Als je dat reclamegebeuren meerekent dan zit er dus binnenkort een aan te komen.quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:16 schreef Braddie het volgende:
Ik vraag me af, denken julie dat er OOIT nog 1 aflevering zal komen met Bassie En Adriaan samen?
Er zijn series gemaakt in 1976; 1977; 1978; 1982; 1986; 1988; 1989; 1992; 1994 en 1997 (misschien zit ik er bij sommige een jaartje naast). Alleen in de eerste 3 series haalde Adriaan echt veel acrobatische toeren uit, in de serie van 1982 (De Huilende Professor) al een stuk minder evenals in de serie van 1986 (Het Geheim van de Schatkaart).quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:26 schreef DrDentz het volgende:
Misschien voor een geintje zoals laatst met PowNed maar een serieus avontuur lijkt me niet, Adriaan klimt tegenwoordig toch wat moeilijker over daken en richeltjes.
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, ik dacht ik verduidelijk alleen het een en ander.quote:
Was er geen sprake dat er een animatieserie van B&A zou komen? Ik dacht dat ik dat ergens las, in ieder geval.quote:Op woensdag 16 mei 2012 03:16 schreef Braddie het volgende:
Ik vraag me af, denken julie dat er OOIT nog 1 aflevering zal komen met Bassie En Adriaan samen?
Ja, voor op de iPad of zo toch?quote:Op woensdag 16 mei 2012 09:58 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Was er geen sprake dat er een animatieserie van B&A zou komen? Ik dacht dat ik dat ergens las, in ieder geval.
Dat reclamegebeuren is waarschijnlijk maar 1 - 2 minuten, ik bedoel echt weer 1 aflevering a 10-15 minuten, lijkt me heerlijk om te zienquote:Op woensdag 16 mei 2012 03:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Als je dat reclamegebeuren meerekent dan zit er dus binnenkort een aan te komen.
Een nieuwe televisieserie lijkt me heel onwaarschijnlijk, hier zijn ze sinds 1994 -eigenlijk 1997 als je de serie "Liedjes uit Grootmoeders Tijd" meerekent - al mee gestopt. Tot 2003 traden ze nog op met hun lachspektakel shows, maar hier zouden ze in 2004 sowieso mee stoppen (dit is vervroegd door Adriaans ziekte). Bovendien wordt Aad over een half jaar 70 en is Bas nog eens 7 jaar ouder.
Aad had wel vrede met zijn pensioenering zei hij en miste het applaus helemaal niet (Bron: Profiel).
Ja dat viel mij ook meteen op, maar wat ontzettend leuk dat ze nog iets gedaan hebben!quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef Michie_ het volgende:
Adriaan ziet er daar echt oud uit. Je zou niet zeggen dat hij nog niet eens 70 is.
Dit.quote:Op woensdag 30 mei 2012 22:48 schreef Frey het volgende:
Ja het is prachtig om de 2 helden weer samen te zien.
Ik ook, als ze ook maar 1 afleveringetje maken van 15-20 minuten zou ik al, (en vele met mij) heel blij zijn.quote:Op donderdag 31 mei 2012 00:54 schreef DrDentz het volgende:
Die liedjes. Die auto. Die stemmen. Die caravan. Die robot. Die geheime opdracht. Ik word er weer een beetje warm van van binnen.
Adriaan heeft er, op de eerste paar series na, altijd veel ouder uit gezien dan hij daadwerkelijk was.quote:Op woensdag 30 mei 2012 09:24 schreef Michie_ het volgende:
Adriaan ziet er daar echt oud uit. Je zou niet zeggen dat hij nog niet eens 70 is.
Vond ik niet... tijdens de reis door amerika, leek hij 40-45 en daar was hij al.... 55?-56?quote:Op donderdag 31 mei 2012 11:21 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Adriaan heeft er, op de eerste paar series na, altijd veel ouder uit gezien dan hij daadwerkelijk was.
Lijkt erop dat de reclame zich niet tot dat spotje beperkt, als je de commentaren bij die foto's zo leestquote:Op zondag 3 juni 2012 22:56 schreef Frey het volgende:
De site is bijgewerkt:
http://www.bassie-adriaan.nl/
Is nu ook een pagina voor de game straks.
Dit is gewoon hun eigen kanaal.quote:Op maandag 23 juli 2012 18:33 schreef GSMboy het volgende:
Snel downlaoden dus, voordat Bassie ze laat verwijderen
Wheheh! Ik zet hem eropquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:40 schreef GSMboy het volgende:
Lol, zie ook:
Van 5:29 tot 5:33 zie je dat Adriaan de boot zelf aan gort snijdt, hij heeft duidelijk een mes in zijn handen.
Handig om op http://info.nietoverdrijven.com/index.php?page=3004&serie=short te vermelden?
Dat is echt geniaalquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:40 schreef GSMboy het volgende:
Lol, zie ook:
Van 5:29 tot 5:33 zie je dat Adriaan de boot zelf aan gort snijdt, hij heeft duidelijk een mes in zijn handen.
Handig om op http://info.nietoverdrijven.com/index.php?page=3004&serie=short te vermelden?
Daar is 'ie dan flink mee uitgeschotenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:39 schreef Frey het volgende:
Misschien was het mesje om de vis te fileren?
quote:VARAgids komt met Bassie & Adriaan-special
De VARAgids die dinsdag uitkomt staat voor een groot deel in het teken van het duo Bassie & Adriaan. Dat heeft de VARA aangekondigd. Het is op die dag 34 jaar, 7 maanden en 11 dagen geleden dat het circusduo hun tv-debuut maakte. Een goed moment voor een special, vinden de bladenmakers, die voor het aankomende nummer onder meer met Joop van den Ende spraken. “Het werd weleens tijd, na al die jaren“, verklaart een woordvoerster de omroep in een persbericht.
Naast Van den Ende over de totstandkoming van de tv-shows, is in de special ook te lezen hoe het nu met Adriaan gaat. “Adriaan zat zogezegd op de praatstoel, en ik zat er tegenover, in het volle besef dat we misschien wel nooit meer uit Benalmadena Pueblo weg kwamen,” schrijft journalist Marcel van Roosmalen.
In de rubriek Buis & Haard vertellen Groen Links-lijsttrekker Jolande Sap en echtgenoot Richard Boulan zelfs over het duo. “Er zit een soort universele humor in die alle kinderen aanspreekt.”
In de Bassie & Adriaan-special kunnen lezers het complete oeuvre van Bassie & Adriaan winnen op dvd. Bron: mediacourant.nl
Ik denk:quote:Op maandag 6 augustus 2012 10:43 schreef J83 het volgende:
Wat zou z'n vraagprijs zijn?
http://link.marktplaats.nl/582355428
Zo'n puzzel zou ik heel graag willen hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2012 11:43 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik denk:
- Een gouden kroon,
- Een schilderij van de Geffioen (incl. schatkaart),
- Een sleutel voor een kluis met "glimmertjes",
- Een gouden kist met peper (ingevlogen uit Lanzarote) of
- Een heleboel puzzelstukjes in de vorm van Europa
Ik weet niet 100% zeker of ze wel echt een keus hebben. Maar goed, ja, krom is het wel.quote:Op maandag 6 augustus 2012 22:21 schreef Ceviche het volgende:
Ik zie net dat je hun albums kunt kopen in iTunes, ¤8,99 per stuk!
Wtf! Op bassies postorder pagina kosten ze maar ¤5,-, en dan krijg je een cd, dus dan zijn de productiekosten hoger, oftewel: meer dan 4 euro winst via internet!
Overigens koopt ieder weldenkend mens die cd's op een rommelmarkt voor een euro, maar goed.
Dat het wel een beetje geldwolven zijn geworden, wist ik al, maar dit is toch bizar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |