Als ik iets niet ben is het een camper nick, kspeel altijd rush en eindig bovenaan doordat ik actief aan de objectives mee werk. Speel keertje mee en ik rock je wereld.quote:
Pi kerel, Piquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Als ik iets niet ben is het een camper nick, kspeel altijd rush en eindig bovenaan doordat ik actief aan de objectives mee werk. Speel keertje mee en ik rock je wereld.
Hahaha, top dat mw3quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef tliciouz het volgende:
Wtf, ik wil de multiplayer doen maar hij vind geen games? Internet werkt gewoon?
quote:
Ja, iets rustiger spelen. Jammer dat dit ook campen aanmoedigt en dat is ook goed te merkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jongens de MP is gewoon heel anders gewoon iets verstandiger rushen en het gaat gewoon prima. Je kan nu niet meer zoals in mw2 iedere hoek om vliegen en iedereen killen met een smg.
Overigens Maurice niet gehoord helaas kwam terug uit Amsterdam met mijn chick.
Mwoah valt mee is altijd in een nieuwe game zo. Maar als je in hun spawn zit moet je juist gebruik maken van clippen en cover het is gewoon minder lomp gewordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:13 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ja, iets rustiger spelen. Jammer dat dit ook campen aanmoedigt en dat is ook goed te merken
Daaromquote:
Jullie eindeloze gezever over MW3, waardoor mijn ballen terug mijn maag in zijn geschoten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wtf is er in Jou panty gekropen
Hmpfquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jullie eindeloze gezever over MW3, waardoor mijn ballen terug mijn maag in zijn geschoten.
Oke dan lees je er toch overheen. Zal mij mijn reet roesten dat skyrim speelt met Frankii maar daar hoor je mij toch ook niet over?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jullie eindeloze gezever over MW3, waardoor mijn ballen terug mijn maag in zijn geschoten.
Ja ik lig al in bed en ben bij Gwen, dus morgen weer een dagquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kom dan, wij zijn er nog wel even denk ik
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat alles al 30 keer gezegd is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Oke dan lees je er toch overheen. Zal mij mijn reet roesten dat skyrim speelt met Frankii maar daar hoor je mij toch ook niet over?
Je mag geeneens een normale discussie of gesprek voeren
Dan post je voortaan gewoon dit :quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Groetjes aan Speesquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik lig al in bed en ben bij Gwen, dus morgen weer een dag
Oke no hard feelings niggah.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat alles al 30 keer gezegd is.
Persoon 1: Oh, MW3 is toch wel leuk hor jong0ns
Persoon 2: Ja maar wel veel kampeerders hoor, ja poe poe
Persoon 1: Ja nee, ja. Dat komt omdat het spelletje nieuw is.
Persoon 1: Oh, er wordt wel veel gecamped he jongens, tfoe tfoe.
Persoon 2: Nee nee, dat komt omdat het een rustig spelletje is.
Persoon 1: Hebben jullie ook verbindingsproblemen?
Persoon 2: Nee.
Persoon 1: Er zijn wel veel steegjes enzo he.
Persoon 2: Ja klopt, jammer, dat bevorderd campers, erruuuug jammer.
WLEEEGH.
Ik hoor al een week alleen maar dezelfde discussies, bovenstaande gesprekken worden non-stop gevoerd
Ik kan er gewoon even niet meer tegen, niks persoonlijks, stop vooral niet met discussiëren, maar alsjeblieft zoek even wat andere gespreksstof![]()
![]()
Gaat Gwen zich hier nog voorstellen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik lig al in bed en ben bij Gwen, dus morgen weer een dag
HahahaHAAAAAAAAAAA ZOO00oo Grapig d3se jungeNquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:34 schreef tliciouz het volgende:
Die verbinding werkt echt niet he jongens? En dat gecamp pff, en dan hebben we het nog niet over al die steegjes ugh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is de leven
En ik weet dat dit de leven is
En ik weet niet of het nog lang duurt
Maar zolang het er nog even is
Geniet ik ervan, elke dagquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is de leven
Geniet ik ervan, elke dagquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:35 schreef Tauchmeister het volgende:
Dit is de leven
Dit is de leven
Dit is de leven
Dit is de leven
Dit is de leven
Dit is de leven
Dit is de leven
Dit is de leven
Dit is de leven
Geniet ik ervan, elke dagna regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Nee doe dat maar nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:37 schreef Pixell het volgende:
[..]
Gaat Gwen zich hier nog voorstellen?! Is hier al te vaak langs gekomen en moet maar mooi in die onzin topics blijven
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Somsquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]