SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Sarcasme modus aan]
It's on? Time to take it off thenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
Zal ik vanmiddag Skyrim halen?
Wat vinden jullie jong0ns?
More like.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
It's on? Time to take it off then
[ afbeelding ]
Als je dragon age 1 en 2 tof vind, dan ga je van deze alleen maar genietenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
Halen, die game is zo vet. Heb er nu een uur of 11 inzitten. Zit op mijn werk en kan niet wachten tot ik weer kan gamen thuis.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
Als ik jou was zou ik wachten tot je AC:R hebt uitgespeeld, anders loop je 2 dingen door elkaar te doen en dat is kut.quote:
Ja dat heb ik nu dus ook. Ik doe AC:R er maar even tussendoor tot ik klaar ben, en dan weer Skyrim afwisselen met BF3 en AC:R multiplayerquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik wachten tot je AC:R hebt uitgespeeld, anders loop je 2 dingen door elkaar te doen en dat is kut.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:46 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik wachten tot je AC:R hebt uitgespeeld, anders loop je 2 dingen door elkaar te doen en dat is kut.
Mensen die niet wetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:52 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus ook. Ik doe AC:R er maar even tussendoor tot ik klaar ben, en dan weer Skyrim afwisselen met BF3 en AC:R multiplayer
quote:Op donderdag 10 november 2011 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik schuif alles aan de kant voor AC
Ja precies, ga dan Skyrim kopen na AC:R.quote:
Neui, ik koop wat ik wil mathafuckaaaaaa.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:38 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja precies, ga dan Skyrim kopen na AC:R.
Mensen die niet lezen.
Dat kunnen wij prima zelf bepalen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:15 schreef dreamzk het volgende:
jullie nieet doorhebben dat BF3 de enige game is voor jullie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef Rossdale het volgende:
Wie doet er vanavond mee met een potje oud-hollandsch MW2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef Rossdale het volgende:
Wie doet er vanavond mee met een potje oud-hollandsch MW2?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
voor MW3 zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:24 schreef Bozz187 het volgende:
210, 220, 230 geen probleem.
Even lekker wezen scheuren
Kut, alles zit tegen vandaag. Ik heb liefde nodig van mijn homeboys. Sold, Ross, Mich, mister, waar zijn jullie?quote:
Gooi het er maar uit broederquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kut, alles zit tegen vandaag. Ik heb liefde nodig van mijn homeboys. Sold, Ross, Mich, mister, waar zijn jullie?
Op het slagveld mien jong.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kut, alles zit tegen vandaag. Ik heb liefde nodig van mijn homeboys. Sold, Ross, Mich, mister, waar zijn jullie?
Ik ben fucking brak, mijn pc heeft het begeven, aangereden met de fiets, niks ergs ofzo maar mijn fiets is kapot. Nu in een stampvolle trein met schreeuwende tokkies staan.quote:
Pierrie pierrie jonge.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
sorry hoor...quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee om op tijd bij je moeder te zijn
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Morgen- het volgende:
[..]
sorry hoor...
Ik heb niet eens een moeder meer..
Jij ging offline ja! En Bozz en Mainframes ook al. Gelukkig was patatje er nogquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb ook al top dag.
Marker is niet helemaal 100% geanodiseerd. moeder stond voor de deur die was van dr tas ontdaan en was overstuur :S
Allemaal shit bij de praxis gehaald wat allemaal net niet past
En nou ging rossdale ook al offline
Hou je rust man, niks aan de handquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben fucking brak, mijn pc heeft het begeven, aangereden met de fiets, niks ergs ofzo maar mijn fiets is kapot. Nu in een stampvolle trein met schreeuwende tokkies staan.
Dat heb ik zeker.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel een lekker snoepje voor me in huis.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:25 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas als hij een vogel zou zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:05 schreef tliciouz het volgende:
Hoe haal je dat onder de 27 seconden Pringles
Soms.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutspel is MW3 toch ook.
Ik heb net al mijn frustratie weggegetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:31 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hou je rust man, niks aan de hand
Ik kom weinig shit tegen in de MP. Af en toe wel heel veel hitmarkers maar dat ligt meer aan mijn verbinding volgens mij. Ik erger me wel helemaal kapot aan het feit dat iedereen de hele tijd aan het campen is met assassin en silencers. Zelfde als in BO met ghost. Je kan bijna geen potje spelen wat echt energiek is omdat iedereen in hoekjes ligt te wachten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef Tauchmeister het volgende:
ECHT?!?!?!?! kan dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hit detection is wonderbaarlijk slechter dan bij black ops.
Het spel is wel beter, maar de hit detection is kut. Ik heb behoorlijk vaak dat ik als eerste begin te schieten en dan toch doodga terwijl ik prima richt. Ik krijg dan op z'n meest 2 hitmarkers, als ik ze al krijg, terwijl ik minimaal 10 keer schiet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:59 schreef Dr.Pringles het volgende:
Slechter dan black ops is het niet.
Ik had daar juist bij BO veel last van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het spel is wel beter, maar de hit detection is kut. Ik heb behoorlijk vaak dat ik als eerste begin te schieten en dan toch doodga terwijl ik prima richt. Ik krijg dan op z'n meest 2 hitmarkers, als ik ze al krijg, terwijl ik minimaal 10 keer schiet.
MW2 had dit ook, maar veel minder vaak. BO had het zelfs minder vaak.
Krijgen we dit weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het spel is wel beter, maar de hit detection is kut. Ik heb behoorlijk vaak dat ik als eerste begin te schieten en dan toch doodga terwijl ik prima richt. Ik krijg dan op z'n meest 2 hitmarkers, als ik ze al krijg, terwijl ik minimaal 10 keer schiet.
MW2 had dit ook, maar veel minder vaak. BO had het zelfs minder vaak.
wat jij ziet, wanneer je spectate, of een killcam bekijkt, is niet representatief voor wat ik zie terwijl ik speel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Krijgen we dit weer. Weet je wel zeker dat je hem zo goed raakt als je denkt?! Want ook vaak genoeg bij MW2 gezien dat je gewoon mis schiet in een killcam
Ja dan blijven we aan de gangquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:31 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
wat jij ziet, wanneer je spectate, of een killcam bekijkt, is niet representatief voor wat ik zie terwijl ik speel.
En dit is dus precies wat Stoma altijd zei:quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Hetzelfde geldt voor MW3.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:25 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas als hij een vogel zou zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Ach voor je het weer is het zo sinterklaas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef dreamzk het volgende:
Kan hier niet meepraten aangezien ik MW3 nog niet heb
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ach voor je het weer is het zo sinterklaas en ligt Blacks Ops 2 in de winkels
likequote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef dreamzk het volgende:
Check die W/L ratio dan, deze man doet gewoonweg niet aan verliezen
Campers winnen nou eenmaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef dreamzk het volgende:
Post nu die van jezelf dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef dreamzk het volgende:
Als ik iets niet ben is het een camper nick, kspeel altijd rush en eindig bovenaan doordat ik actief aan de objectives mee werk. Speel keertje mee en ik rock je wereld.quote:
Pi kerel, Piquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben is het een camper nick, kspeel altijd rush en eindig bovenaan doordat ik actief aan de objectives mee werk. Speel keertje mee en ik rock je wereld.
Hahaha, top dat mw3quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
Wtf, ik wil de multiplayer doen maar hij vind geen games? Internet werkt gewoon?
quote:
Ja, iets rustiger spelen. Jammer dat dit ook campen aanmoedigt en dat is ook goed te merkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens de MP is gewoon heel anders gewoon iets verstandiger rushen en het gaat gewoon prima. Je kan nu niet meer zoals in mw2 iedere hoek om vliegen en iedereen killen met een smg.
Overigens Maurice niet gehoord helaas kwam terug uit Amsterdam met mijn chick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |