En dit is dus precies wat Stoma altijd zei:quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk.
Hetzelfde geldt voor MW3.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:25 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas als hij een vogel zou zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat een kutspel is MW3 toch ook.
Ach voor je het weer is het zo sinterklaas.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef dreamzk het volgende:
Kan hier niet meepraten aangezien ik MW3 nog niet heb
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ach voor je het weer is het zo sinterklaas en ligt Blacks Ops 2 in de winkels
likequote:
Wat een baasquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef dreamzk het volgende:
Check die W/L ratio dan, deze man doet gewoonweg niet aan verliezen
Campers winnen nou eenmaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef dreamzk het volgende:
Post nu die van jezelf dan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef dreamzk het volgende:
Als ik iets niet ben is het een camper nick, kspeel altijd rush en eindig bovenaan doordat ik actief aan de objectives mee werk. Speel keertje mee en ik rock je wereld.quote:
Pi kerel, Piquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben is het een camper nick, kspeel altijd rush en eindig bovenaan doordat ik actief aan de objectives mee werk. Speel keertje mee en ik rock je wereld.
Hahaha, top dat mw3quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
Wtf, ik wil de multiplayer doen maar hij vind geen games? Internet werkt gewoon?
quote:
Ja, iets rustiger spelen. Jammer dat dit ook campen aanmoedigt en dat is ook goed te merkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens de MP is gewoon heel anders gewoon iets verstandiger rushen en het gaat gewoon prima. Je kan nu niet meer zoals in mw2 iedere hoek om vliegen en iedereen killen met een smg.
Overigens Maurice niet gehoord helaas kwam terug uit Amsterdam met mijn chick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |