Thanks!quote:
M-M, wat doe je in Maastricht? Je woonde toch heel ergens anders?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:23 schreef Memento-Mori het volgende:
Lees op twitter: parkeerplaatsen vol, idem toegangswegen, vrijthof vol, akleen nog horeca rondom.
Goed voorbereid dus.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:26 schreef Qwea het volgende:
ben benieuwd hoe dat verloopt trouwnes, ik sterf nu al van de pijn in mijn poot
Ik woon sinds januari in Mestreech vanwege mn master, hiervoor in Utrechtquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:24 schreef Takaiki het volgende:
[..]
M-M, wat doe je in Maastricht? Je woonde toch heel ergens anders?
Ing.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Hello oh oh oh![]()
Bijna weekend![]()
Ik heb een mandarijntje
ingquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Hello oh oh oh![]()
Bijna weekend![]()
Ik heb een mandarijntje
Ja, maar het kutte is dat hij niet echt dik is zoals hij vanmiddag om 16u zal zijnquote:
http://www.iphoneclub.nl/1000/tip-voer-een-iphone-reset-uit/quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn oude telefoon laten vallen en nu is ie stukbeeld blijft op wit, uit zetten kan niet en batterij er uit halen ook niet. Iemand enig idee wat ik wel kan doen? is een oude iPhone.
Faal!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar het kutte is dat hij niet echt dik is zoals hij vanmiddag om 16u zal zijn
Ik was net in de supermarkt en daar lag toffifee. En opeens lag die in mijn mandje.quote:
Ik laat mijn htc vet vaak flikkeren, gisteren pleurde hij van de trap... nog nooit dat hij in ene niet meer deed. Ik hou het wel bij htcquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:31 schreef Oognip het volgende:
Ik heb mijn oude telefoon laten vallen en nu is ie stukbeeld blijft op wit, uit zetten kan niet en batterij er uit halen ook niet. Iemand enig idee wat ik wel kan doen? is een oude iPhone.
VREETZAKquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik was net in de supermarkt en daar lag toffifee. En opeens lag die in mijn mandje.![]()
Jouw schuld. En die van Tombo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |