Oh, ik zou willen dat ik jullie na kon doen in maart/april...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:09 schreef Kleurdoos het volgende:
grappig. ik begon ook te persen toen ze de ruggenprik zette.. ook 3 min. en toen was ie er.
Ze vergeten blijkbaar te toucheren tussendoor.
o nee schat dit was na een urenlange weeenstorm, die wil je niet nadoenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Oh, ik zou willen dat ik jullie na kon doen in maart/april...
Een herhaling van de bevalling van Willem zie ik niet zitten in elk geval...
Ik wil gewoon op een ochtend wakker worden met Pietertje huilend tussen m'n benen, zelf al volledig teruggeplooid en met een mooie strakke doosch...quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:24 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o nee schat dit was na een urenlange weeenstorm, die wil je niet nadoen
enne evenstar, al aan t persen?
aan de kerstman vragen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op een ochtend wakker worden met Pietertje tussen m'n benen, zelf al volledig teruggeplooid en met een mooie strakke doosch...
Zal wel niet zo gebeuren he?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:31 schreef _evenstar_ het volgende:
En aan drie lege tandpasta tubes te zien vermoed ik een Arwen als oorzaak
Er staat al een aanvraag voor een goddelijk lichaam op het lijstje... Ik denk niet dat ie zich dan ook nog met m'n doos wil bemoeien...quote:
doe je mijn bevalling van de tweede! begint met gebroken vliezen dus lekk0r duidelijk. twee uur weeėnstorm en 3 keer persen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon op een ochtend wakker worden met Pietertje huilend tussen m'n benen, zelf al volledig teruggeplooid en met een mooie strakke doosch...
Zal wel niet zo gebeuren he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |