Wat is daarmee dan? Ik vin um mooiquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
en over de naam zeg ik maar niets
van harte hoor. Innepin.
Hey, ze heeft wel voet bij stuk gehoudenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
van harte hoor. Innepin.
nou dat kan toch zeker wel wat enthousiaster zegquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
van harte hoor. Innepin.
klopt, t is die anderequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:37 schreef Fee-nix het volgende:
O ze is er! Gefeliciteerd met je dochter innepin!
Ik ben ook nieuwsgierig naar de naam, want laatst zei ze nog (in het namentopic geloof ik) dat het juist niet meer die naam met een O was...
Serieus? Dan ga ik nog eens wat spitten...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:49 schreef Kyara het volgende:
volgens mij werd het vooral in deze topicreeks uitgevochten hoor.....
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, voor jullie heb ik er een jompel bijgezet.
Dat dus. Ik vind het een beetje raarquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:04 schreef twentemeisje het volgende:
Gefeliciteerd met jullie dochter Innepin!
Ik zou zelf trouwens nooit als eerste iets over een geboorte op iemand's Facebook-pagina posten als diegene daar zelf nog niets over heeft bericht. Zoals nu op Innepin's FB.
niet alleen op Facebook, ook hier..quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:07 schreef flugeltje het volgende:
Overigens eens met TM, de lol van het melden wordt er zo wel afgehaald voor Inne...
fotoooo!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef innepin het volgende:
wtf moet ik toch maar even op mn fb kijken...
Om 15.47u is Matilda geboren! Alles gaat goed, ze is een propje met mega hamsterwangen (50cm, 3775g) en een hele hoop donkere krullen! <3
Oh klinkt super!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef innepin het volgende:
Om 15.47u is Matilda geboren! Alles gaat goed, ze is een propje met mega hamsterwangen (50cm, 3775g) en een hele hoop donkere krullen! <3
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:21 schreef innepin het volgende:
Oh, ik zou willen dat ik jullie na kon doen in maart/april...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
grappig. ik begon ook te persen toen ze de ruggenprik zette.. ook 3 min. en toen was ie er.
Ze vergeten blijkbaar te toucheren tussendoor.
o nee schat dit was na een urenlange weeenstorm, die wil je niet nadoenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh, ik zou willen dat ik jullie na kon doen in maart/april...
Een herhaling van de bevalling van Willem zie ik niet zitten in elk geval...
Ik wil gewoon op een ochtend wakker worden met Pietertje huilend tussen m'n benen, zelf al volledig teruggeplooid en met een mooie strakke doosch...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o nee schat dit was na een urenlange weeenstorm, die wil je niet nadoen
enne evenstar, al aan t persen?
aan de kerstman vragen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op een ochtend wakker worden met Pietertje tussen m'n benen, zelf al volledig teruggeplooid en met een mooie strakke doosch...
Zal wel niet zo gebeuren he?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:31 schreef _evenstar_ het volgende:
En aan drie lege tandpasta tubes te zien vermoed ik een Arwen als oorzaak
Er staat al een aanvraag voor een goddelijk lichaam op het lijstje... Ik denk niet dat ie zich dan ook nog met m'n doos wil bemoeien...quote:
doe je mijn bevalling van de tweede! begint met gebroken vliezen dus lekk0r duidelijk. twee uur weeėnstorm en 3 keer persen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op een ochtend wakker worden met Pietertje huilend tussen m'n benen, zelf al volledig teruggeplooid en met een mooie strakke doosch...
Zal wel niet zo gebeuren he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |