Gooi het er maar uit broederquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kut, alles zit tegen vandaag. Ik heb liefde nodig van mijn homeboys. Sold, Ross, Mich, mister, waar zijn jullie?
Op het slagveld mien jong.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kut, alles zit tegen vandaag. Ik heb liefde nodig van mijn homeboys. Sold, Ross, Mich, mister, waar zijn jullie?
Ik ben fucking brak, mijn pc heeft het begeven, aangereden met de fiets, niks ergs ofzo maar mijn fiets is kapot. Nu in een stampvolle trein met schreeuwende tokkies staan.quote:
Pierrie pierrie jonge.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef PierreTT het volgende:
[..]
sorry hoor...quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee om op tijd bij je moeder te zijn
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:17 schreef Morgen- het volgende:
[..]
sorry hoor...
Ik heb niet eens een moeder meer..
Jij ging offline ja! En Bozz en Mainframes ook al. Gelukkig was patatje er nogquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb ook al top dag.
Marker is niet helemaal 100% geanodiseerd. moeder stond voor de deur die was van dr tas ontdaan en was overstuur :S
Allemaal shit bij de praxis gehaald wat allemaal net niet past
En nou ging rossdale ook al offline
Hou je rust man, niks aan de handquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik ben fucking brak, mijn pc heeft het begeven, aangereden met de fiets, niks ergs ofzo maar mijn fiets is kapot. Nu in een stampvolle trein met schreeuwende tokkies staan.
Dat heb ik zeker.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hebt vast nog wel een lekker snoepje voor me in huis.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:25 schreef Kutstudent het volgende:
Michhas als hij een vogel zou zijn.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:05 schreef tliciouz het volgende:
Hoe haal je dat onder de 27 seconden Pringles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |