Waar zit je ergens?quote:Op zondag 20 november 2011 03:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
ook @ zuiden des vaderlands maar geen mist hier
quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het is hier al minder aan het worden. Daar komt de zon!
Ik verwacht de zon niet meer te zien vandaag.quote:Op zondag 20 november 2011 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
Het is hier al minder aan het worden. Daar komt de zon!
Ik hier (noordoosten) ook niet meer, het trekt hier met het uur dichterquote:Op zondag 20 november 2011 14:47 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik verwacht de zon niet meer te zien vandaag.
Het is hier inderdaad stralend weer, hebben zojuist heerlijk in het bos gewandeld. Geen mist te bekennen, alleen een heel lekker zonnetje en nauwelijks windquote:Op zondag 20 november 2011 15:02 schreef ACT-F het volgende:
Iedereen meldt mist, maar ik heb hier kilometers zicht en een heerlijk zonnetje
Ik hoorde het op de radio, het is een leugen!quote:Op zondag 20 november 2011 15:36 schreef Dagoduck het volgende:
In het oosten van Nederland is geen mist nee
Niks anders dan deze week imo.quote:Op zondag 20 november 2011 16:25 schreef JDude het volgende:
Wordt vast een leuke ochtendspits morgen.
Hier ook, en het lijkt alleen maar erger te worden. En dan ook nog op de KNMI website een waarschuwing voor zicht minder dan 50 meter na 19:00. Zal het dan NOG mistiger worden?quote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet te geloven, echt de hele dag mist gehaden dit is zeker niet de eerste keer.
Breidt zich ook uit richting Belgie, mist neemt hier nog meer toe.quote:Op zondag 20 november 2011 16:29 schreef Adelante het volgende:
Hier is het in 10 min van zeer zonnig naar dikke mist gegaan nu, het gebied breidt zich uit richting Oost Nederland
Dat lijkt me zéér verstandigquote:Op zondag 20 november 2011 17:12 schreef garnage-patrick het volgende:
ben er niet blij mee,....
mijn vriendin moet vanavond 220km rijden van groningen naar iets onder utrecht....
ze heeft net 2maand der auto, (3jaar rijbewijs)
misschien dat ik haar nog om ga praten...
Daar lijkt het nu al op, in en om Breda althans.quote:
Fijnnn, daar mag ik zo heenquote:Op zondag 20 november 2011 17:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Daar lijkt het nu al op, in en om Breda althans.
Boem is ho!quote:Op zondag 20 november 2011 17:37 schreef Rabieluh het volgende:
En zodadelijk gaat de boel nog aanvriezen ook, dubbel pret.
tuut tuut, zei tante Truus tegen ome Ko In een daf, een lelijke eend, een volvo of een deuxchevaux.quote:
Kun je niet over Belgie, beter zicht daarquote:Op zondag 20 november 2011 17:47 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
De route des doods die ik over een uurtje of 2 ga maken.
Dan zou je via de westescheldetunnel moeten, bij Terneuzen dequote:Op zondag 20 november 2011 17:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun je niet over Belgie, beter zicht daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |