Ja, wel natuurlijke doodquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar Draak was toch gewoon waarschijnlijk natuurlijke dood? Natuurlijk is het rotter dat je ze dan kwijt bent hoor
En het is wel meer risico, en binnen heb je het wel zelf in de hand, maar dat zegt niet dat het 100% veilig is natuurlijk![]()
Maar vandaar ook; ik kijk wel of ze interesse tonen, als ze echt graag lijken te willen dan ga ik het wel proberen, boeit het ze niet blijven ze lekker binnen
Gaan ze ook echt de weg op of blijven ze in de tuin?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef ElisaB het volgende:
De onze lopen in en uit en ze zijn er zielsgelukkig van
Zijn ze nog steeds weg?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben nooit zo pro naar buiten gaan geweest (die van ons gaan dus alleen maar aan een tuigje in onze tuin), maar nu twee katten van mijn tante binnen een week zijn verdwenen hier moet ik er al helemaal niet meer aan denken........
Zou ik zo snel mogelijk doen, JUIST katten die niet gewend zijn naar buiten te gaan (en in een nieuw huis ook nog moeten wennen) raken kwijt als ze per ongeluk naar buiten glippenquote:
Ja weet ik ook welquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zou ik zo snel mogelijk doen, JUIST katten die niet gewend zijn naar buiten te gaan (en in een nieuw huis ook nog moeten wennen) raken kwijt als ze per ongeluk naar buiten glippen
En natuurlijk oma's boter-aan-de-pootjes-trucquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Zou ik zo snel mogelijk doen, JUIST katten die niet gewend zijn naar buiten te gaan (en in een nieuw huis ook nog moeten wennen) raken kwijt als ze per ongeluk naar buiten glippen
Geeft ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja weet ik ook welIk zou het doen toen ik haar verzekerde, en toen wanneer ik haar weer ging enten, maar dat ging ik toen niet want binnenkat en allemaal doem-verhalen over entingen etc
Ik heb geen katten die alleen maar binnen willen blijven, maar ik heb niet de indruk dat ze te lijden hebben onder het tuigje. Zelfs m'n katje dat jaren op straat heeft gezworven heeft het zonder problemen geaccepteerd. Die durfde in het begin niet eens langs deuren of ramen te lopen, terwijl wij dachten dat het moeilijk zou worden haar binnen te houdenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
truste indaha
En ja sorry, maar zo'n tuigje vind ik echt kat-onwaardig, dan maar gewoon binnen hoor. Ren is een goed alternatief, net als de tuin dusdanig afsluiting (hogere schutting) dat ze niet zo wegglippen
Helaas welquote:
Daar geloof ik niet inquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:50 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En natuurlijk oma's boter-aan-de-pootjes-truc
Nah morgen gaat het niet worden, maar ik ga er wel snel achteraanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geeft ook niet
Geen dierenarts in de buurt die zaterdags spreekuur heeft? Dan gewoon morgen na halen doorrijden (scheelt een keer reismand ook)
braafquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah morgen gaat het niet worden, maar ik ga er wel snel achteraan
Maandag neem je vrij en roggel je dat ffquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah morgen gaat het niet worden, maar ik ga er wel snel achteraan
anders komen Ing en ik volgende week zaterdag ff langsquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maandag neem je vrij en roggel je dat ff
PMquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anders komen Ing en ik volgende week zaterdag ff langs![]()
Heb ik 126 notes?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
PM
Je hebt 126 notes gekregen van onze moderators. Mo
Ik heb er 0quote:
Ja, want jij bent altijd liefquote:
Hummer komt al aanrennen als ik het tuigjes vastpakquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef Loveless85 het volgende:
truste indaha
En ja sorry, maar zo'n tuigje vind ik echt kat-onwaardig, dan maar gewoon binnen hoor. Ren is een goed alternatief, net als de tuin dusdanig afsluiting (hogere schutting) dat ze niet zo wegglippen
Zijn je notes nu stomme notes dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Kan dat ook?![]()
Aaaah, mag ik dan ook een lieve note? Ik ben best heul lief![]()
![]()
![]()
Wat is er met je gebeurdquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb serieus precies vandaag 1 jaar en 1 maand geen note gehad
Dan kun je idd beter gaan slapen en morgen hopelijk weer wat minder pijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef Qwea het volgende:
Ik ga zo mijn bed in, ik loop hem te spacen omdat ik besloot troep voor mijn rug te nemen
Jupquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zijn je notes nu stomme notes dan?
Wie heeft dat gedaan!quote:
Dat kun je toch zien?quote:
Ik heb er 0quote:
toen in landal had hij wat geplaatst dacht ik?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb er 0
Kan best dat ie hem weer gewist heeft ofzo
Ja, en weer gewist dacht ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
toen in landal had hij wat geplaatst dacht ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |