aan het kijken. Dat samenspel tussen Sinterklaas, Wegwijspiet en Hoofdpiet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:19 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Heb even gekeken, alle intochten sinds 2004 staan erop
Ik was al helemaal opgelucht dat 'ie niet zo irritant nep klonk als in meiquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben nu die van 2004 aan het kijken. Dat samenspel tussen Sinterklaas, Wegwijspiet en Hoofdpiet.![]()
![]()
![]()
Vandaag was echt alle chemie weg.
Disfunctionerenquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik mag toch aannemen dat de Mijterpiet ook ontslagen wordt
Als kind heb je dat toch niet doorquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik was al helemaal opgelucht dat 'ie niet zo irritant nep klonk als in meiChemie komt vast nog wel. Al is het ook ff afwachten hoe lang deze Hoofdpiet er nog is
Hij was toch net nieuwquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:31 schreef TLC het volgende:
Ik was al bang dat het Grote Boek voorgoed kwijt zou zijn
Ik vind hem een vreselijk leuke Sinterklaas en hij geniet duidelijk met volle teugen, ik heb me kapot gelachen, wat een geweldige opvolger. En ik dacht nog wel dat niemand Bram kon opvolgen. Dit is echt mijn nieuwe Sintquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Erg leuk, maar wel érg druk. En fantastisch weer.
Echt? Ohhh dit stemt mij extra blijquote:Op zaterdag 12 november 2011 22:35 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik vind hem een vreselijk leuke Sinterklaas en hij geniet duidelijk met volle teugen, ik heb me kapot gelachen, wat een geweldige opvolger. En ik dacht nog wel dat niemand Bram kon opvolgen. Dit is echt mijn nieuwe Sint
Hier ben ik het mee eens. Als Sinterklaas bij punt C was dan was hoofd nog maar net bij punt A. Er waren nauwelijks momenten dat je de twee samen zag, Bram en Erik hadden dan nog altijd onderonsjes samen. De rest van de pieten speelde ook een ondergeschikte rol. Huis en Welles waren er wel maar ze hebben geen woord met de Sint gewisseld en waren maar sporadisch in beeld.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Ben nu die van 2004 aan het kijken. Dat samenspel tussen Sinterklaas, Wegwijspiet en Hoofdpiet.![]()
![]()
![]()
Vandaag was echt alle chemie weg.
Ik ook. Het was lachen. Je kon merken dat Stefan erg zenuwachtig was. Dat ene shot toen hij naar dat andere dorp liep was natuurlijk al eerder opgenomen en toen was hij vele malen relaxter.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef Sosha het volgende:
Is wel heel persoonlijk hoor!
Ik heb erg gelachen om zijn energie. De manier waarop hij zwaaide vanaf zijn paard!!. Ik denk dat hij zo ontzettend genoot dat hij vergat dat hij minstens 300 jaar oud is
.
Misschien als tegenhanger, want normaal is FOK zo rechts als de neten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:30 schreef The-Rock het volgende:
Ik zou zweren dat ik hier een paar youtube filmpjes had geplaatst maar blijkbaar is de censuur politie bezig geweest..??
Wow...Fok...zijn we in een communistisch land terecht gekomen..??
Weet ik...en daarom post ik het ook opzettelijk hier.. ;-)quote:Op zondag 13 november 2011 03:42 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Misschien als tegenhanger, want normaal is FOK zo rechts als de neten.
doe dit in fb of mail danquote:Op zondag 13 november 2011 03:50 schreef The-Rock het volgende:
[..]
Weet ik...en daarom post ik het ook opzettelijk hier.. ;-)
Dus mocht mijn post weer verdwenen zijn dan weten we wel hoe de moderators aangaande dit onderwerp zijn.. ;-)
Zijn slechts een paar kleine simpele aanpassingen wat men verlangt van dit feest...geen algehele ban zoals velen mochten denken...
Oh mijn God, hebben hippies dit forum nu ook al gevondenquote:Op zondag 13 november 2011 02:40 schreef The-Rock het volgende:
Dit recht heb ik om te doen...het is gelinkt aan het Sinterklaasfeest dus aub..ga niet zomaar censureren want er komt een hele wave van mensen aan die dit rustig gaan komen plaatsen.
Zoals besproken met de moderator mag het maar in 1 topic geplaatst worden en aangezien dit vandaag in Dordrecht, tijdens de Sinterklaas-intocht, is gebeurd......
En als je hiertegen op een vreedzame manier probeert te demonstreren dan krijg je met dit te maken zoals vandaag tijdens de intocht van Sinterklaas is gebeurd..!!
Dus ja..wees maar trots op vrijheid van meningsuiting Nederland.. ;-)
Dat moet je dan ook niet roepen bij de intocht dat het racisme is en zo. Kan mij voorstellen dat ze op zo'n dag een no-tolerance beleid hebben en een noodverordening actief is.quote:Op zondag 13 november 2011 02:40 schreef The-Rock het volgende:
Dit recht heb ik om te doen...het is gelinkt aan het Sinterklaasfeest dus aub..ga niet zomaar censureren want er komt een hele wave van mensen aan die dit rustig gaan komen plaatsen.
Zoals besproken met de moderator mag het maar in 1 topic geplaatst worden en aangezien dit vandaag in Dordrecht, tijdens de Sinterklaas-intocht, is gebeurd......
En als je hiertegen op een vreedzame manier probeert te demonstreren dan krijg je met dit te maken zoals vandaag tijdens de intocht van Sinterklaas is gebeurd..!!
Dus ja..wees maar trots op vrijheid van meningsuiting Nederland.. ;-)
Ik geloof dat niemand hier Stefan af zit te zeiken. Het is toch juist leuk om te kijken wat de verschillen zijn met Bram en daar hoort ook een beetje kritiek bij, want iedereen toetst deze Sint aan zijn ideaalbeeld van een Sint. Dat heeft, voor mij althans, echt niks te maken met afzeiken van Stefan. Ik denk dat iedereen beseft dat hij een moeilijke taak heeft en dat hij het best aardig gedaan heeft.quote:Op zondag 13 november 2011 03:40 schreef Stout64 het volgende:
[..]
Ik ook. Het was lachen. Je kon merken dat Stefan erg zenuwachtig was. Dat ene shot toen hij naar dat andere dorp liep was natuurlijk al eerder opgenomen en toen was hij vele malen relaxter.
De mensen die hem nu al afzeiken moeten niet zeuren. Geef de man een kans. Bram heeft ook heel erg veel jaren ervaring en was ook niet meteen zo goed als de laatste jaren.
Zoals ik al meerdere keren heb genoemd in dit topic: we hebben een beetje een ADHD Sint... en dat past wel bij deze tijd
Roepen..??quote:Op zondag 13 november 2011 09:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat moet je dan ook niet roepen bij de intocht dat het racisme is en zo. Kan mij voorstellen dat ze op zo'n dag een no-tolerance beleid hebben en een noodverordening actief is.
Als je alleen maar staat wordt je niet zo maar opgepakt en naar de grond gewerkt. Vertel dan eens wat er echt gebeurt is.quote:Op zondag 13 november 2011 09:29 schreef The-Rock het volgende:
[..]
Roepen..??
Dr werd helemaal niets geroept. Ze STONDEN er alleen maar en dan is dit uiteindelijk hoe je wordt behandeld..??
Welke noodverordening..?? Heel Nederland viert op 4 en 5 mei het feit dat ze blij zijn dat iedereen de kans heeft om zijn/haar mening te ventileren aangaande diverse onderwerpen. Er is zelfs een grote blonde pruik in de politiek bezig om zich hard te maken voor de 'vrijheid van meningsuiting'.
Nu maakt iemand op een stille manier gebruik van dit basisrecht en dan is dit zijn lot..?? Apart hoor...
Of door de zenuwen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:51 schreef Sosha het volgende:
Is wel heel persoonlijk hoor!
Ik heb erg gelachen om zijn energie. De manier waarop hij zwaaide vanaf zijn paard!!. Ik denk dat hij zo ontzettend genoot dat hij vergat dat hij minstens 300 jaar oud is
.
Voor een zaterdagmiddag lijkt het mij mooie cijfers. Zeker omdat ook sommige mensen naar een intocht zijn wezen kijken in hun eigen dorp/stad.quote:Op zondag 13 november 2011 10:08 schreef Oliver23 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ht_Sint__.html?p=2,1
1,8 miljoen kijkers
Iddquote:Op zondag 13 november 2011 10:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor een zaterdagmiddag lijkt het mij mooie cijfers. Zeker omdat ook sommige mensen naar een intocht zijn wezen kijken in hun eigen dorp/stad.
Helemaal gezien het weer, het was erg lekker gisteren.quote:Op zondag 13 november 2011 10:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Voor een zaterdagmiddag lijkt het mij mooie cijfers. Zeker omdat ook sommige mensen naar een intocht zijn wezen kijken in hun eigen dorp/stad.
Het was echt prachtig! Zo zonnig en warm als het gister was, zo bewolkt en fris is het nu. Wat een meevallerquote:Op zondag 13 november 2011 10:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Helemaal gezien het weer, het was erg lekker gisteren.
vandaag komt hij hier in A'dam aan. Goed excuus om binnen te blijvenquote:Op zondag 13 november 2011 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was echt prachtig! Zo zonnig en warm als het gister was, zo bewolkt en fris is het nu. Wat een meevaller
Oh in A'dam lijkt me dat ook wel een hele happeningquote:Op zondag 13 november 2011 11:37 schreef Ole het volgende:
[..]
vandaag komt hij hier in A'dam aan. Goed excuus om binnen te blijven
Te volgen op http://www.at5.nl/livequote:Op zondag 13 november 2011 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh in A'dam lijkt me dat ook wel een hele happening
Potverdulleke, ik schakel precies op tijd nu inquote:Op zondag 13 november 2011 12:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Te volgen op http://www.at5.nl/live
quote:Op zondag 13 november 2011 12:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Potverdulleke, ik schakel precies op tijd nu in![]()
Hehe zag het ook opeensquote:
het is hier wel zonnig hoorquote:Op zondag 13 november 2011 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het was echt prachtig! Zo zonnig en warm als het gister was, zo bewolkt en fris is het nu. Wat een meevaller
Vorig jaar was het een recordaantal van 2,1 miljoenquote:Op zondag 13 november 2011 10:08 schreef Oliver23 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ht_Sint__.html?p=2,1
1,8 miljoen kijkers
hij is leuk. Is de sint weer Jeroen Krabbe?quote:Op zondag 13 november 2011 13:39 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dat hij het leuker doet dan die Jeroen van gister
Weet ik eigenlijk nietquote:Op zondag 13 november 2011 13:48 schreef Ole het volgende:
[..]
hij is leuk. Is de sint weer Jeroen Krabbe?
hij zei dat ze ook op de boot mee waren. Dat heb ik gemistquote:Op zondag 13 november 2011 14:02 schreef iBenny het volgende:
Dus we zien de sint ff en het is afgelopen?
Ik had verwacht dat ze die hele optocht zouden uitzendenquote:Op zondag 13 november 2011 14:05 schreef Ole het volgende:
[..]
hij zei dat ze ook op de boot mee waren. Dat heb ik gemist
ja waarom ook nietquote:
Kloptquote:Op zondag 13 november 2011 14:10 schreef Ole het volgende:
Was nogal goedkoop gedaan. Volgens mij maar 1 camera
Het IJquote:Op zondag 13 november 2011 14:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
[..]
Dat wist ik al, ik bedoel op welke gracht?
Ik vermoed dat de beste man zijn intocht nog 100x terug moet kijken om ervan te lerenquote:Op zondag 13 november 2011 09:12 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand hier Stefan af zit te zeiken. Het is toch juist leuk om te kijken wat de verschillen zijn met Bram en daar hoort ook een beetje kritiek bij, want iedereen toetst deze Sint aan zijn ideaalbeeld van een Sint. Dat heeft, voor mij althans, echt niks te maken met afzeiken van Stefan. Ik denk dat iedereen beseft dat hij een moeilijke taak heeft en dat hij het best aardig gedaan heeft.
die is zijn pilletje vergetenquote:Op zondag 13 november 2011 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een adhd-interviewer, volgens mij wordt hij er gek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |