Dan maar met 1 tand minder!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:47 schreef tralalala het volgende:
Van Persie en Kuyt gewoon lekker thuis laten.
Huntelaar gaat ons EK maken!
lekker voor hem, met zijn vreselijke rattenkopquote:
Deze man.quote:Op woensdag 29 februari 2012 23:05 schreef Gaijin het volgende:
[..]
Deze man. Die Kuyt komt geen konijn voorbij man. ''Maar hij werkt altijd wel hard!!!1''
²
dan krijgen we nog steeds dit hoor:quote:
Spoiler die shit manquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:31 schreef wise het volgende:
[..]
dan krijgen we nog steeds dit hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:31 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent zelf een droeloe (?) Laat mensen met een mening die gewoon uiten..quote:Op donderdag 1 maart 2012 19:07 schreef WaywardOne het volgende:
TS is droeloe. Laat mensen die verstand van zaken hebben maar bepalen wie er wel en niet moet worden geselecteerd.
Kneusje.
rtgdfgopkawepf]weropwefkwr]ewfw]erw]epfojwe]fpoe]pROWEPR folsSf GODVERDOMMEquote:Op donderdag 1 maart 2012 17:31 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zullen we samen naar psv kijken? Met een tjippie en ranja?quote:Op woensdag 16 november 2011 09:56 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]![]()
En ik kijk niet eens naar voetbal.
prachttopic , ik hoop dat je het niet erg vond dat ik hem omhoog schopte. vooral vandaag vond ik dit topic perfect passenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kuyt!!!!!!!!!!!
Het is een schande dat deze man dankzij het voetbal rijk is geworden. Hij zou godverdomme iedere dag van 6 uur 's ochtends tot 7 uur 's avonds paling in een tonnetje moeten smijten. Met z'n hoofd.
Ik was hier dronken denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:47 schreef tralalala het volgende:
Van Persie en Kuyt gewoon lekker thuis laten.
Huntelaar gaat ons EK maken!
We kunnen hem wel in de Bosporus flikkeren. Dat is wat er volgens Tom en Iwan gebeurt met matchfixers.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:05 schreef BoerBert het volgende:
Supertopic. Kuyt is een schande voor het Hollandsche voetbal. Helaas kunnen wij hem niet verkopen aan een ander land, aangezien de transfermarkt alleen voor clubteams geldt.
Ik regel vast ticketsquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:06 schreef Szura het volgende:
[..]
We kunnen hem wel in de Bosporus flikkeren. Dat is wat er volgens Tom en Iwan gebeurt met matchfixers.
HAHAHAHAHHA GODVER DOMME HAHAHAHAHHAHAAquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar verder: Kuyt.
Heb ik ooit die reactie geplaatst?quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHHA GODVER DOMME HAHAHAHAHHAHAA
HAHAHA IK LIG HEIR VERDOMME DUBBEL OM HET 1e FOTO HAHHHA deze gaat mijn c0omputer in hahahaquote:Op woensdag 13 maart 2013 23:25 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Heb ik ooit die reactie geplaatst?
Hij zit er weer bij hoorquote:Doel: Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City).
Verdediging: Daley Blind (Ajax), Daryl Janmaat (Feyenoord), Joris Mathijsen (Feyenoord), Ricardo van Rhijn (Ajax), Stefan de Vrij (Feyenoord), Ron Vlaar (Aston Villa), Bruno Martins Indi (Feyenoord).
Middenveld: Jordy Clasie (Feyenoord), Jonathan De Guzman (Swansea City), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Hamburger SV), Tonny Vilhena (Feyenoord).
Aanval: Siem de Jong (Ajax), Jeremain Lens (PSV), Ola John (Benfica), Dirk Kuijt (Fenerbahҫe), Robin van Persie (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Ruben Schaken (Feyenoord).
Spelers melden zich massaal af omdat ze geen zin hebben om afgedroogd te worden door Ronaldo en co....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 21:46 schreef epicbeardman het volgende:
Guzman per brancard van veld
Toegevoegd: 13-08-2013 21:25
Het lijkt erop dat Jonathan de Guzman zich lelijk heeft geblesseerd tijdens de afsluitende training van Oranje in Faro voor het oefenduel woensdag met Portugal.
De Guzman kwam hard in botsing met Dirk Kuijt: ze kwamen met de koppen tegen elkaar. Kuijt stond vrij snel weer op, maar De Guzman bleef lang liggen en werd met een brancard afgevoerd. Hij is naar het ziekenhuis gebracht voor onderzoek. Kuijt heeft een diepe hoofdwond boven zijn linkeroog.
Toen beide spelers na de botsing even roerloos bleven liggen, schreeuwde assistent-coach Patrick Kluivert meteen om een ambulance.
Netjes kut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |