SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Omdat je ziek bent.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef seto het volgende:
Waarom vraagt iedereen steeds of ik ziek ben?
Waarschijnlijk gebeten door een spin ofzo, moet je een potion of cure diseases nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef seto het volgende:
Waarom vraagt iedereen steeds of ik ziek ben?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:57 schreef Seam het volgende:
Mensen die paarden gebruiken.
Lichte spoilerHeb jij daar de laatste twee woorden al van gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
Tweede wel ja, maar durf niet te zeggen waar. Is nu al een behoorlijke afstand inderdaad, dus gaat lekker snelquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:59 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Heb jij daar de laatste twee woorden al van gevonden?
Je bakt er gewoon niks van. Het is ook geen hack'n slash, je moet wel geduld opbrengen en blocken als het nodig is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben weer gestopt. mijn game is het niet... ben steeds te zwaar.
En als ik eindelijk aan het einde van een grot ben wordt ik gekilled en kan ik opnieuw beginnen.
Nee niet tof man.
Kutje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Tweede wel ja, maar durf niet te zeggen waar. Is nu al een behoorlijke afstand inderdaad, dus gaat lekker snel
Ik druk op x en zie meteen waar die quest is op de mapquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:34 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hij is op de x-box zeker mooier dan Oblivion... vooral de gezichten, maar ook de omgeving. De UI is Oblivion dan weer beter vind ik.
En ik mis mijn journal met diary entries.... dat is niet handig bij quests die lang in je lijst staan en je hebt geen idee meer wat het ook alweer was.
Weet je zeker dat je geen Thane van Whiterun bentquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef drumstickNL het volgende:
Wat is up met die companions? Heb ineens een volger.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2011 00:10 schreef d1ce het volgende:
Tijd vliegt wanneer je Skyrim aan het spelen bent..
Er zijn anders niet echt mooiere open world games voor de PC (dat is natuurlijk ook grotendeels een kostenkwestie). The Witcher 2 is duidelijk wel mooier, maar dat is geen open world, en Skyrim ziet er ook weer niet heel veel lelijker uit. Het is vooral echt heel knap geoptimaliseerd voor de xbox/ps3. Het valt me ook nu pas op dat er geen aliasing is, dus, ze hebben na alles ook nog genoeg overgehouden voor aa. (ze hadden natuurlijk niet hun textures hoeven te compressen voor de PC versie, maar goed, de meeste mensen hebben geen top-end pc)quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:22 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je een vrij gemiddelde PC neemt heb je al snel de kracht van pak um beet 6 xboxen. Als je daarmee amper beter resultaat krijgt dan een xbox dan is het gewoon niet goed geport/geoptimaliseerd voor de PC. Lezen. Maw het maakt matig gebruik van de beschikbare PC hardware.
Serieus, trek jullie tenen eens in. Wat kan mij het schelen wie, wat, waar of waarop hem speelt. Als TOS liefhebber vind ik dit gewoon jammer. Voor de rest ben ik nog niet eens begonnen. Heb amper het intro gespeeld.
HAhaha nicequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:30 schreef Laser. het volgende:
Kunnen jullie in spoilers neerzetten met wie je zou kunnen trouwen?
Weet het al van de volgende 2:Bijna elke niet belangrijke NPC toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 14:38 schreef gogosweden het volgende:
Jij bent geil
quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:30 schreef Laser. het volgende:
Kunnen jullie in spoilers neerzetten met wie je zou kunnen trouwen?
Weet het al van de volgende 2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb nog niets met trouwen geprobeerd dus ik weet überhaupt niet of het met haar kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |