Mijne is ook al zo vaak gevallen maar goed hij is nu 5 jaar oud dus hij mag ook wel eens stuk maar liever over een maand want nu heb ik geen telefoonquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik laat mijn htc vet vaak flikkeren, gisteren pleurde hij van de trap... nog nooit dat hij in ene niet meer deed. Ik hou het wel bij htc
Sowwyquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was net in de supermarkt en daar lag toffifee. En opeens lag die in mijn mandje.![]()
Jouw schuld. En die van Tombo.
Bijna een jaar al?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:27 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik woon sinds januari in Mestreech vanwege mn master, hiervoor in Utrecht
Dat heeft geen zin, het scherm blijft wit met strepen ook na resetquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/1000/tip-voer-een-iphone-reset-uit/
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:34 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Bijna een jaar al?![]()
O ja, ik had een lange lurk- en postpauze, daarom dus gemist.![]()
Zijn de poezels mee?
12-12?? WTF?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mijne is ook al zo vaak gevallen maar goed hij is nu 5 jaar oud dus hij mag ook wel eens stuk maar liever over een maand want nu heb ik geen telefoonmijn nieuwe kan ik pas per 12-12 gebruiken...
Het ligt aan hullie! *wijst*quote:
Geen idee eigk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:34 schreef Qwea het volgende:
CAT? heeft de action elektrische 1 persoons dekens? Voor mijn BoeBoe?
Heb ik (en mijn derrière) wat aan.quote:
Dan vermoed ik dat je beeldscherm naar de klote is. Kabel los oid. Vraag het ff in het aaiphone topicquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:35 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin, het scherm blijft wit met strepen ook na reset
Als Christan thuis is sleep ik hem mee naar Phillips om die goddelijke Milkacaramelchocolade te halen. Hopelijk hebben ze het nog en als ze het hebben stouw ik mijn auto ermee volquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef Cat22 het volgende:
Ik was net in de supermarkt en daar lag toffifee. En opeens lag die in mijn mandje.![]()
Jouw schuld. En die van Tombo.
action heb die ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als Christan thuis is sleep ik hem mee naar Phillips om die goddelijke Milkacaramelchocolade te halen. Hopelijk hebben ze het nog en als ze het hebben stouw ik mijn auto ermee vol
Die laatstequote:Op vrijdag 11 november 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
Doeg Takketakkie!![]()
Biet en Blaadjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Action zit niet in DLD en bovendien is het niet de gewone Milkacaramel, maar een special editionquote:
Ja dat kut nummerbehoud kon pas aangevraagd worden zodra ik mijn telefoon in huis hadquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
12-12?? WTF?gaat het niet met tmobile? Ik zou ff die reset doen
"Vroeger"? Moest jij toen zelf niet langs de deuren gaan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:10 schreef Oognip het volgende:
Ik zit in de trein naar Amersfoort shoppen met mijn broer. Eens kijken of dat een leuke shopstad is
Vanavond gaan we naar onze moeder waar altijd kinderen voor Sint Maarten langs komen. Verschrikkelijk vond ik dat vroeger als ik de deur opendeed -O_ die kinderen zingen stomme liedjes, hartstikke vals en daar sta je dan te wachten tot ze eindelijk hun kop houden en ondertussen maar doen of je het leuk vindtGauw een snoepje geven en weg zijn ze
Biet! Niks lekkerder dan door losse bladeren raggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
Doeg Takketakkie!![]()
Biet en Blaadjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:39 schreef Greys het volgende:
Doeg Takketakkie!![]()
Biet en Blaadjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jaaaa, want dat maakt lekker herriequote:Op vrijdag 11 november 2011 12:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Biet! Niks lekkerder dan door losse bladeren raggen
Ga ik thuis ff doen jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan vermoed ik dat je beeldscherm naar de klote is. Kabel los oid. Vraag het ff in het aaiphone topic
Toen ik 15/16 was? Neequote:Op vrijdag 11 november 2011 12:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
"Vroeger"? Moest jij toen zelf niet langs de deuren gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |