En morgen eieren van je ramen schrapenquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef V1z0R het volgende:
Oja 11 november, niet vergeten de gordijnen dicht te doen vanavond
Buurman die loopt wel naar de deurquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:43 schreef MarMar het volgende:
[..]
En morgen eieren van je ramen schrapen
Vroeger vloog er nog eens een lampion in de fik en dan was je zielig en kreeg je extra snoepquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:48 schreef progje het volgende:
Owja 11 november... wat was dat toch geniaal vroeger
goedzo, niks is zo stom als mandarijntjes krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
Mandarijntjes krijgen die kindjes maar fijn van hun mama's, hier krijgen ze mini's van mars enzo
Dat was altijd zo'n deceptie als je langs de deuren ging... een mandarijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
Mandarijntjes krijgen die kindjes maar fijn van hun mama's, hier krijgen ze mini's van mars enzo
ik heb er eens 1 van een suikerbiet gemaakt. Dat vonden die oude mensen helemaal geweldig. Kreeg overal extra snoep.. hihiquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Vroeger vloog er nog eens een lampion in de fik en dan was je zielig en kreeg je extra snoep
Ja, dat moet vanwege het idee erachter. Anders werkt het niet. Maar 't kan verder geen kwaad ^^quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:22 schreef MarMar het volgende:
Dat ding wil vanalles accessen op mijn facebook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ Bonito La Risa ~
Ehh ja maar ik draag dan ook echt alles in mijn kastquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang over kleding nagedachtVolgens mij nog sneller besloten of ik m'n huidige auto ging kopen of niet
O jawel maar heb een hekel aan iets kopen en het niet dragen. Zonde van mijn geld en die grijze zit niet comfi genoeg vermoed ik om een veelgedragen exemplaar te worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:19 schreef MarMar het volgende:
Mjah, waarom hou je ze niet gewoon beide? Of kan je dan de rest van de maand niet meer eten?
Het zijn twee verschillende jurkjes voor verschillende gelegenheden
quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef Mixende_match het volgende:
Haha.
Die site!Neuh, hebben al zo ontzettend veel mensen aan meegedaan, dan was t wel al bekend. En anderd kun je t nu ook gewoon verwijderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt freaky huh? xD
Goede argumenten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
O jawel maar heb een hekel aan iets kopen en het niet dragen. Zonde van mijn geld en die grijze zit niet comfi genoeg vermoed ik om een veelgedragen exemplaar te worden.
Stiekem vind ik de afwerking voor die 100 euro dat het ding kost ook best veel
Mannen - vrouwen. Twee werelden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:15 schreef V1z0R het volgende:
Ik heb nog nooit zo lang over kleding nagedachtVolgens mij nog sneller besloten of ik m'n huidige auto ging kopen of niet
Zal ook wel evenveel geld gekost hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja maar ik draag dan ook echt alles in mijn kasten dat is geen klein kastje
Zoals loveli zegt, goed argument!quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh ja maar ik draag dan ook echt alles in mijn kasten dat is geen klein kastje
[..]
O jawel maar heb een hekel aan iets kopen en het niet dragen. Zonde van mijn geld en die grijze zit niet comfi genoeg vermoed ik om een veelgedragen exemplaar te worden.
Stiekem vind ik de slechte afwerking voor die 100 euro dat het ding kost ook best veel
Ehh een autootje of 3 vernoed ik wel ja (kleine dan)quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zal ook wel evenveel geld gekost hebben
Daarom zijn Hollandse garnalen zo lekkerBij elke hap waan ik mezelf op een waddeneiland
![]()
Lijstje:
O: kwark met banaan
T: bth speklap/ 3 hapjes garnalen
L: 2 bth paprika, kipfilet, paard / glas melk / portie vlammetjes met chilisaus
T: half blikje makreelfilets / hapje garnalen / stukje gerookte zalm
T: paar biertjes
D: zuurkooolschotel
T: wodka en paar blokjes oude kaas
Wat een naar leven heb jij tochquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! 12 uur deadline weer gehaald, zo nog beginnen aan een sollicitatiebrief en klaar maken voor een slumberparty in Utrecht met vriendinnetjes
Leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zo! 12 uur deadline weer gehaald, zo nog beginnen aan een sollicitatiebrief en klaar maken voor een slumberparty in Utrecht met vriendinnetjes
Wel he! Heel vervelendquote:
Aw, liefquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Leuk
Wel respect voor jouw volhardendheid in het schrijven van sollicitatiebrieven!!
Herkenbaar! Ik heb dan ook altijd zin in zware D's, zoals stamppot en linzen + rijst en spekquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:23 schreef Nallie het volgende:
Goed zo! Hoop dat er wat uitkomt!
Ik heb een honger dag! Als t koud wordt dan wil ik mezelf volstoppen
Dat is zo vaak he, alles afzeiken en zelf met niks komen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Mixende_match het volgende:
Poeh. Ik wordt echt moe van onze buurtvereniging. Denk je wat leuks op te zetten, krijg je weer commentaar...Soms denk ik echt:
daaaaaaaag zoek het maar uit!
/egopost
Wat een rare opdracht?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:42 schreef Probability het volgende:
Pfoe, ik moet voor mijn studie geld ophalen voor een goed doel (groot bedrag) maar ik sta niet helemaal achter het goede doel.. Lastig.. Niet meedoen betekent geen studiepunten..
Misschien mag ik een ander doel kiezen maar dan sta ik er nog niet helemaal achter..
^^quote:
Ja he, om je sales talenten te ontwikkelen of zo.. En ik mag alleen geld ontvangen van bedrijven..quote:
Gezeik daarop haha :quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:39 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat is zo vaak he, alles afzeiken en zelf met niks komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@prob idd wat raar, dan zou je toch zeggen dat het wat anders geregeld kan worden??~ Bonito La Risa ~
Ja en de credits komen de universiteit toe zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:49 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja he, om je sales talenten te ontwikkelen of zo.. En ik mag alleen geld ontvangen van bedrijven..
Ja denk hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:52 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja en de credits komen de universiteit toe zeker
Ik snap de opdracht ook wel weer, normaal zul je ook niet overal achterstaan aan wat je moet verkopen/doen.quote:
Ja ik doe het ook wel, maar had liever een goed doel gehad met CBF keurmerk!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik snap de opdracht ook wel weer, normaal zul je ook niet overal achterstaan aan wat je moet verkopen/doen.
Nu ben ik wel heel erg benieuwd voor welk "goed doel" je geld moet regelen!quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:23 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja ik doe het ook wel, maar had liever een goed doel gehad met CBF keurmerk!
Serieus mis of kwikfit-mis? 'Gratis' check...quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:17 schreef Phaidra het volgende:
Boh, rotdag. Bij de gratis wintercheck bleek er van alles mis met m'n auto. Repareren gaat zodanig veel kosten dat het niet meer de moeite is. En nu wil ik m'n frustratie wegshoppen, maar da's niet echt verstandig als ik besluit een ander autootje te kopen
.
Hangt zo'n CBF keurmerk samen met een ANBI verklaring van de belastingdienst?quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:34 schreef Phaidra het volgende:
Ja, ik zou echt geen geld geven aan doelen zonder cbf-keurmerk. Denk ook dat bedrijven daar huiverig voor zijn...
Serieus mis. Hij staat bij de merkdealer, tot nu toe heel goede ervaringen mee. O.a. Distributieriem moet vervangen, remkabels bijna doorgeroest, banden vervangen en iets met kogels wat ik niet helemaal begreepquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Serieus mis of kwikfit-mis? 'Gratis' check...
Dan nog, 1000 euro aan reparatiekosten is de auto niet waard.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:58 schreef V1z0R het volgende:
10 uur 140incl. is anders dan 10 uur 20incl.
Jawel hoor. Je hebt APK.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Dan nog, 1000 euro aan reparatiekosten is de auto niet waard.
Zou nog ergens anders een second opinion kunnen doen, maar ik geloof niet dat ze me nog de weg op laten gaan met t ding.
Ik dacht dat de distributieriem bij gemiddeld 115.000 gewisseld moest worden. gaat ie onderweg kapot heb je volgens mij niet meer schade dan een kapotte distributieriem en tijdverlies door wegslepen door de anwb. Je bent toch wel wegenwachtlid?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:15 schreef Phaidra het volgende:
Hier dus 96 p/u. Auto heeft ca. 97.000 km gereden, distributieriem niet direct nu, maar wel zeer binnenkort. Groot risico op nog meer schade als ik het nu niet zou doen.
Nee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik dacht dat de distributieriem bij gemiddeld 115.000 gewisseld moest worden. gaat ie onderweg kapot heb je volgens mij niet meer schade dan een kapotte distributieriem en tijdverlies door wegslepen door de anwb. Je bent toch wel wegenwachtlid?
Remmen moet je wel tijdig laten repareren. Anders wordt het duur.
Yup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:32 schreef Tinkepink het volgende:
Echt? Oh, bij mijn oude auto's is het altijd gewoon goed afgelopen.
Bekend met het probleem...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:42 schreef Goodbye het volgende:
Kruidnoten, waarom zijn jullie zo lekker?![]()
Zonder tegenslag, geen overwinning...quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik zie het probleem nu al weer familieleden die met chocoletters en pepernoten aan komen zetten. Ik moet die vieze troep niet
Weggeven!quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:50 schreef kruidkoekje het volgende:
Ik zie het probleem nu al weer familieleden die met chocoletters en pepernoten aan komen zetten. Ik moet die vieze troep niet
Oh myquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zonder tegenslag, geen overwinning...
Thanks Uniek, dankzij deze lijst voel ik me weer oke over mijn honger-dagquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
Preston Palace wat leuk, gepoold, rummikub gespeeld, indoor kermis
Veel eten dus ook
Lijst gisteren:
O: vla en yoghurt
T's: Moorkop, cappucino, bitterbal, kaassoufle, appel, mandarijn, tomatensoep, stokbrood met salades.
D: Veel groente, biefstuk, schnitzel, makreel, garnalen, wrap, stoofvlees, peperroomsaus, patat, slagroomgebak, slagroom, ijs, nog een gebakje, cola berenburgers
Vandaag:
O: bruine bol kaas, bruin pistolet ham, suikerbrood met boter, geroosterd brood met boter en suiker, beker melk, jus, halve beker chocomelk, kom yoghurt met fruit, cappucino, omelet, salade, ragout, bruin brood met rosbief, bruin brood met zalm, beschuit jam, sinaasappel, druiven, gebakken champignons/ui/paprika.
T: appel
S: 40 km fietsen
D: bloemkool, broccoli, komkommersalade
T: kwar/vla
Dus.......
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Zonder tegenslag, geen overwinning...
Doe ik met plezierquote:
Hee lach mijn ondertitel niet uit, heb er lang over na moeten denken om er uberhaupt iets te kunnen neer zettenquote:
Cola-BB genoegquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Lekker uniek!
Mis gek genoeg de bier en/of cola-BB
Ik veroordeel niks, ik vind het tof dat je hem neerzet! En heb respect voor de hoeveelheden die je wegkrijgtquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Cola-BB genoeg
Nallie, soms doe ik dit maar daarna kom ik altijd vrij snel weer in het gareel en heeft het geen gevolgen, het is een soort van legale eetbui zeg maar.
SPOILER: Om Nallie op te beuren, een dikke V1z lijstjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna weekendDus nog even en dan lekker zuurkoolschotel
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |