Wat leuk, ik mag de 28e voor het eerst naar de verloskundigequote:Op vrijdag 11 november 2011 11:59 schreef Orea het volgende:
Marjolijntjedat gaat best vlot hoor! Mijn kliniek doet de eerste echo ook pas 8 december, maar ik heb al een afspraak bij mijn Gyn staan en die is 28 nov
Naja, een probleem is een groot woord. Maar je moet wel gaan liggen totdat de VK er is. Je mag nog wel van de super naar huis en dan plat&bellen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:05 schreef Kyara het volgende:
mjah, alleen heb je dan wel een probleem als je bevalling begint met gebroken vliezen toch?
Ik las deze post vanmiddag, snel, snel en dacht toen echt: nee, niet ook nog pijn voor het indalen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:10 schreef bitterend het volgende:
Die van mij is ingedaald rond 34 weken al en nu ligt ze helemaal vastik kon het indalen niet missen trouwens...de pijn die het deed man!
Ikhad allang weekend hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef minkuukel het volgende:
Kuuk gaat zo weekend vieren.![]()
Gauw naar het ziekenhuis en ff naar zijn meisie kijken.![]()
Bedankt voor alle reacties en een fijn weekend allemaal![]()
*ff bemoeien terwijl ik op update van Inne wacht*quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:16 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Naja, een probleem is een groot woord. Maar je moet wel gaan liggen totdat de VK er is. Je mag nog wel van de super naar huis en dan plat&bellen.
Mijn vliezen zijn pas na een uur regelmatig weeen gebroken. Manlief had net de VK aan de telefoon. Dus hier geen probleem mee gehad.
De navelstreng kan dan naar buiten zakken en afgekneld raken tussen hoofd van t kind en het bekken enzo van de moeder.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:13 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
*ff bemoeien terwijl ik op update van Inne wacht*
Niet ! van de super naar huis gaan lopen bij gebroken vliezen bij een niet ingedaald kindje! Navelstreng kan dan om nekje gaan, echt meteen (na telefoon pakken als je alleen thuis bent bijv) gaan liggen en vk bellen!
Innepin zet 'm op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |