dat heb ik ook met mijn dekbedovertrek....quote:
met de megawip!quote:
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 21:07:47Neeee! 'oude vrouwen die een dagje naar Amsterdam zijn geweest' invasie van de coupé. Ik ben ingesloten... reageer retweet
Ik raad hem de Huishoudbeurs aan, dan klaagt ie nooit weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 21:07:47Neeee! 'oude vrouwen die een dagje naar Amsterdam zijn geweest' invasie van de coupé. Ik ben ingesloten... reageer retweet
Ervaringquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik raad hem de Huishoudbeurs aan, dan klaagt ie nooit weer
ik ging ooit met een twentse gozer naar een meeting van een ander forum en kwamen we tussen een Limburgse Huisvrouwenvriendinnenclub terechtquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik raad hem de Huishoudbeurs aan, dan klaagt ie nooit weer
Ja... Wel gezellig en nog best hip, ik heb er een piercing laten prikkenquote:
op de huishoudbeurs? je weet zeker dat je niet op de kamasutrabeurs was? of op de creadoebeurs....quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja... Wel gezellig en nog best hip, ik heb er een piercing laten prikken
Als ik ooit nog eens ga, dan niet meer met de trein...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ging ooit met een twentse gozer naar een meeting van een ander forum en kwamen we tussen een Limburgse Huisvrouwenvriendinnenclub terecht![]()
luck!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Okee, 3 bakken koffie naar binnen gooien en gaan.
Ik geef straks wel een teken van leven.
Wish me luck!
Guusje neem je rotzooi meequote:
Succes!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:18 schreef heloef het volgende:
Okee, 3 bakken koffie naar binnen gooien en gaan.
Ik geef straks wel een teken van leven.
Wish me luck!
ditquote:
Nee, echt! Creagedoe hou ik helemaal niet vanquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
op de huishoudbeurs? je weet zeker dat je niet op de kamasutrabeurs was? of op de creadoebeurs....
twitter:fvanl twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 21:23:37Het onderwerp is nu of je van cacoabladeren suf wordtn reageer retweet
Absoluut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |