Dit is gewoon hun eigen kanaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef GSMboy het volgende:
Snel downlaoden dus, voordat Bassie ze laat verwijderen
Wheheh! Ik zet hem eropquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:40 schreef GSMboy het volgende:
Lol, zie ook:
Van 5:29 tot 5:33 zie je dat Adriaan de boot zelf aan gort snijdt, hij heeft duidelijk een mes in zijn handen.
Handig om op http://info.nietoverdrijven.com/index.php?page=3004&serie=short te vermelden?
Dat is echt geniaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:40 schreef GSMboy het volgende:
Lol, zie ook:
Van 5:29 tot 5:33 zie je dat Adriaan de boot zelf aan gort snijdt, hij heeft duidelijk een mes in zijn handen.
Handig om op http://info.nietoverdrijven.com/index.php?page=3004&serie=short te vermelden?
Daar is 'ie dan flink mee uitgeschotenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:39 schreef Frey het volgende:
Misschien was het mesje om de vis te fileren?
quote:VARAgids komt met Bassie & Adriaan-special
De VARAgids die dinsdag uitkomt staat voor een groot deel in het teken van het duo Bassie & Adriaan. Dat heeft de VARA aangekondigd. Het is op die dag 34 jaar, 7 maanden en 11 dagen geleden dat het circusduo hun tv-debuut maakte. Een goed moment voor een special, vinden de bladenmakers, die voor het aankomende nummer onder meer met Joop van den Ende spraken. “Het werd weleens tijd, na al die jaren“, verklaart een woordvoerster de omroep in een persbericht.
Naast Van den Ende over de totstandkoming van de tv-shows, is in de special ook te lezen hoe het nu met Adriaan gaat. “Adriaan zat zogezegd op de praatstoel, en ik zat er tegenover, in het volle besef dat we misschien wel nooit meer uit Benalmadena Pueblo weg kwamen,” schrijft journalist Marcel van Roosmalen.
In de rubriek Buis & Haard vertellen Groen Links-lijsttrekker Jolande Sap en echtgenoot Richard Boulan zelfs over het duo. “Er zit een soort universele humor in die alle kinderen aanspreekt.”
In de Bassie & Adriaan-special kunnen lezers het complete oeuvre van Bassie & Adriaan winnen op dvd. Bron: mediacourant.nl
Ik denk:quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef J83 het volgende:
Wat zou z'n vraagprijs zijn?
http://link.marktplaats.nl/582355428
Zo'n puzzel zou ik heel graag willen hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik denk:
- Een gouden kroon,
- Een schilderij van de Geffioen (incl. schatkaart),
- Een sleutel voor een kluis met "glimmertjes",
- Een gouden kist met peper (ingevlogen uit Lanzarote) of
- Een heleboel puzzelstukjes in de vorm van Europa
Ik weet niet 100% zeker of ze wel echt een keus hebben. Maar goed, ja, krom is het wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef Ceviche het volgende:
Ik zie net dat je hun albums kunt kopen in iTunes, ¤8,99 per stuk!
Wtf! Op bassies postorder pagina kosten ze maar ¤5,-, en dan krijg je een cd, dus dan zijn de productiekosten hoger, oftewel: meer dan 4 euro winst via internet!
Overigens koopt ieder weldenkend mens die cd's op een rommelmarkt voor een euro, maar goed.
Dat het wel een beetje geldwolven zijn geworden, wist ik al, maar dit is toch bizar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |