abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104276766
quote:
Germany probes suspected far-right murders

Prosecutors in Germany say they have found evidence to link the murders of 10 people over seven years to far-right extremists.

Eight of the victims were of Turkish origin, one was Greek and one was a German policewoman.

Nine were small businessmen - mainly kebab stall owners - who were shot in the face in broad daylight at their places of work.

The murders were committed in several German cities between 2000 and 2007.

Police did not at first link the killings to neo-Nazis until the discovery last week of two handguns in a burnt-out house and caravan in the eastern German town of Zwickau.

There they also found the bodies of two men suspected of having taken part in an attack on two police officers in the city of Heilbronn in south-west Germany in 2007.

In the 2007 attack, a policewoman was killed and her male colleague seriously injured.

The two guns were thought to have been used in the policewoman's murder and the killings of the small businessmen.
'Trail of blood'

The evidence found included DVDs prepared for sending to news agencies and Muslim cultural centres, containing propaganda for a neo-Nazi group.

"There is sufficient evidence to attribute the murders to an extreme right-wing group," a statement from the Federal Prosecutors' Office said.

Police identified the two men found dead in the caravan as Uwe B and Uwe M - they are thought to have committed suicide.

Police also arrested a woman identified as Beate Z who was described as the two men's "companion".

All three were known to belong to extreme right-wing groups.

The woman faces charges of murder, attempted murder, arson and belonging to a terrorist organisation.

The head of the German police trade union, Bernhard Witthaut, said the evidence so far suggested "a right-wing extremist terror cell has left an atrocious trail of blood".

Germany's far-right is small and politically marginalised, but has given rise to concern with periodic attacks on immigrants.

Germany is home to some 3,000,000 people of Turkish origin.
http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-15703804
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zaterdag 12 november 2011 @ 01:48:52 #2
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_104276812
Geen idee hoe zoiets kan. Leef soms dagen in de waan dat we in het grootste deel van de samenleving iets van algemene weldenkendheid hebben opgebouwd, maar dan dit soort berichten.. Hoe een persoon zo intens kan haten om niks. Absurd.
Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
  zaterdag 12 november 2011 @ 02:05:19 #3
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104277040
quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2011 01:48 schreef Aneurysma het volgende:
Geen idee hoe zoiets kan. Leef soms dagen in de waan dat we in het grootste deel van de samenleving iets van algemene weldenkendheid hebben opgebouwd, maar dan dit soort berichten.. Hoe een persoon zo intens kan haten om niks. Absurd.
Je zult altijd domme mensen blijven houden. En met domme mensen zul je altijd zaken als racisme enzo houden.
pi_104277047
er zijn veel mensen dom!
Snollebolt
  zaterdag 12 november 2011 @ 02:18:58 #5
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_104277158
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 02:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je zult altijd domme mensen blijven houden. En met domme mensen zul je altijd zaken als racisme enzo houden.
Ja dat blijkt maar weer. Maar om de een of andere reden maak ik mezelf soms wijs dat we daar nu echt overheen gegroeid zijn. Naïviteit van mijn kant denk ik.
Jij bent geil
  zaterdag 12 november 2011 @ 02:25:41 #6
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104277215
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 02:05 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
er zijn veel mensen dom!
Don't get me started.... ;)

quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2011 02:18 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Ja dat blijkt maar weer. Maar om de een of andere reden maak ik mezelf soms wijs dat we daar nu echt overheen gegroeid zijn. Naïviteit van mijn kant denk ik.
Yeah, je hoopt altijd dat mensen inzichten kunnen krijgen, verstandiger worden, openstaan voor nieuwe ideeen, etc etc. In de praktijk blijkt dat toch vaak zeer tegen te vallen. En afgezien van de 'normale' mensen die een beetje rond de 110-120 IQ zitten, is er ook een verdomd grote groep die dus onder die 100 zit, en poeh.... daar wil je eigenlijk geen discussies mee voeren.... dat is volkomen nutteloos.

Je kunt mensen vrijwel ALLES uitleggen, maar niet iedereen is in staat die informatie fatsoenlijk te verwerken en het daarom te begrijpen...

...en racisme is 1 van de allerdomste problemen in een maatschappij. Maar goed, er valt vrij weinig tegen te doen.
pi_104277736
Wie zegt dan dat dit een grote groep zijn. Na het lezen van het bericht weet ik nog steeds niet om een groep van 5 of een groep van 100 gaat.
Niet dat dat verder uitmaakt, want al zijn het er duizend, dan vind ik het nog verdomde weinig.

quote:
15s.gif Op zaterdag 12 november 2011 01:48 schreef Aneurysma het volgende:
Leef soms dagen in de waan dat we in het grootste deel van de samenleving iets van algemene weldenkendheid hebben opgebouwd
Dat hebben we dus ook. Vergelijk onze algemene weldenkendheid maar met een willekeurig moment in onze geschiedenis.
Extremistisch gematigd.
pi_104278411
quote:
Nine were small businessmen - mainly kebab stall owners - who were shot in the face in broad daylight at their places of work.
pi_104278468
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 03:53 schreef P8 het volgende:
Wie zegt dan dat dit een grote groep zijn. Na het lezen van het bericht weet ik nog steeds niet om een groep van 5 of een groep van 100 gaat.
Niet dat dat verder uitmaakt, want al zijn het er duizend, dan vind ik het nog verdomde weinig.

[..]

Dat hebben we dus ook. Vergelijk onze algemene weldenkendheid maar met een willekeurig moment in onze geschiedenis.
Weinig of veel.

9 mensen in hun gezicht geschoten vanwege hun afkomst is gewoon pure ziekheid.
  zaterdag 12 november 2011 @ 09:02:16 #10
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_104278480
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 02:25 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Don't get me started.... ;)

[..]

Yeah, je hoopt altijd dat mensen inzichten kunnen krijgen, verstandiger worden, openstaan voor nieuwe ideeen, etc etc. In de praktijk blijkt dat toch vaak zeer tegen te vallen. En afgezien van de 'normale' mensen die een beetje rond de 110-120 IQ zitten, is er ook een verdomd grote groep die dus onder die 100 zit, en poeh.... daar wil je eigenlijk geen discussies mee voeren.... dat is volkomen nutteloos.

Je kunt mensen vrijwel ALLES uitleggen, maar niet iedereen is in staat die informatie fatsoenlijk te verwerken en het daarom te begrijpen...

...en racisme is 1 van de allerdomste problemen in een maatschappij. Maar goed, er valt vrij weinig tegen te doen.
Normale mensen hebben een IQ van 110-120. En mensen met een (gemiddeld) IQ van 100 zijn dus niet normaal? En mensen met een nog lager IQ? En jij beticht hen van racisme?
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:10:08 #11
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104279191
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 09:02 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Normale mensen hebben een IQ van 110-120. En mensen met een (gemiddeld) IQ van 100 zijn dus niet normaal? En mensen met een nog lager IQ? En jij beticht hen van racisme?
Waar beticht ik ze van racisme?
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:12:57 #12
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_104279229
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:10 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 02:05 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

zaterdag 12 november 2011 @ 10:42:42 #13
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_104279599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:12 schreef Jovatov het volgende:

[..]

[..]

zaterdag 12 november 2011 @ 10:46:09 #14
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_104279659
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:42 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Je zegt dat er met domme mensen zaken als racisme de kop op blijven steken.

Daarmee stel je dus mijns inziens dat de domme mensen schuldig zijn aan het voorkomen van racisme. Of zie ik dat nu verkeerd?

En vervolgens stel je, ironisch genoeg dat mensen met een iq van 110-120 normale mensen zijn. Alsof domme mensen geen normale mensen zijn.
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:49:59 #15
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_104279718
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:46 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Je zegt dat er met domme mensen zaken als racisme de kop op blijven steken.

Daarmee stel je dus mijns inziens dat de domme mensen schuldig zijn aan het voorkomen van racisme. Of zie ik dat nu verkeerd?

En vervolgens stel je, ironisch genoeg dat mensen met een iq van 110-120 normale mensen zijn. Alsof domme mensen geen normale mensen zijn.
Dat wat niet aan de norm voldoet is niet normaal. Mensen met een ondergemiddeld IQ voldoen niet aan de norm en zijn derhalve niet normaal.

De vervolgtekst was dat je zolang er domme mensen zijn ook racisme zal blijven houden. Zielig voor die domme mensen of niet, maar dat is een feit. Wat er niet staat is dat iemand die dom is per definitie een racist is, maar dat inzicht had je hopelijk zelf ook al.

Ben blij dit voor je verduidelijkt te kunnen hebben.
Jij bent geil
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:56:40 #16
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_104279799
quote:
7s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:49 schreef Aneurysma het volgende:

[..]

Dat wat niet aan de norm voldoet is niet normaal. Mensen met een ondergemiddeld IQ voldoen niet aan de norm en zijn derhalve niet normaal.

De vervolgtekst was dat je zolang er domme mensen zijn ook racisme zal blijven houden. Zielig voor die domme mensen of niet, maar dat is een feit. Wat er niet staat is dat iemand die dom is per definitie een racist is, maar dat inzicht had je hopelijk zelf ook al.

En mensen met een haakneus en mongooltjes en zigeuners en mensen die te klein zijn

O en Blinden
Ja en zwarten natuurlijk, alleen puur blank is goed
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 12 november 2011 @ 10:59:46 #17
300818 Aneurysma
What a whore I am.
pi_104279833
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

En mensen met een haakneus en mongooltjes en zigeuners en mensen die te klein zijn

O en Blinden
Haha je snapt het duidelijk niet maar vind je brugje naar 'alleen puur blank is goed' wel leuk dus daarvoor pluspunten.
Jij bent geil
  zaterdag 12 november 2011 @ 11:12:27 #18
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_104280041
quote:

[..]

Compleet objectief gezien is dit natuurlijk waar. Maar in dat geval zijn mensen met een bovengemiddeld IQ ook niet normaal.

Toch wordt er over een bovengemiddeld IQ juist een positief oordeel geveld. Namelijk: Dit zijn normale mensen.
Over 'domme mensen' wordt gezegd dat er geen goed gesprek mee te voeren is en dat er zonder domme mensen geen racisme zou zijn.

Racisme gaat over gelijkwaardigheid. Voorbeeld: je vindt zwarten minder waard dan blanken. Zo hard gaat het hier gelukkig niet.

Maar wat er wel gebeurt is dit: Men stelt dat mensen met een hoger IQ normaal zijn en dus(?) dat domme mensen (of mensen met een gemiddeld IQ) dat blijkbaar niet zijn.
Daarmee stel je jezelf boven de ander. En dan kijk je mijns inziens niet met een gelijkwaardige manier naar je medemens.

En daarmee begeef je jezelf in het zelfde straatje als waar alleen 'domme' mensen zich mee bezig houden. Racisme. Of ongelijkwaardigheid.

quote:

[..]

Natuurlijk snap ik dat een 'dom' iemand niet gelijk een racist is.

Da's hetzelfde als 'sommige blauwe auto's hebben groene banden> Daar is een blauwe auto > Dus die heeft groene banden. Die logica volgt niet. Snap ik.

Maar je zegt wel dat er zonder domme mensen geen racisme is. Daarmee geef je de 'schuld' van racisme weldegelijk aan het bestaan van domme mensen.

Alleen blauwe auto's hebben groene banden > Als er geen blauwe auto's zouden zijn, zijn er ook geen groene banden meer.
pi_104280160
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 03:53 schreef P8 het volgende:
het ging om twee criminele neo-nazi's, en een vrouwelijke medeplichtige waartegen al sinds 2000 een arrestatiebevel bestond maar die kennelijk 11 jaar lang op de vlucht waren en rondkwamen van overvallen en dus ook moorden...

een week terug werd na een overval een brandende caravan aangetroffen waarin dus nadien twee lijken aangetroffen waren, en dat waren die twee neo-nazi's die al voordat de brand uitbrak doodgeschoten waren, alhoewel niet duidelijk is of het zelfmoord was of hun vrouwelijke medeplichtige dat gedaan heeft..
die vrouw is ondertussen al gearresteerd

http://www.bild.de/region(...)e-20946988.bild.html
(over een verdenking dat deze daders mogelijk een bomaanslag met een spijkerbom gepleegd zouden kunnen hebben in Köln)
http://www.bild.de/news/i(...)e-20963642.bild.html
Over de 'döner-moorden

Overzicht van de meeste BILD-artikelen over deze zaak:
http://www.bild.de/themen(...)s-20914654.bild.html
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_104280453
quote:

[..]

De norm bestaat niet. Er is niet zoiets als normaal of de norm, dit is verzonnen voor Henk en Ingrid die met monofietsen met een kaartje voorop op zondag naar de meubelboulevard fietsen voor een haringkje en een bakje koffie!
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:18:58 #21
341872 spookje-van-het-noorden
eng, maar toch best lief
pi_104281381
gatvers, wat vind ik die neonazi's vreselijke engerds, verbannen uit deze wereld zou ik zeggen!
pi_104283274
Ze hebben dus ook een politieagent doodgeschoten. :{w

[ Bericht 7% gewijzigd door Mercer op 12-11-2011 13:26:40 ]
pi_104285698
pi_104285715
Bijna totaal geen media aandacht in Nederland voor dit. Apart.
pi_104287186
Achja dat is dus al uhhh, bijna 4x zoveel als het aantal doden door "terrorisme" in nederland en duitsland van de afgelopen 10 jaar..... ;)
pi_104287332
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Windkracht13 het volgende:
Achja dat is dus al uhhh, bijna 4x zoveel als het aantal doden door "terrorisme" in nederland en duitsland van de afgelopen 10 jaar..... ;)
Maar krijgt niet eens een duizendste van de aandacht ervan.
pi_104287395
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:52 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Maar krijgt niet eens een duizendste van de aandacht ervan.
Klopt.....maar ja de pers heeft andere "prioriteiten" laten we dan maar zeggen. Zoals Sinterklaas...enzo...ook belangrijk! _O-
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:03:45 #28
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104287590
quote:
Jep, heb daar eens wat partijen over gecontacteerd, dat het aantal slachtoffers van terrorisme niet in verhouding staat tot de herrie die ze er over maken, en de maatregelen die er genomen worden. Pffff, die werden me een partij pissig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104287924
Deze berichtgeving past natuurlijk niet in de huidige rechtse winden die door Europa waaien.

Onderstaande zwangere vrouw bv. is (notabene in de rechtzaal) om het leven gebracht om haar hoofddoek. Achttien messteken. :{

Gek genoeg maakte de Telegraaf hier niet zo'n drama van. Simpel artikeltje en we vergeten het weer.

quote:
Verdachte vermoordt getuige in rechtszaal

DRESDEN - Tijdens een proces voor het gerechtshof in het Oost-Duitse Dresden heeft de verdachte woensdag een 32-jarige vrouwelijke getuige doodgestoken. Dat heeft het Openbaar Ministerie bekendgemaakt.

De dader dook plotseling op zijn slachtoffer en stak met een mes op de vrouw in. Parketwachten slaagden erin de 28-jarige dader te overmeesteren, nadat de man de vrouw dodelijk had verwond. Daarbij is een schot gelost.

De dader, een Duitser van Russische afkomst, stond terecht voor belediging. In een plaatselijke speeltuin zou hij een Egyptische vrouw hebben uitgemaakt voor terroriste. Hij werd vorig jaar veroordeeld tot een boete van 800 euro, maar ging in beroep. Die zaak diende woensdag.

Het is niet bekend of het slachtoffer de beledigde vrouw is of een getuige van de belediging. Volgens een woordvoerster van het gerechtshof was er geen aanleiding om speciale veiligheidsmaatregelen te nemen.

http://www.telegraaf.nl/b(...)zaal_vermoord__.html

zaterdag 12 november 2011 @ 16:21:26 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_104287982
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:19 schreef HAKIM_1988 het volgende:
Deze berichtgeving past natuurlijk niet in de huidige rechtse winden die door Europa waaien.

Onderstaande zwangere vrouw bv. is (notabene in de rechtzaal) om het leven gebracht om haar hoofddoek. Achttien messteken. :{

Gek genoeg maakte de Telegraaf hier niet zo'n drama van. Simpel artikeltje en we vergeten het weer.

[..]

Je klaagt nu dat de telegraaf een feitelijk objectief bericht plaatst?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_104288010
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad irritant, want de rest van de tijd is het onzin, ze moeten daar maar eens kiezen ;) hahaha
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:25:33 #32
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_104288083
Als ze lid waren van een extreemrechtse groepering, waarom werden ze dan niet gewoon afgeluisterd? Dat had veel geweld kunnen voorkomen.
pi_104288173
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mij boeit het niet, maar het valt wel op, omdat ze bij een getintere dader wel een sappig en dramatisch voorpaginaverhaal van maken. (Zelfs al is er niets aan de hand) en zo'n moord op moeder en kind past dus kennelijk niet in hun straatje.

De Telegraaf zal hetzelfde lot ondergaan als Murdoch let maar op.
pi_104288224
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:25 schreef Mishu het volgende:
Als ze lid waren van een extreemrechtse groepering, waarom werden ze dan niet gewoon afgeluisterd? Dat had veel geweld kunnen voorkomen.
Ik vind het ook maar vreemd allemaal, Duitse inlichtingendiensten schijnen een
Obsessie te hebben met linkse terreurgroepen waardoor ze weinig oog en interesse meer schijnen te hebben voor deze dreiging.
pi_104288242
Ze gingen gewoon tien jaar lang hun gang en ze hadden én geen handlangers én niemand het door?

Lijkt me sterk
pi_104288358
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:29 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Mij boeit het niet, maar het valt wel op, omdat ze bij een getintere dader wel een sappig en dramatisch voorpaginaverhaal van maken. (Zelfs al is er niets aan de hand) en zo'n moord op moeder en kind past dus kennelijk niet in hun straatje.

De Telegraaf zal hetzelfde lot ondergaan als Murdoch let maar op.
Hier doen ze het weer. Titel is ook veelzeggend.

http://www.telegraaf.nl/b(...)rdden_agente___.html
pi_104288513
Ach de Telegraaf.. die krant is al fout sinds de oorlog, wat wil je?

Dit is ons Ubermensch, trouwens: http://bilder.bild.de/fot(...)248/3,h=493.bild.jpg

[ Bericht 46% gewijzigd door paddy op 12-11-2011 18:43:45 ]
pi_104288656
quote:

[..]

Ga je nu lopen piepen over dat de telegraaf niet genoeg aandacht besteed aan een moordzaak in het buitenland?

Er zijn in Duitsland tal van misselijkmakende moorden op Duitsers, waar de telegraaf überhaupt helemaal niet over bericht.

quote:
Kom maar op met de voorpagina-verhalen waar de Telegraaf groot uitpakt van moorden van "getinte daders" op mensen in Duitsland.

Ik ben benieuwd!

Als ik me niet vergis was de doder van die moord waar jij het nu over hebt zelf overigens ook van origine een buitenlander, maar dat verder geheel terzijde.
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:53:11 #39
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_104288772
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:44 schreef Nemephis het volgende:
Ach de Telegraaf.. die krant is al fout sinds de oorlog, wat wil je?

Dit is ons Ubermensch, trouwens: [ afbeelding ]
En dat moet dan het arische ras vertegenwoordigen :P
pi_104289370
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:53 schreef Mishu het volgende:

[..]

En dat moet dan het arische ras vertegenwoordigen :P
Ja die scoort niet zo gek veel ariërpunten :P
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_104290289
@ Ludd

quote:
Kom maar op met de voorpagina-verhalen waar de Telegraaf groot uitpakt van moorden van "getinte daders" op mensen in Duitsland. Ik ben benieuwd!Als ik me niet vergis was de doder van die moord waar jij het nu over hebt zelf overigens ook van origine een buitenlander, maar dat verder geheel terzijde.
De dader was een racistische Duitser (russische komaf). Je haalt een andere zaak door de war met deze wat niet gek is met die selectieve mediaberichtgeving.
Toevallig gebeurde het rond dezelfde tijd als de afshuwelijke dood van Neda.

http://www.telegraaf.nl/b(...)tond_in_file___.html

http://www.telegraaf.nl/b(...)oek_dood_Neda__.html

http://www.telegraaf.nl/b(...)hulp_aan_Neda__.html

Voor Neda had de telegraaf ruime aandacht ... en iedereen leefde oprecht mee. Waarom werd de dood van deze zwangere vrouw dan niet zo belicht?

Jij maakt een denkfout , een racistische/politiek gemotiveerde moord is wat anders dan een willekeurige moord. Deze twee zaken hadden net zoveel belicht moeten worden.
pi_104290467
Je weet dus geen enkel bericht te aan te halen van de telegraaf over getinte daders in Duitsland?

Dat bedoel ik dus.

Je klaagt dat de Telegraaf niet genoeg aandacht geeft aan een bepaalde moord in Duitsland, en dat ze dit wel zouden doen als er een getinte daders zouden doen. Dan zouden ze groot uitpakken met voorpagina nieuws.

En vervolgens weet je geen een artikel aan te halen, net wat ik dacht. Deze dingen in Duitsland zijn blijkbaar niet zo interessant voor de Telegraaf. (want geloof, in Duitsland worden er echt wel moorden gepleegd door lichtgetinten hoor ;) )

Mij lijkt de conclusie dan dat de Telegraaf moordzaken uit Duitsland niet zo interessant vind. Jij denkt gelijk weer dat het discriminatie is, en dat wanneer het lichtgetinte daders waren, dat ze dan wel uitvoerig zouden berichten. Dat is een bepaald complex...
pi_104291272
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:56 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

O en Blinden
Even omkeren. er zijn toch echt mensen die juist haat tegen blanken hebben, en wel degelijk discriminerende handelingen uitvoeren. Criminaliteiten begaan omdat het blanken zijn en dus deze criminele feiten goedpraten omdat ze niet tot dezelfde mensen met een zelfde achtergrond behoren.

Voor de rest? Kinderen weghalen bij haters, en de haters laten inzien hoe idioot het is om te haten. Walgelijk om volledig onschuldige burgers, toevoegend aan de samenleving te vermoorden om iets wat ze blijkbaar ingefluisterd is door hun omgeving.

Zieke geesten -O-
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_104291474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:16 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ja die scoort niet zo gek veel ariërpunten :P
Wanneer het om haat gaat scoort geen enkel kleurtje punten. Ik werd enorm geconfronteerd met racisme in asielzoekerscentra. Waaronder de mensen met wel een hele donkere huidskleur de meeste ellende over zich heen kregen. Dit ging van douche tot aan gebruik wasmachines, tot aan niet mogen spelen met kinderen uit Somalië aan toe -O- Zelfs kinderen :{
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_104291686
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:47 schreef De_Nuance het volgende:
Bijna totaal geen media aandacht in Nederland voor dit. Apart.
In de Nederlandse media wordt elke scheet van Wilders nog belangrijker gevonden. dus daar kijk ik niet van op. Kwalitatief richting niveautje 0 is het. Vandaar dat ik voornamelijk Engels en Amerikaans nieuws bekijk. Leer je ook veel meer van.
pi_104291887
quote:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)zaal_vermoord__.html
Mja, ik erger me überhaupt aan nieuws wat voert, maar waar je dan verder niets meer over hoort :{
Verdachte vermoordt getuige in rechtszaal
Heeft ook in NWS gestaan, maar liep niet zo hard als deze.
  Moderator zaterdag 12 november 2011 @ 19:00:21 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_104292047
quote:
als die dame veroordeeld word voor lidmaatschap van een terreurorganisatie dan zouden deze moorden dus onder het kopje '"terrorisme" in Nederland en Duitsland van de afgelopen 10 jaar...... ;)' moeten vallen!

dan is het aantal slachtoffers door "terrorisme" in Nederland en Duitsland dus explosief hoger dan eerder werd gedacht!!!

hoe kan dit, kamervragen!!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_104292685
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 16:25 schreef Mishu het volgende:
Die 2 gasten werden al sinds 1998 gezocht door de politie, maar zij waren ondergedoken
pi_104292852
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:00 schreef sp3c het volgende:

hoe kan dit, kamervragen!!!
Als dit in Nederland was en die 2 gasten waren Turks of Antilliaans dan komt onmiddellijk de PVV in actie .. Kamervragen... grote koppen in de Telegraaf.. schande roepen, de emoties opkloppen.
In Duitsland was na de hereniging een golf van nazistisch en vreemdelingenhatend geweld in Duitsland in die eerste 10 jaar. Tientallen buitenlanders werden gedood.
Maar dit is allang vergeten. Breivik was weer de zoveelste wake-upcall... ook dat zal vergeten worden.
pi_104292961
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Als dit in Nederland was en die 2 gasten waren Turks of Antilliaans dan komt onmiddellijk de PVV in actie .. Kamervragen... grote koppen in de Telegraaf.. schande roepen, de emoties opkloppen.
In Duitsland was na de hereniging een golf van nazistisch en vreemdelingenhatend geweld in Duitsland in die eerste 10 jaar. Tientallen buitenlanders werden gedood.
Maar dit is allang vergeten. Breivik was weer de zoveelste wake-upcall... ook dat zal vergeten worden.
Wanneer dit in Nederland was en extreem rechtse groepering had in koele bloede bewust uit racistisch oogpunt 10 mensen geschoten? Denk je dan echt dat dit afgedaan zou worden als incident? Ik denk juist van niet.

Dus jij vind dit artikel uit OP
quote:
. schande roepen, de emoties opkloppen.
:?

Ik vind juist dat alle vormen van discriminatie/racisme wel in de krant mag staan. Breivik is maanden over gepraat...terecht toch? En geloof je nu echt dat handelingen tegen blanken, puur omdat ze blank zijn niet voorkomen? Zelfs kinderen maken dit mee in bepaalde wijken. En ja, andersom ook, en zouden mensen veel vaker moeten melden.

[ Bericht 10% gewijzigd door paddy op 12-11-2011 19:37:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')