We waren even naar de vreetkeet hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Is iedereen al om 12 uur weekend gaan vieren ofzo
Dat ja. Die gast die de OP heeft gemaakt met die kutbanner mogen ze wat mij betreft doodknuppelen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er een broodnodig einde aan maken!
Zeggu....... kerel!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ja. Die gast die de OP heeft gemaakt met die kutbanner mogen ze wat mij betreft doodknuppelen...
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee meer wie die heeft gemaakt.. was er wel bij toen.
Beetje dubbelquote:
Met een stoel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een stoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een stoel?Wie zou dat mij nu willen aandoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan het gewoon leuk maken.quote:
Ja dat weet ik ook welquote:
of de beste die een vrouw zich kan wensen..quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
Jeej ik ben een kuthoer
[..]
Wel de beste die een man zich maar kan wensen
Ook datquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of de beste die een vrouw zich kan wensen..
Tuurlijk gaat me dat lukken!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kudo's als het je gaat lukken.
Onderschat klutske niet he..quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kudo's als het je gaat lukken.
quote:
Dat weet ik en dat is ook fijn.quote:
Ik weet hoe je je voelt, godzijdank ben ik nu vrij. Wodka-timequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb geen zin meer.. maar dan ook echt niet meer
Ik nog niet, al kan ik wel naar huis mocht ik dat willen. Maar dat 'kost' me uren die ik misschien voor donderdag wil bewaren. En wil eigenlijk nog wel wat doen, maar kost zoveel moeitequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik weet hoe je je voelt, godzijdank ben ik nu vrij. Wodka-time
Ikzelf ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
Zal gerust weinig boeien maar dat vind ik echt knap van je
Doe ik ook niet. Maar ik onderschat jou ook niet!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. Maar ik onderschat jou ook niet!
Nou, ik hoop dat je je wat beter voelt na een bezoekje aan Klutske en Beetske.
Pas nou op wat je zegt, Baby! Kluts leest hier natuurlijk 'toppen' en heeft dan een grote kans op terugval in haar verslaving...quote:
Te worden?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]Hm, daar heb je ook wel weer een punt. Damn, wat een manier om oud te worden.
Nóg ouderquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:04 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Pas nou op wat je zegt, Baby! Kluts leest hier natuurlijk 'toppen' en heeft dan een grote kans op terugval in haar verslaving...
Is een beetje hetzelfde als ik zeg "vroeger toen ik klein was".quote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is een beetje hetzelfde als ik zeg "vroeger toen ik klein was".
Och, ik weet waar ik het voor doe en ik voel me veel beter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik rook trouwens vanavond wel een jonko. Gewoon, omdat het vanavond nog kan en ik er best zin in heb.
Maar kudo's voor jou Kluts! Ik weet hoe het voelt...
Ja ja nu weten we het welquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Och, ik weet waar ik het voor doe en ik voel me veel beter.
quote:
Omdat blowen verboden/gedoogt is, drinken is gewoon legaal.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:06 schreef dawg het volgende:
waarom zou je stoppen met blowen?
ik zou eerder stoppen met drinken.
*lacht in vuistje*quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dit kan ik nooit winnen, verdomme!
Toen ze nog jong wasquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
vroeger kon ze nog tegen dergelijke grapjes
* missbehavin gaat stiekem een peuk spikenquote:
tja. er mag wel meer niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat blowen verboden/gedoogd is, drinken is gewoon legaal.
WTF is spicken? Is dat Demtah's?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin gaat stiekem een peuk spiken![]()
Oh, nothing to worry your pretty little head about...quote:
Da's een ding wat zeker is.quote:
Ja, maar nu wil ik het weten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, nothing to worry your pretty little head about...
Dat zul je snel genoeg. You will regret the day you messed with me mwhahhaha!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat blowen verboden/gedoogt is, drinken is gewoon legaal.
Als je het bij af en toe kan houden is blowen ook niet erg. Als je al jaren blowt elke dag en dat alleen maar meer en meer doet, en het uiteindelijk ook doet om je beter te voelen terwijl dat totaal niet werkt, dan moet je ermee stoppen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:09 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Da's een ding wat zeker is.Zo af en toe in het weekend wil ik er nog wel één opsteken, maar dagelijks... nee... doe maar niet meer...
Babs is hartstikke braaf joh!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is je account gehacked of zo?
Dankzij mijn jeugd ben ik nog snel en wendbaar, dus bring it on!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zul je snel genoeg. You will regret the day you messed with me mwhahhaha!
Dat!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Babs is hartstikke braaf joh!
stoppen met roken ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je het bij af en toe kan houden is blowen ook niet erg. Als je al jaren blowt elke dag en dat alleen maar meer en meer doet, en het uiteindelijk ook doet om je beter te voelen terwijl dat totaal niet werkt, dan moet je ermee stoppen.
Scheelt ook onwijs veel geld trouwens.
Dat maakt in dezen geheel niet uit, daarom is mijn masterplan ook zo master.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dankzij mijn jeugd ben ik nog snel en wendbaar, dus bring it on!
[ afbeelding ]
Nu wordt ik bang.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat maakt in dezen geheel niet uit, daarom is mijn masterplan ook zo master.
Dankzij je jeugd? Zat je in het circus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dankzij mijn jeugd ben ik nog snel en wendbaar, dus bring it on!
[ afbeelding ]
You should be.quote:
ik heb al genoeg dingen die niet kunnen of mogen, om nou geheelonthouder te worden zie ik niet zo zitten.quote:
Correctie: jeugdigheid.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dankzij je jeugd? Zat je in het circus?
Ik zal de katten even instrueren dat ze over je aerobed heen zeiken als we aan het partyen zijn.quote:
Dan moet je t niet doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef dawg het volgende:
ik heb al genoeg dingen die niet kunnen of mogen, om nou geheelonthouder te worden zie ik niet zo zitten.
Alsof ik kan slapenquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Correctie: jeugdigheid.
[..]
Ik zal de katten even instrueren dat ze over je aerobed heen zeiken als we aan het partyen zijn.
Hij houdt je tieten omhoog en welke andere functies?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb een nieuwe, mulitfunctionele beha. En ik snap 'm niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |