fixedquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:33 schreef Skylark. het volgende:
---- van Persie ---------
Afellay -- Sneijder --- Robben
----- v.d.Vaart -- v Bommel ---
Pieters -- Mathijsen -- Douglas -- Wiel
--- Stekelenburg ----
bazen opstelling
Zie haar eens proberen te scoren door niet van voetbal te houdenquote:Op woensdag 16 november 2011 09:10 schreef solyaris het volgende:
Zie ze eens huilen, met hun voetbal.
Deze man weet.quote:
Liever Afellay, super gevaarlijk met Afellay op links en Robben op rechts. Alle ballen op van Persie.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:24 schreef fathank het volgende:
Van Persie op de vleugel en Huntelaar in de spits jonge.
Die ze dan net als Vrijdag allemaal ernaast rostquote:Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever Afellay, super gevaarlijk met Afellay op links en Robben op rechts. Alle ballen op van Persie.
Achja, 1 van de 10 moet er wel ingaanquote:Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die ze dan net als Vrijdag allemaal ernaast rost.
Alsof dat niet na elke wedstrijd in de kleedkamer gebeurt.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Liever Afellay, super gevaarlijk met Afellay op links en Robben op rechts. Alle ballen op van Persie.
En Dirk Kuyt heeft een graat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:15 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Jij bent een scholier en ik heb een graad. Tijd voor je huiswerk en daarna snel naar bed toe!
quote:het kan gewoon echt niet meer om deze natte krant met het IQ en uiterlijk van een goudvis op te stellen
Beter alle ballen op Huntelaar. Die gaan in ieder geval tussen de palen. Bovendien is Affelay voorlopig nog geblesseerd.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:59 schreef Krokobil het volgende:
Na je geweldige stuk over ''Greg'', alweer een meesterwerk over ''Dirkie Kuyt''. Ga zo door, ik wacht af op je volgende stuk.
ik vind hem niet eens goed genoeg voor een sporter... laat maar lekker naar de sociale werkplaats gaan, ken die daar lekker hard werkenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:11 schreef the_legend_killer het volgende:
GoudvissenkopWat een werkpaard
Deze man doet gewoon de verkeerde sport
Ik was ook sarcastisch. Deze man moet koeienstallen uitmestenquote:Op woensdag 16 november 2011 23:13 schreef Tisjuboi het volgende:
[..]
ik vind hem niet eens goed genoeg voor een sporter... laat maar lekker naar de sociale werkplaats gaan, ken die daar lekker hard werken
Mooi toch, hij kan nog politicus worden.quote:Op woensdag 16 november 2011 23:33 schreef Tisjuboi het volgende:
en altijd dat slijmerige en achterbakse gelul bij interviews.. die gast zegt ook nooit wat verkeerds
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |