welkom in mn levenquote:
dus ik heb gewonnen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Maisnon het volgende:
ik ga geen leukere reactie maken dan dat die opmerking al was
Ja sowiesoquote:
sowieso wat moet dr vriendje met die pics. die ziet dr elke keer. naakt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja sowieso
Ik snap trouwens dat ze van dat pesten niet vrolijk wordt, maar ze heeft niks om zich voor te schamen en zo erg zijn die foto's nou ook weer niet, plus het was voor d'r vriendje en niet voor Lakitu uit Amsterdam bedoelt
Volgens mij moet je je daar met geheven hoofdwel doorheen slaan
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:20 schreef ynuhh het volgende:
Voor de mensen die Lana ook nog willen zien. Vanavond is ze in dwdd.
hebben jouw vriendinnen nooit dat soort foto's gestuurd naar jeżquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
sowieso wat moet dr vriendje met die pics. die ziet dr elke keer. naakt.
Zal het straks even luisteren. Ga net zitten in de bank zonder laptop. En er is bijna niks erger dan meteen weer opstaan als je net zit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:20 schreef Maisnon het volgende:
ynuhh ken je Laura Marling eigenlijk?
nee hoort dat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
hebben jouw vriendinnen nooit dat soort foto's gestuurd naar jeż
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Zal het straks even luisteren. Ga net zitten in de bank zonder laptop. En er is bijna niks erger dan meteen weer opstaan als je net zit.
Laki's vriendinnen hebben dit soort camera's he die kwaliteit is dan gewoon niet je van hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
hebben jouw vriendinnen nooit dat soort foto's gestuurd naar jeż
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laki's vriendinnen hebben dit soort camera's he die kwaliteit is dan gewoon niet je van het
[ afbeelding ]
Dunno, maar heb het wel eens toegstuurd gekregen. Vriendinnen van vrienden ookquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Laki's vriendinnen hebben dit soort camera's he die kwaliteit is dan gewoon niet je van het
[ afbeelding ]
in de RRżquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is een normale avondspits.
Dat doet me denken aan zo'n kijkding van vroeger met een witte schijf. Daar kon je dan 24 plaatjes mee zien.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |