quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, is echt.
Oke, eigenlijk moet ik ergens foto's gaan zoeken omdat ik een man ben.
neit meer ;squote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Allure_ het volgende:
Wat nou, ik heb een goed innerlijk.
Jullie houden toch van mij.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Allure_ het volgende:
Wat nou, ik heb een goed innerlijk.
Jullie houden toch van mij.
ik kan niet trouw blijven aan 1 nummer, dus ga niet kiezen =$quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Wat is je favoriete track van Take Care?
Headlines en Marvins room vond ik echt tof, maar die kende ik al voor Take Carequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik kan niet trouw blijven aan 1 nummer, dus ga niet kiezen =$
jij?
Hipster.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Headlines en Marvins room vond ik echt tof, maar die kende ik al voor Take Care
quote:
Je vergeet camera's, practice en doing it wrongquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:16 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Headlines en Marvins room vond ik echt tof, maar die kende ik al voor Take Care. Dus ik denk Make Me Proud of The Real Her ofzo
.
Blijf van hem af jongenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:13 schreef Lakitu het volgende:
maar even serieus ally post even pics. hoe kun je op internet zitten en geen pics posten
zou touchenquote:
Dan kan je ze net zo goed allemaal opnoemen =$quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je vergeet camera's, practice en doing it wrong![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Blijf van hem af jongen
[..]
[ afbeelding ]
Ik wou ook nog crew love en underground kings enzo noemen =$.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan kan je ze net zo goed allemaal opnoemen =$
ik had de flp een maand geleden alquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef Lakitu het volgende:
a_f wat vind je van de nieuwe afrojack dang
leuk smatjequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je vergeet camera's, practice en doing it wrong![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Blijf van hem af jongen
[..]
[ afbeelding ]
ik heb met 'm op de creche gezeten waar ie me het nummer al gafquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik had de flp een maand geleden al
Zal ik een side cut laten knippen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
ik had de flp een maand geleden al
vond ik big fucking house vetterquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:21 schreef Lakitu het volgende:
tommy trash - future folk, ook wel ook een pokoetje hoor
neee man ik ga lekker hieropquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:22 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
vond ik big fucking house vetter
haten op mijn perfecte muzieksmaakquote:
headhunterz manquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef gers het volgende:
kunnen jullie mij niet helpen
beetje hardstyle en ging over feesten want is weekend
Net zoals jouw sma smaak zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
haten op mijn perfecte muzieksmaak
hiphop is mijn basis maar ik gooi er housenummers opquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:24 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
maar ik dacht dat jij ook hiphop was
dit is neit eens grappigquote:
denk je dat ze serieus is?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ynuhh, bedoel je zoiets?
http://3.bp.blogspot.com/(...)WPp1qza6kro1_500.jpg
want dat ziet er niet uit vind ik
Het was een grap.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:26 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
ynuhh, bedoel je zoiets?
http://3.bp.blogspot.com/(...)WPp1qza6kro1_500.jpg
want dat ziet er niet uit vind ik
Maar jij bent toch wel echt hipster?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:27 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Het was een grap.Omdat jij een hipsteropmerking plaatste.
hey maar ik zoek dus nog een sma voor de komende winterperiode tot en met kerst enzo. oud en nieuw kunnen we ook samen doen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |