abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:30:07 #226
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104268431
En een ren?
Hebben Greys en ik beide ook en dat bevalt prima :Y
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_104268494
Hmm zó groot is de tuin niet, dus ik weet niet of dat wat is, qua indeling is de tuin ook niet ideaal daar voor, langs het huis kan niet, want daar zitten al 3 deuren en aan de woonkamerzijde een groot raam, en verder wordt het dan denk ik al snel krap voor de ren, óf voor ons als we het in de 'vrije hoek' doen
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:31:19 #228
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104268508
Mini snickers, mini twixjes en nu wijn en een zak bjoeguls....
Wat een faal :')
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:33:01 #229
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104268600
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm zó groot is de tuin niet, dus ik weet niet of dat wat is, qua indeling is de tuin ook niet ideaal daar voor, langs het huis kan niet, want daar zitten al 3 deuren en aan de woonkamerzijde een groot raam, en verder wordt het dan denk ik al snel krap voor de ren, óf voor ons als we het in de 'vrije hoek' doen
Die van ons is mss een meter diep en 3 meter lang, maar dat maakt de poeks niets uit.
Die vinden het heerlijk om af en toe ff buiten te zitten en te zonnebaden O+
pi_104268621
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Mini snickers, mini twixjes en nu wijn en een zak bjoeguls....
Wat een faal :')
ik heb al 2 minizakjes naturel chips op :') En ik heb zin in sjokolaaaaaaaaa maar niks in huis :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_104268646
maar goed, ik vind een beetje input wel goed, we hebben er nooit echt zo heel erg over nagedacht (we zouden dus ook niet nu zomaar al buiten laten hé :o ), maar het was altijd van 'rustig buurtje, veel katten, dus ze kunnen wel buiten'. Dus een beetje wat meningen is wel goed om te bepalen of het wel echt handig is.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:09 #232
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104268718
Rustig buurtje zegt niets....
Broertje van Baileys is laatst ook doodgereden in een 30km-zone.
Ik zou persoonlijk geen rustige minuut meer hebben als ik ze buiten zou laten :@ :')
pi_104268739
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:

[..]

Die van ons is mss een meter diep en 3 meter lang, maar dat maakt de poeks niets uit.
Die vinden het heerlijk om af en toe ff buiten te zitten en te zonnebaden O+
Zoiets zou wel kunnen, maar ik denk ook dat ze dan helemaal gek gemaakt worden door andere katten _O-

We willen uiteindelijk wel een hoge schutting, misschien maar es kijken of dat dan ze enigszins tegenhoud :')

Of gewoon Mips wel, Buffy niet. Want die eerste red zich echt wel, daar maak ik me niet druk over.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:35:37 #234
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104268748
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik heb al 2 minizakjes naturel chips op :') En ik heb zin in sjokolaaaaaaaaa maar niks in huis :')
Kom onze sjokolaaa maar opeten dan :+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:36:51 #236
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104268809
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zoiets zou wel kunnen, maar ik denk ook dat ze dan helemaal gek gemaakt worden door andere katten _O-

We willen uiteindelijk wel een hoge schutting, misschien maar es kijken of dat dan ze enigszins tegenhoud :')

Of gewoon Mips wel, Buffy niet. Want die eerste red zich echt wel, daar maak ik me niet druk over.
Hier zijn ook veel katten in de buurt, maar dat gek maken valt me echt heel erg mee.
Daar was ik eerst ook een beetje huiverig voor.
pi_104268822
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
maar goed, ik vind een beetje input wel goed, we hebben er nooit echt zo heel erg over nagedacht (we zouden dus ook niet nu zomaar al buiten laten hé :o ), maar het was altijd van 'rustig buurtje, veel katten, dus ze kunnen wel buiten'. Dus een beetje wat meningen is wel goed om te bepalen of het wel echt handig is.
Nou ja, het ligt ook aan de kat :Y Mijn zusje had 2 katten die op de flat gewend waren binnen te blijven maar zodra ze in een gewoon huis woonden wilden ze ZO graag naar buiten, daar was geen houden meer aan :N

En sowieso chippen dan als ze dat nog niet hebben (eigenlijk liefst nu al chippen) voor als ze wel verdwalen ;)
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:37:56 #238
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104268878
Of aan een tuigje naar buiten *O*
pi_104268898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Of aan een tuigje naar buiten *O*
Dat hebben we eens met buffy gedaan, die werd helemaal para _O- :+
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:38:47 #240
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104268931
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Arme Buffy :')
pi_104268940
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:35 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou ja, ze redt het niet tegen een auto gok ik hoor ;)
pi_104268967
Wij hebben de katten die we al hadden ook altijd buiten laten lopen , vooral omdat ze dat gewend waren angezien het allemaal aanlopers zijn die al op straat leefden voor ze bij ons kwamen..
Wij wonen in een rustige buurt en er is gelukkig nooit iets met ze gebeurd.
Toch hoor ik hier soms wel rottige verhalen van katten die wat overkomen is per ongeluk of expres. -O-
Dat is de reden dat we voor onze kittens de tuin afgemaakt hebben en ik moet zeggen ik heb er een veel rustiger gevoel bij.
De oudere katten lopen wel nog af en toe de straat op, maar blijven nu ook al vaker in de tuin.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_104268994
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja, ze redt het niet tegen een auto gok ik hoor ;)
Nee okee, maar dat is ook wel echt zo'n doemscenario natuurlijk :) Binnen kunnen ze ook ziek worden, of zich aan kabel ophangen, of van wat schoonmaakmiddel of weet ik wat snoepen.

Ik kijk het wel gewoon aan :Y buiten is idd gewoon meer risico, dat ontken ik niet. En als ze er niet zelf echt interesse in tonen ga ik ze ook niet naar buiten schoppen
pi_104269031
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dat hebben wij ook geprobeerd , maar ze lopen dan geen meter meer :N
pi_104269089
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef indaha het volgende:
Wij hebben de katten die we al hadden ook altijd buiten laten lopen , vooral omdat ze dat gewend waren angezien het allemaal aanlopers zijn die al op straat leefden voor ze bij ons kwamen..
Wij wonen in een rustige buurt en er is gelukkig nooit iets met ze gebeurd.
Toch hoor ik hier soms wel rottige verhalen van katten die wat overkomen is per ongeluk of expres. -O-
Dat is de reden dat we voor onze kittens de tuin afgemaakt hebben en ik moet zeggen ik heb er een veel rustiger gevoel bij.
De oudere katten lopen wel nog af en toe de straat op, maar blijven nu ook al vaker in de tuin.
Ja het meest ideale zou wel zijn om de tuin gewoon zo af te kunnen sluiten dat ze daar lekker kunnen scharrelen :Y Of inderdaad eens kijken of een ren te doen is, maar dat wordt dan volgend voorjaar als we de tuin aan willen pakken en toch de indeling om gaan gooien
pi_104269094
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee okee, maar dat is ook wel echt zo'n doemscenario natuurlijk :) Binnen kunnen ze ook ziek worden, of zich aan kabel ophangen, of van wat schoonmaakmiddel of weet ik wat snoepen.

Ik kijk het wel gewoon aan :Y buiten is idd gewoon meer risico, dat ontken ik niet. En als ze er niet zelf echt interesse in tonen ga ik ze ook niet naar buiten schoppen
Tuurlijk, maar die factoren heb je vrijwel helemaal in de hand :Y Buiten is gewoon meer risico idd, en zolang je je daar bewust van bent moet je het zelf weten :* Ik heb Draakje en Nelis ook naar buiten gedaan, maar vond het wel rot dat Draakje buiten dood is gegaan :@ En nu gaan ze gewoon niet meer naar buiten, want lastig, maar ook goed voor mijn gemoedsrust :7
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:42:40 #247
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_104269138
De kat van m'n vriendin is een paar maanden terug doodgeslagen met een voorwerp, waarschijnlijk omdat ie interesse toonde in de vijvert van de buren.
En da's ook in zo'n typische katvriendelijke buurt :{
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2011 @ 22:43:11 #248
43556 miss_dynastie
pi_104269165
Ik ben nooit zo pro naar buiten gaan geweest (die van ons gaan dus alleen maar aan een tuigje in onze tuin), maar nu twee katten van mijn tante binnen een week zijn verdwenen hier moet ik er al helemaal niet meer aan denken........
pi_104269174
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar die factoren heb je vrijwel helemaal in de hand :Y Buiten is gewoon meer risico idd, en zolang je je daar bewust van bent moet je het zelf weten :* Ik heb Draakje en Nelis ook naar buiten gedaan, maar vond het wel rot dat Draakje buiten dood is gegaan :@ En nu gaan ze gewoon niet meer naar buiten, want lastig, maar ook goed voor mijn gemoedsrust :7
Ja maar Draak was toch gewoon waarschijnlijk natuurlijke dood? Natuurlijk is het rotter dat je ze dan kwijt bent hoor :*
En het is wel meer risico, en binnen heb je het wel zelf in de hand, maar dat zegt niet dat het 100% veilig is natuurlijk :+

Maar vandaar ook; ik kijk wel of ze interesse tonen, als ze echt graag lijken te willen dan ga ik het wel proberen, boeit het ze niet blijven ze lekker binnen O+
pi_104269208
Ik ga eens naar bed, morgen vroeg op :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')