Hihihi, wat een leuk stelquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
Samen, net
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Biet moet nu even bijkomen van de blaadjes
[ afbeelding ]
Ja dat zwarte heeft ze maar een jaar gehad ofzo, toen was ze al de kleur van nuquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze was toen echt zwart he?Ik vind haar nu mooier
Wat een mooi koppiequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
Oh verkeerde linkje, moest deze zijn
[ afbeelding ]
Die is leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem echt al honderd keer gespamd, maar deze BLIJF ik om lachen... die Bink die het zat was dat ik foto's van Boor bleef maken toen ik die net had, en zelf maar gewoon in beeld kwam
"Hallo????"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem echt al honderd keer gespamd, maar deze BLIJF ik om lachen... die Bink die het zat was dat ik foto's van Boor bleef maken toen ik die net had, en zelf maar gewoon in beeld kwam
"Hallo????"
[ afbeelding ]
Bohhhhhh!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
Oh verkeerde linkje, moest deze zijn
[ afbeelding ]
En hij blijft leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
"Hallo????"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:15 schreef Greys het volgende:
"Hallo????"
[ afbeelding ]
Kan. Die heb ik ook eens gehad, alleen dan op een andere plek in m'n hals. Houdt het in de graten, mocht de bult groter worden, even naar herr. Dokter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Greys het volgende:
Even heel snel wat anders (en dan snel boodschappen doen) maar ik voel net een best grote knobbel in mijn hals, pal onder mijn kaak onder mijn oor zeg maar.
Da's toch gewoon een opgezette klier ivm verkouden enzo en daar hoef je niet mee naar de dokter te hollen, right?
Oh dat weet ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Samzz het volgende:
Oh, nog een vraagje, zit de bult vast of kan je hem bewegen?
Ja, kloptquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet
Vast, zou ik zeggen, maar als ik heel erg mijn best doe kan ik hem 'pakken' en wel een beetje wiebelen. Maar op die plek zitten je klieren, toch? Dus dan zal het idd wel gewoon van de verkoudheid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |