Volgens mij niet. Heb er al veel gesproken. Maar misschien moet je echt een relatie opbouwen ofzo.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:33 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Bijna elke niet belangrijke NPC toch.
Ja. Ze moeten je heel aardig vinden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:37 schreef Laser. het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Heb er al veel gesproken. Maar misschien moet je echt een relatie opbouwen ofzo.
Maar echt veel kun je daar niet aan doen, toch? :Squote:Op zaterdag 12 november 2011 00:39 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ja. Ze moeten je heel aardig vinden.
Kweenie.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:40 schreef Laser. het volgende:
[..]
Maar echt veel kun je daar niet aan doen, toch? :S
Je kan ze niet zomaar spullen geven oid.
oblivion wel ja, nog niet tegengekomenquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:41 schreef Desunoto het volgende:
Er zijn toch ook bepaalde spells die ervoor zorgen dat mensen je aardiger gaan vinden?
Speechcraft helpt ook mee denk ik.
Nu wel inderdaad, ik had er net ook al een maar heb ik geruild tegen mijn househoer ofzo. Die ziet er beter uit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik druk op x en zie meteen waar die quest is op de map
[..]
Weet je zeker dat je geen Thane van Whiterun bent?
Ah ok. Gaat 'm voor mij niet worden, heb de Playstation versie.quote:
Dat verschilt per quest, voor sommigen niet. En sowieso, dat diary systeem was reuze handig!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik druk op x en zie meteen waar die quest is op de map
Ik heb nu wel een tactiek voor alle humanoids die logge wapens gebruiken... als ze aan proberen te vallen shield bash onmiddelijk gevolgd door één of meerdere dolksteken. Vaak kan je ze dan wel shieldbashen voordat ze je raken zodat hun aanvallen onderbroken worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je bakt er gewoon niks van. Het is ook geen hack'n slash, je moet wel geduld opbrengen en blocken als het nodig is.
Ik geef toe dat het moeilijker is dan Oblivion en Morrowind, maar ja.. die vond ik dan wel erg makkelijk op het standaard niveau.
Opzoek gaan naar een necromancer robe 75% snellere magicka regen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:27 schreef emokid het volgende:
Level 5 High Elf hier. Heb een Novice Robe voor extra magicka. Op rechts een Mace die ik enchanted heb met shock en links gewoon fire. Heb One-Handed op 4/5 en Destruction ook best hoog.. Als iemand tips heeft.. Ik moet trouwens nog naar die College in Winterhold. Daar herinneren veel NPC's mij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |