wtf is BBT?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
die was ook weer tof
en BBT was hilarisch
Truestoryquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee maar je hebt wel antwoord op je vraag.
Jah. En ze zit weer aan de drank ennu ook aan de oxyquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef Muis006 het volgende:
Amelia is een van de doktoren in die clinic.
Het zusje van McDreamy.
Dat wordt een drama komend voorjaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:17 schreef Rewimo het volgende:
Oja, de clematis bloeit, de brem ook en er zitten knoppen in de magnolia
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Om met de woorden van oh-oh te spreken:
Jezus jij kan ook niks goed doen he Q!
Hoewel, jezelf spoileren kan je heel goed
Wat kjoetquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:30 schreef Bamba het volgende:
Ik heb een webcam link gekregen voor de pupsZo lief
.
Als er geïnteresseerden zijn, pm dan even.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:33 schreef Muis006 het volgende:
Om met de woorden van oh-oh te spreken:
Jezus jij kan ook niks goed doen he Q!
Hoewel, jezelf spoileren kan je heel goed
We gaan zondag kijkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat kjoet
Ik kan geen filmpjes en streams kijken op deze pleebeejerpeecee, dus ik heb er niet veel aan
Hoe lang wachten nog??
Nog maar eens dan, wat is PP?quote:
Oh, dat kijk ik niet meerquote:
Private Practice erg leuk maar ik kijk niet van te voren, ik wacht netjes tot het op tv komt.quote:
Oh, wij kijken ook nuquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:43 schreef Croli het volgende:
Dog challenge op 4 nu. schattig hondje doet alles fout!! lief toch?
Sponsoringquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:46 schreef Croli het volgende:
Wat heeft een nintendo DS spelletje nou weer voor 'n nuttige toevoeging aan t programma?
28 decemberquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:43 schreef Maes het volgende:
![]()
Leuk pups![]()
Wanneer uitslag van de scan Q??
Gefeliciteerd Catjepetatje met je vaste aanstelling (eerder gemist nu gelezen net toen je het Takkedinges vertelde)
Ik heb nog een leuke foto van de kat met haar buit, even zoeken
Boh Ik kijk:quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat kijk ik niet meer.
Mijn series op dit moment zijn:
Game of Thrones
Gossip Girl
The Mentalist
Taken
Prison Break
Meer kan ik er even niet handelen.
En nog tijd om te fokken ook nog!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh Ik kijk:
PP
GA
Blue Bloods
The Walking dead
Prime suspect
Person of interest
The Good wife
Unforgettable
Criminal Minds
FlashPoint
Law and order SVU
Burn Notice
Glee
Family guy
Leverage
Covert Affairs
Homeland
Dexter
Army Wives
Breaking Bad
Luther
Southpark
Suits
En dan zal ik er vast nog wat vergeten
Ik kijk er ook wel meer, maar die wat ik opnoemde volg ik echtquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Boh Ik kijk:
PP
GA
Blue Bloods
The Walking dead
Prime suspect
Person of interest
The Good wife
Unforgettable
Criminal Minds
FlashPoint
Law and order SVU
Burn Notice
Glee
Family guy
Leverage
Covert Affairs
Homeland
Dexter
Army Wives
Breaking Bad
Luther
Southpark
Suits
En dan zal ik er vast nog wat vergeten
Eckte kat.quote:
Die van mij bijna allemaal 3 kwartier, Taken een uur en Southpark en Family Guy zijn korterquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Bij mij zijn het veel serie's die maar 20 minuten duren, dat scheelt
Mhaw, ik loop behoorlijk wat achter zag ik. Net 9 series in de cue getrapt. Ik heb er nog 6 die ik ook moet kijken, dus ik moet ff inhaalslag makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En nog tijd om te fokken ook nog!![]()
Jij hebt echt teveel vrije tijd Qtje.
dat dusquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij bijna allemaal 3 kwartier, Taken een uur en Southpark en Family Guy zijn korter.
Deze volg ik dus echtquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kijk er ook wel meer, maar die wat ik opnoemde volg ik echt. Southpark en Family Guy horen daar ook tussen idd
.
Ooh, dexter duurt een uur bij mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die van mij bijna allemaal 3 kwartier, Taken een uur en Southpark en Family Guy zijn korter.
Niet helemaal, ze heeft de muis opengescheurd en toen hebben we haar een lekker kattensnoepje aangeboden. Dat wilde ze wel en ik heb de muis vakkundig gewieberd, Maes hartelijk bedankend voor het cadeautje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eckte kat.![]()
Is muis ook helemaal opgepeuzeld? Hier vangen ze ze als kadootje voor mij.
Consequent elke week downloaden. Ik weet dat PP, GA,Homeland en Burn notice op Vrijdag uitkomen, dus die download ik dan ook. Idem met Dexter en The Goodwife op maandag. Voor de rest heb ik bierdopje.nl met een lijstjequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
Al die series
Ik volg niks op het momentAls ik iets probeer te volgen loop ik toch weer 2 seizoenen achter binnen no time.
Ik heb body of proof geprobeerd, vond ik niks, idem met hawaii five o, Detroit 1-8-7, gossip girl en nog een paar.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik had nog meer nieuwe series en wat dingen die ik nog nooit gezien had, zoals Dexter..maar daar ben ik mee gestopt.. Terra Nova, American horror story enz.. Grimm en Once upon a time is ook niet mijn ding.
Dexter is echt briljant hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef _Multiply86_ het volgende:
ik had nog meer nieuwe series en wat dingen die ik nog nooit gezien had, zoals Dexter..maar daar ben ik mee gestopt.. Terra Nova, American horror story enz.. Grimm en Once upon a time is ook niet mijn ding.
Fire!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:09 schreef Muis006 het volgende:
I'm riding in your car, you turn on the radio
Dexter heb ik ook een paar seizoenen gezien hoor, maar ik vind het niet boeiend. The walking dead ook niet, van dat zombie/monster gedoe is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb body of proof geprobeerd, vond ik niks, idem met hawaii five o, Detroit 1-8-7, gossip girl en nog een paar.
Ik heb The chicago code in een paar uur weggekeken, kwam ik er daarna achter dat ze ermee gestopt waren
Lost, Heroes,Prison Break, ect heb ik allemaal al gezien.
The Walking dead is ook een aanrader
Dat riep ik de 1ste 2 eps ook onwijs tegen MM. "KUTSERIE!!!!!" maar hij is echt goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
van dat zombie/monster gedoe is niet mijn ding.
Hawaï, daar is het het lekker warm.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind Modern Family zo tof
"I always wanted a daughter: to dress her up in pretty dresses, do her hair, her nails, her makeup. No one knows this, but for the first year of his life, I made up Manny like a girl and told everyone that he was my daughter [laughing]. But just for a few times, I didn’t want to mess with his head. When he found the pictures, I told him that it was his twin sister who died."
En met dat accenten dan die kop van Jay
Ow dat is klotequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef ferrari_rood het volgende:
mijn auto is dood. Ean haar neusspray is bijna op dus ik dacht ik rij vanaf mijn werk snel even langs de jumbo had ik nog wat nodig en ik dacht dat verkopen ze daar ook.
En toen wilde hij niet meer starten. En natuurlijk lag mijn anwb pasje thuis. Mijn vader gebeld die is gekomen. Proberen te starten met startkabels maar ik wist eigenlijk wel dat het de accu niet kon zijn.
Mooi niet starten aan gesleept en toen snel naar huis en met mijn vaders auto ean opgehaald.
De startmotor is kapot. Ik denk dat hij snel naar de sloop gaat en ik tot de nieuwe auto komt dan maar in mx5 van mijn moeder rijden.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hawaï, daar is het het lekker warm.
Snot en snot verkouden echt alles zit dicht. Zo ontzettend sneu maar ik heb wel het idee dat het iets beter gaan dan gisteren.quote:
Ja dat werkt bij mij niet, dat 'consequent'quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Consequent elke week downloaden. Ik weet dat PP, GA,Homeland en Burn notice op Vrijdag uitkomen, dus die download ik dan ook. Idem met Dexter en The Goodwife op maandag. Voor de rest heb ik bierdopje.nl met een lijstje
Hoe kom jij aan een horde jammerende kindjes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Durk is hier een normale naam heur![]()
Ik wil zo direct boodschappen gaan doen en meneer I. achter laten met een horde jammerende kindjes![]()
Hij gaat me haten
Jaaaaaquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:33 schreef oh-oh het volgende:
Modern Family is echt geniaal ja, en Deb van Dexter is mijn ultieme heldin
Ik kijk straks pas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat werkt bij mij niet, dat 'consequent'
Want dan heb ik geen tijd of zin om te kijken, of iets beters te doen, en dan download ik de volgende niet omdat ik de vorige nog niet gezien heb en hatsee, twee seizoenen achter
Maar ik las net in het GA topic en zag overal OMG OMG![]()
enzo en ik word wel razend nieuwsgierig zo!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een horde jammerende kindjes?![]()
Ow, Sint Maarten.
Angsthaas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kijk straks pas.
Ik zit in het donker, ik weiger de deur open te doen. Mag mo doen
Geef toe, jij schrok ook even.quote:
Pok pok pok pokquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:16 schreef Qwea het volgende:
zo, ik bennaar boven gevlucht. Laat Mo het maar afhandelen
Tis hier ook beheurlijk rustig.2 kids geweest vooralsnogquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:38 schreef Bamba het volgende:
Hier ook net 2 overbuurjongens aan de deur met lampionnen en een Sint Maarten liedje. Verder verwacht ik eigenlijk geen kinderen aan de deur. Elfde van de elfde wordt hier dan weer wel gevierd.
Ik was te laat thuisquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tis hier ook beheurlijk rustig.2 kids geweest vooralsnog
Gaan ze nog bij Q langs?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:26 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik was te laat thuis![]()
Manlief is nu met Samara aan het lopen.
+1quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:26 schreef MissBliss het volgende:
Ik loop enorm achter met GA (en vrijwel elke serie)
Kijk het allemaal samen met Re en die wil nu geen series kijken
Dus niet spoileren!!
Nou manlief weet niet waar dat is, ik gooi Samara straks gewoon even in de auto en dan rijden we even langs Als dat Q niet te laat gaat worden danquote:
Die zit boven te bibberen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou manlief weet niet waar dat is, ik gooi Samara straks gewoon even in de auto en dan rijden we even langs Als dat Q niet te laat gaat worden dan
Oh my fucking god! Ik kan het nog steeds niet geloven!!quote:
Mij niet hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou manlief weet niet waar dat is, ik gooi Samara straks gewoon even in de auto en dan rijden we even langs Als dat Q niet te laat gaat worden dan
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik heb Samara alle snoep gedaan,hoppa.
Die van de bus is leuk, maar deze is echt geweldigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die is van 2007 in Utrecht, ook zo grappig
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:03 schreef indaha het volgende:
[..]
Die van de bus is leuk, maar deze is echt geweldig
Heb je een foto van je tekening? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:12 schreef Samzz het volgende:
Opa wordt over twee weken 80 en hij zeurt me al jaren aan mijn hoofd dat ik eens een tekening voor hem moet maken. Dus ik dacht, nou, voor je 80e verjaardag.
Zo gezegd zo gedaan. Hij is af, netjes ingelijst, komt pa langs 'Als opa hem niet wil, wil ik hem hoor!'.
Ja die kan voorlopig vooruit hahaquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:34 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik heb Samara alle snoep gedaan,hoppa.
Ja, zet 'm wel in de spoiler. Hij staat overigens ook in m'n foboquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Heb je een foto van je tekening? Nu ben ik nieuwsgierig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat ga ik van het weekend ook doen, sucadelappen in de aanbiedingquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, beginnen de hondjes alweer wat tot zichzelf te komen?![]()
Hier staat nu 3,5 kilo stoofpeer en 3 kilo hachee op het vuur; zodra het afgekoeld is gaat het in porties de vriezert in
Langzaam aan gaan ze gelukkig wel vooruit iigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Mwah, Chico is nog erg beschermend, en Billy is niet meer zo spelerig bij vreemde honden.
De Floddertjes zijn ok.
Heb jij zulke grote pannen Ing?
Zonder aardappels en met appelmoesquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh hachee ik krijg er helemaal zin inmet verse rode kool met appeltjes en aardappelpuree
quote:
Ik vind het echt heerlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind hachee echt zo smakeloos vergeleken bij zuurvlees en goulash![]()
Als mijn moeder dat vroeger wel es maakte kwakten pa en ik dr een hele pot sambal doorheen
Ik was vorige week ook een dagje niet zo lekker na de griepprik, ik had hem 's avonds gehaald dus het zou best kunnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef senesta het volgende:
Samara heeft vanmorgen een griepprik gehad, kan ze daar nu al wat hangerig van zijn?
Mn moeder had van de week gemaakt en toen dacht ik "ik ga maken en invriezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
TOMBOOOOOOOOOOOOO![]()
Jij ook aan de hachee?![]()
Morgenochtend worden we half 8 op de koffie bij de buren verwacht waarna de buurman en meneer I. onze goot gaan fixen.
De steigert staat al![]()
Dus ik denk dat meneer I. aan het eind van zo'n dag wel blij is met een bordje stoofpeertjes met een Deutsche Sneutzel erbij![]()
En dan zondag hachee holladieeeeee
Dat hadden we hier vanavondquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder had van de week gemaakt en toen dacht ik "ik ga maken en invriezen"
En ik ga ook zuurkoolstamppot invriezen
Was jij als kindervriend niet thuis om de zingende kindjes te verblijden met snoepjes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh en over Sint Maarten; ik was klussen bij vriendin, en ze hebben kennelijk een bel met een zender die ook de bel van een buurhuis oppikt want de helft van de keren stond er niemand voor de deur
En maar naar die deur rennen steedsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh en over Sint Maarten; ik was klussen bij vriendin, en ze hebben kennelijk een bel met een zender die ook de bel van een buurhuis oppikt want de helft van de keren stond er niemand voor de deur
Ik lust geen paprika, dus goulash is niet mijn ding.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die is van 2007 in Utrecht, ook zo grappig
Jummie. Ik ga morgen beouf bourguignon makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, beginnen de hondjes alweer wat tot zichzelf te komen?![]()
Hier staat nu 3,5 kilo stoofpeer en 3 kilo hachee op het vuur; zodra het afgekoeld is gaat het in porties de vriezert in
Ow wat goed en verstandigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef Mama_Mia het volgende:
Hachee van mijn ouders was altijd superlekker
ik heb nu lekker worteltjes om te snacken
En dat wil ik ook es zelf makenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jummie. Ik ga morgen beouf bourguignon maken
Ja nee, klussen klussen klussenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was jij als kindervriend niet thuis om de zingende kindjes te verblijden met snoepjes?
Naajaaaaaaa, ik heb zelfs meneer I. onder z'n koptelefoon vandaan getrokken toen ik ging boodschappen doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nee, klussen klussen klussen
Dat was ook het eerste wat ik dacht!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef Muis006 het volgende:
Hee oh-oh toen droeg je nog spijkerbroeken!
Ja maar das minder lekker om in te vriezen denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat hadden we hier vanavond![]()
Maar dan de ovenschotelvariant met aardappelschijfjes, gehakt en een of ander prutje met spekjessmaak....echt heerlijk!
Met shoarmavlees is alles lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar das minder lekker om in te vriezen denk ikMaar wel heerlijk
ook ovenschotel met shoarmavlees en creme fraiche
Thanksquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Oognip het volgende:
Wat een prachtige tekening, Samzz
Wij zijn uit eten geweest naar een pannenkoekenrestaurantze hebben alleen echt niet begrepen wat straciatella is
het smaakte naar advocaat
Ik heb al weken zin in naturel chipsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow wat goed en verstandig, mijn man heeft een bus chocolade van Rousseau gehaald en daar heb ik net van gesnoept
Die 2 mokkels moeten beide weg, maar als iemand het vraagt kijk ik Nederlands elftalquote:
Ja, psies....daarom geven wij de DTP ook nooit op het werk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:06 schreef Muis006 het volgende:
Maar het heet een griepprik en geen antigriepprik
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die 2 mokkels moeten beide weg, maar als iemand het vraagt kijk ik Nederlands elftal
Morgenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Len![]()
Benne de poekies nou alweer thuis?
Oeh, spannend!quote:
Nou niet helemaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oeh, spannend!![]()
Is alles catproof gemaakt en kunnen ze nergens naar buiten?
Ik heb dit recept nog niet eerder geprobeerd, dus als het smaakt zal ik het posten... zo niet, dan gaan we naar de Burger King of zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat wil ik ook es zelf maken![]()
Doe es gooien met recepten
Wil je ze echt naar buiten hebben?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet helemaalZe kunnen nergens naar buiten, en het is redelijk catproof, maar we zijn nog best wat aan t klussen natuurlijk.
maar we hebben alle deuren opgehangen, en zeker beneden alle kabels e.d. weggewerkt. En alle vloeren en muren zitten in ieder geval dicht, dus ze redden zich wel. Het is even afwachten hoe ze overal op reageren en of ze een 'boven' snappenEn ze mogen hier op termijn wel naar buiten, er wonen hier ECHT veel katten, dus is wel leuk voor ze denk. Maar even alle inentingen updaten enzo
Nou het HOEFT niet, maar als ze het leuk vinden, waarom nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wil je ze echt naar buiten hebben?![]()
Dat zijn ze beide toch niet gewend?
Is idd ook het beste denk ik; je hebt toch minder aandacht voor ze en met al dat volk wat in uit sjouwt zijn ze ook zo wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef Loveless85 het volgende:
Maar komt wel goed hoor, we kunnen ze bv. gewoon in de bijkeuken doen en daar de deur dicht als we ergens aan de klus gaanen alles wat er nog staat waar ze zich aan kunnen verwonden zit OF achter slot en grendel OF in een doos. We hebben ze bewust nog even niet teruggehaald omdat we niet wilden dat er iets zou gebeuren
Ja het echte verbouwen is nu gewoon wel klaar, dus het volk wat in en uit loopt grotendeels ook. Het is vooral inrichten en nog wel een en ander verven enzo. Maar zeker de woonkamer is wel prima nu, bijkeuken en keuken ook. Dus beneden vermaken ze zich wel. De kamers die boven nog niet helemaal catproof zijn (kabels of gereedschap) sluiten we gewoon af met een deurquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is idd ook het beste denk ik; je hebt toch minder aandacht voor ze en met al dat volk wat in uit sjouwt zijn ze ook zo weg
Ik zou het persoonlijk niet doen, omdat ze het niet gewend zijn en ik gewoon geen enkel risico zou willen lopen dat mijn kat zou worden aangereden of weg zou lopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
maar jij vindt het 'buiten gaan' niet zo'n best idee dus?
Ik weet t verder niet zoIk denk dat Mips zich zeker wel red, maar in z'n algemeenheid een slecht idee als ze beide hun hele leven binnen zijn geweest denken jullie?
Mwah, het maakt niet veel uit of ze altijd binnen zaten of niet denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ik weet t verder niet zoIk denk dat Mips zich zeker wel red, maar in z'n algemeenheid een slecht idee als ze beide hun hele leven binnen zijn geweest denken jullie?
Owja, is het mijn schuld zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
poeh 0-0 bij de voetbal, wat een kut-pot
Hebben jullie geen tuin of binnenplaatsje wat je kunt afmaken ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
We hebben wel een tuinquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef indaha het volgende:
[..]
Hebben jullie geen tuin of binnenplaatsje wat je kunt afmaken ?
Die van ons is mss een meter diep en 3 meter lang, maar dat maakt de poeks niets uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm zó groot is de tuin niet, dus ik weet niet of dat wat is, qua indeling is de tuin ook niet ideaal daar voor, langs het huis kan niet, want daar zitten al 3 deuren en aan de woonkamerzijde een groot raam, en verder wordt het dan denk ik al snel krap voor de ren, óf voor ons als we het in de 'vrije hoek' doen
ik heb al 2 minizakjes naturel chips opquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Mini snickers, mini twixjes en nu wijn en een zak bjoeguls....
Wat een faal
Zoiets zou wel kunnen, maar ik denk ook dat ze dan helemaal gek gemaakt worden door andere kattenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die van ons is mss een meter diep en 3 meter lang, maar dat maakt de poeks niets uit.
Die vinden het heerlijk om af en toe ff buiten te zitten en te zonnebaden
Kom onze sjokolaaa maar opeten danquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb al 2 minizakjes naturel chips opEn ik heb zin in sjokolaaaaaaaaa maar niks in huis
Hier zijn ook veel katten in de buurt, maar dat gek maken valt me echt heel erg mee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoiets zou wel kunnen, maar ik denk ook dat ze dan helemaal gek gemaakt worden door andere katten![]()
We willen uiteindelijk wel een hoge schutting, misschien maar es kijken of dat dan ze enigszins tegenhoud![]()
Of gewoon Mips wel, Buffy niet. Want die eerste red zich echt wel, daar maak ik me niet druk over.
Nou ja, het ligt ook aan de katquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
maar goed, ik vind een beetje input wel goed, we hebben er nooit echt zo heel erg over nagedacht (we zouden dus ook niet nu zomaar al buiten laten hé), maar het was altijd van 'rustig buurtje, veel katten, dus ze kunnen wel buiten'. Dus een beetje wat meningen is wel goed om te bepalen of het wel echt handig is.
Arme Buffyquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hebben we eens met buffy gedaan, die werd helemaal para![]()
Nou ja, ze redt het niet tegen een auto gok ik hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zoiets zou wel kunnen, maar ik denk ook dat ze dan helemaal gek gemaakt worden door andere katten![]()
We willen uiteindelijk wel een hoge schutting, misschien maar es kijken of dat dan ze enigszins tegenhoud![]()
Of gewoon Mips wel, Buffy niet. Want die eerste red zich echt wel, daar maak ik me niet druk over.
Nee okee, maar dat is ook wel echt zo'n doemscenario natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, ze redt het niet tegen een auto gok ik hoor
Dat hebben wij ook geprobeerd , maar ze lopen dan geen meter meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat hebben we eens met buffy gedaan, die werd helemaal para![]()
Ja het meest ideale zou wel zijn om de tuin gewoon zo af te kunnen sluiten dat ze daar lekker kunnen scharrelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef indaha het volgende:
Wij hebben de katten die we al hadden ook altijd buiten laten lopen , vooral omdat ze dat gewend waren angezien het allemaal aanlopers zijn die al op straat leefden voor ze bij ons kwamen..
Wij wonen in een rustige buurt en er is gelukkig nooit iets met ze gebeurd.
Toch hoor ik hier soms wel rottige verhalen van katten die wat overkomen is per ongeluk of expres.![]()
Dat is de reden dat we voor onze kittens de tuin afgemaakt hebben en ik moet zeggen ik heb er een veel rustiger gevoel bij.
De oudere katten lopen wel nog af en toe de straat op, maar blijven nu ook al vaker in de tuin.
Tuurlijk, maar die factoren heb je vrijwel helemaal in de handquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee okee, maar dat is ook wel echt zo'n doemscenario natuurlijkBinnen kunnen ze ook ziek worden, of zich aan kabel ophangen, of van wat schoonmaakmiddel of weet ik wat snoepen.
Ik kijk het wel gewoon aanbuiten is idd gewoon meer risico, dat ontken ik niet. En als ze er niet zelf echt interesse in tonen ga ik ze ook niet naar buiten schoppen
Ja maar Draak was toch gewoon waarschijnlijk natuurlijke dood? Natuurlijk is het rotter dat je ze dan kwijt bent hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die factoren heb je vrijwel helemaal in de handBuiten is gewoon meer risico idd, en zolang je je daar bewust van bent moet je het zelf weten
Ik heb Draakje en Nelis ook naar buiten gedaan, maar vond het wel rot dat Draakje buiten dood is gegaan
En nu gaan ze gewoon niet meer naar buiten, want lastig, maar ook goed voor mijn gemoedsrust
Ja, wel natuurlijke doodquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar Draak was toch gewoon waarschijnlijk natuurlijke dood? Natuurlijk is het rotter dat je ze dan kwijt bent hoor
En het is wel meer risico, en binnen heb je het wel zelf in de hand, maar dat zegt niet dat het 100% veilig is natuurlijk![]()
Maar vandaar ook; ik kijk wel of ze interesse tonen, als ze echt graag lijken te willen dan ga ik het wel proberen, boeit het ze niet blijven ze lekker binnen
Gaan ze ook echt de weg op of blijven ze in de tuin?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
De onze lopen in en uit en ze zijn er zielsgelukkig van
Zijn ze nog steeds weg?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben nooit zo pro naar buiten gaan geweest (die van ons gaan dus alleen maar aan een tuigje in onze tuin), maar nu twee katten van mijn tante binnen een week zijn verdwenen hier moet ik er al helemaal niet meer aan denken........
Zou ik zo snel mogelijk doen, JUIST katten die niet gewend zijn naar buiten te gaan (en in een nieuw huis ook nog moeten wennen) raken kwijt als ze per ongeluk naar buiten glippenquote:
Ja weet ik ook welquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou ik zo snel mogelijk doen, JUIST katten die niet gewend zijn naar buiten te gaan (en in een nieuw huis ook nog moeten wennen) raken kwijt als ze per ongeluk naar buiten glippen
En natuurlijk oma's boter-aan-de-pootjes-trucquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Zou ik zo snel mogelijk doen, JUIST katten die niet gewend zijn naar buiten te gaan (en in een nieuw huis ook nog moeten wennen) raken kwijt als ze per ongeluk naar buiten glippen
Geeft ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet ik ook welIk zou het doen toen ik haar verzekerde, en toen wanneer ik haar weer ging enten, maar dat ging ik toen niet want binnenkat en allemaal doem-verhalen over entingen etc
Ik heb geen katten die alleen maar binnen willen blijven, maar ik heb niet de indruk dat ze te lijden hebben onder het tuigje. Zelfs m'n katje dat jaren op straat heeft gezworven heeft het zonder problemen geaccepteerd. Die durfde in het begin niet eens langs deuren of ramen te lopen, terwijl wij dachten dat het moeilijk zou worden haar binnen te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
truste indaha
En ja sorry, maar zo'n tuigje vind ik echt kat-onwaardig, dan maar gewoon binnen hoor. Ren is een goed alternatief, net als de tuin dusdanig afsluiting (hogere schutting) dat ze niet zo wegglippen
Helaas welquote:
Daar geloof ik niet inquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En natuurlijk oma's boter-aan-de-pootjes-truc
Nah morgen gaat het niet worden, maar ik ga er wel snel achteraanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft ook niet
Geen dierenarts in de buurt die zaterdags spreekuur heeft? Dan gewoon morgen na halen doorrijden (scheelt een keer reismand ook)
braafquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah morgen gaat het niet worden, maar ik ga er wel snel achteraan
Maandag neem je vrij en roggel je dat ffquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah morgen gaat het niet worden, maar ik ga er wel snel achteraan
anders komen Ing en ik volgende week zaterdag ff langsquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maandag neem je vrij en roggel je dat ff
PMquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anders komen Ing en ik volgende week zaterdag ff langs![]()
Heb ik 126 notes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM
Je hebt 126 notes gekregen van onze moderators. Mo
Ik heb er 0quote:
Ja, want jij bent altijd liefquote:
Hummer komt al aanrennen als ik het tuigjes vastpakquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
truste indaha
En ja sorry, maar zo'n tuigje vind ik echt kat-onwaardig, dan maar gewoon binnen hoor. Ren is een goed alternatief, net als de tuin dusdanig afsluiting (hogere schutting) dat ze niet zo wegglippen
Zijn je notes nu stomme notes dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan dat ook?![]()
Aaaah, mag ik dan ook een lieve note? Ik ben best heul lief![]()
![]()
![]()
Wat is er met je gebeurdquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb serieus precies vandaag 1 jaar en 1 maand geen note gehad
Dan kun je idd beter gaan slapen en morgen hopelijk weer wat minder pijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo mijn bed in, ik loop hem te spacen omdat ik besloot troep voor mijn rug te nemen
Jupquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn je notes nu stomme notes dan?
Wie heeft dat gedaan!quote:
Dat kun je toch zien?quote:
Ik heb er 0quote:
toen in landal had hij wat geplaatst dacht ik?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er 0
Kan best dat ie hem weer gewist heeft ofzo
Ja, en weer gewist dacht ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
toen in landal had hij wat geplaatst dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |