En morgen eieren van je ramen schrapenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Oja 11 november, niet vergeten de gordijnen dicht te doen vanavond
Buurman die loopt wel naar de deurquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
En morgen eieren van je ramen schrapen
Vroeger vloog er nog eens een lampion in de fik en dan was je zielig en kreeg je extra snoepquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:48 schreef progje het volgende:
Owja 11 november... wat was dat toch geniaal vroeger
goedzo, niks is zo stom als mandarijntjes krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
Mandarijntjes krijgen die kindjes maar fijn van hun mama's, hier krijgen ze mini's van mars enzo
Dat was altijd zo'n deceptie als je langs de deuren ging... een mandarijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
Mandarijntjes krijgen die kindjes maar fijn van hun mama's, hier krijgen ze mini's van mars enzo
ik heb er eens 1 van een suikerbiet gemaakt. Dat vonden die oude mensen helemaal geweldig. Kreeg overal extra snoep.. hihiquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vroeger vloog er nog eens een lampion in de fik en dan was je zielig en kreeg je extra snoep
Ja, dat moet vanwege het idee erachter. Anders werkt het niet. Maar 't kan verder geen kwaad ^^quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:
Dat ding wil vanalles accessen op mijn facebook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
Ehh ja maar ik draag dan ook echt alles in mijn kastquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang over kleding nagedachtVolgens mij nog sneller besloten of ik m'n huidige auto ging kopen of niet
O jawel maar heb een hekel aan iets kopen en het niet dragen. Zonde van mijn geld en die grijze zit niet comfi genoeg vermoed ik om een veelgedragen exemplaar te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:19 schreef MarMar het volgende:
Mjah, waarom hou je ze niet gewoon beide? Of kan je dan de rest van de maand niet meer eten?
Het zijn twee verschillende jurkjes voor verschillende gelegenheden
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef Mixende_match het volgende:
Haha.
Die site!Neuh, hebben al zo ontzettend veel mensen aan meegedaan, dan was t wel al bekend. En anderd kun je t nu ook gewoon verwijderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt freaky huh? xD
Goede argumenten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
O jawel maar heb een hekel aan iets kopen en het niet dragen. Zonde van mijn geld en die grijze zit niet comfi genoeg vermoed ik om een veelgedragen exemplaar te worden.
Stiekem vind ik de afwerking voor die 100 euro dat het ding kost ook best veel
Mannen - vrouwen. Twee werelden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang over kleding nagedachtVolgens mij nog sneller besloten of ik m'n huidige auto ging kopen of niet
Zal ook wel evenveel geld gekost hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja maar ik draag dan ook echt alles in mijn kasten dat is geen klein kastje
Zoals loveli zegt, goed argument!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja maar ik draag dan ook echt alles in mijn kasten dat is geen klein kastje
[..]
O jawel maar heb een hekel aan iets kopen en het niet dragen. Zonde van mijn geld en die grijze zit niet comfi genoeg vermoed ik om een veelgedragen exemplaar te worden.
Stiekem vind ik de slechte afwerking voor die 100 euro dat het ding kost ook best veel
Ehh een autootje of 3 vernoed ik wel ja (kleine dan)quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal ook wel evenveel geld gekost hebben
Daarom zijn Hollandse garnalen zo lekkerBij elke hap waan ik mezelf op een waddeneiland
![]()
Lijstje:
O: kwark met banaan
T: bth speklap/ 3 hapjes garnalen
L: 2 bth paprika, kipfilet, paard / glas melk / portie vlammetjes met chilisaus
T: half blikje makreelfilets / hapje garnalen / stukje gerookte zalm
T: paar biertjes
D: zuurkooolschotel
T: wodka en paar blokjes oude kaas
Wat een naar leven heb jij tochquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! 12 uur deadline weer gehaald, zo nog beginnen aan een sollicitatiebrief en klaar maken voor een slumberparty in Utrecht met vriendinnetjes
Leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! 12 uur deadline weer gehaald, zo nog beginnen aan een sollicitatiebrief en klaar maken voor een slumberparty in Utrecht met vriendinnetjes
Wel he! Heel vervelendquote:
Aw, liefquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Leuk
Wel respect voor jouw volhardendheid in het schrijven van sollicitatiebrieven!!
Herkenbaar! Ik heb dan ook altijd zin in zware D's, zoals stamppot en linzen + rijst en spekquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:23 schreef Nallie het volgende:
Goed zo! Hoop dat er wat uitkomt!
Ik heb een honger dag! Als t koud wordt dan wil ik mezelf volstoppen
Dat is zo vaak he, alles afzeiken en zelf met niks komen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Mixende_match het volgende:
Poeh. Ik wordt echt moe van onze buurtvereniging. Denk je wat leuks op te zetten, krijg je weer commentaar...Soms denk ik echt:
daaaaaaaag zoek het maar uit!
/egopost
Wat een rare opdracht?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:42 schreef Probability het volgende:
Pfoe, ik moet voor mijn studie geld ophalen voor een goed doel (groot bedrag) maar ik sta niet helemaal achter het goede doel.. Lastig.. Niet meedoen betekent geen studiepunten..
Misschien mag ik een ander doel kiezen maar dan sta ik er nog niet helemaal achter..
^^quote:
Ja he, om je sales talenten te ontwikkelen of zo.. En ik mag alleen geld ontvangen van bedrijven..quote:
Gezeik daarop haha :quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat is zo vaak he, alles afzeiken en zelf met niks komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@prob idd wat raar, dan zou je toch zeggen dat het wat anders geregeld kan worden??~ Bonito La Risa ~
Ja en de credits komen de universiteit toe zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja he, om je sales talenten te ontwikkelen of zo.. En ik mag alleen geld ontvangen van bedrijven..
Ja denk hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja en de credits komen de universiteit toe zeker
Ik snap de opdracht ook wel weer, normaal zul je ook niet overal achterstaan aan wat je moet verkopen/doen.quote:
Ja ik doe het ook wel, maar had liever een goed doel gehad met CBF keurmerk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik snap de opdracht ook wel weer, normaal zul je ook niet overal achterstaan aan wat je moet verkopen/doen.
Nu ben ik wel heel erg benieuwd voor welk "goed doel" je geld moet regelen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook wel, maar had liever een goed doel gehad met CBF keurmerk!
Serieus mis of kwikfit-mis? 'Gratis' check...quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:17 schreef Phaidra het volgende:
Boh, rotdag. Bij de gratis wintercheck bleek er van alles mis met m'n auto. Repareren gaat zodanig veel kosten dat het niet meer de moeite is. En nu wil ik m'n frustratie wegshoppen, maar da's niet echt verstandig als ik besluit een ander autootje te kopen
.
Hangt zo'n CBF keurmerk samen met een ANBI verklaring van de belastingdienst?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:34 schreef Phaidra het volgende:
Ja, ik zou echt geen geld geven aan doelen zonder cbf-keurmerk. Denk ook dat bedrijven daar huiverig voor zijn...
Serieus mis. Hij staat bij de merkdealer, tot nu toe heel goede ervaringen mee. O.a. Distributieriem moet vervangen, remkabels bijna doorgeroest, banden vervangen en iets met kogels wat ik niet helemaal begreepquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Serieus mis of kwikfit-mis? 'Gratis' check...
Dan nog, 1000 euro aan reparatiekosten is de auto niet waard.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:58 schreef V1z0R het volgende:
10 uur 140incl. is anders dan 10 uur 20incl.
Jawel hoor. Je hebt APK.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dan nog, 1000 euro aan reparatiekosten is de auto niet waard.
Zou nog ergens anders een second opinion kunnen doen, maar ik geloof niet dat ze me nog de weg op laten gaan met t ding.
Ik dacht dat de distributieriem bij gemiddeld 115.000 gewisseld moest worden. gaat ie onderweg kapot heb je volgens mij niet meer schade dan een kapotte distributieriem en tijdverlies door wegslepen door de anwb. Je bent toch wel wegenwachtlid?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Phaidra het volgende:
Hier dus 96 p/u. Auto heeft ca. 97.000 km gereden, distributieriem niet direct nu, maar wel zeer binnenkort. Groot risico op nog meer schade als ik het nu niet zou doen.
Nee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat de distributieriem bij gemiddeld 115.000 gewisseld moest worden. gaat ie onderweg kapot heb je volgens mij niet meer schade dan een kapotte distributieriem en tijdverlies door wegslepen door de anwb. Je bent toch wel wegenwachtlid?
Remmen moet je wel tijdig laten repareren. Anders wordt het duur.
Yup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Echt? Oh, bij mijn oude auto's is het altijd gewoon goed afgelopen.
Bekend met het probleem...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:42 schreef Goodbye het volgende:
Kruidnoten, waarom zijn jullie zo lekker?![]()
Zonder tegenslag, geen overwinning...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik zie het probleem nu al weer familieleden die met chocoletters en pepernoten aan komen zetten. Ik moet die vieze troep niet
Weggeven!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik zie het probleem nu al weer familieleden die met chocoletters en pepernoten aan komen zetten. Ik moet die vieze troep niet
Oh myquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zonder tegenslag, geen overwinning...
Thanks Uniek, dankzij deze lijst voel ik me weer oke over mijn honger-dagquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
Preston Palace wat leuk, gepoold, rummikub gespeeld, indoor kermis
Veel eten dus ook
Lijst gisteren:
O: vla en yoghurt
T's: Moorkop, cappucino, bitterbal, kaassoufle, appel, mandarijn, tomatensoep, stokbrood met salades.
D: Veel groente, biefstuk, schnitzel, makreel, garnalen, wrap, stoofvlees, peperroomsaus, patat, slagroomgebak, slagroom, ijs, nog een gebakje, cola berenburgers
Vandaag:
O: bruine bol kaas, bruin pistolet ham, suikerbrood met boter, geroosterd brood met boter en suiker, beker melk, jus, halve beker chocomelk, kom yoghurt met fruit, cappucino, omelet, salade, ragout, bruin brood met rosbief, bruin brood met zalm, beschuit jam, sinaasappel, druiven, gebakken champignons/ui/paprika.
T: appel
S: 40 km fietsen
D: bloemkool, broccoli, komkommersalade
T: kwar/vla
Dus.......
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zonder tegenslag, geen overwinning...
Doe ik met plezierquote:
Hee lach mijn ondertitel niet uit, heb er lang over na moeten denken om er uberhaupt iets te kunnen neer zettenquote:
Cola-BB genoegquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Lekker uniek!
Mis gek genoeg de bier en/of cola-BB
Ik veroordeel niks, ik vind het tof dat je hem neerzet! En heb respect voor de hoeveelheden die je wegkrijgtquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Cola-BB genoeg
Nallie, soms doe ik dit maar daarna kom ik altijd vrij snel weer in het gareel en heeft het geen gevolgen, het is een soort van legale eetbui zeg maar.
SPOILER: Om Nallie op te beuren, een dikke V1z lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna weekendDus nog even en dan lekker zuurkoolschotel
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Ik probeer het liever niet uitSPOILER: Om Nallie op te beuren, een dikke V1z lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
OmnomnomSPOILER: Om Nallie op te beuren, een dikke V1z lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna weekendDus nog even en dan lekker zuurkoolschotel
Wat is een beschuitpannekoek?
En suiker op je pindakaas?
Gelukkig hou ik niet van cola!Be someone that makes you happy
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:01 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
[..]
Doe ik met plezier
[..]
Hee lach mijn ondertitel niet uit, heb er lang over na moeten denken om er uberhaupt iets te kunnen neer zetten
@uniekhoorn: Wat heb jij vandaag uitgebreid ontbeten zeg, daar kom ik nog niet eens aanof hoort de lunch daar ook bij?
Herkenbaar. Dan snoep ik 2 weken helemaal niet, pak ik opeens 1 snoepje en dan is het hek van de damquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:
Chips eet ik bijna nooit, maar ik kan zoetigheid niet weerstaan. Gelukkig eet ik er over het algemeen maar een beetje van. Dat vind ik ook prima kunnen, het is niet dat ik ernstig overgewicht heb ofzo. Ik merk dat mezelf alles ontzeggen echt averechts werkt.
Pannekoek gemaakt van beschuit, melk en suikerquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef Nallie het volgende:
[..]
Omnomnom
Wat is een beschuitpannekoek?
En suiker op je pindakaas?
Gelukkig hou ik niet van cola!
Wat is eigenlijk slechter zoetigheid of zout? Inderdaad je moet echt niets ontzeggen, heb ik gedaan nou dan ga je ineens het zo missen en alles eten wat los en vast zitquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef Goodbye het volgende:
Chips eet ik bijna nooit, maar ik kan zoetigheid niet weerstaan. Gelukkig eet ik er over het algemeen maar een beetje van. Dat vind ik ook prima kunnen, het is niet dat ik ernstig overgewicht heb ofzo. Ik merk dat mezelf alles ontzeggen echt averechts werkt.
Het een is niet beter of slechter dan het ander, maar mjin ervaring is dat je met zoet snel blijft dooreten, terwil je van zout sneller vol lijkt te zitten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:52 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk slechter zoetigheid of zout? Inderdaad je moet echt niets ontzeggen, heb ik gedaan nou dan ga je ineens het zo missen en alles eten wat los en vast zit
Dan ligt het voor iedereen anders want dat heb ik met zoet. Eet weinig zoet eigenlijk. En chips gaan er soms in het weekend toch zon 3 zakken door heenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het een is niet beter of slechter dan het ander, maar mjin ervaring is dat je met zoet snel blijft dooreten, terwil je van zout sneller vol lijkt te zitten.
Kun je het niet beiden doen? eerst even langs studiegenoten, en dan sporten zodat je ook je ouders ziet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:07 schreef Chicolate het volgende:
Dilemma: vanavond sporten (lang geleden, maar keelontsteking en niet lekker) of gezellig kletsen met studiegenoten (behoefte aan sociaal contact, maar ook behoefte om mijn ouders te zien en die zie ik alleen als ik ga sporten). Ik weet het niet.
Hoe bedoel je tegenwerken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef V1z0R het volgende:
En zout kun je nog enigszins tegenwerken door goed veel water te drinken. Ik schrok laatst van het weinige drinken dat sommige hier per dag binnenkregen
Nee is op hetzelfde momentquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef kruidkoekje het volgende:
Kun je het niet beiden doen? eerst even langs studiegenoten, en dan sporten zodat je ook je ouders ziet?
dan zou ik gewoon kijken waar je het meeste zin in hebt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Nee is op hetzelfde moment. Ik kan wel 'gewoon' naar mn ouders gaan, maar ik zie het niet zo zitten om daarvoor 2 uur in de trein te zitten. En eerlijk is eerlijk, ik heb mn vader vandaag al gezien.
Is inderdaad ook de reden dat ik weinig drink, anders moet ik elk halfuur naar de wcquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Muis006 het volgende:
Ik drink soms expres minder, want nodig naar de wc moeten tijdens hoorcollege is niet handig. Maar daarna gooi ik er meteen een halve liter drinken in.
Dacht gewoon zout, niet aan chipsquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:12 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je tegenwerken?
Zul je vast en zeker ook van mij schrikken. Ik ben mezelf aan dwingen meer te drinken maar anders drink ik 1 a 2 glaasjes per dag.
Ah oke. Geen idee hoeveel zout je binnen mag krijgen. In chips zit wel veel zout natuurlijk. Oh dat scheelt een hoop!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dacht gewoon zout, niet aan chips
Als je meer dan de ADH binnenkrijgt aan zout kun je gewoon liter water drinken zonder dat het al te slecht is.
Is dat niet een kwestie van wennen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:15 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
dan zou ik gewoon kijken waar je het meeste zin in hebt.
[..]
Is inderdaad ook de reden dat ik weinig drink, anders moet ik elk halfuur naar de wc
Helaas niet, heb een keer van april - september, elke dag zon anderhalf - 2 liter water gedronken maar het verminderde gewoon niet, ik bleef continue naar de wc moeten.. En dat maakt niet uit als ik vrij ben natuurlijk, maar als je ergens heen moet drink ik liever niet, omdat je bijna nergens naar de wc kan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef Mini. het volgende:
[..]
Is dat niet een kwestie van wennen?
Ik heb inmiddels een lijstje op papier (niet alles is lekker door de kopieer gekomen):quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:21 schreef loveli het volgende:
Phaidra, hoeveel is je auto waard? (evt: wat is het er voor een en hoeveel wil je ervoor hebben?
Oh, met innerlijke coco gaat het superquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco, gaat het met je?
Gezonde voeding = ook beter voelen.
Zo, eerste st.maarten kinderen gehad, hele kleinjtes volgens mijn vriend, dat is dan wel lief
De dochter ken ik niet hoor, maar ik ben nu natuurlijk wel benieuwdquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:50 schreef Mixende_match het volgende:
@phaidra: Spannend, iemand die je kent en die dan op tv komt!
Wat is het onderwerpquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:14 schreef Ewelina het volgende:
Is er iemand geinteresseerd om een voorlopige scriptie te lezen?
Dar is een teken. Je moet niet snoepen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik tref het niet hoor. Gister autodrop die niet lekker was. Vandaag chocolade die niet lekker is.
Ik ben wel benieuwd Ewelina, stuur maar door!
Ik ging net boodschappen doen uit mijn werk en heb 4 dingen gekocht: zuurkool, bietjes, broccoli en mandarijntjes.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dar is een teken. Je moet niet snoepen.
Hij komt per mail!
Ze zijn helemaal niet zo lekker als in mijn herinneringquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef Ewelina het volgende:
Lila Pause! Dat is een tijd geleden dat ik dat op heb!
Puur?quote:
Je lijf wordt ook niet happier als je er niet genoeg in stopt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar ik word dik. M'n spijkerbroek past niet, mn laarzen knellen en m'n winterjas zit strak. I iz not happy.
Sure! Op welke termijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:14 schreef Ewelina het volgende:
Hem opwachten in een gezellig, warm huisquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef Jagärtrut het volgende:
wat zal ik doen? De duutser zo ophalen van het vliegveld, of wachten totdat hij hier is? Kost me 20 euro...Lijkt me leuk hem te verrassen, maar het is veel geld..
Maakt me niet zo heel veel uit, elk commentaar is welkom. Waar moet ie heen?quote:
20 euro sparen, scrubben, scheren, niemendalletje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef Jagärtrut het volgende:
wat zal ik doen? De duutser zo ophalen van het vliegveld, of wachten totdat hij hier is? Kost me 20 euro...Lijkt me leuk hem te verrassen, maar het is veel geld..
Ik zeg spaarstandquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar ik word dik. M'n spijkerbroek past niet meer, mn laarzen knellen en m'n winterjas zit strak. I iz not happy.
Zou kijken of die 20 euro nodig is voor iets andersquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef Jagärtrut het volgende:
Maak jij ook zakboekjes met dit soort uitspraken?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:40 schreef loveli het volgende:
[..]
20 euro sparen, scrubben, scheren, niemendalletje.
PM!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maakt me niet zo heel veel uit, elk commentaar is welkom. Waar moet ie heen?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Maak jij ook zakboekjes met dit soort uitspraken?
Leuk voor als je schoonouders langskomen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze is minder geschikt voor op een wandtegeltje.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef loveli het volgende:
[..]
Deze is minder geschikt voor op een wandtegeltje.
me!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:14 schreef Ewelina het volgende:
PM me je emailadres maar, dan stuur ik hem op.quote:
houd je niet gewoon vocht vast?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja maar ik word dik. M'n spijkerbroek past niet meer, mn laarzen knellen en m'n winterjas zit strak. I iz not happy.
kan je het geld missen? Zo ja, halen. Zo niet, niet halen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:38 schreef Jagärtrut het volgende:
quote:
Gaat de jurk op MP of jij op dieet?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]nee de kachel wel.
Al zou ik roken zowat overwegen, net mijn oude galajurk aangetrokken
Die pasniemeer
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Gaat de jurk op MP of jij op dieet?
Op mijn heupen zit geen vet verder vind ik het allemaal prima als het maar geen pijn doet.quote:
Best kans, maar het moet weg. Nu. Maar dat kan niet. Weet ik ook wel. Heb gewoon teveel gegeten en gesnoept icm te weinig beweging, maar daar kon ik ook niet veel aan doen. Morgen maar ff weer rpm'en.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:30 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
houd je niet gewoon vocht vast?
En je snapt dat als je jezelf uithongert, je je hele verbranding om zeep helptEn als je daarna een keer normaal eet dat je juist aankomt omdat je lichaam dat extra eten als een beloning gaat zien?
Probeer een balans te vinden tussen bewegen/sporten en eten.
Leuk jurkje! Ik ben ook bezig met kleding op internet te zetten. Het gaat toch niet meer passenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Op mijn heupen zit geen vet verder vind ik het allemaal prima als het maar geen pijn doet.
Hangt er vanaf of ervoor getekend moet worden of niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:40 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Leuk jurkje! Ik ben ook bezig met kleding op internet te zetten. Het gaat toch niet meer passen
Weet iemand trouwens hoe het zit met (zware) pakketten bezorgen in een app complex? Moet dat bij de 1e deur bezorgt worden of 2e? En als je buren niet thuis zijn, mag dan ook een willekeurig iemand die wel open doet, wel aannemen?
/offtopic.
Even een opendeur opmerking... misschien moet je je lijf wat minder vaak op spaarstand zetten! Zelfs ik zou van m'n graatje gaan van zulke lijstjes.. (nouja, of zwaar op spaarstand natuurlijk...)quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Best kans, maar het moet weg. Nu. Maar dat kan niet. Weet ik ook wel. Heb gewoon teveel gegeten en gesnoept icm te weinig beweging, maar daar kon ik ook niet veel aan doen. Morgen maar ff weer rpm'en.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:09 schreef loveli het volgende:
Ma: "Je hebt geen hemd aan!!"
Voel me weer jong
maar goed dat ie weggaat, ik vind 'm niet erg flatterendquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
[..]
Op mijn heupen zit geen vet verder vind ik het allemaal prima als het maar geen pijn doet.
je geeft zelf al aan dat het er niet overnacht aan is gekomen, dan zal je ook moeten leren accepteren dat het er ook niet overnacht af zal gaan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Best kans, maar het moet weg. Nu. Maar dat kan niet. Weet ik ook wel. Heb gewoon teveel gegeten en gesnoept icm te weinig beweging, maar daar kon ik ook niet veel aan doen. Morgen maar ff weer rpm'en.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:11 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maar goed dat ie weggaat, ik vind 'm niet erg flatterend![]()
op die foto van de voorkant lijkt het alsof je zo plat bent als een dubbeltje
Gezellig! Heb je hem nou wel of niet opgehaald?quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:23 schreef Jagärtrut het volgende:
er ligt een duutser in m'n bed, en een kindle naast me!
Even rustig wakker worden, en dan de dag maar eens beginnen. Een gewone werkdag hier, helaas..
quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Hoofdpijn, slijm ophoesten, pijnlijke opgezette lymfeklieren, verkouden en algeheel gevoel van meh, volgens mij is mn keelontsteking doorgezet. *kopje thee gaat zetten*
Bezorgdquote:Op zaterdag 12 november 2011 10:04 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Gezellig! Heb je hem nou wel of niet opgehaald?haha.
Trouwens, bedankt voor de antwoorden van pakket haha. Niet aangetekend oid, maar ik had kattenvoer+grind online besteld, omdat het dan bezorgt wordt, en dan hoef ik dus niet moeilijk te doen met tillen etc. (rug + nekproblemo's)... hebben ze het op de begane grond bezorgt, dus wordt alsnog lastig.![]()
En goeiemorgen! Vandaag ook weer gewoon aan de arbeid!En vanavond een bbq
Lang, slank en een knack-arsch?quote:Op zaterdag 12 november 2011 10:17 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
je lijkt op mijn schoonzusje.
nee, helaas. Dik, vadsig, betweterig, en verwend. Ow, en waarom je er op lijkt: Ze corrigeert iedereen continu.quote:
Mooie jurkje wat normaal strak zat en nu goddelijk zitquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:08 schreef Lago het volgende:
Goedemorgen! Ik heb vandaag mijn flink strakke jurkje aan waar ik altijd mijn adem bij in moest houden als ik de rits dicht trok, en vandaag ging hij gewoon heel makkelijk dicht.Een paar weken lang crap eten en niet sporten is blijkbaar wat voor mij werkt.
![]()
Maar toch: Mijn tentamens zijn voorbij dus vanaf vandaag ga ik weer netjes eten en ik heb me voor volgende week voor een paar sportlessen opgegeven.
Geplande lijstje voor vandaag:
O) Havermout met havermelk en een paar walnoten
T) Appel
L) 1x snee brood met guacamole, 2x snee brood met oude kaas en mosterd
T) 2 mandarijntjes
D) Geen idee, ga bij mijn ouders eten
T) Waarschijnlijk een paar handjes chips en wat biertjes. (heb een verjaardagsfeestje)
Ik heb gister dan ook de hele dag écht niets gedaan. Nou ja, 's middags heel even de deur uit gegaan om auto's te kijken, verder heb ik met boekjes op de bank gezeten na een hysterische huilbui omdat ik even niet wist hoe ik in hemelsnaam op stel en sprong een andere auto moet financierenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:44 schreef Lago het volgende:
Thnx allemaal.Het is ook echt mijn lievelingsjurk, dus ik ben happy.
![]()
En jeetje, fanatiek zo op de zaterdag ochtend Phaidra! Vind dat je best een roze koek hebt verdiend.Vooral als je nog moet gaan schoonmaken ook.
Ach, een dag niks doen is ook nodig af en toe.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:49 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb gister dan ook de hele dag écht niets gedaan. Nou ja, 's middags heel even de deur uit gegaan om auto's te kijken, verder heb ik met boekjes op de bank gezeten na een hysterische huilbui omdat ik even niet wist hoe ik in hemelsnaam op stel en sprong een andere auto moet financieren![]()
. En ik ben alleen thuis, dus mooi moment voor het huishouden. Mijn meneer is naar een kookcursus wild en hij sms'te zojuist dat hij een haas geslacht heeft. Oh my
.
Eet smakelijkSPOILER: roze koek ieuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je er 4 boterhammen van maakt, en wat muesli of havermout door de kwark gooit, ja. Dan is het een normaal dagmenu. Maar kwark, 2 boterhammen en avondeten (en volgens mij eet jij echt weinig avondeten) lijkt me niet genoeg!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay voor het jurkje!
En Phaidra, wat li zegt.
Net geRPM'd en het ging voor het eerst weer eens redelijk. Blij mee
.
En aurum, ik moet gewoon minder snoepen. Laatste tijd was gewoon erg, zeker icm het niet- sporten. Zou zelf kwark, fruit en avondeten ook niet als 'troep' bestempelen. Een flinke bak kwark, 2 stuks fruit, 2 bth en normaal avondeten lijkt mij prima dagmenu. Alleen moet je er dan niet kruidnoten en koekjes bij blijven proppen.
Ik hoop dat ik gewoon snel weer naar 2-3x pw RPM kan.
Je hebt PM!quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:01 schreef loveli het volgende:
Phaidra, ik overweeg als tijdelijke oplossing iets stoms als een oude polo met 1 liter motor. Een auto voor een jaar hoeft niet duur te zijn. 250 euro, goede verzekeraar die vervangend vervoer regelt of ANWB-pas. Evt duurdere auto met een aankoopkeuring van 200 euro. Er zijn meer mogelijkheden dan een jonge auto.
watvoor auto heb je en hoeveel wil je ervoor?
Fin dat RPM lekker ging, dat kan altijd zoveel voldoening gevenquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay voor het jurkje!
En Phaidra, wat li zegt.
Net geRPM'd en het ging voor het eerst weer eens redelijk. Blij mee
.
En aurum, ik moet gewoon minder snoepen. Laatste tijd was gewoon erg, zeker icm het niet- sporten. Zou zelf kwark, fruit en avondeten ook niet als 'troep' bestempelen. Een flinke bak kwark, 2 stuks fruit, 2 bth en normaal avondeten lijkt mij prima dagmenu. Alleen moet je er dan niet kruidnoten en koekjes bij blijven proppen.
Ik hoop dat ik gewoon snel weer naar 2-3x pw RPM kan.
Idd, dat kan ook goed ja. Even op mp of autotrack oid kijken. Dan kan je zelf een beetje kijken wat je wil, en hoeveel geld je wilt uitgeven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:01 schreef loveli het volgende:
Phaidra, ik overweeg als tijdelijke oplossing iets stoms als een oude polo met 1 liter motor. Een auto voor een jaar hoeft niet duur te zijn. 250 euro, goede verzekeraar die vervangend vervoer regelt of ANWB-pas. Evt duurdere auto met een aankoopkeuring van 200 euro. Er zijn meer mogelijkheden dan een jonge auto.
watvoor auto heb je en hoeveel wil je ervoor?
Tijd voor wat ander fruit misschien? Of gemakzucht? Want dáár kun je wel op anticiperen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, 't is ook een flink deel discipline... beetje te vaak bleef de grapefruit liggen, maar gingen de speculaasjes eraan. En dat is niet zo erg als ik er bij zou sporten, maar dat is de afgelopen tijd natuurlijk niet zo geweest. Dus tja
.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou, 't is ook een flink deel discipline... beetje te vaak bleef de grapefruit liggen, maar gingen de speculaasjes eraan. En dat is niet zo erg als ik er bij zou sporten, maar dat is de afgelopen tijd natuurlijk niet zo geweest. Dus tja
.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:50 schreef Phaidra het volgende:
Ik kan ook nooit nee zeggen als me lekkere dingen worden aangeboden. Laatst heb ik zelfs een kokoskoekje gegeten omdat een collega zo lief was om dat mee te nemen van de biologische winkel, voor bij de thee 's middags. En die vind ik dus helemaal niet lekker.
Ik vind het nadeel van mandarijntjes en grapefruits en sinaasappels, dat je dus niets anders kunt doen dan fruit eten. Een banaan of een appel kun je tenminste nog even neerleggen ofzo, maar bij al dat citrusfruit is het zo plakkerig enzo, dat werkt gewoon niet handig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neah, de grapefruits vind ik nog steeds erg lekker, en varieer met mandarijntjes en soms een appeltje.
[ afbeelding ]
Gewoon in een bakje neerleggen? Vorkje gebruiken?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik vind het nadeel van mandarijntjes en grapefruits en sinaasappels, dat je dus niets anders kunt doen dan fruit eten. Een banaan of een appel kun je tenminste nog even neerleggen ofzo, maar bij al dat citrusfruit is het zo plakkerig enzo, dat werkt gewoon niet handig.
Je moet ding eerst ontleden. Daar gaat het mis.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Gewoon in een bakje neerleggen? Vorkje gebruiken?
Servetje gebruiken na afloop?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je moet ding eerst ontleden. Daar gaat het mis.
Zeg dat wel ja ik plak altijd.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Je moet ding eerst ontleden. Daar gaat het mis.
speltzuurdesem.quote:
Ik had al 'lekker, bedankt' gezegd en toen zag ik pas dat het kokoskoekjes waren. Dus toen moest ik het maar opeten, vond ikquote:
Ja, maar toch zonde. Als ik dan iets ongezonds eet, moet het wel lekker zijn.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had al 'lekker, bedankt' gezegd en toen zag ik pas dat het kokoskoekjes waren. Dus toen moest ik het maar opeten, vond ik. Het was een 1-hapskoekje, gelukkig.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:58 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik had al 'lekker, bedankt' gezegd en toen zag ik pas dat het kokoskoekjes waren. Dus toen moest ik het maar opeten, vond ik. Het was een 1-hapskoekje, gelukkig.
Autschquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:00 schreef Ewelina het volgende:
Over ongezond gesproken: morgen ga ik naar de intocht van sinterklaas.
Jep, maar ik heb dit hele jaar nog geen pepernoten op, dus dan mag het wel vind ik. Bovendien sta je eerst een uur kou te lijden op de kade.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Autsch
Ik heb gelukkig alleen iets met speculaas en dat maak ik dan wel weer een keertje zelf
Ik zit op struikelafstand van het keukentje, dus het komt wel goed. Het is alleen zo'n geknoei.quote:
Nope ben snel in en uitgelopen voor ik die le creuset mini's zag staan.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:03 schreef Mixende_match het volgende:
@MI. Ja ben ook pas in de Kookwinkel geweest
Je kijkt echt je ogen uit he?
Nog wat gekocht?
Dat is altijd zo: de lekkerste fruitsoorten geven de meeste rotzooi. Ananas bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zit op struikelafstand van het keukentje, dus het komt wel goed. Het is alleen zo'n geknoei.
Hehehe, een ananas ontleden op het werk, dat lijkt mee een leuke!quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat is altijd zo: de lekkerste fruitsoorten geven de meeste rotzooi. Ananas bijvoorbeeld.
Heb je die le creuset ook in hartjes vorm gezienquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:05 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nope ben snel in en uitgelopen voor ik die le creuset mini's zag staan.
Sla ik net de krant open kijken ze me aanoff naar de intratuin en fietswinkel voor n nieuwe wielrenfiets voor de Mr.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:57 schreef MarMar het volgende:
Als ik een ingredientenlijst van roze koek opzoek kom ik geen E120 tegen.SPOILER: roze koek ieuwOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eet smakelijk
Wel E122, wat karmozijnrood heet, maar geen gemalen luis is. Die gemalen luis is nogal prijzig, zie je eigen verhaal, dus als het niet per se nodig is gooit de industrie een stuk liever rode biet in je roze koek.
Smaakt het zo beter?ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Die hartjes zijn leuk ja maar vermoed dat de mannelijk visite er zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:07 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Heb je die le creuset ook in hartjes vorm gezien. Niet van het merk, maar stond ernaast
damn, die wil ik graag
Trouwens met ander brood en 1 stuk fruit, ik eet altijd verschillend brood en verschillend fruit. Maak dat dan echt wat uit?
Zienquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfgebakken speculaaskoekjes, voor het eerst niet echt verbrand![]()
Sigme, hoe gaat het met jou?
Haha, die zijn wel wat gewend van mij met m'n hartjes hoor ;') haha.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die hartjes zijn leuk ja maar vermoed dat de mannelijk visite er zovan gaat kijken.
Ik merk echt verschil, weinig gist graan en suiker werkt voor mij wel maar ik snoep heus wel, moet ook genieten tenslotte. Maar ik koop dan geen zakje snoep maar iets aparts, dat maakt het meteen bijzonder.
Die S xDquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:09 schreef Quinazoline het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: brinta met melk
S: intervaltraining met hardlopen (koud!)
T: 1,5 volkoren boterham met pindakaas
S: veeeel kleding passen bij Steps
L: 3 boterhammen gatenkaas, glas crystal clear
D: pasta, gerookte zalm, doperwtjes, broccoli
T: misschien een bokbiertje en wat olijfjes. Past dat nog?
De CD in de winkel was rond. Minstens 1 keer.quote:
Grappig, ik ken eigenlijk sowieso alleen maar ronde cd's....quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:13 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
De CD in de winkel was rond. Minstens 1 keer.
Ik vind blenden zo leuk om te doen. Ik heb wel eens puur voor de lol iets geblenderdquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, ik ben de trotse eigenaresse van een keukenmachine/blender! Ik heb nu al zin om wat te gaan maken, straks maar eens bedenken wat.
Tot die tijd..werk!
D'oh! Inderdaad natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niks natuurlijk! Dat gaat ze met 50% korting in de webshop kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Mine
Uniek: zien er lekker uit!
Wie is MI?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:03 schreef Mixende_match het volgende:
@MI. Ja ben ook pas in de Kookwinkel geweest
Je kijkt echt je ogen uit he?
Nog wat gekocht?
Ml en wie ben jij?quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Mixende_match het volgende:
mooi! Van joseph joseph? Ik heb er 1 van de action
![]()
Oeh ja dat is frusti!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
Extra B/S voor mij: kontenkijken in het centrum..Maar de uk heeft Sinterklaas iig wél gezien.
Zat er nog wat leuks tussenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
Extra B/S voor mij: kontenkijken in het centrum..Maar de uk heeft Sinterklaas iig wél gezien.
Gelukkig was het voor uk genoeg om Sint een handje te geven en hoefde ze niet het hele spektakel verder mee te maken, was nog een karwei om weer tussen de konten uit te komen, heb ook bijna iemand omver gereden die nog even snel voor me langs wildequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
Morgen denk ik! Meer licht en minder mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |