Ik heb gisteren een hele reep Milka en daim opgegetenquote:
Ik vorige week ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een hele reep Milka en daim opgegeten.
Maar dáárvoor toch wel neem ik aan? Dat je als puber dat kinderachtige gedoequote:
Bink gaat heel hard nu. Als ik haar iets lekkers voor houd, gaat ze eerst helemaal wiebelen en schudden, dan héél hard focussen op het lekkers om te kunnen happen (anders hapt ze te hoog of laag terwijl het 3 cm. van haar neus is...).quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef Ingetje79 het volgende:
BlaadjesBiet![]()
Greys, Bijnk wordt nu wel echt een oud dametje he?
Is ze nog een beetje dartel?
Ja daarvoor was ik uiteraard zelf ook een vals krijsend kindquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar dáárvoor toch wel neem ik aan? Dat je als puber dat kinderachtige gedoeniet kan waarderen is logisch
Bietquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
Doeg Takketakkie!![]()
Biet en Blaadjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, daarom kon ik ook niet anders dan hem helemaal opetenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vorige week ook![]()
Die is zoooo goddelijk; dus ik ben vandaag bewust niet langs de supermarkt gewandeld in de pauze
Zolang als Binkquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink gaat heel hard nu. Als ik haar iets lekkers voor houd, gaat ze eerst helemaal wiebelen en schudden, dan héél hard focussen op het lekkers om te kunnen happen (anders hapt ze te hoog of laag terwijl het 3 cm. van haar neus is...).
Zo ook met de drempel van de tuindeur, als ik die open doe, dan staat ze voor de drempel stil, focusfocusfocus, wiebelwiebel, en dan pas over de drempel.
Ik laat ze ook apart uit, niet tegelijk. Dat is voor allebei niet leuk, want Biet wil hollen en vliegen en gek doen, Bink wil er dan achteraan maar kan dat niet. Dus die windt zich dan teveel op en da's echt zielig, want dan staat ze om de paar pasjes te shaken en wankelen voordat ze verder kan lopen.
Maar deze hele week geen enge dingen als op de zij vallen en spartelen, niet overgegeven, eet en drinkt nog goed, dus ik laat haar nog maar gewoon rondwiebelen
Mee eensquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Zolang ze nog plezier beleeft aan aandacht, eten en drinken is het nog hondwaardig genoeg![]()
Hm...quote:
Sow, da's een foto van dichte mist!quote:
Ooooooh té liefquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
Samen, net
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Biet moet nu even bijkomen van de blaadjes
[ afbeelding ]
Hmmm... Neequote:
Nou leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Nee. Wat wel leuk is, is dat je 'm nu kan ontleden
.
Ja, dat snap ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou leukik had liever dat ie een maand had gewacht met stuk gaan zodat ik wel een telefoon heb die ik kan gebruiken
Ja en dat laatste hoop ik dus échtquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:00 schreef Oognip het volgende:
Ik vind Bink zo'n leuk hondje, Greyszo lang Bink nog lol heeft in het leven zou ik haar nog lekker vertroetelen. Als het echt niet meer gaat merk je het vanzelf
Hihihi, wat een leuk stelquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
Samen, net
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Biet moet nu even bijkomen van de blaadjes
[ afbeelding ]
Ja dat zwarte heeft ze maar een jaar gehad ofzo, toen was ze al de kleur van nuquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze was toen echt zwart he?Ik vind haar nu mooier
Wat een mooi koppiequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
Oh verkeerde linkje, moest deze zijn
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem echt al honderd keer gespamd, maar deze BLIJF ik om lachen... die Bink die het zat was dat ik foto's van Boor bleef maken toen ik die net had, en zelf maar gewoon in beeld kwam
"Hallo????"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem echt al honderd keer gespamd, maar deze BLIJF ik om lachen... die Bink die het zat was dat ik foto's van Boor bleef maken toen ik die net had, en zelf maar gewoon in beeld kwam
"Hallo????"
[ afbeelding ]
Bohhhhhh!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
Oh verkeerde linkje, moest deze zijn
[ afbeelding ]
En hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
"Hallo????"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
"Hallo????"
[ afbeelding ]
Kan. Die heb ik ook eens gehad, alleen dan op een andere plek in m'n hals. Houdt het in de graten, mocht de bult groter worden, even naar herr. Dokter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
Even heel snel wat anders (en dan snel boodschappen doen) maar ik voel net een best grote knobbel in mijn hals, pal onder mijn kaak onder mijn oor zeg maar.
Da's toch gewoon een opgezette klier ivm verkouden enzo en daar hoef je niet mee naar de dokter te hollen, right?
Oh dat weet ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
Oh, nog een vraagje, zit de bult vast of kan je hem bewegen?
Ja, kloptquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet
Vast, zou ik zeggen, maar als ik heel erg mijn best doe kan ik hem 'pakken' en wel een beetje wiebelen. Maar op die plek zitten je klieren, toch? Dus dan zal het idd wel gewoon van de verkoudheid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |