Die hartjes zijn leuk ja maar vermoed dat de mannelijk visite er zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:07 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Heb je die le creuset ook in hartjes vorm gezien. Niet van het merk, maar stond ernaast
damn, die wil ik graag
Trouwens met ander brood en 1 stuk fruit, ik eet altijd verschillend brood en verschillend fruit. Maak dat dan echt wat uit?
Zienquote:Op zaterdag 12 november 2011 14:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Zelfgebakken speculaaskoekjes, voor het eerst niet echt verbrand![]()
Sigme, hoe gaat het met jou?
Haha, die zijn wel wat gewend van mij met m'n hartjes hoor ;') haha.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die hartjes zijn leuk ja maar vermoed dat de mannelijk visite er zovan gaat kijken.
Ik merk echt verschil, weinig gist graan en suiker werkt voor mij wel maar ik snoep heus wel, moet ook genieten tenslotte. Maar ik koop dan geen zakje snoep maar iets aparts, dat maakt het meteen bijzonder.
Die S xDquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:09 schreef Quinazoline het volgende:
Lijstje van vandaag:
O: brinta met melk
S: intervaltraining met hardlopen (koud!)
T: 1,5 volkoren boterham met pindakaas
S: veeeel kleding passen bij Steps
L: 3 boterhammen gatenkaas, glas crystal clear
D: pasta, gerookte zalm, doperwtjes, broccoli
T: misschien een bokbiertje en wat olijfjes. Past dat nog?
De CD in de winkel was rond. Minstens 1 keer.quote:
Grappig, ik ken eigenlijk sowieso alleen maar ronde cd's....quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:13 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
De CD in de winkel was rond. Minstens 1 keer.
Ik vind blenden zo leuk om te doen. Ik heb wel eens puur voor de lol iets geblenderdquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:16 schreef Jagärtrut het volgende:
yay, ik ben de trotse eigenaresse van een keukenmachine/blender! Ik heb nu al zin om wat te gaan maken, straks maar eens bedenken wat.
Tot die tijd..werk!
D'oh! Inderdaad natuurlijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niks natuurlijk! Dat gaat ze met 50% korting in de webshop kopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[ afbeelding ]
Mine
Uniek: zien er lekker uit!
Wie is MI?quote:Op zaterdag 12 november 2011 13:03 schreef Mixende_match het volgende:
@MI. Ja ben ook pas in de Kookwinkel geweest
Je kijkt echt je ogen uit he?
Nog wat gekocht?
Ml en wie ben jij?quote:
Jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:47 schreef Mixende_match het volgende:
mooi! Van joseph joseph? Ik heb er 1 van de action
![]()
Oeh ja dat is frusti!quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
Extra B/S voor mij: kontenkijken in het centrum..Maar de uk heeft Sinterklaas iig wél gezien.
Zat er nog wat leuks tussenquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
Extra B/S voor mij: kontenkijken in het centrum..Maar de uk heeft Sinterklaas iig wél gezien.
Gelukkig was het voor uk genoeg om Sint een handje te geven en hoefde ze niet het hele spektakel verder mee te maken, was nog een karwei om weer tussen de konten uit te komen, heb ook bijna iemand omver gereden die nog even snel voor me langs wildequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:22 schreef MarMar het volgende:
Morgen denk ik! Meer licht en minder mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |