Zie toch echt alleen witte pagina met wat koppen erbovenquote:
drink jij bier?????????quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:05 schreef Cat22 het volgende:
Carnaval: je houdt ervan of je houdt er niet van.
Ik vind het wel leuk, ben niet echt een hard core cafébezoeker maar ut gekke pekske aandoen en een paar biertjes drinken met vrienden en meehossen met carnavalshits vind ik wel lollig.![]()
Jezelf lam zuipen en rotzooi trappen... dat is niet carnaval.
JEEEEEUJ. Als ze op zijn, dan gil je maar weerquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mn hele leven al een schurfthekel aan carnaval, nu is het maar 1 dag, das nog te overzien, maar strakjes is het echt weer een paar dagen bal hier, blegh.
QWEAAAAAAAAA ik heb de pillen![]()
![]()
![]()
Verrassend he!quote:
Omgquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verrassend he!![]()
![]()
![]()
2 keer per jaar (carnavalszondag en -maandag).
Dan hoef ik niet te rijden dus ga geen frisje vragen als de meters bier langskomen. Maar favoriet wordt het niet. En inmiddels kennen mijn vrienden me goed genoeg en staat er altijd een donker biertje aan het einde van het metertje.
Misschien kom je wel live op tievee, en kun je meeschoenkelen met de massaquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik ga me er dalijk live in begeven met de honden
Ik word steeds leuker he?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
OmgDus je houdt van Donker bier? Ik zweer we gaan eens een stormbock drinken
Dat past toch niet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:13 schreef Qwea het volgende:
Een meter bier, goeie tijdenDie heb ik ooit eens binnen 5 min weggetikt
![]()
De rest v/d aaf kan ik me niet echt herinneren
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verrassend he!![]()
![]()
![]()
2 keer per jaar (carnavalszondag en -maandag).
Dan hoef ik niet te rijden dus ga geen frisje vragen als de meters bier langskomen. Maar favoriet wordt het niet. En inmiddels kennen mijn vrienden me goed genoeg en staat er altijd een donker biertje aan het einde van het metertje.
Dan meld je je maar vaker.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:16 schreef Takaiki het volgende:
[..]![]()
![]()
Haaaai evriewan![]()
![]()
JF wat gaan jullie snel, lig alweer 10 SC achter
Vorige week 43 uur gedraaid, terwijl ik officieel maar 36 uur hoefquote:
Bezig bijtje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Vorige week 43 uur gedraaid, terwijl ik officieel maar 36 uur hoef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |