We waren even naar de vreetkeet hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Is iedereen al om 12 uur weekend gaan vieren ofzo
Dat ja. Die gast die de OP heeft gemaakt met die kutbanner mogen ze wat mij betreft doodknuppelen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er een broodnodig einde aan maken!
Zeggu....... kerel!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ja. Die gast die de OP heeft gemaakt met die kutbanner mogen ze wat mij betreft doodknuppelen...
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee meer wie die heeft gemaakt.. was er wel bij toen.
Beetje dubbelquote:
Met een stoel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een stoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een stoel?Wie zou dat mij nu willen aandoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan het gewoon leuk maken.quote:
Ja dat weet ik ook welquote:
of de beste die een vrouw zich kan wensen..quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
Jeej ik ben een kuthoer
[..]
Wel de beste die een man zich maar kan wensen
Ook datquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of de beste die een vrouw zich kan wensen..
Tuurlijk gaat me dat lukken!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kudo's als het je gaat lukken.
Onderschat klutske niet he..quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kudo's als het je gaat lukken.
quote:
Dat weet ik en dat is ook fijn.quote:
Ik weet hoe je je voelt, godzijdank ben ik nu vrij. Wodka-timequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb geen zin meer.. maar dan ook echt niet meer
Ik nog niet, al kan ik wel naar huis mocht ik dat willen. Maar dat 'kost' me uren die ik misschien voor donderdag wil bewaren. En wil eigenlijk nog wel wat doen, maar kost zoveel moeitequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet hoe je je voelt, godzijdank ben ik nu vrij. Wodka-time
Ikzelf ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zal gerust weinig boeien maar dat vind ik echt knap van je
Doe ik ook niet. Maar ik onderschat jou ook niet!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar ik onderschat jou ook niet!
Nou, ik hoop dat je je wat beter voelt na een bezoekje aan Klutske en Beetske.
Pas nou op wat je zegt, Baby! Kluts leest hier natuurlijk 'toppen' en heeft dan een grote kans op terugval in haar verslaving...quote:
Te worden?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hm, daar heb je ook wel weer een punt. Damn, wat een manier om oud te worden.
Nóg ouderquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pas nou op wat je zegt, Baby! Kluts leest hier natuurlijk 'toppen' en heeft dan een grote kans op terugval in haar verslaving...
Is een beetje hetzelfde als ik zeg "vroeger toen ik klein was".quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als ik zeg "vroeger toen ik klein was".
Och, ik weet waar ik het voor doe en ik voel me veel beter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik rook trouwens vanavond wel een jonko. Gewoon, omdat het vanavond nog kan en ik er best zin in heb.
Maar kudo's voor jou Kluts! Ik weet hoe het voelt...
Ja ja nu weten we het welquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik weet waar ik het voor doe en ik voel me veel beter.
quote:
Omdat blowen verboden/gedoogt is, drinken is gewoon legaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:06 schreef dawg het volgende:
waarom zou je stoppen met blowen?
ik zou eerder stoppen met drinken.
*lacht in vuistje*quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dit kan ik nooit winnen, verdomme!
Toen ze nog jong wasquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vroeger kon ze nog tegen dergelijke grapjes
* missbehavin gaat stiekem een peuk spikenquote:
tja. er mag wel meer niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat blowen verboden/gedoogd is, drinken is gewoon legaal.
WTF is spicken? Is dat Demtah's?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin gaat stiekem een peuk spiken![]()
Oh, nothing to worry your pretty little head about...quote:
Da's een ding wat zeker is.quote:
Ja, maar nu wil ik het weten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, nothing to worry your pretty little head about...
Dat zul je snel genoeg. You will regret the day you messed with me mwhahhaha!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat blowen verboden/gedoogt is, drinken is gewoon legaal.
Als je het bij af en toe kan houden is blowen ook niet erg. Als je al jaren blowt elke dag en dat alleen maar meer en meer doet, en het uiteindelijk ook doet om je beter te voelen terwijl dat totaal niet werkt, dan moet je ermee stoppen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's een ding wat zeker is.Zo af en toe in het weekend wil ik er nog wel één opsteken, maar dagelijks... nee... doe maar niet meer...
Babs is hartstikke braaf joh!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is je account gehacked of zo?
Dankzij mijn jeugd ben ik nog snel en wendbaar, dus bring it on!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zul je snel genoeg. You will regret the day you messed with me mwhahhaha!
Dat!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Babs is hartstikke braaf joh!
stoppen met roken ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je het bij af en toe kan houden is blowen ook niet erg. Als je al jaren blowt elke dag en dat alleen maar meer en meer doet, en het uiteindelijk ook doet om je beter te voelen terwijl dat totaal niet werkt, dan moet je ermee stoppen.
Scheelt ook onwijs veel geld trouwens.
Dat maakt in dezen geheel niet uit, daarom is mijn masterplan ook zo master.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dankzij mijn jeugd ben ik nog snel en wendbaar, dus bring it on!
[ afbeelding ]
Nu wordt ik bang.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat maakt in dezen geheel niet uit, daarom is mijn masterplan ook zo master.
Dankzij je jeugd? Zat je in het circus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dankzij mijn jeugd ben ik nog snel en wendbaar, dus bring it on!
[ afbeelding ]
You should be.quote:
ik heb al genoeg dingen die niet kunnen of mogen, om nou geheelonthouder te worden zie ik niet zo zitten.quote:
Correctie: jeugdigheid.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dankzij je jeugd? Zat je in het circus?
Ik zal de katten even instrueren dat ze over je aerobed heen zeiken als we aan het partyen zijn.quote:
Dan moet je t niet doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef dawg het volgende:
ik heb al genoeg dingen die niet kunnen of mogen, om nou geheelonthouder te worden zie ik niet zo zitten.
Alsof ik kan slapenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Correctie: jeugdigheid.
[..]
Ik zal de katten even instrueren dat ze over je aerobed heen zeiken als we aan het partyen zijn.
Hij houdt je tieten omhoog en welke andere functies?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een nieuwe, mulitfunctionele beha. En ik snap 'm niet.
Meestal houden dergelijke bh's je tieten niet perfect omhoogquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
Hij houdt je tieten omhoog en welke andere functies?
De bandjes moeten ergens kunnen waar ik ze niet krijg.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij houdt je tieten omhoog en welke andere functies?
dat icm shirtlloos maakt het natuurlijk wel makkelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De bandjes moeten ergens kunnen waar ik ze niet krijg.
Ach ik kan altijd nog beha-loos
ik heb zo'n vermoeden dat het niet zo spannend zal worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat icm shirtlloos maakt het natuurlijk wel makkelijk.
Oh, met van die bandjes die je op 28 manieren kan doen, maar uiteindelijk gebruik je maar 2 opties?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel tochtig. Oudjes vatten zo snel kouquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
dat icm shirtlloos maakt het natuurlijk wel makkelijk.
Nee, frigide burgerlijke trut die ik ben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb zo'n vermoeden dat het niet zo spannend zal worden.
daar ging het niet om.. ze wist niet wat ze aan moest trekken. Dus nu is het lekker makkelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef dawg het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat het niet zo spannend zal worden.
Een deken is zo gevonden. Slaapzak van kluts is voldoende.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
Wel tochtig. Oudjes vatten zo snel kou
Ik moest maar niks aan van beetman. Dat je het even weet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:19 schreef Kluts het volgende:
Oja, ik weet ook nog niet eens wat ik aan moet morgen.
Als kluts dat ook doet.. ben je niet zo alleen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest maar niks aan van beetman. Dat je het even weet.
Ik heb bh's waarvan je de bandjes ook kruislings kunt dragen (op de rug dus) en die schieten weleens losquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De smeerkees.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moest maar niks aan van beetman. Dat je het even weet.
Ja, echt he.quote:
Veranderd dat de functie dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
trainingsbroek en trui en dan voetbal kijkend op de bank hangen onder het genot van een jointje.quote:
Heeft meer met de leeftijd te maken..quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben gewoon outsmarted door een beha
Hoe kom je daar dan bij? dat was ik helemaa lniet van plan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:22 schreef dawg het volgende:
trainingsbroek en trui en dan voetbal kijkend op de bank hangen onder het genot van een jointje.
Ja dan kan ie onder andere topjes.quote:
Naar the Voice, uiteraardquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:22 schreef dawg het volgende:
[..]
trainingsbroek en trui en dan voetbal kijkend op de bank hangen onder het genot van een jointje.
Ja, ik hoor natuurlijk van die grote massieve huidkleurige krengen te dragen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heeft meer met de leeftijd te maken..
nam mezelf even als uitgangspunt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe kom je daar dan bij? dat was ik helemaa lniet van plan!
Samen met zo'n charmante corrigerende slip/uitdehandgelopen fietsbroek.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik hoor natuurlijk van die grote massieve huidkleurige krengen te dragen.
Oh ja, dat had ik je vast nog niet gezegd, daar moet je me morgen wel even in helpen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Samen met zo'n charmante corrigerende slip/uitdehandgelopen fietsbroek.
Geen probleem. Kan ik mijn kanten als mantelzorger vast ontdekken, Beetman is tenslotte ook al aardig op leeftijd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, dat had ik je vast nog niet gezegd, daar moet je me morgen wel even in helpen natuurlijk
Voetbal, vrienden, bier, wiet en wodkaquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar the Voice, uiteraardEn dan chocola ipv een joint.
wilde mn ex ook altijd zien. gelukkig heeft toen dat helmondse meisje gewonnen, dus daardoor viel het wel mee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Naar the Voice, uiteraardEn dan chocola ipv een joint.
natuurlijk, er is niemand anders hier nu.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd weer dat ikke ikke ikke bij jou he
euhm er is maa 1 the voice geweest en toen heeft die gouden tand, tatoeage gozer gewonnenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef dawg het volgende:
[..]
wilde mn ex ook altijd zien. gelukkig heeft toen dat helmondse meisje gewonnen, dus daardoor viel het wel mee.
Laat eens wat respect zien tegenover de TS!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef dawg het volgende:
natuurlijk, er is niemand anders hier nu.
Ben saundersquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm er is maa 1 the voice geweest en toen heeft die gouden tand, tatoeage gozer gewonnen
bemn gewoon nu zn naam al kwijt
Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Memento-Mori het volgende:
CL heb je zondag tijd toevallig?
ik ben afgehaakt na de blind auditionsquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:27 schreef Kluts het volgende:
The Voice. Ik heb het vorige week een kans gegeven die een kwartier duurde. Wat een kutprogramma.
haha, er zijn tig van dat soort programma's. weet ik veel welke wij toen keken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm er is maa 1 the voice geweest en toen heeft die gouden tand, tatoeage gozer gewonnen
ben gewoon nu zn naam al kwijt
dat idd. .die vond ik wel oke. Vond het wel grappig met de opmerkingen tussen de coaches. Maar vanaf de live shows ben ik zeker pleitte.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben afgehaakt na de blind auditions
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, er zijn tig van dat soort programma's. weet ik veel welke wij toen keken.
kan ook niet op de naam van dat meisje komen.
misschien volgende week.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat eens wat respect zien tegenover de TS!
Rochelle, was dit jaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:28 schreef dawg het volgende:
[..]
haha, er zijn tig van dat soort programma's. weet ik veel welke wij toen keken.
kan ook niet op de naam van dat meisje komen.
Wat heb jij in godensnaam gedaan? Of wie?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:30 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet gewoon de hele tijd met gestrekte benen zitten, anders kan ik ze haast niet meer recht krijgen
Woensdag alleen maar benen getraind (voor het eerst weer in een jaar aan de gewichten gehangen) En gister enkel de armen/rug.. maar daarna besloten nog mee te doen aan de bkick. Waardoor het erger is geworden voor m'n benenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:30 schreef missbehavin het volgende:
Wat heb jij in godensnaam gedaan? Of wie?
ja ik snap ook niet dat er nog zoveel lui aan meedoen, echt veel levert t meestal niet opquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
Ach, van bijna al die artiesten die mee doen aan die onzin hoor je toch na een half jaar niks meer.
Thank god.
Waarschijnlijk meer dan wij denken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
ja ik snap ook niet dat er nog zoveel lui aan meedoen, echt veel levert t meestal niet op
Mensen met echt talent doen ook niet mee aan dat soort programma's waar je een wurgcontract tekent om tot op het bot uitgemolken te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet dat er nog zoveel lui aan meedoen, echt veel levert t meestal niet op
qua geld wellicht maar als je zoiets doet, hoop je toch wel op iets van n doorbraak en die blijft toch aardig uitquote:
Dit is echt weer zo'n weekend waarin er tien dingen te doen zijn en iedereen ineens kanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde je huisch en caafjes anders even komen bekijken maar helaas
heb het eigenlijk nooit echt gekeken allemaal, maar heb rochelle hier in helmond tijdens kasteeltuinfeesten live gehoord en die kan toch wel erg goed zingen. zou me niet verbazen als ze internationaal wordt, in de stijl van beyonce of zo, wat verder totaal mijn ding niet is.quote:
Het geeft bekendheid, mensen kennen je naam en evt wat je een beetje kan. Het kan deuren voor ej openen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
qua geld wellicht maar als je zoiets doet, hoop je toch wel op iets van n doorbraak en die blijft toch aardig uit
Het kost vooral geld om mee te doen, er wordt niets vergoed. Denk aan reiskosten en vrije dagen en zulks. En als je dan wint, dan moet je de muziek maken die je wordt opgelegd, om over de rest van die voorwaarden in het contract maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
qua geld wellicht maar als je zoiets doet, hoop je toch wel op iets van n doorbraak en die blijft toch aardig uit
Want op eigen benen lukt het je wel geheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mensen met echt talent doen ook niet mee aan dat soort programma's waar je een wurgcontract tekent om tot op het bot uitgemolken te worden.
ja ik ben toevallig in de buurtquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is echt weer zo'n weekend waarin er tien dingen te doen zijn en iedereen ineens kanWant ik heb nu al meerdere dingen moeten afzeggen
In NL lukt dat op de één of andere manier nooit. Lisa Lois kan ook ontzettend goed zingen en ik vond haar cd best leuk, maar je hoort er gewoon te weinig van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
heb het eigenlijk nooit echt gekeken allemaal, maar heb rochelle hier in helmond tijdens kasteeltuinfeesten live gehoord en die kan toch wel erg goed zingen. zou me niet verbazen als ze internationaal wordt, in de stijl van beyonce of zo, wat verder totaal mijn ding niet is.
Die mensen maken liever hun eigen muziek waar ze misschien wel nooit bekend mee worden dan hun principes aan de kant te gooien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want op eigen benen lukt het je wel geheid natuurlijk.
Denk aan Waylon. Won niet, maar het opende wel een deurtje waardoor hij nu gewoon zijn muziek kan maken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen van achter de schermen het niet eens zo erg vinden als goede mensen vroeg afvallen. Zijn ze gelijk beschikbaar en zitten niet aan contracten vast en kunnen ze vanuit daar verder
Bij Idols 1 was er toch een knakker die er zelf mee kapte? Hij gebruikte Idols als publiciteitsstunt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat heel veel mensen van achter de schermen het niet eens zo erg vinden als goede mensen vroeg afvallen. Zijn ze gelijk beschikbaar en zitten niet aan contracten vast en kunnen ze vanuit daar verder
Klopt, maar de mensen hebben het er vaak wel voor over om evt een paar jaar daaraan vast te zitten en vanuit daar weer verder te kunnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
Vriendin van mij heeft ooit een onderzoek voor haar opleiding gedaan naar talentenjachten en de contracten die daarbij horen. Dat is echt schrikbarend hoor, wat daar allemaal in staat.
Waylonquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk aan Waylon. Won niet, maar het opende wel een deurtje waardoor hij nu gewoon zijn muziek kan maken.
En sommige mensen gaan liever zo'n contract aan dan dat ze helemaal geen contract krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die mensen maken liever hun eigen muziek waar ze misschien wel nooit bekend mee worden dan hun principes aan de kant te gooien.
Vriendin van mij heeft ooit een onderzoek voor haar opleiding gedaan naar talentenjachten en de contracten die daarbij horen. Dat is echt schrikbarend hoor, wat daar allemaal in staat.
Zou best kunnen, geen ideequote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Idols 1 was er toch een knakker die er zelf mee kapte? Hij gebruikte Idols als publiciteitsstunt.
Ook bij contracten van niet talentenjachten hoor. De managers van de talentenjachten winnaars zijn ook vrij duidelijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die mensen maken liever hun eigen muziek waar ze misschien wel nooit bekend mee worden dan hun principes aan de kant te gooien.
Ik wilde Waylon gebruiken als voorbeeld van mensen die het dan wel zelf hebben gered, maar ik was dat wanstaltige programma even vergeten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Denk aan Waylon. Won niet, maar het opende wel een deurtje waardoor hij nu gewoon zijn muziek kan maken.
Rodgerquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij Idols 1 was er toch een knakker die er zelf mee kapte? Hij gebruikte Idols als publiciteitsstunt.
True. Maar hoeveel is dat tot nu toe gelukt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, maar de mensen hebben het er vaak wel voor over om evt een paar jaar daaraan vast te zitten en vanuit daar weer verder te kunnen.
Mwah, het gaat nog wel wat stappen verder dan dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook bij contracten van niet talentenjachten hoor. De managers van de talentenjachten winnaars zijn ook vrij duidelijk.
Bereid je voor om de eerste 5 jaar in tenten te staan in het oosten van het land en verwacht geen top40 hits luid de boodschap.
Daar doen ze niet geheimzinnig over.
Musicals gaan doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
True. Maar hoeveel is dat tot nu toe gelukt?
ik weet het ook niet, en verder interesseert het me ook niet. het zou me alleen niet verbazen want ze heeft een stem waar je u tegen zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In NL lukt dat op de één of andere manier nooit. Lisa Lois kan ook ontzettend goed zingen en ik vond haar cd best leuk, maar je hoort er gewoon te weinig van.
Lady Gaga heeft wel toffe nummersquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet het ook niet, en verder interesseert het me ook niet. het zou me alleen niet verbazen want ze heeft een stem waar je u tegen zegt.
ik luister toch andere muziek, dingen als beyonce lady gaga amy whinehouse justin bieber en dat soort rotzooi vind ik toch niks.
Als je bv kijkt naar de mensen die meededen met die "op zoek naar" programma's. Daarvan zijn er nu heel veel te vinden in de musicals.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
True. Maar hoeveel is dat tot nu toe gelukt?
Maar daar heb je geen onderzoek voor nodig hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, het gaat nog wel wat stappen verder dan dat.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef 401k het volgende:
Ik gooi m er nog maar een keer in. Omdatie zo lekker is.
Maar je hebt ook Dewi of Raffaela ofzo die nog meededen met andere talentenshows omdat het ze als winnaar van Idols niet was gelukt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je bv kijkt naar de mensen die meededen met die "op zoek naar" programma's. Daarvan zijn er nu heel veel te vinden in de musicals.
Volgens mij ook nog wel wat die meegedaan hebben aan die 'normale' talentprogramma's.
En wie weet hoeveel er nu bij een artiest nu in het achtergrondkoortje staan ofzoiets.
Op die eerste cd wel ja. Die was tof.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lady Gaga heeft wel toffe nummers
ik hoorde gister dat r.e.m. gestopt is. zulke bands zijn er bijna niet meer, lijkt wel alsof de hedendaagse muziek en bijbehorende 'artiesten' gericht zijn op commercie (en dus winstmaximalisatie).quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lady Gaga heeft wel toffe nummers
Bij Raffaela gok ik vooral dat het te maken heeft gehad dat ze er zelf veels te weinig moeite in heeft gestoken om haar carriere op touw te houden. Daarbij geilt ze enorm op aandachtquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
Maar je hebt ook Dewi of Raffaela ofzo die nog meededen met andere talentenshows omdat het ze als winnaar van Idols niet was gelukt.
En ze poepte nog een kind uit, dat was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij Raffaela gok ik vooral dat het te maken heeft gehad dat ze er zelf veels te weinig moeite in heeft gestoken om haar carriere op touw te houden. Daarbij geilt ze enorm op aandacht
Dan red je het natuurlijk helemaal niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ze poepte nog een kind uit, dat was ik even vergeten.
Dat lukt ook niet via die weg. Gelukkig. Je hebt talent of je hebt het niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar je hebt ook Dewi of Raffaela ofzo die nog meededen met andere talentenshows omdat het ze als winnaar van Idols niet was gelukt.
Dat wijf is een gestoorde borderliner die er helemaal niet mee om kan gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Bij Raffaela gok ik vooral dat het te maken heeft gehad dat ze er zelf veels te weinig moeite in heeft gestoken om haar carriere op touw te houden. Daarbij geilt ze enorm op aandacht
en datquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
Dat wijf is een gestoorde borderliner die er helemaal niet mee om kan gaan.
Ik vond die Dewi toendertijd nog wel leuk. Maar dat was de eerste Idols en toen was het nog nieuw en wel geinig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt ook niet via die weg. Gelukkig. Je hebt talent of je hebt het niet.
Dat maakt iemand nog geen artiest zo'n talentshow winnen. Een artiest wordt door jaren achter elkaar op te treden. Te beginnen op een verjaardag en te eindigen in Ahoy.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vond die Dewi toendertijd nog wel leuk. Maar dat was de eerste Idols en toen was het nog nieuw en wel geinig.
Ik vind wel dat ze talent hebben, want zingen kunnen ze allemaal wel. Maar Nederland is een beetje verzadigd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt ook niet via die weg. Gelukkig. Je hebt talent of je hebt het niet.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wijf is een gestoorde borderliner die er helemaal niet mee om kan gaan.
Ze raakte zwanger van een gast die ze net 6 weken kende ofzo.quote:
Bij The Voice is het wel zo dat veel mensen die daar staan, helemaal onderaan zijn begonnen en ook al langer meedraaien in de muziekwereld, of er ook hun geld mee verdienen en hiermee proberen door te breken. Dit zijn geen scholiertjes die een deuntje kunnen zingen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat maakt iemand nog geen artiest zo'n talentshow winnen. Een artiest wordt door jaren achter elkaar op te treden. Te beginnen op een verjaardag en te eindigen in Ahoy.
Serieusquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze raakte zwanger van een gast die ze net 6 weken kende ofzo.
Klopt, sommigen zijn al zo lang bezig.. en zijn erg goed. Of hebben al een soort van carriere, alleen nog net niet wat ze willen. Die ene doorbraak. Dit kan hen die bekendheid geven. En daarbij zitten hier weinig josti's tussen. Het is wel een ander programma dan de rest. Maar wel te laat voor de generatie van ons volgens mij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij The Voice is het wel zo dat veel mensen die daar staan, helemaal onderaan zijn begonnen en ook al langer meedraaien in de muziekwereld, of er ook hun geld mee verdienen en hiermee proberen door te breken. Dit zijn geen scholiertjes die een deuntje kunnen zingen.
Talent is/was eerder een uitzondering dan regel. Bovendien hadden we zonder die ongein al genoeg slechte "artiesten"quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze talent hebben, want zingen kunnen ze allemaal wel. Maar Nederland is een beetje verzadigd.
Dat is dan tenminste al iets beter dan idols en co.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij The Voice is het wel zo dat veel mensen die daar staan, helemaal onderaan zijn begonnen en ook al langer meedraaien in de muziekwereld, of er ook hun geld mee verdienen en hiermee proberen door te breken. Dit zijn geen scholiertjes die een deuntje kunnen zingen.
The Voice is dan ook niet vooral gericht op de voor schut staan audities, maar idd meer op kwaliteit. Maar het talentenjachtconcept is zo uitgemolken al dat dat voor mij niet zoveel uitmaakt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt, sommigen zijn al zo lang bezig.. en zijn erg goed. Of hebben al een soort van carriere, alleen nog net niet wat ze willen. Die ene doorbraak. Dit kan hen die bekendheid geven. En daarbij zitten hier weinig josti's tussen. Het is wel een ander programma dan de rest. Maar wel te laat voor de generatie van ons volgens mij.
Het is blijkbaar nog altijd in trek, want sta versteld van de kijkcijfers.
Scherp.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
En maar zeuren op talentenjachten, desondanks kennen jullie ze wel bijna allemaal + de artiesten die er in zaten. Vreemd
Je wordt er nogal mee doodgegooid. Omdat alle kranten er ook over schrijven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
En maar zeuren op talentenjachten, desondanks kennen jullie ze wel bijna allemaal + de artiesten die er in zaten. Vreemd
ik kijk momenteel wel.. Heb de laatste idols / xfactor / sbscrap niet gevolgd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
Desondanks weet ik er geen fuck vanquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je wordt er nogal mee doodgegooid. Omdat alle kranten er ook over schrijven.
Lekker makkelijk als je niet kan lezen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Desondanks weet ik er geen fuck van
Wat staat daar?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Lekker makkelijk als je niet kan lezen.
je was blindquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Was ik blind?![]()
Ik ga dan OOK maar eens
Ik voel me er ook beter door!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je het bij af en toe kan houden is blowen ook niet erg. Als je al jaren blowt elke dag en dat alleen maar meer en meer doet, en het uiteindelijk ook doet om je beter te voelen terwijl dat totaal niet werkt, dan moet je ermee stoppen.
Scheelt ook onwijs veel geld trouwens.
quote:Dit topic heeft 114 volgers die niet gereageerd hebben, en 1 reageerders die het topic uit MyAT hebben verwijderd.
Oja, LEZEN, 114 volgers.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
14 posters en 100 volgersDa's best eng.
Grijpt riek ende zeis, deze persoon dient een lesje te worden geleerd!quote:
Allemaal kloons.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Die ene vond ons gewoon niet interessant. Das niet erg. wil eerder die 114 weten die mijn topic zo leuk vinden
Waarschijnlijk vinden ze dit een vermakelijk edoch inteelterig kliekjequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Die ene vond ons gewoon niet interessant. Das niet erg. wil eerder die 114 weten die mijn topic zo leuk vinden
Soms vraag ik me echt af of ik niet een kleine attaque heb gehad hoor, zo raar denk ik dan.quote:
Niets mis meequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vinden ze dit een vermakelijk edoch inteelterig kliekje
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:13 schreef Cue_ het volgende:
Nee, het staat steeds heel irritant bovenaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Maar echt volgera.. tis geen topic die je graag utomatisch in je myatt wilt hebben. tis niet dat het na een tijdje dicht zit en verdwijnt in je lijst
allemaal lurkersquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:13 schreef Cue_ het volgende:
R.I.P aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal kloons.
Klonen. Dit gaat echt niet meer goedkomen vandaag.
maar je kent het dus wel?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef Cue_ het volgende:
Als ikzelf iets saai vind, is het een SC volgen waar je zelf niet aan mee doe
Dit bewijst (die volgers niet bovenstaande zin) maar weer eens hoe raar fokkers wel niet zijn.
lurkers zijn aan dan volgers. Volgers lijken mij die mensen die dit vast in hun myatt zetten door middel vn die volgknop.quote:
dat heeft meer met de bestemming te maken.quote:
rijd elk kwartier. Stopt 5 van huis en 2 van werk af. En rijd zowat altijd op tijd. Nee totaal geen problemen mee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:26 schreef CherryLips het volgende:
Als die bus ook een beetje regelmatig rijdt en je maar een paar minuten moet, vind ik het best
Je hebt haar niet een koekje van eigen deeg gegeven?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, wat een dag. Eerst stond de AH vol met godvergeten slome oudjes, alsof er wat busladingen waren losgelaten. En toen ik éindelijk weer op weg was, vond een buurvrouw het nodig om midden op straat met d'r kutkind te praten en dus haar auto gewoon zo zet dat ik er niet langs kon. En ook nog een grote bek tegen mij, wtf denkt ze wel niet.![]()
Echt, ik ben in staat om iemand te hoeken nu.
Oh, leuk, zo'n dag waarop je hoopt dat je een willekeurige voorbijganger tegenkomt die irritant doet zodat je hem of haar legitiem op zijn bek kan slaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
Jezus, wat een dag. Eerst stond de AH vol met godvergeten slome oudjes, alsof er wat busladingen waren losgelaten. En toen ik éindelijk weer op weg was, vond een buurvrouw het nodig om midden op straat met d'r kutkind te praten en dus haar auto gewoon zo zet dat ik er niet langs kon. En ook nog een grote bek tegen mij, wtf denkt ze wel niet.![]()
Woosa!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
Nee, ik toeterde, en vervolgens kreeg ik daar een grote bek over. Denkt zeker dat ik bang ben voor haar, stomme kut.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt haar niet een koekje van eigen deed gegeven?
I feel your pain.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik toeterde, en vervolgens kreeg ik daar een grote bek over. Denkt zeker dat ik bang ben voor haar, stomme kut.Echt, waarom moet ik toch in deze kutwijk wonen?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, leuk, zo'n dag waarop je hoopt dat je een willekeurige voorbijganger tegenkomt die irritant doet zodat je hem of haar legitiem op zijn bek kan slaan.
De bussen hier zijn kut. In Overvecht was hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:28 schreef Kluts het volgende:
Met de bus gaan in Utrecht is ok. In Apeldoorn was het ruk, want de helft van de tijd kwam die niet of te laat.
In mijn eigen straat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
I feel your pain.
Je was op Keizerslanden zeker.
Kut, dan is een molotovcocktail ook geen optie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
In mijn eigen straat.Die kut woont 2 huizen verderop.
Dan heb ik meteen al die molukkers achter me aan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kut, dan is een molotovcocktail ook geen optie.
Soms dan vraag ik me af of ik gewoon een toevallige voorbijganger ben als ik uit het niets een grote bek krijg van iemandquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, leuk, zo'n dag waarop je hoopt dat je een willekeurige voorbijganger tegenkomt die irritant doet zodat je hem of haar legitiem op zijn bek kan slaan.
Fik je je eigen huis afquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb ik meteen al die molukkers achter me aan.
Mag ik dan bij jou komen wonen?quote:
Dat is een gemiste kansquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, ik toeterde, en vervolgens kreeg ik daar een grote bek over. Denkt zeker dat ik bang ben voor haar, stomme kut.Echt, waarom moet ik toch in deze kutwijk wonen?
deventer...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt kattenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mag ik dan bij jou komen wonen?
Lieverd, als het kon, was ik hier al lang weg, heb niks hier.quote:
Naar Zwollequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, als het kon, was ik hier al lang weg, heb niks hier.
Big is dol op beestjes. Mannen vindt ie wat minderquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die vreet mijn beestjes niet op. Denk ik.
zelf rustig blijven en die mensen duidelijk maken hoe belachelijk ze zijn.... is mijn ding tegenwoordigquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar kom op zeg, zo'n grote bek omdat ik even toeter, zodat jij door rijd?Ze bleef maar doorgaan.. ben maar gewoon weggelopen
En dan wil je hier wonenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lieverd, als het kon, was ik hier al lang weg, heb niks hier.
quote:
Ik ook niet. Wel een vrouwtje dat continue tegen me aan ging praten. Zooooo annoying. Kreeg ik een tip van een collega. De volgende keer dat ik haar zag, had ze 6 flesjes met water van de supermarkt vast. Dus ik zo: "zo-ho, jij hebt DORST!". Praatte zo hard, dat ik wel irritant moest zijn. Daarna heb ik nog 3 keer zoiets gedaan. Nu totaal geen last meer vanquote:
Had haar gehoektquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wel een vrouwtje dat continue tegen me aan ging praten. Zooooo annoying. Kreeg ik een tip van een collega. De volgende keer dat ik haar zag, had ze 6 flesjes met water van de supermarkt vast. Dus ik zo: "zo-ho, jij hebt DORST!". Praatte zo hard, dat ik wel irritant moest zijn. Daarna heb ik nog 3 keer zoiets gedaan. Nu totaal geen last meer van
Oja, die verzamelen zich ook altijd daar bij dat buurthuisje bij die school.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan heb ik meteen al die molukkers achter me aan.
Had het bijna gedaan, tief toch op met je lelijke dikke reet op je 23e en je grote bek alleen omdat je molukker bentquote:
Denk niet dat dat afdoende is eigenlijk.quote:
en dan ga je maar tegen haar schreeuwen.....quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Ej, dat was toevallig wel heel irritant ja!
Het komt door die bejaarden in de AH!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:39 schreef rival het volgende:
Ik kan hier zo om lachen ik maakte me vroeger ook om alles druk
Je moet het eigenlijk ook elke dag doen, steeds dieper, steeds langer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Denk niet dat dat afdoende is eigenlijk.
Ik ben ook zo. Ik wou dat ik het af kon leren. Want uiteindelijk maak je jezelf een half uur naar om iemand die het allang vergeten is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:39 schreef rival het volgende:
Ik kan hier zo om lachen ik maakte me vroeger ook om alles druk
Heel hard praten, is iets heeeeel anders dan schreeuwen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ga je maar tegen haar schreeuwen.....
Dat is in Deventer heel beschaafd hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
en dan ga je maar tegen haar schreeuwen.....
Ik schreeuwde niet, ik toeterde. Shame on me!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is in Deventer heel beschaafd hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |