Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat ga ik van het weekend ook doen, sucadelappen in de aanbiedingquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
oh oh, beginnen de hondjes alweer wat tot zichzelf te komen?![]()
Hier staat nu 3,5 kilo stoofpeer en 3 kilo hachee op het vuur; zodra het afgekoeld is gaat het in porties de vriezert in
Langzaam aan gaan ze gelukkig wel vooruit iigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Mwah, Chico is nog erg beschermend, en Billy is niet meer zo spelerig bij vreemde honden.
De Floddertjes zijn ok.
Heb jij zulke grote pannen Ing?
Zonder aardappels en met appelmoesquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Mama_Mia het volgende:
Oh hachee ik krijg er helemaal zin inmet verse rode kool met appeltjes en aardappelpuree
quote:
Ik vind het echt heerlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind hachee echt zo smakeloos vergeleken bij zuurvlees en goulash![]()
Als mijn moeder dat vroeger wel es maakte kwakten pa en ik dr een hele pot sambal doorheen
Ik was vorige week ook een dagje niet zo lekker na de griepprik, ik had hem 's avonds gehaald dus het zou best kunnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef senesta het volgende:
Samara heeft vanmorgen een griepprik gehad, kan ze daar nu al wat hangerig van zijn?
Mn moeder had van de week gemaakt en toen dacht ik "ik ga maken en invriezenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
TOMBOOOOOOOOOOOOO![]()
Jij ook aan de hachee?![]()
Morgenochtend worden we half 8 op de koffie bij de buren verwacht waarna de buurman en meneer I. onze goot gaan fixen.
De steigert staat al![]()
Dus ik denk dat meneer I. aan het eind van zo'n dag wel blij is met een bordje stoofpeertjes met een Deutsche Sneutzel erbij![]()
En dan zondag hachee holladieeeeee
Dat hadden we hier vanavondquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mn moeder had van de week gemaakt en toen dacht ik "ik ga maken en invriezen"
En ik ga ook zuurkoolstamppot invriezen
Was jij als kindervriend niet thuis om de zingende kindjes te verblijden met snoepjes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh en over Sint Maarten; ik was klussen bij vriendin, en ze hebben kennelijk een bel met een zender die ook de bel van een buurhuis oppikt want de helft van de keren stond er niemand voor de deur
En maar naar die deur rennen steedsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Oh en over Sint Maarten; ik was klussen bij vriendin, en ze hebben kennelijk een bel met een zender die ook de bel van een buurhuis oppikt want de helft van de keren stond er niemand voor de deur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |