Met of zonder wapper?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Best wel, ik ga even wat kwark met cruesli en honing nemen
Ik had vanmorgen Yoghurt met chocopopsquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Best wel, ik ga even wat kwark met cruesli en honing nemen
Ik had weer last van het associsatievirus.quote:
Broodje tonijnsalade.quote:
Dat klinkt ernstig, bestaat daar al iets tegen?quote:
Jezusquote:Honing -> opgieting -> McWapper!
Dus je hebt normaal ontbeten, prima geluncht en je gaat avondeten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:46 schreef miss-jones25 het volgende:
Ik heb volgens mij een lintworm want heb al 2 bolletjes met kaas op, vanmorgen vroeg.
En net een half stokbrood met brie sla en honing
En zit me nu te bedenken wat ik vanavond ga eten
nou dan ben ik al jaren zwangerquote:
In combinatie met kat + laptop op schoot is het ongeneeslijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat klinkt ernstig, bestaat daar al iets tegen?
Ja?quote:[..]
Jezus
Schande!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:48 schreef miss-jones25 het volgende:
ik vergat er dan bij te zeggen dat ik pas kwart over 9 uit bed was
so?quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:48 schreef miss-jones25 het volgende:
ik vergat er dan bij te zeggen dat ik pas kwart over 9 uit bed was
Ik was om 08u wakker ( ik vervloek naar school gaan dat verneukt mijn uitslaap ritueel) maar ging weer doezelen tot 09u en toen werd ik wakker vet sufquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Schande!![]()
Ik was er om 10 uur uit, dat is ten minste een beschaafd tijdstip.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus je hebt normaal ontbeten, prima geluncht en je gaat avondeten?
Niks mis mee lijkt me
nou in de bijna 3 uur dat ik op ben zoveel eten is echt normaal niets voor mij hahaquote:
Goed voor je!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
[..]
nou in de bijna 3 uur dat ik op ben zoveel eten is echt normaal niets voor mij haha
Nou, het is dat ik geen ontbijter ben, anders had ik er veel meer ingestouwd dan een bak yoghurt en nu 2 broodjes. Ik denk dat ik zo nog 2 maakquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:50 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
[..]
nou in de bijna 3 uur dat ik op ben zoveel eten is echt normaal niets voor mij haha
Waarschijnlijk moet ik blij zijn dat hij het bij mij niet werkt?quote:
Ik zie ook niets ..quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet ik blij zijn dat hij het bij mij niet werkt?
waarin ? zie een witte pagina.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik ga me er dalijk live in begeven met de honden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |