quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, is echt.
Oke, eigenlijk moet ik ergens foto's gaan zoeken omdat ik een man ben.
neit meer ;squote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Allure_ het volgende:
Wat nou, ik heb een goed innerlijk.
Jullie houden toch van mij.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Allure_ het volgende:
Wat nou, ik heb een goed innerlijk.
Jullie houden toch van mij.
ik kan niet trouw blijven aan 1 nummer, dus ga niet kiezen =$quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat is je favoriete track van Take Care?
Headlines en Marvins room vond ik echt tof, maar die kende ik al voor Take Carequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik kan niet trouw blijven aan 1 nummer, dus ga niet kiezen =$
jij?
Hipster.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Headlines en Marvins room vond ik echt tof, maar die kende ik al voor Take Care
quote:
Je vergeet camera's, practice en doing it wrongquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Headlines en Marvins room vond ik echt tof, maar die kende ik al voor Take Care. Dus ik denk Make Me Proud of The Real Her ofzo
.
Blijf van hem af jongenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:13 schreef Lakitu het volgende:
maar even serieus ally post even pics. hoe kun je op internet zitten en geen pics posten
zou touchenquote:
Dan kan je ze net zo goed allemaal opnoemen =$quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je vergeet camera's, practice en doing it wrong![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Blijf van hem af jongen
[..]
[ afbeelding ]
Ik wou ook nog crew love en underground kings enzo noemen =$.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan kan je ze net zo goed allemaal opnoemen =$
ik had de flp een maand geleden alquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef Lakitu het volgende:
a_f wat vind je van de nieuwe afrojack dang
leuk smatjequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je vergeet camera's, practice en doing it wrong![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Blijf van hem af jongen
[..]
[ afbeelding ]
ik heb met 'm op de creche gezeten waar ie me het nummer al gafquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik had de flp een maand geleden al
Zal ik een side cut laten knippen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik had de flp een maand geleden al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |