Ah ok. Gaat 'm voor mij niet worden, heb de Playstation versie.quote:
Dat verschilt per quest, voor sommigen niet. En sowieso, dat diary systeem was reuze handig!quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik druk op x en zie meteen waar die quest is op de map
Ik heb nu wel een tactiek voor alle humanoids die logge wapens gebruiken... als ze aan proberen te vallen shield bash onmiddelijk gevolgd door één of meerdere dolksteken. Vaak kan je ze dan wel shieldbashen voordat ze je raken zodat hun aanvallen onderbroken worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 00:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je bakt er gewoon niks van. Het is ook geen hack'n slash, je moet wel geduld opbrengen en blocken als het nodig is.
Ik geef toe dat het moeilijker is dan Oblivion en Morrowind, maar ja.. die vond ik dan wel erg makkelijk op het standaard niveau.
Opzoek gaan naar een necromancer robe 75% snellere magicka regen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:27 schreef emokid het volgende:
Level 5 High Elf hier. Heb een Novice Robe voor extra magicka. Op rechts een Mace die ik enchanted heb met shock en links gewoon fire. Heb One-Handed op 4/5 en Destruction ook best hoog.. Als iemand tips heeft.. Ik moet trouwens nog naar die College in Winterhold. Daar herinneren veel NPC's mij aan.
Net geloot in Rannveig's Fast. Helaas ben ik een melee-goserquote:Op zaterdag 12 november 2011 01:29 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Opzoek gaan naar een necromancer robe 75% snellere magicka regen.
sowieso teabaggen die hap.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:32 schreef Jump het volgende:
Wel tof als je de kleren van doden afpakt dat ze er opeens in hun ondergoed liggenZal wel een nude patch voor komen waarschijnlijk
Dat kan toch gewoon als het goed is?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:42 schreef Aneurysma het volgende:
Vind het wel echt zonde dat de mainquest een gesloten einde heeft trouwens. Had erg graag nog gewoon op mijn level 27 character verder gespeeld.
Was jij nou die uier die zei dat hij zijn vampirisme gewoon had gecured met een cure disease potion en dat was zo lame en blabla?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:42 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon als het goed is?
Ik heb dat inderdaad zo gecured ja, heb niks gezegd over of het lame was. Hoezo?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:46 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Was jij nou die uier die zei dat hij zijn vampirisme gewoon had gecured met een cure disease potion en dat was zo lame en blabla?
O nee las dat later terug, werd commentaar geleverd over dat dat normaal gesproken via een hele quest moet en blabla. Maar het moet nu ook gewoon via een quest. Je kunt alleen de beginnende ziekte curen via de normale weg maar met de beginnende ziekte ben je geen vampier, dat word je pas als je drie dagen met die ziekte rond hebt gelopen. Vanaf dat moment ben je vampier en kun je dus ook niet meer zomaar terug. Wilde ik nog even uitgelegd hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:47 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad zo gecured ja, heb niks gezegd over of het lame was. Hoezo?
Ah oke. Bij mij was het inderdaad puur dat ik sundamage kreeg, en bij active effects vampirism stond.quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:51 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
O nee las dat later terug, werd commentaar geleverd over dat dat normaal gesproken via een hele quest moet en blabla. Maar het moet nu ook gewoon via een quest. Je kunt alleen de beginnende ziekte curen via de normale weg maar met de beginnende ziekte ben je geen vampier, dat word je pas als je drie dagen met die ziekte rond hebt gelopen. Vanaf dat moment ben je vampier en kun je dus ook niet meer zomaar terug. Wilde ik nog even uitgelegd hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |