Ja de Viewmasterquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan zo'n kijkding van vroeger met een witte schijf. Daar kon je dan 24 plaatjes mee zien.
Ik ga vandaag toch niet meer met de RRquote:
Je weet ook serieus nog hoe zulke dingen heette, lol.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan zo'n kijkding van vroeger met een witte schijf. Daar kon je dan 24 plaatjes mee zien.
schweinhund, puto, en in het fransquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
met je bitchass. get off my schans.
owh, why is that¿quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga vandaag toch niet meer met de RR
is het putain?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
schweinhund, puto, en in het frans
Omdat ik er geen zin in heb.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ik er geen zin in heb.
owhja, die disneyquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn oma heeft zeg maar zo'n original jaren 60 denk ik Viewmaster, met schijven van Disney en Daktari enzoecht gaaf dat 3D effect
Ik kan ook wel gaan fietsen, maar ik heb er geen zin in..quote:
ik kom je wel opwarmen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan ook wel gaan fietsen, maar ik heb er geen zin in..
Bovendien ben ik dan driekwartier onderweg en half bevroren dan.
Ik vind het ook echt gevaarlijk om hier te fietsen.quote:
ook nog geen 3d noemen, maar stereoquote:
wat een politiek ontwijkend antwoordquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt gevaarlijk om hier te fietsen.
Er zijn mij iets teveel bijna-ongelukjes gebeurd onderweg...
Wat is daar politiek en ontwijkend aan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:45 schreef wise het volgende:
[..]
wat een politiek ontwijkend antwoord
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is daar politiek en ontwijkend aan?
Oh wacht
Oh jij vindt het verkeer best veilig?quote:
kan beterquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh jij vindt het verkeer best veilig?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laki's vriendinnen hebben dit soort camera's he die kwaliteit is dan gewoon niet je van het
[ afbeelding ]
Over politiek correcte en ontwijkende antwoorden gesproken.quote:
Nee al wel eerder gemaakt. Ik doe gewoon een taartvorm bekleden met bladerdeeg, beetje paneermeel erop. Uitje aanfruiten en dan 2 grote zakken spinazie erbij tot alles geslonken is. Dan zoveel mogelijk het vocht eruit duwen. In een kom mixen met room, 3 eieren, kaas, nootmuskaat, zout en peper. Helft in de taartvorm, plakken tomaat erop, andere helft erop en nog kaas overheen strooien. Dan 45 minuten op 180 graden in de oven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Klinkt lekker!
Eerste keer dat je zon taart maakt?
Wat is de basis eigenlijk?
quote:
jij jaquote:
Ik weet het neit. Was een tentamen van 3 uur lang schrijven dus ik was verrot daarnaquote:
Komt vast allemaal goedquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet het neit. Was een tentamen van 3 uur lang schrijven dus ik was verrot daarna. De laatste vragen had ik echt geen zin meer in, dus maar een beetje half half gedaan
. Ook nog halverwege compleet van mijn stuk gebracht door die teef van een sureveillante
.
Moet je zelf inschrijven dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:52 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Komt vast allemaal goed.
Ik had vandaag een tentamen waar ik blijkbaar niet voor was ingeschreven omdat het een herkansing was (dus ik zat niet in een klas die dat vak volgde) en stond dus niet op een lijst waar je handtekening moest zetten, moest alles inleveren en moet nu met de examencommissie praten om te kijken of ik hem nog een andere keer mag maken.
Ja, en heb ik gedaan, maar is een beetje ingewikkeld verhaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet je zelf inschrijven dan?
Heb trouwens m'n haren geverfd. En in ieder licht ziet het er anders uit. Nou goed fuck it, was mijn eigen kleur toch beu
.
Ja, want die ene is lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:56 schreef Skylark. het volgende:
Okay, ik ga eens kijken of Feuten eerste ep mijn oog waard is.
Hoop het voor jequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:58 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja, en heb ik gedaan, maar is een beetje ingewikkeld verhaalmaar het komt wel goed.
Picsss van je haar.
Slechte smoes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want die ene is lekker.
[..]
Hoop het voor je.
Op iedere foto is het een andere kleur. Ik probeer het wel even als het overdag is.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, is echt.
Oke, eigenlijk moet ik ergens foto's gaan zoeken omdat ik een man ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |