Tjibbe maakt Ekstra Weekend net dat beetje nog leuker!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Timo20 het volgende:
! Lana del Rey dalijk bij DWDD. "Giel is helemaal weg van d`r en is dan ook speciaal"
Zit ie daar wat op die meid te geilen, met z`n kadaver
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Timo20 het volgende:
! Lana del Rey dalijk bij DWDD. "Giel is helemaal weg van d`r en is dan ook speciaal"
lekker tochquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Timo20 het volgende:
Ekdom mag haar morgenochtend interviewen dacht ik...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]![]()
ze zouden toch ook bij 3fm langskomen nog?
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:23 schreef gerbenp het volgende:
RAAR! Ik had zo'n vermoeden dat ze deze plaat na de uuropener deden of bij het WEEKEND-schreeuwen.
Vandaag?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef alors het volgende:
[..]![]()
ze zouden toch ook bij 3fm langskomen nog?
dan weet je meteen de kwaliteit van de andere programma`s op de radioquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:29 schreef alors het volgende:
Effe Ekdom ook genomineerdmeest saaie programma van Gerard ooit.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
bij Lady Gaga oproepen te stemmen voor radioring![]()
ik had liever de nieuwe anouk gehad.....quote:
Gelukkig dat je die PI hebt aangepastquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had liever de nieuwe anouk gehad.....
ik hoop dat de reguliere posters hier toch wel weten dat ik niet zo van Anouk houdtquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je die PI hebt aangepast![]()
nu al?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef naatje_1 het volgende:
nu ben ik weg, byebye, tot stenders ofzo
Joh, het is al half8... Ik heb 't voordeel dat ik woon in een flatquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoor geen koters meer...zal ik de lamp maar weer aan doen?
not sure if trollin...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
ah, dit is wel lekker ja.
Hungry kids of Hungary had op zich ook wel gemogen
nja, ik hoorde een half uurtje geleden koters dus toen heb ik de lamp uitgedaan. dat schijtirritante kutliedje.....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:36 schreef CindieY het volgende:
[..]
Joh, het is al half8... Ik heb 't voordeel dat ik woon in een flat
nee, ik meen hetquote:
Die plaat is echt al minimaal 200 keer gedraaid hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hoorde een half uurtje geleden koters dus toen heb ik de lamp uitgedaan. dat schijtirritante kutliedje.....
[..]
nee, ik meen het
Hier woont juffrouw kikkerbilquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hoorde een half uurtje geleden koters dus toen heb ik de lamp uitgedaan. dat schijtirritante kutliedje.....
nja, dat is dan wel weer waar...maari k vind het wel een lekker liedje. maar idd, eigenlijk moet de megahit een nieuw nummer zijn dat een duwtje nodig heeftquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef alors het volgende:
[..]
Die plaat is echt al minimaal 200 keer gedraaid hoorals sinds de zomer...
3 jaar geleden woonde ik een dorpje, stonden er ook van die kids voor de deur en stonden zo'n "liedje" te "zingen". ik weet van plaatsvervangende schaamte dan niet waar ik moet kijken. en manieren? echt niet! ik heb geleerd ze geen bak snoep voor te houden, maar netjes uit te delen.....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hier woont juffrouw kikkerbil
die ons niks geven wil
geef ons een appel of een peer
dan komen wij het hele jaar niet meer
Mja, dat zijn vaak de oudere kinderen, zonde is dat. Bij mijn ouders komen eigenlijk alleen de echte kleintjes uit de straat, lief is datquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3 jaar geleden woonde ik een dorpje, stonden er ook van die kids voor de deur en stonden zo'n "liedje" te "zingen". ik weet van plaatsvervangende schaamte dan niet waar ik moet kijken. en manieren? echt niet! ik heb geleerd ze geen bak snoep voor te houden, maar netjes uit te delen.....
misschien is dat het ontbreken van rammelende zaadleiders, maar ik houd niet zo van kinderen..ook niet van kleintjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mja, dat zijn vaak de oudere kinderen, zonde is dat. Bij mijn ouders komen eigenlijk alleen de echte kleintjes uit de straat, lief is dat
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien is dat het ontbreken van rammelende zaadleiders, maar ik houd niet zo van kinderen..ook niet van kleintjes.
[..]
misschien is dat het ontbreken van rammelende zaadleiders, maar ik houd niet zo van kinderen..ook niet van kleintjes.
[..]
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 19:48:36Ik heb besloten, toch niet het Glazen Huis in te gaan, om ook andere dj's een kans te geven. Ik ga met Sander #deklusjesmannen doen!! #SR11 reageer retweet
een tweet van die man een half uurtje terug was ook mooi. iets als: St. Maarten, straks komen de kinderen. gelukkig heb ik nog wat kaviaar in huisquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Evertjan het volgende:
twitter:ramon3fm twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 19:48:36Ik heb besloten, toch niet het Glazen Huis in te gaan, om ook andere dj's een kans te geven. Ik ga met Sander #deklusjesmannen doen!! #SR11 reageer retweet
Klusjesmannen +1.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Evertjan het volgende:
Was te verwachten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Evertjan het volgende:
Jammer, ik vind hem wel leuk! Maar wel tof dat hij klusjesmannen gaat doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Marlamin3FM twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 19:57:11Toch niet handig dat die camera op het draaiboek staat, kan je zien dat Rick Nieman de voicelift van vandaag is. #3FM #ekstraweekend reageer retweet
ik heb mijn goddelijke purperen lans ge-dm't toch? als dat geholpen heeft: graag gedaan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Wie heeft mij hier vorige week geholpen met mijn schilderij?
die ekdom knetter? iets met bouncer geloof ik....Ode to the Bouncer van Studio Killer.quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die ekdom knetter? iets met bouncer geloof ik....Ode to the Bouncer van Studio Killer.
zaadhagel???twitter:EricCorton twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 20:04:43#WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEND ................toch? #hekstek #tafeldraad #flitshond #stapeltrein #zaadhagel #glasmacaroni reageer retweet
Tegen Kroatie toch?quote:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 09:09:45Geen @tiesto in Glazen Huis! RT @wilbertmutsaers ik laat niets los over de 3 DJs behalve dat in alle namen een 'r' voorkomt #SR11 #3FM reageer retweet
ik heb gemute en heb jalalalalalala g eluisterdquote:
Gerard, Bart en Roosquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef Evertjan het volgende:
twitter:Timur3FM twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 09:09:45Geen @tiesto in Glazen Huis! RT @wilbertmutsaers ik laat niets los over de 3 DJs behalve dat in alle namen een 'r' voorkomt #SR11 #3FM reageer retweet
Michiel, Gerard, Rudy.quote:
Edwin Evers, Jeroen van Inkel en Gijs Staverman!quote:
Maar zou dat betrekking hebben op voornamen of ook op achternamen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Michiel bevat geen 'r' in zijn naam.
Ik vermoed voornaamquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar zou dat betrekking hebben op voornamen of ook op achternamen?
dan kan Tiesto er ook in...Thijs Verwest...quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar zou dat betrekking hebben op voornamen of ook op achternamen?
Sinds wanneer hebben mensen alleen een voornaam?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Michiel bevat geen 'r' in zijn naam.
Anders had Timur misschien 'volledige naam' getwitterd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben mensen alleen een voornaam?
Penny uit Big Bang Theory is er zo 1quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben mensen alleen een voornaam?
Tsja hij had dan ook "voornaam" kunnen twitteren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:28 schreef Qunix het volgende:
[..]
Anders had Timur misschien 'volledige naam' getwitterd.
Doet 'ie goed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja hij had dan ook "voornaam" kunnen twitteren.
Hij zaait met opzet verwarring.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO als-je-blieft niet!!!quote:
Er zijn meerdere Sanders @ 3FM.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO als-je-blieft niet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat niet, klusjesmannen héquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO als-je-blieft niet!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoogendoorn, Lantinga of Guis?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb laatst een goed gesprek met een Snickers gehadquote:
Uiteraard over L, Guis is wel okquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gaat niet, klusjesmannen hé. (als je het over de L. hebt)
Lantingaquote:Op [[quote]
[b]Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoogendoorn, Lantinga of Guis?
Toch niet he.quote:
die is toch meer van Queen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef Timo20 het volgende:
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRM![]()
![]()
![]()
![]()
HANS!
Bert!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:40 schreef Timo20 het volgende:
Over die r`s in de namen van de dj`s: dat betekent iig dat Giel er niet in zit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou Bert er 1 van zijn?dat zou wel baas zijn
![]()
![]()
Powned doet die niet mee met die "onzin" volgens mij....quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:40 schreef Timo20 het volgende:
Over die r`s in de namen van de dj`s: dat betekent iig dat Giel er niet in zit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zou Bert er 1 van zijn?dat zou wel baas zijn
![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Powned doet die niet mee met die "onzin" volgens mij....
Enormquote:
Het mag niet eens van hun contract, doet Bert het wel dan staat hij op straatquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Powned doet die niet mee met die "onzin" volgens mij....
vooral omdat daardoor Stenders ook niet meedoet...quote:
typisch Powned. volgens mij heeft Stenders daar ook vooral getekend omdat hij niet van 3fm wegwilde en Vara hem te oud vond..... en hij is natuurlijk hoofd radio geworden, hoewel ik niet weet hoeveel dat voorstelt....quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:46 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het mag niet eens van hun contract, doet Bert het wel dan staat hij op straat
Ze hebben maar 3 programma's volgens mij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
typisch Powned. volgens mij heeft Stenders daar ook vooral getekend omdat hij niet van 3fm wegwilde en Vara hem te oud vond..... en hij is natuurlijk hoofd radio geworden, hoewel ik niet weet hoeveel dat voorstelt....
5: Stenders Latevermaak en Robradioen Turbulent op 3Fm, Echte Jannen op Radio 1en SBS JAZZ op Radio6. Dat laatste wordt ook door Stenders gepresenteerd...quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben maar 3 programma's volgens mij.
Okidoquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
5: Stenders Latevermaak en Robradioen Turbulent op 3Fm, Echte Jannen op Radio 1en SBS JAZZ op Radio6. Dat laatste wordt ook door Stenders gepresenteerd...
quote:
dat heb ik ook met mijn dekbedovertrek....quote:
met de megawip!quote:
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 21:07:47Neeee! 'oude vrouwen die een dagje naar Amsterdam zijn geweest' invasie van de coupé. Ik ben ingesloten... reageer retweet
Ik raad hem de Huishoudbeurs aan, dan klaagt ie nooit weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 21:07:47Neeee! 'oude vrouwen die een dagje naar Amsterdam zijn geweest' invasie van de coupé. Ik ben ingesloten... reageer retweet
Ervaringquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik raad hem de Huishoudbeurs aan, dan klaagt ie nooit weer
ik ging ooit met een twentse gozer naar een meeting van een ander forum en kwamen we tussen een Limburgse Huisvrouwenvriendinnenclub terechtquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik raad hem de Huishoudbeurs aan, dan klaagt ie nooit weer
Ja... Wel gezellig en nog best hip, ik heb er een piercing laten prikkenquote:
op de huishoudbeurs? je weet zeker dat je niet op de kamasutrabeurs was? of op de creadoebeurs....quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Wel gezellig en nog best hip, ik heb er een piercing laten prikken
Als ik ooit nog eens ga, dan niet meer met de trein...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ging ooit met een twentse gozer naar een meeting van een ander forum en kwamen we tussen een Limburgse Huisvrouwenvriendinnenclub terecht![]()
luck!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Okee, 3 bakken koffie naar binnen gooien en gaan.
Ik geef straks wel een teken van leven.
Wish me luck!
Guusje neem je rotzooi meequote:
Succes!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Okee, 3 bakken koffie naar binnen gooien en gaan.
Ik geef straks wel een teken van leven.
Wish me luck!
ditquote:
Nee, echt! Creagedoe hou ik helemaal niet vanquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de huishoudbeurs? je weet zeker dat je niet op de kamasutrabeurs was? of op de creadoebeurs....
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 21:23:37Het onderwerp is nu of je van cacoabladeren suf wordtn reageer retweet
Absoluut!quote:
GAT-VER-DAMME!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik ook met mijn dekbedovertrek....
jij geeft het fenomeen Spuit 11 een nieuwe dimensiequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij geeft het fenomeen Spuit 11 een nieuwe dimensie
potdimme! daar ben ik blij meequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
Wat een muziekjes![]()
Ik kom op goede moment binnen
ik heb nog snoep over van St Maarten.....quote:
ben je nu alweer meequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou, heloef is onderweg, ik heb vertraging
ze probeert naatje te dumpen voor Freek!quote:
Hij heeft wel krullenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze probeert naatje te dumpen voor Freek!
ik heb krullen in mijn broek, slag in mijn haar en een baan! ben je nu geïnteresseerd?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hij heeft wel krullenen een baantje.
nog 3 luisteraarsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, 3fm is tijdens heloef zijn minutes of fame (van 00-01) integraal te horen op R49.
Echt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
Overigens, 3fm is tijdens heloef zijn minutes of fame (van 00-01) integraal te horen op R49.
Een enorme guilty pleasurequote:
Heloef bij Stenders op 3fm en radio49!quote:
Ah!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De quiz van Stenders en daar is (weer) een fokker te gast.
ah jaquote:
Ik houd hem tegen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
Dus Heloef gaat wel itt Naatje FOK! roepen in de mic.
heel vaak als hij het antwoord niet weet denk ik....quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:57 schreef Qunix het volgende:
Dus Heloef gaat wel itt Naatje FOK! roepen in de mic.
je lacht wel heel vaak om mee en je schudt verleidelijk met je elmotetten...ik word er verlegen van!quote:
Don`t flatter yourselfquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel vaak als hij het antwoord niet weet denk ik....
[..]
je lacht wel heel vaak om mee en je schudt verleidelijk met je elmotetten...ik word er verlegen van!
Dat verdwijnt dan... Sterker nog, hij haalt hem niet eens op.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
zo, de vis kan er weer in.
zodadelijk Stenders! de man die een radioring verdient maar em niet krijgt....
Dat doe ik voor hemquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:59 schreef Qunix het volgende:
Heloef moet wel dit topic in de gaten houden voor de antwoorden.
kut dat mijn stream achterloopt.....quote:
daar krijgt iemand tot kerst geen kusje!quote:
Ga via fm danquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kut dat mijn stream achterloopt.....
De 2de keer ben ik meegevraagd. Ik loodsde jou erheen. Nu wil ik ook een spelen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat je al 2 keer langs bent geweest.
ik heb geen radio....quote:
Dan ga ik wel weer mee hehquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
De 2de keer ben ik meegevraagd. Ik loodsde jou erheen. Nu wil ik ook een spelen.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Timo20 het volgende:
* Timo20 heeft geswitched naar BBC Radio 1: Pete Tong baby!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met gelijk een heerlijk begin:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En nog steeds geen bier geopend! dat kan toch helemaal niet Timur!
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 20:41:20@LadyGaGa Hiiii dear. Will you vote for ekstra weekend for the radio ring? On 30th november please. byyee reageer retweet
Het is natuurlijk de enige manier om in te likken daar, vooralsnog.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar zo bijzonder was het toch niet?
Wat lief van haar!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 20:41:20@LadyGaGa Hiiii dear. Will you vote for ekstra weekend for the radio ring? On 30th november please. byyee reageer retweet
in te likken voor?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de enige manier om in te likken daar, vooralsnog.
Ja, dat doe ik maar niet meer... Een box opgeblazen in de autoquote:
Als je het daar voor doet al helemaal niet he!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk de enige manier om in te likken daar, vooralsnog.
ik moet serieus een beetje huilen om deze sneue poging tot het imiteren van Rámon een paar weken gelden met die Televizierringdingesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Tourniquet het volgende:
Tsskquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als je het daar voor doet al helemaal niet he!
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik maar niet meer... Een box opgeblazen in de auto![]()
nee, gewoon Fredtaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat fries voor vingeren ofzo?
Dit moet ik onthoudenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |