We waren even naar de vreetkeet hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef CherryLips het volgende:
Is iedereen al om 12 uur weekend gaan vieren ofzo
Dat ja. Die gast die de OP heeft gemaakt met die kutbanner mogen ze wat mij betreft doodknuppelen...quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er een broodnodig einde aan maken!
Zeggu....... kerel!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ja. Die gast die de OP heeft gemaakt met die kutbanner mogen ze wat mij betreft doodknuppelen...
Mag ik je aanraken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Geen idee meer wie die heeft gemaakt.. was er wel bij toen.
Beetje dubbelquote:
Met een stoel?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een stoel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een stoel?Wie zou dat mij nu willen aandoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan het gewoon leuk maken.quote:
Ja dat weet ik ook welquote:
of de beste die een vrouw zich kan wensen..quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:49 schreef Evie het volgende:
Jeej ik ben een kuthoer
[..]
Wel de beste die een man zich maar kan wensen
Ook datquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
of de beste die een vrouw zich kan wensen..
Tuurlijk gaat me dat lukken!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kudo's als het je gaat lukken.
Onderschat klutske niet he..quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Kudo's als het je gaat lukken.
quote:
Dat weet ik en dat is ook fijn.quote:
Ik weet hoe je je voelt, godzijdank ben ik nu vrij. Wodka-timequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb geen zin meer.. maar dan ook echt niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |