abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104235735
De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
pi_104235805
Oja 11 november, niet vergeten de gordijnen dicht te doen vanavond :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_104235827
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Oja 11 november, niet vergeten de gordijnen dicht te doen vanavond :)
En morgen eieren van je ramen schrapen :P
pi_104235863
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef MarMar het volgende:

[..]

En morgen eieren van je ramen schrapen :P
Buurman die loopt wel naar de deur :) Geef ik hem vanmiddag gewoon een zak snoep d'r bij :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 09:46:49 #5
70532 loveli
N
pi_104235911
Snoepjes??? *huil*
crap in = crap out
pi_104235945
Mandarijntjes krijgen die kindjes maar fijn van hun mama's, hier krijgen ze mini's van mars enzo :P
pi_104235956
Yup, dan zijn ze volgend jaar te dik om uberhaupt eieren te kunnen gooien :')
pi_104235967
Owja 11 november... wat was dat toch geniaal vroeger O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_104235979
Van 1 keer snoep per jaar? Zal meevallen.. hier doen de dochters er maanden mee en moeten we vaak in januari het restende weggooien :')
pi_104235990
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:48 schreef progje het volgende:
Owja 11 november... wat was dat toch geniaal vroeger O+
Vroeger vloog er nog eens een lampion in de fik en dan was je zielig en kreeg je extra snoep :D
pi_104235992
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
Mandarijntjes krijgen die kindjes maar fijn van hun mama's, hier krijgen ze mini's van mars enzo :P
goedzo, niks is zo stom als mandarijntjes krijgen.
pi_104236001
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
Dat was altijd zo'n deceptie als je langs de deuren ging... een mandarijn :')
Kreeg ze ook vaak in mn schoen trouwens :N
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 09:50:39 #13
70532 loveli
N
pi_104236024
Rozijntjes zijn ook stom :Y
crap in = crap out
pi_104236043
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Vroeger vloog er nog eens een lampion in de fik en dan was je zielig en kreeg je extra snoep :D
ik heb er eens 1 van een suikerbiet gemaakt. Dat vonden die oude mensen helemaal geweldig. Kreeg overal extra snoep.. hihi O+
pi_104236085
Ik heb toen ik stage liep voor de klas de kindjes eens een liedje zelf laten schrijven voor Sint Maarten, iedereen een paar zinnetjes, goed oefenen :)
Na sint maarten kreeg ik van alle kindjes snoep omdat ze zoveel extra hadden gekregen met hun zelfgeschreven liedje :D
pi_104236133
lidl heeft een food processor ind e aanbieding hier, ga straks eens kijken, want wil al tijden zo'n ding, en dit is niet zo heel veel geld: http://www.lidl.se/cps/rde/xchg/lidl_se/hs.xsl/index_18981.htm
pi_104236325
Ik heb gewoon een staafmixer en een garde :@
Nu zal dat ding natuurlijk meer kunnen, maar ik red me zo wel :)

[ Bericht 37% gewijzigd door V1z0R op 11-11-2011 10:06:39 ]
pi_104237007
@ jagar die ziet er idd handig uit!
Ik heb onlangs die van Braun gekocht, van de AH garage sale. Die werkt ook wel enigszins.

Nu ga ik eventjes bijlezen :s)
~ Bonito La Risa ~
pi_104237390
:W iemand vanachter mijn pc weg :+
Kan ik mooi verder inetten ;) oh nee werken...

Dat langs de deuren gaan leeft hier echt niet.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_104237575
@Conleche: Gaaaaf die reis O+
@Mi super leuke jurkjes O+ staan je goed! Vooral de eerste O+ en de tweede ook errug leuk! En dat okselgebeuren :?

Nog verder wat gemist :P

sorrryyy. Had het 1 en ander gemist.
~ Bonito La Risa ~
pi_104237902
De 2e neig ik nu meer naar dan de eerste.
Maar ik doe nog wel even wat mensen lastigvallen met een passessie.
Wat meespeelt is dat ik me qua aankleding veiliger voel in de 2e.
pi_104237963
Die 2e heeft wat meer sexyness. (hoe zeg je dat :P ) Kan je ook goed combineren met een avondje weg.
En die 1e heeft wat liefs, klassiek en elegant. Kan denk goed op een bruiloft O+ Zo mooi!
~ Bonito La Risa ~
pi_104238668
Ik heb nog nooit zo lang over kleding nagedacht :@ Volgens mij nog sneller besloten of ik m'n huidige auto ging kopen of niet :P
pi_104238824
Mjah, waarom hou je ze niet gewoon beide? Of kan je dan de rest van de maand niet meer eten?
Het zijn twee verschillende jurkjes voor verschillende gelegenheden :)
pi_104238853
www.takethislollipop.com

AWESOME!! & freaky :D
pi_104238947
Dat ding wil vanalles accessen op mijn facebook?
pi_104239081
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:
Dat ding wil vanalles accessen op mijn facebook?
Ja, dat moet vanwege het idee erachter. Anders werkt het niet. Maar 't kan verder geen kwaad ^^
Al kan ik me voorstellen dat je het uit principe niet wilt.
pi_104239209
Haha.
Die site!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~ Bonito La Risa ~
pi_104239456
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang over kleding nagedacht :@ Volgens mij nog sneller besloten of ik m'n huidige auto ging kopen of niet :P
Ehh ja maar ik draag dan ook echt alles in mijn kast ;) en dat is geen klein kastje :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:19 schreef MarMar het volgende:
Mjah, waarom hou je ze niet gewoon beide? Of kan je dan de rest van de maand niet meer eten?
Het zijn twee verschillende jurkjes voor verschillende gelegenheden :)
O jawel maar heb een hekel aan iets kopen en het niet dragen. Zonde van mijn geld en die grijze zit niet comfi genoeg vermoed ik om een veelgedragen exemplaar te worden.
Stiekem vind ik de slechte afwerking voor die 100 euro dat het ding kost ook best veel :@
pi_104239469
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef Mixende_match het volgende:
Haha.
Die site!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, hebben al zo ontzettend veel mensen aan meegedaan, dan was t wel al bekend. En anderd kun je t nu ook gewoon verwijderen :)

Echt freaky huh? xD
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 11:42:28 #31
70532 loveli
N
pi_104239669
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
O jawel maar heb een hekel aan iets kopen en het niet dragen. Zonde van mijn geld en die grijze zit niet comfi genoeg vermoed ik om een veelgedragen exemplaar te worden.
Stiekem vind ik de afwerking voor die 100 euro dat het ding kost ook best veel :@
Goede argumenten.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 11:44:32 #32
70532 loveli
N
pi_104239754
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Mannen - vrouwen. Twee werelden.
crap in = crap out
pi_104239823
quote:

[..]

Ehh ja maar ik draag dan ook echt alles in mijn kast ;) en dat is geen klein kastje :@
Zal ook wel evenveel geld gekost hebben :P

Daarom zijn Hollandse garnalen zo lekker :9~ Bij elke hap waan ik mezelf op een waddeneiland O+ :D

Lijstje:
O: kwark met banaan
T: bth speklap :@ / 3 hapjes garnalen
L: 2 bth paprika, kipfilet, paard / glas melk / portie vlammetjes met chilisaus
T: half blikje makreelfilets / hapje garnalen / stukje gerookte zalm
T: paar biertjes
D: zuurkooolschotel
T: wodka en paar blokjes oude kaas
pi_104240023
quote:

[..]

[..]

Stiekem vind ik de slechte afwerking voor die 100 euro dat het ding kost ook best veel :@
Zoals loveli zegt, goed argument!
pi_104240104
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Zal ook wel evenveel geld gekost hebben :P

Daarom zijn Hollandse garnalen zo lekker :9~ Bij elke hap waan ik mezelf op een waddeneiland O+ :D

Lijstje:
O: kwark met banaan
T: bth speklap :@ / 3 hapjes garnalen
L: 2 bth paprika, kipfilet, paard / glas melk / portie vlammetjes met chilisaus
T: half blikje makreelfilets / hapje garnalen / stukje gerookte zalm
T: paar biertjes
D: zuurkooolschotel
T: wodka en paar blokjes oude kaas
Ehh een autootje of 3 vernoed ik wel ja (kleine dan)

Om niet te verzanden in een dagenlang durende discussie ik ga mijn goede argumenten donderdag gebruiken als ze wel of niet terug gaan.
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:00:38 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104240409
Zo! 12 uur deadline weer gehaald, zo nog beginnen aan een sollicitatiebrief en klaar maken voor een slumberparty in Utrecht met vriendinnetjes :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_104240455
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! 12 uur deadline weer gehaald, zo nog beginnen aan een sollicitatiebrief en klaar maken voor een slumberparty in Utrecht met vriendinnetjes :P
Wat een naar leven heb jij toch :*
pi_104240489
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Leuk :)
Wel respect voor jouw volhardendheid in het schrijven van sollicitatiebrieven!!
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:06:17 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104240621
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:01 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat een naar leven heb jij toch :*
Wel he! Heel vervelend :+

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:02 schreef Nallie het volgende:

[..]

Leuk :)
Wel respect voor jouw volhardendheid in het schrijven van sollicitatiebrieven!!
Aw, lief O+ Maar 't zal wel moeten he, kan moeilijk mn nijnen aan het werk zetten oids :D Ik heb na een telefoongesprekje van gisteren wel motivatie om de brief te schrijven, dus ik begin zo vast *O* Nieuwe gemotiveerdheid is fijn O+
pi_104241251
Goed zo! Hoop dat er wat uitkomt!

Ik heb een honger dag! Als t koud wordt dan wil ik mezelf volstoppen :Y)
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:25:28 #41
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104241323
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:23 schreef Nallie het volgende:
Goed zo! Hoop dat er wat uitkomt!

Ik heb een honger dag! Als t koud wordt dan wil ik mezelf volstoppen :Y)
Herkenbaar! Ik heb dan ook altijd zin in zware D's, zoals stamppot en linzen + rijst en spek :P
pi_104241581
Poeh. Ik wordt echt moe van onze buurtvereniging. Denk je wat leuks op te zetten, krijg je weer commentaar... :X Soms denk ik echt: :W daaaaaaaag zoek het maar uit!

/egopost
~ Bonito La Risa ~
pi_104241809
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Mixende_match het volgende:
Poeh. Ik wordt echt moe van onze buurtvereniging. Denk je wat leuks op te zetten, krijg je weer commentaar... :X Soms denk ik echt: :W daaaaaaaag zoek het maar uit!

/egopost
Dat is zo vaak he, alles afzeiken en zelf met niks komen! }:|
pi_104241848
MI, die tweede jurk stond je geweldig! En als je je daar prettiger in voelt is de keuze al gemaakt toch ;)
Gij sexy vrouw :9
pi_104241937
Pfoe, ik moet voor mijn studie geld ophalen voor een goed doel (groot bedrag) maar ik sta niet helemaal achter het goede doel.. Lastig.. Niet meedoen betekent geen studiepunten..

Misschien mag ik een ander doel kiezen maar dan sta ik er nog niet helemaal achter..
Worry is a misuse of imagination
pi_104241960
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:42 schreef Probability het volgende:
Pfoe, ik moet voor mijn studie geld ophalen voor een goed doel (groot bedrag) maar ik sta niet helemaal achter het goede doel.. Lastig.. Niet meedoen betekent geen studiepunten..

Misschien mag ik een ander doel kiezen maar dan sta ik er nog niet helemaal achter..
Wat een rare opdracht?!
pi_104242053
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat een rare opdracht?!
^^
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104242182
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:43 schreef Nallie het volgende:

[..]

Wat een rare opdracht?!
Ja he, om je sales talenten te ontwikkelen of zo.. En ik mag alleen geld ontvangen van bedrijven..
pi_104242192
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:39 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dat is zo vaak he, alles afzeiken en zelf met niks komen! }:|
Gezeik daarop haha :
SPOILER
@prob idd wat raar, dan zou je toch zeggen dat het wat anders geregeld kan worden??
~ Bonito La Risa ~
pi_104242272
Lijstje, hij is vreemd :Y)

O: havermout met banaan en rozijntjes (heb nu havermout van de biowinkel, die wordt niet zo'n brij, lekker!)
T: koffie verkeerd, 2 mandarijntjes, 6 pepernoten, paar gebakken aardappelblokjes van gister
L1: cracker pindakaas, cracker appelstroop, tomaat
L2: blikje mais en een tomaat
T: zakje pitjes en zaadjes, koffie verkeerd?
D: bij vriendinnetje, iets van couscous geloof ik
T: chips
pi_104242289
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:49 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja he, om je sales talenten te ontwikkelen of zo.. En ik mag alleen geld ontvangen van bedrijven..
Ja en de credits komen de universiteit toe zeker
pi_104243178
Boh, rotdag. Bij de gratis wintercheck bleek er van alles mis met m'n auto. Repareren gaat zodanig veel kosten dat het niet meer de moeite is ;( . En nu wil ik m'n frustratie wegshoppen, maar da's niet echt verstandig als ik besluit een ander autootje te kopen :').
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104243195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:52 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ja en de credits komen de universiteit toe zeker
Ja denk het :{
pi_104243258
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja denk het :{
Ik snap de opdracht ook wel weer, normaal zul je ook niet overal achterstaan aan wat je moet verkopen/doen.
pi_104243428
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Ik snap de opdracht ook wel weer, normaal zul je ook niet overal achterstaan aan wat je moet verkopen/doen.
Ja ik doe het ook wel, maar had liever een goed doel gehad met CBF keurmerk!
pi_104243667
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja ik doe het ook wel, maar had liever een goed doel gehad met CBF keurmerk!
Nu ben ik wel heel erg benieuwd voor welk "goed doel" je geld moet regelen!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_104243766
Stichting VierVoeters?
pi_104243793
Help de grachtengordel door de winter?
pi_104243798
Ja, ik zou echt geen geld geven aan doelen zonder cbf-keurmerk. Denk ook dat bedrijven daar huiverig voor zijn...
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104243856
Geloof dat ik een goedendoelennoob ben want ik ken het hele keurmerk niet.
pi_104243994
Ik ook niet :@ Wel jammer, had anders al die zwervers een geldige reden kunnen geven. "Ja sorry, je hebt geen keurmerk, ga maar bij een ander schooien :{w" :')
pi_104244081
Ken het keurmerk ook niet :@ haha
@phaidra, kut zeg!

Onze auto staat al een week bij de garage.. :') Sinds dat we 'm hebben, (half jaar) de 5e keer :') :')
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 13:45:20 #63
70532 loveli
N
pi_104244225
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:17 schreef Phaidra het volgende:
Boh, rotdag. Bij de gratis wintercheck bleek er van alles mis met m'n auto. Repareren gaat zodanig veel kosten dat het niet meer de moeite is ;( . En nu wil ik m'n frustratie wegshoppen, maar da's niet echt verstandig als ik besluit een ander autootje te kopen :').
Serieus mis of kwikfit-mis? 'Gratis' check...
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 13:46:02 #64
70532 loveli
N
pi_104244257
Turk op de hoek repareert 'em voor minder.
crap in = crap out
pi_104244291
Oi M_M, da's ook niet fijn :N . Ik heb een jaar zonder enig probleem gereden en zie nu... Het zegt dus helaas niets.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104244346
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:34 schreef Phaidra het volgende:
Ja, ik zou echt geen geld geven aan doelen zonder cbf-keurmerk. Denk ook dat bedrijven daar huiverig voor zijn...
Hangt zo'n CBF keurmerk samen met een ANBI verklaring van de belastingdienst?
Want voor een bedrijf zal een ANBI verklaring wel belangrijk zijn omdat ze de donatie als aftrekpost opvoeren.

De stichting waarvoor ik nog wel eens geld inzamel heeft ook geen CBF keurmerk en als ik me niet vergis, is dat vooral omdat het aanvragen van zo'n keurmerk een bak met geld kost.
Doe wat je niet durft.
pi_104244456
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Serieus mis of kwikfit-mis? 'Gratis' check...
Serieus mis. Hij staat bij de merkdealer, tot nu toe heel goede ervaringen mee. O.a. Distributieriem moet vervangen, remkabels bijna doorgeroest, banden vervangen en iets met kogels wat ik niet helemaal begreep :') . Het was een lange waslijst waar ik de helft niet van heb onthouden. Alleen al arbeidstijd zou rond de 10 uur kosten, da's al ca. 1000 euro excl. materiaalkosten...
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104244523
Bovendien ben ik na de remproblemen (2 weken geleden nog eens gehad) het vertrouwen in de auto een beetje kwijt.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104244700
10 uur 140incl. is anders dan 10 uur 20incl. :P
pi_104244701
Oeh. Dat klinkt idd serieus nadenken over een ander auto.. Balen zeg!

Bij ons valt het trouwens (hopelijk) nog onder garantie, dus zo erg is het niet, maar wel irritant haha
~ Bonito La Risa ~
pi_104244824
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 13:58 schreef V1z0R het volgende:
10 uur 140incl. is anders dan 10 uur 20incl. :P
Dan nog, 1000 euro aan reparatiekosten is de auto niet waard.

Zou nog ergens anders een second opinion kunnen doen, maar ik geloof niet dat ze me nog de weg op laten gaan met t ding.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104245109
Shit zit op mobiel en wil het PMen
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:11:46 #73
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104245185
Normaal garage uurtarief is ¤ 60,- tot ¤ 80,- per uur. En ik zou alleen de remmen laten repareren. Hoeveel km heeft je auto? is vervangen distributieriem echt noodzakelijk of moet het binnen 5000 km?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:12:18 #74
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104245204
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dan nog, 1000 euro aan reparatiekosten is de auto niet waard.

Zou nog ergens anders een second opinion kunnen doen, maar ik geloof niet dat ze me nog de weg op laten gaan met t ding.
Jawel hoor. Je hebt APK.
Mijn oude bus was er nog veel erger aan toe. En daar ben ik mee de alpen over gereden.
pi_104245345
Hier dus 96 p/u :'). Auto heeft ca. 97.000 km gereden, distributieriem niet direct nu, maar wel zeer binnenkort. Groot risico op nog meer schade als ik het nu niet zou doen.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:25:00 #76
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104245693
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Phaidra het volgende:
Hier dus 96 p/u :'). Auto heeft ca. 97.000 km gereden, distributieriem niet direct nu, maar wel zeer binnenkort. Groot risico op nog meer schade als ik het nu niet zou doen.
Ik dacht dat de distributieriem bij gemiddeld 115.000 gewisseld moest worden. gaat ie onderweg kapot heb je volgens mij niet meer schade dan een kapotte distributieriem en tijdverlies door wegslepen door de anwb. Je bent toch wel wegenwachtlid?

Remmen moet je wel tijdig laten repareren. Anders wordt het duur.
pi_104245939
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik dacht dat de distributieriem bij gemiddeld 115.000 gewisseld moest worden. gaat ie onderweg kapot heb je volgens mij niet meer schade dan een kapotte distributieriem en tijdverlies door wegslepen door de anwb. Je bent toch wel wegenwachtlid?

Remmen moet je wel tijdig laten repareren. Anders wordt het duur.
Nee!
Dat is dus iets waar je het echt niet op moet wagen :@

Verkeerde spanning erop kan al desastreus zijn in het uiterste geval.
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:32:24 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104246011
Echt? Oh, bij mijn oude auto's is het altijd gewoon goed afgelopen.
pi_104246170
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Echt? Oh, bij mijn oude auto's is het altijd gewoon goed afgelopen.
Yup.
Kunnen je kleppen van krom slaan, zuigerveren vast... Duur grapje.
pi_104246421
Kruidnoten, waarom zijn jullie zo lekker? }:| :'(
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_104246451
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:42 schreef Goodbye het volgende:
Kruidnoten, waarom zijn jullie zo lekker? }:| :'(
Bekend met het probleem...
pi_104246549
Ik vind pepernoten veel lekkerder, kruidnoten mogen jullie wel.
pi_104246585
Dat ze zo lekker zijn is het probleem niet eens :')
Dat ze en masse komen wel }:|
pi_104246756
Ik zie het probleem nu al weer familieleden die met chocoletters en pepernoten aan komen zetten. Ik moet die vieze troep niet :(
pi_104246830
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik zie het probleem nu al weer familieleden die met chocoletters en pepernoten aan komen zetten. Ik moet die vieze troep niet :(
Zonder tegenslag, geen overwinning... :P
pi_104246985
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef kruidkoekje het volgende:
Weggeven!
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:55:26 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104247003
Hoi,
Preston Palace wat leuk, gepoold, rummikub gespeeld, indoor kermis :D
Veel eten dus ook
Lijst gisteren:
O: vla en yoghurt
T's: Moorkop, cappucino, bitterbal, kaassoufle, appel, mandarijn, tomatensoep, stokbrood met salades.
D: Veel groente, biefstuk, schnitzel, makreel, garnalen, wrap, stoofvlees, peperroomsaus, patat, slagroomgebak, slagroom, ijs, nog een gebakje, cola berenburgers :P

Vandaag:
O: bruine bol kaas, bruin pistolet ham, suikerbrood met boter, geroosterd brood met boter en suiker, beker melk, jus, halve beker chocomelk, kom yoghurt met fruit, cappucino, omelet, salade, ragout, bruin brood met rosbief, bruin brood met zalm, beschuit jam, sinaasappel, druiven, gebakken champignons/ui/paprika.
T: appel
S: 40 km fietsen
D: bloemkool, broccoli, komkommersalade
T: kwar/vla

Dus.......
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104247004
Ik ben klaar met vandaag }:|
pi_104247010
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Oh my :') _O-
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:56:08 #90
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104247030
Zo deeg voor pepernoten uit de vriezer halen (nog over van vorig jaar) Dat ga ik bakken omdat sinterklaas morgen komt.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_104247034
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
Preston Palace wat leuk, gepoold, rummikub gespeeld, indoor kermis :D
Veel eten dus ook
Lijst gisteren:
O: vla en yoghurt
T's: Moorkop, cappucino, bitterbal, kaassoufle, appel, mandarijn, tomatensoep, stokbrood met salades.
D: Veel groente, biefstuk, schnitzel, makreel, garnalen, wrap, stoofvlees, peperroomsaus, patat, slagroomgebak, slagroom, ijs, nog een gebakje, cola berenburgers :P

Vandaag:
O: bruine bol kaas, bruin pistolet ham, suikerbrood met boter, geroosterd brood met boter en suiker, beker melk, jus, halve beker chocomelk, kom yoghurt met fruit, cappucino, omelet, salade, ragout, bruin brood met rosbief, bruin brood met zalm, beschuit jam, sinaasappel, druiven, gebakken champignons/ui/paprika.
T: appel
S: 40 km fietsen
D: bloemkool, broccoli, komkommersalade
T: kwar/vla

Dus.......
Thanks Uniek, dankzij deze lijst voel ik me weer oke over mijn honger-dag :)
pi_104247189
Lekker uniek! :Y
Mis gek genoeg de bier en/of cola-BB :P

Note to self: lezen...
pi_104247228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:P

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef Nallie het volgende:

[..]

Weggeven!
Doe ik met plezier :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh my :') _O-
Hee lach mijn ondertitel niet uit, heb er lang over na moeten denken om er uberhaupt iets te kunnen neer zetten :'(

@uniekhoorn: Wat heb jij vandaag uitgebreid ontbeten zeg, daar kom ik nog niet eens aan :o of hoort de lunch daar ook bij?
  vrijdag 11 november 2011 @ 15:02:39 #94
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104247271
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Lekker uniek! :Y
Mis gek genoeg de bier en/of cola-BB :P
Cola-BB genoeg :D

Nallie, soms doe ik dit maar daarna kom ik altijd vrij snel weer in het gareel en heeft het geen gevolgen, het is een soort van legale eetbui zeg maar.
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 15:02:48 #95
70532 loveli
N
pi_104247277
Distr. riem: als de auto de reparatie niet waard is, gewoon doorrijden tot ie doodgaat en anwb pas zwaaien. Is voorzorgsreparatie, dikke kans dat ie heel blijft. Gaat ie kapot, dan is motorblok schroot. Zat auto's waarbij hij niet kapot gaat.

Banden: is normaal slijtage en veiligheid. Setje winterbanden op MP scoren? Fuseekogel is eigenlijk ook normale slijtage, maar ligt eraan hoeveel speling of het echt een probleem is.

Remleidingen vervangen kan het probleem oplossen. Eens met tink, remmen en dan verder kijken. Tuurlijk is de merkdealer goed. Maar mijn turk op de hoek heeft goedkopere onderdelen en werkplaatstarief.

[ Bericht 4% gewijzigd door loveli op 11-11-2011 15:19:33 ]
crap in = crap out
pi_104247312
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Cola-BB genoeg :D

Nallie, soms doe ik dit maar daarna kom ik altijd vrij snel weer in het gareel en heeft het geen gevolgen, het is een soort van legale eetbui zeg maar.
Ik veroordeel niks, ik vind het tof dat je hem neerzet! En heb respect voor de hoeveelheden die je wegkrijgt ^O^
Ik ga vanavond een zak chips leegeten :)
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 15:21:56 #97
70532 loveli
N
pi_104248031
Phaidra, hoeveel is je auto waard? (evt: wat is het er voor een en hoeveel wil je ervoor hebben?
crap in = crap out
pi_104248237
SPOILER: Om Nallie op te beuren, een dikke V1z lijstje
Bijna weekend :) Dus nog even en dan lekker zuurkoolschotel :9~
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 15:28:17 #99
70532 loveli
N
pi_104248291
Met 3 flessen cola... hoeveel suiker is dat?
crap in = crap out
pi_104248409
480gr. :@ = 3 flessen cola, de rest weet ik zo niet.
pi_104248459
Zo hee :o
pi_104248467
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik probeer het liever niet uit ;)
pi_104248498
Overigens kan ik ook wel 2 flessen cola wegwerken op een dag hoor. :@ Als ik een paper moet schrijven.

Maar dan drink ik wel cola light. Hoewel dat natuurlijk ook erg ongezond is.
  vrijdag 11 november 2011 @ 15:36:00 #104
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_104248568
Tjee da's een flinke lijst Vaiz :o dat van die zak chips op 1 dag herken ik wel :') oh to be 16 again..
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_104248597
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Bijna weekend :) Dus nog even en dan lekker zuurkoolschotel :9~
Omnomnom :P
Wat is een beschuitpannekoek?
En suiker op je pindakaas?

Gelukkig hou ik niet van cola!
pi_104248601
Oh chips gaat er bij mij nog steeds in het weekend met gemak in, kan er maar geen afstand van doen!
  vrijdag 11 november 2011 @ 15:37:50 #107
148689 Muis006
pi_104248641
Pindakaas met suiker O+
pi_104248670
Chips eet ik bijna nooit, maar ik kan zoetigheid niet weerstaan. Gelukkig eet ik er over het algemeen maar een beetje van. Dat vind ik ook prima kunnen, het is niet dat ik ernstig overgewicht heb ofzo. Ik merk dat mezelf alles ontzeggen echt averechts werkt.
pi_104248705
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

:P

[..]

Doe ik met plezier :)

[..]

Hee lach mijn ondertitel niet uit, heb er lang over na moeten denken om er uberhaupt iets te kunnen neer zetten :'(

@uniekhoorn: Wat heb jij vandaag uitgebreid ontbeten zeg, daar kom ik nog niet eens aan :o of hoort de lunch daar ook bij?
:D Sorry! :* Ik koppelde het aan de kruidnoten en het willen afvallen, nu :+
  vrijdag 11 november 2011 @ 15:40:23 #110
148689 Muis006
pi_104248735
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:
Chips eet ik bijna nooit, maar ik kan zoetigheid niet weerstaan. Gelukkig eet ik er over het algemeen maar een beetje van. Dat vind ik ook prima kunnen, het is niet dat ik ernstig overgewicht heb ofzo. Ik merk dat mezelf alles ontzeggen echt averechts werkt.
Herkenbaar. Dan snoep ik 2 weken helemaal niet, pak ik opeens 1 snoepje en dan is het hek van de dam :') dan zitten die grammen die ik in die 2 weken ben afgevallen er ook meteen weer aan
pi_104248887
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef Nallie het volgende:

[..]

Omnomnom :P
Wat is een beschuitpannekoek?
En suiker op je pindakaas?

Gelukkig hou ik niet van cola!
Pannekoek gemaakt van beschuit, melk en suiker :9~
Suiker op pindakaas is weer de overtreffende trap van chocohagel (op pindakaas) :9

Heb ook wel eens meer dan een tray bullit op een dag gedronken, da's nog meer suiker :@
pi_104249262
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:
Wat is eigenlijk slechter zoetigheid of zout? Inderdaad je moet echt niets ontzeggen, heb ik gedaan nou dan ga je ineens het zo missen en alles eten wat los en vast zit
|:(
pi_104249742
Dit is lekker :@!

vrijdag 11 november 2011 @ 16:06:28 #114
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_104249836
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:52 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk slechter zoetigheid of zout? Inderdaad je moet echt niets ontzeggen, heb ik gedaan nou dan ga je ineens het zo missen en alles eten wat los en vast zit
|:(
Het een is niet beter of slechter dan het ander, maar mjin ervaring is dat je met zoet snel blijft dooreten, terwil je van zout sneller vol lijkt te zitten.
pi_104249864
Dilemma: vanavond sporten (lang geleden, maar keelontsteking en niet lekker) of gezellig kletsen met studiegenoten (behoefte aan sociaal contact, maar ook behoefte om mijn ouders te zien en die zie ik alleen als ik ga sporten). Ik weet het niet :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_104249965
En zout kun je nog enigszins tegenwerken door goed veel water te drinken. Ik schrok laatst van het weinige drinken dat sommige hier per dag binnenkregen :@
pi_104249996
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Het een is niet beter of slechter dan het ander, maar mjin ervaring is dat je met zoet snel blijft dooreten, terwil je van zout sneller vol lijkt te zitten.
Dan ligt het voor iedereen anders want dat heb ik met zoet. Eet weinig zoet eigenlijk. En chips gaan er soms in het weekend toch zon 3 zakken door heen :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:07 schreef Chicolate het volgende:
Dilemma: vanavond sporten (lang geleden, maar keelontsteking en niet lekker) of gezellig kletsen met studiegenoten (behoefte aan sociaal contact, maar ook behoefte om mijn ouders te zien en die zie ik alleen als ik ga sporten). Ik weet het niet :').
Kun je het niet beiden doen? eerst even langs studiegenoten, en dan sporten zodat je ook je ouders ziet?
pi_104250075
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef V1z0R het volgende:
En zout kun je nog enigszins tegenwerken door goed veel water te drinken. Ik schrok laatst van het weinige drinken dat sommige hier per dag binnenkregen :@
Hoe bedoel je tegenwerken?

Zul je vast en zeker ook van mij schrikken. Ik ben mezelf aan dwingen meer te drinken maar anders drink ik 1 a 2 glaasjes per dag.
pi_104250109
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Kun je het niet beiden doen? eerst even langs studiegenoten, en dan sporten zodat je ook je ouders ziet?
Nee is op hetzelfde moment :P. Ik kan wel 'gewoon' naar mn ouders gaan, maar ik zie het niet zo zitten om daarvoor 2 uur in de trein te zitten. En eerlijk is eerlijk, ik heb mn vader vandaag al gezien.
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:13:36 #120
148689 Muis006
pi_104250123
Ik drink soms expres minder, want nodig naar de wc moeten tijdens hoorcollege is niet handig :P. Maar daarna gooi ik er meteen een halve liter drinken in.
pi_104250210
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Nee is op hetzelfde moment :P. Ik kan wel 'gewoon' naar mn ouders gaan, maar ik zie het niet zo zitten om daarvoor 2 uur in de trein te zitten. En eerlijk is eerlijk, ik heb mn vader vandaag al gezien.
dan zou ik gewoon kijken waar je het meeste zin in hebt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink soms expres minder, want nodig naar de wc moeten tijdens hoorcollege is niet handig :P. Maar daarna gooi ik er meteen een halve liter drinken in.
Is inderdaad ook de reden dat ik weinig drink, anders moet ik elk halfuur naar de wc :{
pi_104250215
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:12 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je tegenwerken?

Zul je vast en zeker ook van mij schrikken. Ik ben mezelf aan dwingen meer te drinken maar anders drink ik 1 a 2 glaasjes per dag.
Dacht gewoon zout, niet aan chips :@
Als je meer dan de ADH binnenkrijgt aan zout kun je gewoon liter water drinken zonder dat het al te slecht is.

:o
  vrijdag 11 november 2011 @ 16:16:26 #123
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_104250247
Hoi Slankies
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_104250426
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dacht gewoon zout, niet aan chips :@
Als je meer dan de ADH binnenkrijgt aan zout kun je gewoon liter water drinken zonder dat het al te slecht is.

:o
Ah oke. Geen idee hoeveel zout je binnen mag krijgen. In chips zit wel veel zout natuurlijk. Oh dat scheelt een hoop!
pi_104250581
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:15 schreef kruidkoekje het volgende:

[..]

dan zou ik gewoon kijken waar je het meeste zin in hebt.

[..]

Is inderdaad ook de reden dat ik weinig drink, anders moet ik elk halfuur naar de wc :{
Is dat niet een kwestie van wennen?
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_104251096
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef Mini. het volgende:

[..]

Is dat niet een kwestie van wennen?
Helaas niet, heb een keer van april - september, elke dag zon anderhalf - 2 liter water gedronken maar het verminderde gewoon niet, ik bleef continue naar de wc moeten.. En dat maakt niet uit als ik vrij ben natuurlijk, maar als je ergens heen moet drink ik liever niet, omdat je bijna nergens naar de wc kan.
pi_104251245
Hoi Cali :W
Alles goed?

:O bijna weekend gelukkig...
pi_104252966
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:21 schreef loveli het volgende:
Phaidra, hoeveel is je auto waard? (evt: wat is het er voor een en hoeveel wil je ervoor hebben?
Ik heb inmiddels een lijstje op papier (niet alles is lekker door de kopieer gekomen):
draagarm rechtsvoor speling
snaren verdroogd
rechtsachter remleiding zeer slecht
linksachter tectylleidingen advies vervangen
brandstoffilter lekt
stuurkogelhoes rechts vervangen
banden 2x achter
distributieriem
nog wat minder belangrijke / dure dingen die niet goed leesbaar zijn.

Het is een daewoo matiz uit 2001, bij inruilen willen ze er iets meer dan 1000 euro voor geven. Serieuze optie.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104253012
O: hardgekookt eitje
T: chocoladeknijn (mini)
L: croissantje
D: rijst met kip
T: toastjes met zalm

Ik heb de laatste tijd opvallend weinig honger :/ Dus dit is te weinig. Dat weet ik. Maar mijn eetlust lijkt weg te zijn :?
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:22:24 #130
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104253071
Coco, gaat het met je?
Gezonde voeding = ook beter voelen.

Zo, eerste st.maarten kinderen gehad, hele kleinjtes volgens mijn vriend, dat is dan wel lief
pi_104253316
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, gaat het met je?
Gezonde voeding = ook beter voelen.

Zo, eerste st.maarten kinderen gehad, hele kleinjtes volgens mijn vriend, dat is dan wel lief
Oh, met innerlijke coco gaat het super :) Heb echt geen idee waarom ik zo weinig eetlust heb de laatste tijd.
pi_104253332
Allemaal lekkere dingen voor bij zien komen!
Ik heb me daarom maar verlekkerd aan 2 reepjes merci. Gekregen van een klant O+
+ een stukje schuimtaart achtig iets van een vertegewoordiger O+ Wat wordt ik verwend! Haha

Vanavond gezonde wok me aardappels en kipfilet.
~ Bonito La Risa ~
pi_104253498
Mijn briljante lijst van vandaag:
O: 2 crackers nutella
T: koffie met melk en stukje gevulde speculaas
L: boterham humus
T: handje pecannoten
T: bakje kwark, mandarijn
D: patat met en frikandel

Morgen weer een dag :).

Oh ja en vanavond ga ik TVOH kijken, ik hoorde gister dat de dochter van mijn leidinggevende eraan meedoet :D.

[ Bericht 2% gewijzigd door Phaidra op 11-11-2011 18:03:46 ]
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104253889
LIjstje:

O: yoghurt met muesli
T: knackebrod met hagelslag
T: 3 speltboterhammen, 2 met ommelet met kaas, 1 met hagelslag
T: stukje chocola
T: kom rodebietensoep
D: ovenfrietjes, broccoli en karbonaadje
S: naar station wandelen (half uur)
S: O+

Niet al te best. Maar goed.
pi_104254232
@phaidra: Spannend, iemand die je kent en die dan op tv komt!
~ Bonito La Risa ~
pi_104254414
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Mixende_match het volgende:
@phaidra: Spannend, iemand die je kent en die dan op tv komt!
De dochter ken ik niet hoor, maar ik ben nu natuurlijk wel benieuwd :P.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104255011
Hallo weer slankies! Ik moet echt mijn lijstjes bij gaan houden, merk ik. Want halverwege de middag gaat t bij mij vaak mis: moe en gaar en honger (maar dat heb ik altijd lijkt wel... :') ), nog bedenken wat ik moet koken maar geen zin --> troep ipv gezond avondeten. Of pas na 19u thuis en hetzelfde verhaal. En daar ga ik me niet beter door voelen, lekker cirkeltje dus. Stom ook, want ik weet prima hoe ik gezond moet eten eigenlijk en meestal heb ik het zelfs al in de koelkast liggen ook. :@ Maar misschien is hier meeposten wel een stok achter de deur. Hoop ik?
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 18:49:06 #138
70532 loveli
N
pi_104256599
Welkom terug. Valkuilen herkennen is goed. Er niet steeds inspringen nog beter.

daarmee bedoel ik ook mezelf *uit kuil klimt*
crap in = crap out
pi_104256674
Guylian?
pi_104257082
Creme Brulee?
Doe wat je niet durft.
pi_104257653
Is er iemand geinteresseerd om een voorlopige scriptie te lezen?
pi_104257877
Ik tref het niet hoor. Gister autodrop die niet lekker was. Vandaag chocolade die niet lekker is. -O-

Ik ben wel benieuwd Ewelina, stuur maar door! :)
Doe wat je niet durft.
pi_104258126
:W

Lijstje:

O: szdboterham met kipfilet
T: tsja daar ging het al mis...3 bekertjes water
L: komkommer-tomaat met een beetje peper en toen zat ik vol :')
T: kitkat (enorme zoete trek)
T: handje borrelnoten
D: :9 stukje heel dun gesneden rundvlees gemarineerd met 5 slabladeren met een beetje yoghurtdressing en pompoenstoofje van butternut pompoen gebakken en gestoofd met erdoor in andere pan een appel-ui-knof-pepertje opgebakken en een hand cashews en dat was echt heel erg lekker.
T: heb een brownie gekocht bij de natuurwinkel :@ en moet nodig aan mijn vochtgehalte werken (ga dat voortaan eens noteren) dus een 3tal mokken groene thee/sterrenmix.

Lijstje voor morgen ter stimulans:

O: eitje (gekookt) en een bakje yoghurt met banaan erdoor.
S: pijnbank en mijn eigenste kettlebell ophalen *O*
S; stukje fietsen met Bootje en de kettle bell uittesten
T: physalis en een peer
L: 2 spd boterhammen met jam en kipfilet
T: physalis ivm vroeg eten
D: we gaan wokken maar ik hou het slank want nader de 60 *O*
T: vermoed dat dat niet nodig is

Zondag mag ik starten met het vol maken van twee enorme kokers ten bate van het schildklieronderzoek daartoe mag ik geen voedingssupplementen innemen dus ik vermoed dat ik woensdag een infuus wil :D
pi_104258150
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:14 schreef Ewelina het volgende:
Wat is het onderwerp :+
pi_104258162
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik tref het niet hoor. Gister autodrop die niet lekker was. Vandaag chocolade die niet lekker is. -O-

Ik ben wel benieuwd Ewelina, stuur maar door! :)
Dar is een teken. Je moet niet snoepen. 8-)

Hij komt per mail!
pi_104258359
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:25 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dar is een teken. Je moet niet snoepen. 8-)

Hij komt per mail!
Ik ging net boodschappen doen uit mijn werk en heb 4 dingen gekocht: zuurkool, bietjes, broccoli en mandarijntjes.
Waar moet het naar toe met deze wereld?! -O-
Gelukkig had de Action nog Lila Pause Aardbei Yoghurt. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_104258395
Lila Pause! Dat is een tijd geleden dat ik dat op heb! :D
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:32:01 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104258467
Deze vink wel wat voor Coco
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:33:27 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104258533
O: mandarijn
L: bakje kwark
T: mandarijn
D: bord snert en een pannenkoek.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_104258569
Da's wel heel weinig XM!
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 19:34:12 #151
70532 loveli
N
pi_104258584
:') aldichocola
crap in = crap out
pi_104258645
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef Ewelina het volgende:
Lila Pause! Dat is een tijd geleden dat ik dat op heb! :D
Ze zijn helemaal niet zo lekker als in mijn herinnering :'(
Ik heb 1 pakje aardbei en 1 pakje caramel. Toen ik een brugpieper was at ik elk dag een lilapause caramel :9

En die smaakte echt heel anders dan die van nu }:|

Dus nu heb ik vijf van die dingen rondslingeren in mijn kast. Muh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:35:39 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104258655
Ja maar ik word dik. M'n spijkerbroek past niet meer, mn laarzen knellen en m'n winterjas zit strak. I iz not happy.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 11 november 2011 @ 19:35:59 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104258673
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:34 schreef loveli het volgende:
:') aldichocola
Puur?
De lekkerste!

St. Maarten kinderen geweest, 1 minibounty over... meneer blij :P
pi_104258702
quote:
18s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar ik word dik. M'n spijkerbroek past niet, mn laarzen knellen en m'n winterjas zit strak. I iz not happy.
Je lijf wordt ook niet happier als je er niet genoeg in stopt. :*
pi_104258786
wat zal ik doen? De duutser zo ophalen van het vliegveld, of wachten totdat hij hier is? Kost me 20 euro...Lijkt me leuk hem te verrassen, maar het is veel geld..
pi_104258832
quote:
Sure! Op welke termijn?
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104258850
Is het je die 20 euro waard en zo ja, kun je het missen?
pi_104258864
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef Jagärtrut het volgende:
wat zal ik doen? De duutser zo ophalen van het vliegveld, of wachten totdat hij hier is? Kost me 20 euro...Lijkt me leuk hem te verrassen, maar het is veel geld..
Hem opwachten in een gezellig, warm huis O+ Kaarsjes aan, licht gedimd O+
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_104258875
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Sure! Op welke termijn?
Maakt me niet zo heel veel uit, elk commentaar is welkom. Waar moet ie heen?
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 19:40:31 #161
70532 loveli
N
pi_104258912
quote:
20 euro sparen, scrubben, scheren, niemendalletje.
crap in = crap out
pi_104258947
quote:
Ja maar ik word dik. M'n spijkerbroek past niet meer, mn laarzen knellen en m'n winterjas zit strak. I iz not happy.
Ik zeg spaarstand ;) spreek uit ervaring.
Kan nog beter snoepen dan te weinig eten lijkt wel.
quote:
Zou kijken of die 20 euro nodig is voor iets anders ;)
pi_104258966
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:40 schreef loveli het volgende:

[..]

20 euro sparen, scrubben, scheren, niemendalletje.
Maak jij ook zakboekjes met dit soort uitspraken?
pi_104259049
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maakt me niet zo heel veel uit, elk commentaar is welkom. Waar moet ie heen?
PM!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 19:44:45 #165
70532 loveli
N
pi_104259110
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:41 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Maak jij ook zakboekjes met dit soort uitspraken?
:Y
Deze is minder geschikt voor op een wandtegeltje.
crap in = crap out
pi_104259286
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Leuk voor als je schoonouders langskomen. >:)
pi_104259312
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef loveli het volgende:

[..]

_O- mijn huis dus mijn tegels heur.
  vrijdag 11 november 2011 @ 20:15:22 #168
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104260660
pi_104260812
:D
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
pi_104261243
quote:
me!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104261328
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

me!
PM me je emailadres maar, dan stuur ik hem op. 8-)
pi_104261366
quote:
houd je niet gewoon vocht vast?

En je snapt dat als je jezelf uithongert, je je hele verbranding om zeep helpt :? En als je daarna een keer normaal eet dat je juist aankomt omdat je lichaam dat extra eten als een beloning gaat zien?

Probeer een balans te vinden tussen bewegen/sporten en eten.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_104261418
quote:
kan je het geld missen? Zo ja, halen. Zo niet, niet halen.

/spuit elf
pi_104266041
Poe hé *note to myself voortaan de buitendeur niet op een haakje zetten als de wind en de kachel verkeerd staan.
Het ruikt hier naar dure sigaar :D
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 22:00:29 #175
70532 loveli
N
pi_104266515
Rook jij? :o
crap in = crap out
pi_104266607
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef loveli het volgende:
Rook jij? :o
_O- nee de kachel wel.

Al zou ik roken zowat overwegen, net miojn oude galajurk aangetrokken :P
Die pasniemeer :D
pi_104266844
KILO`S sintmaartensnoep hebben de kids opgehaald, niet normaal!
Tussentijds de tas komen legen thuis :+

We hadden een vuurkorfje en wat lantaarntjes in de tuin O+

Het ruikt door die vuurkorf hier binnen nu ook een beetje naar open haard :')
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 22:09:02 #178
70532 loveli
N
pi_104267061
Ma: "Je hebt geen hemd aan!!"
Voel me weer jong :')
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 11 november 2011 @ 22:10:37 #179
70532 loveli
N
pi_104267175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- nee de kachel wel.

Al zou ik roken zowat overwegen, net mijn oude galajurk aangetrokken :P
Die pasniemeer :D
Gaat de jurk op MP of jij op dieet?
crap in = crap out
pi_104267185
lol li!!
pi_104267310
We hebben deze week ff wat kleren uitgezocht van zolder.. paar maatjes 36 van mijn vorige leven. Ik kreeg ze dicht, maar niet zonder muffintop :') ik hou het fijn op 38!! Best genôg!
pi_104267394
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Gaat de jurk op MP of jij op dieet?
quote:
Op mijn heupen zit geen vet verder vind ik het allemaal prima als het maar geen pijn doet.
  vrijdag 11 november 2011 @ 22:57:01 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104269812
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

houd je niet gewoon vocht vast?

En je snapt dat als je jezelf uithongert, je je hele verbranding om zeep helpt :? En als je daarna een keer normaal eet dat je juist aankomt omdat je lichaam dat extra eten als een beloning gaat zien?

Probeer een balans te vinden tussen bewegen/sporten en eten.
Best kans, maar het moet weg. Nu. Maar dat kan niet. Weet ik ook wel. Heb gewoon teveel gegeten en gesnoept icm te weinig beweging, maar daar kon ik ook niet veel aan doen. Morgen maar ff weer rpm'en.
pi_104272116
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

Op mijn heupen zit geen vet verder vind ik het allemaal prima als het maar geen pijn doet.
Leuk jurkje! Ik ben ook bezig met kleding op internet te zetten. Het gaat toch niet meer passen ;(

Weet iemand trouwens hoe het zit met (zware) pakketten bezorgen in een app complex? Moet dat bij de 1e deur bezorgt worden of 2e? En als je buren niet thuis zijn, mag dan ook een willekeurig iemand die wel open doet, wel aannemen?

/offtopic.
~ Bonito La Risa ~
pi_104272302
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 23:40 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Leuk jurkje! Ik ben ook bezig met kleding op internet te zetten. Het gaat toch niet meer passen ;(

Weet iemand trouwens hoe het zit met (zware) pakketten bezorgen in een app complex? Moet dat bij de 1e deur bezorgt worden of 2e? En als je buren niet thuis zijn, mag dan ook een willekeurig iemand die wel open doet, wel aannemen?

/offtopic.
Hangt er vanaf of ervoor getekend moet worden of niet.
Wat ik bij onze vorige woonplaats deed was een sticker "niet bij buren afgeven" erop laten plakken als dat niet de bedoeling was.
  Vis een optie? zaterdag 12 november 2011 @ 00:05:40 #186
70532 loveli
N
pi_104273384
Bij verzenden kan het worden aangegeven dat het pakket alleen bij de geadresseerde mag worden afgeleverd. Gaat niet altijd goed.

Totaal offtopic: Heine us een webshop die meestal leuke kleding heeft en ook met een fatsoenlijke afwerking. Tink zocht pas schoenen, op www.imwalking.de staan misschien modellen die aan je eisen voldoen.

On topic: vandaag twee keer naar de bus gerend, waarvan een keer met portemonnee. En tussendoor naar huis. Na een week met brood ontbijten is het me duidelijker dan ooit dat ik het stukken beter doe zonder brood, ik blijf dooreten en trek houden.
crap in = crap out
pi_104278207
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Best kans, maar het moet weg. Nu. Maar dat kan niet. Weet ik ook wel. Heb gewoon teveel gegeten en gesnoept icm te weinig beweging, maar daar kon ik ook niet veel aan doen. Morgen maar ff weer rpm'en.
Even een opendeur opmerking... misschien moet je je lijf wat minder vaak op spaarstand zetten! Zelfs ik zou van m'n graatje gaan van zulke lijstjes.. (nouja, of zwaar op spaarstand natuurlijk...)
pi_104278215
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef loveli het volgende:
Ma: "Je hebt geen hemd aan!!"
Voel me weer jong :')
_O-

ze let iig wel op je :+
pi_104278222
quote:
12s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

[..]

maar goed dat ie weggaat, ik vind 'm niet erg flatterend :@

op die foto van de voorkant lijkt het alsof je zo plat bent als een dubbeltje
pi_104278253
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

je geeft zelf al aan dat het er niet overnacht aan is gekomen, dan zal je ook moeten leren accepteren dat het er ook niet overnacht af zal gaan.

Wat je kan doen is bijv. vandaag je maten opnemen en je gewicht, voor komende week een schemaatje in elkaar zetten wanneer je wil sporten etc.

Als het nodig is ook een schemaatje qua eten. Wat wil je eten/wanneer en zorgen dat je de spullen in huis hebt om te eten.

En met eten bedoel ik niet die troep als bakjes kwark, wat fruit, wat avondeten. Maar 3 hoofdmaaltijden, 2 tussendoortjes :)

En als je bang bent dat je bijkomt, dan ga je langzaamaan weer wat meer eten. Je kan wel kwark eten, maar gooi er bijv. een handje havermout in, dat wordt vanzelf zacht. Eet wat meer noten, neem stukjes rauwkost mee.

een motor kan niet werken op lucht :P

ik excuseer mij alvast voor de belerende toon, maar ik maak me soms echt zorgen om je. Je hebt lichamelijk al het een en ander te verduren/verduren gehad en dan honger je jezelf imo gewoon uit wat contraproductief is.
pi_104278263
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 08:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

maar goed dat ie weggaat, ik vind 'm niet erg flatterend :@

op die foto van de voorkant lijkt het alsof je zo plat bent als een dubbeltje
_O- dat was ik ook op mijn 17e :D
pi_104278378
lijstje voor vandaag:

O: havermout
T: appel, cappuccino
L: 2 crackers met kaas, gekookt eitje, komkommer, karnemelk
T: cappuccino, sinaasappel, stukje meringue
B: even het centrum in als het lukt, pepernoten scoren
B: soep maken met oudste
D: bloemkoolsoep, goedgevulde salade met geitenkaas en nootjes
T: kwark met gepureerd fruit
T: glas rode wijn

Morgen:
O: kwark met muesli
T: cappuccino, appel
B: suikerbrood bakken
L: pistoletje hamkaas uit de oven, karnemelk
T: cappuccino, plakje zelfgemaakt suikerbrood
D: kip, rijst, veel roerbakgroente
T: verse ananas
pi_104278390
Dussss... gisteravond zonder dat ik het doorhad de klok van mijn wekker vooruit gezet Doh! Naja nu ben ik iig optijd wakker :')
pi_104278405
Goedemorgen!
Heerlijk uitgeslapen, gister curry van vriendje op en ... kruidnootjes!
pi_104278663
:W er ligt een duutser in m'n bed, en een kindle naast me!

Even rustig wakker worden, en dan de dag maar eens beginnen. Een gewone werkdag hier, helaas..
  zaterdag 12 november 2011 @ 09:28:54 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104278715
Hoi Jager, fijn dat Duutser er weer is.
Het heeft hier gevroren, 1.2 graad zelfs en nu is het 0 graden...
Mooi Sinterklaasintochtweer.

Straks maar pepernoten bakken, ramen wassen, dweilen, boodschappen doen, gevulde paprika's en champignons voorbereiden.. Lekker druk.

Lijst:
O: Boterham kaas, beschuit jam, beker melk
T's: appel, sinaasappel, gekookt ei
L: 2 boterhammen kaas, beschuit rookvlees
T's: peer, blokje choco, handje zoute stokjes
D: gevulde paprika's e.d. met ijsbersalade salade :P
T: kwark en vla
pi_104279125
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
:W er ligt een duutser in m'n bed, en een kindle naast me!

Even rustig wakker worden, en dan de dag maar eens beginnen. Een gewone werkdag hier, helaas..
Gezellig! Heb je hem nou wel of niet opgehaald? :+ haha.

Trouwens, bedankt voor de antwoorden van pakket haha. Niet aangetekend oid, maar ik had kattenvoer+grind online besteld, omdat het dan bezorgt wordt, en dan hoef ik dus niet moeilijk te doen met tillen etc. (rug + nekproblemo's)... hebben ze het op de begane grond bezorgt, dus wordt alsnog lastig. ;(

En goeiemorgen! Vandaag ook weer gewoon aan de arbeid! *) En vanavond een bbq *)
~ Bonito La Risa ~
pi_104279136
Hoofdpijn, slijm ophoesten, pijnlijke opgezette lymfeklieren, verkouden en algeheel gevoel van meh, volgens mij is mn keelontsteking doorgezet :'). *kopje thee gaat zetten*
pi_104279147
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Hoofdpijn, slijm ophoesten, pijnlijke opgezette lymfeklieren, verkouden en algeheel gevoel van meh, volgens mij is mn keelontsteking doorgezet :'). *kopje thee gaat zetten*
:* beterschapjes dan maar!
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? zaterdag 12 november 2011 @ 10:14:29 #200
70532 loveli
N
pi_104279247
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:04 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Gezellig! Heb je hem nou wel of niet opgehaald? :+ haha.

Trouwens, bedankt voor de antwoorden van pakket haha. Niet aangetekend oid, maar ik had kattenvoer+grind online besteld, omdat het dan bezorgt wordt, en dan hoef ik dus niet moeilijk te doen met tillen etc. (rug + nekproblemo's)... hebben ze het op de begane grond bezorgt, dus wordt alsnog lastig. ;(

En goeiemorgen! Vandaag ook weer gewoon aan de arbeid! *) En vanavond een bbq *)
Bezorgd :*
crap in = crap out
pi_104279277
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Bezorgd :*
je lijkt op mijn schoonzusje. :{
~ Bonito La Risa ~
  Vis een optie? zaterdag 12 november 2011 @ 10:22:10 #202
70532 loveli
N
pi_104279343
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:17 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

je lijkt op mijn schoonzusje. :{
Lang, slank en een knack-arsch?
crap in = crap out
pi_104279402
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 10:22 schreef loveli het volgende:

[..]

Lang, slank en een knack-arsch?
nee, helaas. Dik, vadsig, betweterig, en verwend. Ow, en waarom je er op lijkt: Ze corrigeert iedereen continu.

voor de rest :* hihi.
~ Bonito La Risa ~
pi_104279977
Goedemorgen! Ik heb vandaag mijn flink strakke jurkje aan waar ik altijd mijn adem bij in moest houden als ik de rits dicht trok, en vandaag ging hij gewoon heel makkelijk dicht. :7 Een paar weken lang crap eten en niet sporten is blijkbaar wat voor mij werkt. :')

Maar toch: Mijn tentamens zijn voorbij dus vanaf vandaag ga ik weer netjes eten en ik heb me voor volgende week voor een paar sportlessen opgegeven. :7
Geplande lijstje voor vandaag:
O) Havermout met havermelk en een paar walnoten
T) Appel
L) 1x snee brood met guacamole, 2x snee brood met oude kaas en mosterd
T) 2 mandarijntjes
D) Geen idee, ga bij mijn ouders eten
T) Waarschijnlijk een paar handjes chips en wat biertjes. (heb een verjaardagsfeestje)
pi_104280094
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:08 schreef Lago het volgende:
Goedemorgen! Ik heb vandaag mijn flink strakke jurkje aan waar ik altijd mijn adem bij in moest houden als ik de rits dicht trok, en vandaag ging hij gewoon heel makkelijk dicht. :7 Een paar weken lang crap eten en niet sporten is blijkbaar wat voor mij werkt. :')

Maar toch: Mijn tentamens zijn voorbij dus vanaf vandaag ga ik weer netjes eten en ik heb me voor volgende week voor een paar sportlessen opgegeven. :7
Geplande lijstje voor vandaag:
O) Havermout met havermelk en een paar walnoten
T) Appel
L) 1x snee brood met guacamole, 2x snee brood met oude kaas en mosterd
T) 2 mandarijntjes
D) Geen idee, ga bij mijn ouders eten
T) Waarschijnlijk een paar handjes chips en wat biertjes. (heb een verjaardagsfeestje)
Mooie jurkje wat normaal strak zat en nu goddelijk zit *O* jeuj daarvoor!
~ Bonito La Risa ~
pi_104280368
Goedemorgen!

Lekker geslapen joh O+ Sowieso bijzonder leuke avond gehad :)

En hurrah voor jurkjes-die-eerst-te-strak-zaten-maar-nu-awesome!

Ik ga eens ontbijten :')
pi_104280467
Het is nog ochtend coco, dus nét op tijd voor het ontbijt :D .

Ik heb al boodschappen gedaan (op de fiets), cadeautjes gekocht voor schoonouders en nu lekker aan een koffie + roze koek :@. Maar daarna ga ik aan de slag hier in huis!

Chico, beterschap! Bij mij heeft het niet doorgezet en voel me nu weer prima. Maar keelontsteking sucks :*.

Fijn dat je strakke jurkje nu beter zit Lago ^O^.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104280529
Thnx allemaal. :7 Het is ook echt mijn lievelingsjurk, dus ik ben happy. O+

En jeetje, fanatiek zo op de zaterdag ochtend Phaidra! Vind dat je best een roze koek hebt verdiend. :+ Vooral als je nog moet gaan schoonmaken ook.
pi_104280599
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:44 schreef Lago het volgende:
Thnx allemaal. :7 Het is ook echt mijn lievelingsjurk, dus ik ben happy. O+

En jeetje, fanatiek zo op de zaterdag ochtend Phaidra! Vind dat je best een roze koek hebt verdiend. :+ Vooral als je nog moet gaan schoonmaken ook.
Ik heb gister dan ook de hele dag écht niets gedaan. Nou ja, 's middags heel even de deur uit gegaan om auto's te kijken, verder heb ik met boekjes op de bank gezeten na een hysterische huilbui omdat ik even niet wist hoe ik in hemelsnaam op stel en sprong een andere auto moet financieren :') :') . En ik ben alleen thuis, dus mooi moment voor het huishouden. Mijn meneer is naar een kookcursus wild en hij sms'te zojuist dat hij een haas geslacht heeft. Oh my :').
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104280693
Als 'ie maar niet denkt dat 'ie dat thuis ook mag doen.
}:|
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_104280738
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:49 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik heb gister dan ook de hele dag écht niets gedaan. Nou ja, 's middags heel even de deur uit gegaan om auto's te kijken, verder heb ik met boekjes op de bank gezeten na een hysterische huilbui omdat ik even niet wist hoe ik in hemelsnaam op stel en sprong een andere auto moet financieren :') :') . En ik ben alleen thuis, dus mooi moment voor het huishouden. Mijn meneer is naar een kookcursus wild en hij sms'te zojuist dat hij een haas geslacht heeft. Oh my :').
Ach, een dag niks doen is ook nodig af en toe. :7 En ik ben een beetje aan het teruglezen, maar wat balen van je auto zeg. :o Heb je gister nog wel goede auto's gezien?
pi_104280772
SPOILER: roze koek ieuw
Eet smakelijk :P
  Vis een optie? zaterdag 12 november 2011 @ 12:01:27 #213
70532 loveli
N
pi_104280841
Phaidra, ik overweeg als tijdelijke oplossing iets stoms als een oude polo met 1 liter motor. Een auto voor een jaar hoeft niet duur te zijn. 250 euro, goede verzekeraar die vervangend vervoer regelt of ANWB-pas. Evt duurdere auto met een aankoopkeuring van 200 euro. Er zijn meer mogelijkheden dan een jonge auto.
watvoor auto heb je en hoeveel wil je ervoor?
crap in = crap out
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:12:20 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104281144
Yay voor het jurkje!

En Phaidra, wat li zegt.

Net geRPM'd en het ging voor het eerst weer eens redelijk *O*. Blij mee :).

En aurum, ik moet gewoon minder snoepen. Laatste tijd was gewoon erg, zeker icm het niet- sporten. Zou zelf kwark, fruit en avondeten ook niet als 'troep' bestempelen. Een flinke bak kwark, 2 stuks fruit, 2 bth en normaal avondeten lijkt mij prima dagmenu. Alleen moet je er dan niet kruidnoten en koekjes bij blijven proppen :').

Ik hoop dat ik gewoon snel weer naar 2-3x pw RPM kan.
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:13:06 #215
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_104281181
M_M, ik heb hem gister wel opgehaald. Was een welkome verassing!

Zo, de werkdag is begonnen. 3 van mijn studenten hebben hun huiswerk te laat ingeleverd :( en ze hebben met z'n allen m'n mailbox bijna volgekregen..
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:13:51 #216
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_104281199
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay voor het jurkje!

En Phaidra, wat li zegt.

En aurum, ik moet gewoon minder snoepen. Laatste tijd was gewoon erg, zeker icm het niet- sporten. Zou zelf kwark, fruit en avondeten ook niet als 'troep' bestempelen. Een flinke bak kwark, 2 stuks fruit, 2 bth en normaal avondeten lijkt mij prima dagmenu. Alleen moet je er dan niet kruidnoten en koekjes bij blijven proppen :').

Als je er 4 boterhammen van maakt, en wat muesli of havermout door de kwark gooit, ja. Dan is het een normaal dagmenu. Maar kwark, 2 boterhammen en avondeten (en volgens mij eet jij echt weinig avondeten) lijkt me niet genoeg!
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:14:18 #217
223828 Phaidra
pi_104281221
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:01 schreef loveli het volgende:
Phaidra, ik overweeg als tijdelijke oplossing iets stoms als een oude polo met 1 liter motor. Een auto voor een jaar hoeft niet duur te zijn. 250 euro, goede verzekeraar die vervangend vervoer regelt of ANWB-pas. Evt duurdere auto met een aankoopkeuring van 200 euro. Er zijn meer mogelijkheden dan een jonge auto.
Je hebt PM!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:14:34 #218
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_104281230
Zo, en mijn planning voor vandaag:

O: yoghurt met banaan en muesli
T: mango
L: rode bietensoep met wat feta
T: ?
D: champignonnenrisotto
T: stukje chocola?
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:29:20 #219
211002 Goodbye
Awesome!
pi_104281713
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay voor het jurkje!

En Phaidra, wat li zegt.

Fin dat RPM lekker ging, dat kan altijd zoveel voldoening geven :Y

Denk je trouwens niet dat je juist koekjes en kruidnoten hebt gegeten de laatste tijd omdat juist je basis dagmenu te weinig was? Ik merk dat bij mezelf namelijk wel. Als ik te weinig eten mee heb, ben ik sneller geneigd een koek te pakken.
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:43:34 #220
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104282202
Nou, 't is ook een flink deel discipline... beetje te vaak bleef de grapefruit liggen, maar gingen de speculaasjes eraan :'). En dat is niet zo erg als ik er bij zou sporten, maar dat is de afgelopen tijd natuurlijk niet zo geweest. Dus tja :').
Boek goedkoper bij booking.comZoek je mobiel op gsmwebBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:43:47 #221
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_104282212
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:01 schreef loveli het volgende:
Idd, dat kan ook goed ja. Even op mp of autotrack oid kijken. Dan kan je zelf een beetje kijken wat je wil, en hoeveel geld je wilt uitgeven.
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:44:50 #222
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104282270
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, 't is ook een flink deel discipline... beetje te vaak bleef de grapefruit liggen, maar gingen de speculaasjes eraan :'). En dat is niet zo erg als ik er bij zou sporten, maar dat is de afgelopen tijd natuurlijk niet zo geweest. Dus tja :').
Tijd voor wat ander fruit misschien? Of gemakzucht? Want dáár kun je wel op anticiperen.
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:45:56 #223
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_104282309
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Herkenbaar :')

Vandaag krijg ik allemaal lekkere dingen voor mijn neus geschoven. Verse gevulde koek, een (on)gezond italiaans broodje, en taart. :')
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:47:38 #224
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104282369
Neah, de grapefruits vind ik nog steeds erg lekker, en varieer met mandarijntjes en soms een appeltje.

zaterdag 12 november 2011 @ 12:50:31 #225
223828 Phaidra
pi_104282480
Ik kan ook nooit nee zeggen als me lekkere dingen worden aangeboden. Laatst heb ik zelfs een kokoskoekje gegeten omdat een collega zo lief was om dat mee te nemen van de biologische winkel, voor bij de thee 's middags. En die vind ik dus helemaal niet lekker _O-.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:52:23 #226
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104282555
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:50 schreef Phaidra het volgende:
Ik kan ook nooit nee zeggen als me lekkere dingen worden aangeboden. Laatst heb ik zelfs een kokoskoekje gegeten omdat een collega zo lief was om dat mee te nemen van de biologische winkel, voor bij de thee 's middags. En die vind ik dus helemaal niet lekker _O-.
O+

Je kan ook té lief zijn. :P
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:52:30 #227
265927 HenkPietKlaasWim
pi_104282561
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neah, de grapefruits vind ik nog steeds erg lekker, en varieer met mandarijntjes en soms een appeltje.

[ afbeelding ]
Ik vind het nadeel van mandarijntjes en grapefruits en sinaasappels, dat je dus niets anders kunt doen dan fruit eten. Een banaan of een appel kun je tenminste nog even neerleggen ofzo, maar bij al dat citrusfruit is het zo plakkerig enzo, dat werkt gewoon niet handig. :P
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:53:12 #228
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104282590
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik vind het nadeel van mandarijntjes en grapefruits en sinaasappels, dat je dus niets anders kunt doen dan fruit eten. Een banaan of een appel kun je tenminste nog even neerleggen ofzo, maar bij al dat citrusfruit is het zo plakkerig enzo, dat werkt gewoon niet handig. :P
Gewoon in een bakje neerleggen? Vorkje gebruiken?
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:55:35 #229
265927 HenkPietKlaasWim
pi_104282688
quote:
3s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Gewoon in een bakje neerleggen? Vorkje gebruiken?
Je moet ding eerst ontleden. Daar gaat het mis. :P
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:56:15 #230
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104282713
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Servetje gebruiken na afloop?
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingMailbird - E-mail made beautifulBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:56:57 #231
216210 Ml-etje
pi_104282745
:W thuisworkshop rijker :P

Lijstje:

O: 3 el biogarde en een banaan
T: ehh ik reed vooral rond in Rotterdam, het kookpunt is een enorm gave kookwinkel als tip.
L: halve sweetie uitgelepeld en szdboterhammen 1 met kaas en 1 met kipfilet
T: nog geen idee we gaan zo even 2 winkels af dus dan is het lastig eten.
D: wokken :9 ik ga eerst de sushi aanvallen O+
T: peer ofzo

XM ik merkte dat ik met minder of ander brood en 1 stuk fruit enorm snel afviel.
Scheelt granen en suikers

As we speak 60,2 *O*
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:57:34 #232
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104282768
Wat zijn szdboterhammen?
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:57:50 #233
216210 Ml-etje
pi_104282787
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Zeg dat wel ja ik plak altijd.
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:58:33 #234
216210 Ml-etje
pi_104282807
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:57 schreef Ewelina het volgende:
Wat zijn szdboterhammen?
speltzuurdesem.
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:58:39 #235
223828 Phaidra
pi_104282811
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

O+

Je kan ook té lief zijn. :P
Ik had al 'lekker, bedankt' gezegd en toen zag ik pas dat het kokoskoekjes waren. Dus toen moest ik het maar opeten, vond ik :P. Het was een 1-hapskoekje, gelukkig.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:59:34 #236
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104282832
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik had al 'lekker, bedankt' gezegd en toen zag ik pas dat het kokoskoekjes waren. Dus toen moest ik het maar opeten, vond ik :P. Het was een 1-hapskoekje, gelukkig.
Ja, maar toch zonde. Als ik dan iets ongezonds eet, moet het wel lekker zijn. :P
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:59:57 #237
216210 Ml-etje
pi_104282846
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

:D " oh sorry maar kokos lust ik helaas niet"
Naja ik ben het gewend, met geen koffie en thee, als je om water vraagt kijken ze meteen naar je of je anorexia hebt.
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:00:49 #238
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104282881
Over ongezond gesproken: morgen ga ik naar de intocht van sinterklaas. 8-)
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:02:24 #239
216210 Ml-etje
pi_104282937
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:00 schreef Ewelina het volgende:
Over ongezond gesproken: morgen ga ik naar de intocht van sinterklaas. 8-)
Autsch :D
Ik heb gelukkig alleen iets met speculaas en dat maak ik dan wel weer een keertje zelf :9
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:03:13 #240
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104282968
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Autsch :D
Ik heb gelukkig alleen iets met speculaas en dat maak ik dan wel weer een keertje zelf :9
Jep, maar ik heb dit hele jaar nog geen pepernoten op, dus dan mag het wel vind ik. Bovendien sta je eerst een uur kou te lijden op de kade. 8-)
F1 Store - Voor al je F1 GearZavvi - Fandom en GeekgearBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:03:52 #241
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_104282993
@MI. Ja ben ook pas in de Kookwinkel geweest O+
Je kijkt echt je ogen uit he?
Nog wat gekocht?
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:04:44 #242
265927 HenkPietKlaasWim
pi_104283024
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Servetje gebruiken na afloop?
Ik zit op struikelafstand van het keukentje, dus het komt wel goed. Het is alleen zo'n geknoei. :P
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:05:37 #243
216210 Ml-etje
pi_104283050
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:03 schreef Mixende_match het volgende:
Nog wat gekocht?
Nope ben snel in en uitgelopen voor ik die le creuset mini's zag staan.
Sla ik net de krant open kijken ze me aan :D

:W off naar de intratuin en fietswinkel voor n nieuwe wielrenfiets voor de Mr.
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:06:27 #244
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104283086
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik zit op struikelafstand van het keukentje, dus het komt wel goed. Het is alleen zo'n geknoei. :P
Dat is altijd zo: de lekkerste fruitsoorten geven de meeste rotzooi. Ananas bijvoorbeeld.
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:06:57 #245
265927 HenkPietKlaasWim
pi_104283105
quote:
9s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:06 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat is altijd zo: de lekkerste fruitsoorten geven de meeste rotzooi. Ananas bijvoorbeeld.
Hehehe, een ananas ontleden op het werk, dat lijkt mee een leuke! :D
Doe wat je niet durft.
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:07:40 #246
223828 Phaidra
pi_104283123
Ik neem wel eens mango mee, maar die ontleed ik dan thuis wel!
Venus in pocketformaat
Š loveli
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:07:48 #247
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_104283130
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:05 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nope ben snel in en uitgelopen voor ik die le creuset mini's zag staan.
Sla ik net de krant open kijken ze me aan :D

:W off naar de intratuin en fietswinkel voor n nieuwe wielrenfiets voor de Mr.
Heb je die le creuset ook in hartjes vorm gezien O+. Niet van het merk, maar stond ernaast O+ damn, die wil ik graag O+

Trouwens met ander brood en 1 stuk fruit, ik eet altijd verschillend brood en verschillend fruit. Maak dat dan echt wat uit?
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 12 november 2011 @ 13:19:26 #248
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_104283525
Een maand geleden heb ik hier een post geplaatst waarin ik vermeldde dat ik aan de lemon detox (citroensapkuur) zou beginnen. Inmiddels al een tijdje afgerond en doorgegaan met bewegen. En ik weeg inmiddels 54.9 kg, ruim 5 kilo minder dan 40 dagen geleden. Alle zorgen die ik had over de kuur zijn ongegrond, de kilo's zijn eraf gebleven en lijken ook niet terug te komen. Daarnaast heeft het mij veel geholpen om van mijn slechte graai-gewoontes af te komen.

Nog 3 kilo eraf en ik ben tevreden. *O*
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:02:17 #249
43653 sigme
Veraan
pi_104284732
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 11:57 schreef MarMar het volgende:
SPOILER: roze koek ieuw
Eet smakelijk :P
Als ik een ingredientenlijst van roze koek opzoek kom ik geen E120 tegen.
Wel E122, wat karmozijnrood heet, maar geen gemalen luis is. Die gemalen luis is nogal prijzig, zie je eigen verhaal, dus als het niet per se nodig is gooit de industrie een stuk liever rode biet in je roze koek.

Smaakt het zo beter?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:04:03 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104284783
Zelfgebakken speculaaskoekjes, voor het eerst niet echt verbrand :D

Sigme, hoe gaat het met jou?
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekHoesjes? Casetify!Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:38:02 #251
216210 Ml-etje
pi_104285532
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:07 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Heb je die le creuset ook in hartjes vorm gezien O+. Niet van het merk, maar stond ernaast O+ damn, die wil ik graag O+

Trouwens met ander brood en 1 stuk fruit, ik eet altijd verschillend brood en verschillend fruit. Maak dat dan echt wat uit?
Die hartjes zijn leuk ja maar vermoed dat de mannelijk visite er zo :') van gaat kijken.

Ik merk echt verschil, weinig gist graan en suiker werkt voor mij wel maar ik snoep heus wel, moet ook genieten tenslotte. Maar ik koop dan geen zakje snoep maar iets aparts, dat maakt het meteen bijzonder.
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:38:54 #252
216210 Ml-etje
pi_104285546
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfgebakken speculaaskoekjes, voor het eerst niet echt verbrand :D

Sigme, hoe gaat het met jou?
Zien :)
  zaterdag 12 november 2011 @ 14:46:28 #253
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_104285707
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 14:38 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die hartjes zijn leuk ja maar vermoed dat de mannelijk visite er zo :') van gaat kijken.

Ik merk echt verschil, weinig gist graan en suiker werkt voor mij wel maar ik snoep heus wel, moet ook genieten tenslotte. Maar ik koop dan geen zakje snoep maar iets aparts, dat maakt het meteen bijzonder.
Haha, die zijn wel wat gewend van mij met m'n hartjes hoor ;') haha.
Maare thx, idd iets aparts kopen ipv gewoon snoep.

@uniek idd zien!
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:09:30 #254
43729 Quinazoline
pi_104286205
Tip van Flip: maandag en dinsdag 40% korting bij Steps winkels en in de webshop. Tussen 8-12 en 18-20 zelfs 50% in de winkels (behalve op de nieuwe feest collectie).

Lijstje van vandaag:

O: brinta met melk
S: intervaltraining met hardlopen (koud!)
T: 1,5 volkoren boterham met pindakaas
S: veeeel kleding passen bij Steps
L: 3 boterhammen gatenkaas, glas crystal clear
D: pasta, gerookte zalm, doperwtjes, broccoli
T: misschien een bokbiertje en wat olijfjes. Past dat nog?
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:11:17 #255
294490 Cocotrimonium
pi_104286249
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:09 schreef Quinazoline het volgende:
Lijstje van vandaag:

O: brinta met melk
S: intervaltraining met hardlopen (koud!)
T: 1,5 volkoren boterham met pindakaas
S: veeeel kleding passen bij Steps
L: 3 boterhammen gatenkaas, glas crystal clear
D: pasta, gerookte zalm, doperwtjes, broccoli
T: misschien een bokbiertje en wat olijfjes. Past dat nog?
Die S xD
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:13:08 #256
43729 Quinazoline
pi_104286287
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Die S xD
De CD in de winkel was rond. Minstens 1 keer.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:16:35 #257
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_104286377
yay, ik ben de trotse eigenaresse van een keukenmachine/blender! Ik heb nu al zin om wat te gaan maken, straks maar eens bedenken wat.

Tot die tijd..werk!
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:18:43 #258
294490 Cocotrimonium
pi_104286429
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:13 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

De CD in de winkel was rond. Minstens 1 keer.
Grappig, ik ken eigenlijk sowieso alleen maar ronde cd's.... :')

Nee, maar damn... Dan ben je echt goed bezig geweest :D Wat was de buit?
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:20:04 #259
294490 Cocotrimonium
pi_104286462
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, ik ben de trotse eigenaresse van een keukenmachine/blender! Ik heb nu al zin om wat te gaan maken, straks maar eens bedenken wat.

Tot die tijd..werk!
Ik vind blenden zo leuk om te doen. Ik heb wel eens puur voor de lol iets geblenderd :')
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:20:11 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104286467
Niks natuurlijk! Dat gaat ze met 50% korting in de webshop kopen! :7
Knab - Jouw online bankAliExpress - die hebben ALLES!Speel mee met Lucky Day en win!
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:21:20 #261
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104286503
Veel plezier ermee Jagar! Hier zou zo'n ding alleen maar een stofverzamelobject zijn :'). Net als de blender, het espressoapparaat, de senseo, etc etc :').
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:21:37 #262
294490 Cocotrimonium
pi_104286508
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niks natuurlijk! Dat gaat ze met 50% korting in de webshop kopen! :7
D'oh! Inderdaad natuurlijk :D
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:26:26 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104286641
Maar een lijstje doen

O: 1 boterham pindakaas
S: RPM
T: flinke bak kwark
L: 2 bth: 1x pindakaas, 1x jonge kaas, 1 pijnstiller
D: bietenstamppot
T: alcoholische versnaperingen, want ik ga de stad in vanaaf
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:37:05 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104286915
Aaaaaaaaaaaah, ik hoop dat je geen vitaminevergiftiging krijgt XM :+

Leuk Jeager, dat willik ook O+

Kleding passen :r 1 nummer is al te lang :P

Speculaaskoekjes :')
SPOILER
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:42:26 #265
294490 Cocotrimonium
pi_104287043

Mine :)

Uniek: zien er lekker uit! :9
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:47:19 #266
294731 Mixende_match
Matchende mix
pi_104287172
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Mine :)

Uniek: zien er lekker uit! :9
:9~ mooi! Van joseph joseph? Ik heb er 1 van de action :') haha

@uniek ckr lekker!
@jagar gaaf, wat ga je als eerste maken? Toen ik zo'n ding had gekocht, zat ik een dag na te denken wat ik nou eens met dat ding ging maken :')
~ Bonito La Risa ~
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:55:48 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104287421
Coco, gaaf is die ja..
Hoe is het met je eetlust?
  Vis een optie? zaterdag 12 november 2011 @ 15:58:24 #268
70532 loveli
N
pi_104287474
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 13:03 schreef Mixende_match het volgende:
Nog wat gekocht?
Wie is MI?
/betweter
crap in = crap out
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:01:12 #269
216210 Ml-etje
pi_104287546
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Wie is MI?
/betweter
Ml en wie ben jij?
  Vis een optie? zaterdag 12 november 2011 @ 16:04:50 #270
70532 loveli
N
pi_104287606
De babysitter.
crap in = crap out
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBoek je safari bij Beekse BergenVattenfall cadeau
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:07:10 #271
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104287657
_O-
  Vis een optie? zaterdag 12 november 2011 @ 16:13:04 #272
70532 loveli
N
pi_104287763
Nou ja, baby.. de jongste is 2,5. Ik ren me rot.
crap in = crap out
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:18:31 #273
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104287900
Goed voor de lijn!
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:18:37 #274
294490 Cocotrimonium
pi_104287903
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Mixende_match het volgende:
:9~ mooi! Van joseph joseph? Ik heb er 1 van de action :')
Ja :) Kende het hele merk niet, maar schijnt best bekend te zijn? In januari wordt de nieuwe keuken geplaatst, en ben al hier en daar wat nieuwe accessoires aan het kopen :)

Eetlust is alsnog niet echt aanwezig. Mijn lijf lijkt totaal geen behoefte te hebben aan voeding (wat natuurlijk bs is). Mgoed, ik eet wel wat. Alleen niet van harte en lijk snel propvol te zitten.
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:23:47 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104288039
Interessante afl. van keuringsdienst van Waarde over vezels.
http://www.uitzendinggemi(...)90eae6247e2bedbd4c31
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:29:03 #276
255877 Nallie
Einde.
pi_104288159
Die zijn gaaf Coco!
Staat ook nog op mijn verlanglijst!

En die speculaaskoekjes!! :9~
Receptje?
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:34:12 #277
255877 Nallie
Einde.
pi_104288271
Doe ik meteen even een lijstje.

T: hand rozijnen
S: 40 minuten hardlopen (koud!)
O: appel, kiwi, muesli, yoghurt
T: koffie verkeerd
L1: Grote speltcracker met tomaat en halve avocado
T: bak rauwkost en een gekookt eitje
D: Broccolisoep met zelfgebakken speltbrood
T: bakje yoghurt met gedroogd fruit, stukje choco

En nu ga ik brood bakken :Y)
  zaterdag 12 november 2011 @ 16:39:05 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104288387
Broccolisoep... die ga ik nu even als T eten (half litertje) want ik heb het koud.

Niks teveel Nallie maar wel erg lekker.

Recept? Het deeg is nog van vorig jaar die had ik in de vriezer gestopt.
Bij koffietijd gister hadden ze een mooi recept, die zou ik dan gebruiken
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:22:17 #279
100341 MarMar
pi_104289524
Extra B/S voor mij: kontenkijken in het centrum.. :') Maar de uk heeft Sinterklaas iig wél gezien.
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:26:38 #280
216210 Ml-etje
pi_104289662
Workout gedaan *trots.

Morgen benen trainen en nu klaarmaken om te gaan wokken althans sushi first!
Succes Li! Wij kwamen vanmiddag per ongeluk in een sinterklaastocht terecht OMG :X

Mijn Mr's nieuwe fiets
Zavvi - Fandom en GeekgearKnab - Jouw online bankBespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:26:59 #281
216210 Ml-etje
pi_104289674
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
Extra B/S voor mij: kontenkijken in het centrum.. :') Maar de uk heeft Sinterklaas iig wél gezien.
Oeh ja dat is frusti!
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:29:14 #282
255877 Nallie
Einde.
pi_104289733
quote:
Zat er nog wat leuks tussen ;)
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:30:42 #283
100341 MarMar
pi_104289781
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:26 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oeh ja dat is frusti!
Gelukkig was het voor uk genoeg om Sint een handje te geven en hoefde ze niet het hele spektakel verder mee te maken, was nog een karwei om weer tussen de konten uit te komen, heb ook bijna iemand omver gereden die nog even snel voor me langs wilde :') Doen mensen altijd, zo raar vind ik dat, dan rij ik met mn scootmobiel en stappen ze voor me langs letterlijk over het voorwiel heen.. dat doe je toch ook niet bij mensen die lopen, even over hun schoen heen stappen snel voor ze langs?
Mensen zijn rare dieren.
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:31:08 #284
100341 MarMar
pi_104289798
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 17:29 schreef Nallie het volgende:

[..]

Zat er nog wat leuks tussen ;)
Neen :') veel opa's en oma's ook :')
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:32:53 #285
216210 Ml-etje
pi_104289849
Mja ik moest vanmiddag even snel naar een pinautomaat en als je dan die menigte voor je ziet zakt de moed je werkelijk in de schoenen :')
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:36:41 #286
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_104289949
quote:
:D

Sorry, maar je schrijft het zo droog op. _O- :@ Maar het is wel irritant. :*
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:40:32 #287
121582 DevilsAndDust
pi_104290069
Wat een heerlijk weekend. O+ .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 12 november 2011 @ 17:45:55 #288
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_104290227
Wat een mooie fiets!!

MarMar, je hebt je ukjes zien genieten O+
Jij bent een lieverd!

Fijn DaD

Gevulde paprika's en gevulde champignons (2 champignons met kaas, halve teen knoflook, ui, kruiden en paneermeel)
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:04:21 #289
100341 MarMar
pi_104290677
Het was wel weer een avontuur ;) maar 1 joch heeft minstens een blauwe plek op zn been.. ook zo'n overdevoorwielstapper en zo snel kan ik nu ook weer niet remmen.. maar ey, ik had wel meer gas kunnen geven op dat moment, niet gedaan, lief toch? :)
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:06:45 #290
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_104290738
vrijwel definitieve lijstje:

O: yoghurt met banaan en muesli
L: rode bietensoep met 2 volkorenboterhammen met boter
T: 2 koekjes (lebkuechen)
T: wijntje
D: champignonnenrisotto met veel parmezaanse kaas
T: mango
T: stukje chocola.

Hier ook een fijne dag. Grootste gedeelte van de dag gewerkt (heck, nu nog), maar toch fijn om dat samen te doen. Nog 55 minuten en dan geef ik de brij eraan. Morgen alleen maar wat kleine dingen doen. Ik hoop dat het snel kerstmis is!
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVodafone aanbiedingenBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:26:34 #291
100341 MarMar
pi_104291216

lol, die pastnie!!
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:32:46 #292
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104291368
Sjezus :')
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:41:09 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104291562
Tet'n!

Ik heb een puike slumberparty gehad :7 Sherlock Holmes, oude film met Audrey Hepburn, Black Book, sinterklaasjournaal, prrrrima :Y) Terugreis was wat minder ivm verdacht pakketje bij Abcoude - uur extra reistijd, jippie _O- Maar toen ik thuis kwam was mn Esprit-pakje er, dus jurkjes passen! Hou denk ik 1 vd 2, morgen nog eens passen als ik minder bloated ben :P
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:43:04 #294
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104291608
Foto's!!
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:47:13 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104291704
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 18:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Foto's!!
Morgen denk ik! Meer licht en minder mij :+ Asjebegrijptwatikbedoel!
Maar deze is erg fijn:

Lekker zacht, fijne lange mouwen, lang genoeg om netjes te zijn voor evt solli ofzo, leuk genoeg voor de leuk :D Vriendje vond hem ook erg leuk :Y
Deze kan ik met mijn figuur dan weer minder goed hebben ben ik bang :+ De stof tekent nogal. Dus morgen nog een keer proberen, maar ik denk dat ie terug gaat.
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:51:47 #296
255877 Nallie
Einde.
pi_104291804
Leuk Maria!

Als je je niet op je gemak voelt in die andere dan moet je het niet doen! Dan ga je hem nooit met plezier aantrekken namelijk!
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:52:12 #297
231020 MevrouwPuff
pi_104291815
Zo lekker gegeten! De pompoenspinazietortilla van allerhande met een gebraden kippeboutje erbij :9
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:54:49 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_104291892
Is zo idd Nallie :Y Als ik de vorm van mijn navel bijna door de jurk heen zie (en die steekt niet uit :D ) is het meestal idd geen goed teken :+

Puff, oe! Dat klinkt lekker, pompoenspinazietortilla :9 *AH.nl aanslingert*

Ik eet zo boerenkool :Y)
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:57:34 #299
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_104291967
ik eet zo risotto..mmm.

Zo, eindelijk uitgewerkt. Nu eens comfi kleding aantrekken, alle onderdelen van m'n keukenmachine schoonmaken en eten koken. Dan op de bank ploffen met een film ofzo..
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:57:51 #300
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_104291976
Die zwarte is nice! :Y
Fiverr - alle diensten vanaf 5 piekFiverr - alle diensten vanaf 5 piekANWB Verzekeringen
  zaterdag 12 november 2011 @ 18:58:05 #301
93603 V1z0R
Hoi
pi_104291983
Met het vork boven je hoofd is het moeilijk boerenkool eten Maria :N
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')