Dan maar met 1 tand minder!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:47 schreef tralalala het volgende:
Van Persie en Kuyt gewoon lekker thuis laten.
Huntelaar gaat ons EK maken!
lekker voor hem, met zijn vreselijke rattenkopquote:
Deze man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Deze man. Die Kuyt komt geen konijn voorbij man. ''Maar hij werkt altijd wel hard!!!1''
²
dan krijgen we nog steeds dit hoor:quote:
Spoiler die shit manquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:31 schreef wise het volgende:
[..]
dan krijgen we nog steeds dit hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:31 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent zelf een droeloe (?) Laat mensen met een mening die gewoon uiten..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef WaywardOne het volgende:
TS is droeloe. Laat mensen die verstand van zaken hebben maar bepalen wie er wel en niet moet worden geselecteerd.
Kneusje.
rtgdfgopkawepf]weropwefkwr]ewfw]erw]epfojwe]fpoe]pROWEPR folsSf GODVERDOMMEquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:31 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen we samen naar psv kijken? Met een tjippie en ranja?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:56 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]![]()
En ik kijk niet eens naar voetbal.
prachttopic , ik hoop dat je het niet erg vond dat ik hem omhoog schopte. vooral vandaag vond ik dit topic perfect passenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kuyt!!!!!!!!!!!
Het is een schande dat deze man dankzij het voetbal rijk is geworden. Hij zou godverdomme iedere dag van 6 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds paling in een tonnetje moeten smijten. Met z'n hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |