De ster van deze kont.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:57 schreef PatriQue89 het volgende:
Waar blijft kontRauzer nou in dezen topic?
Your wish is my commandquote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. eigenlijk moet van Red Room nog ff Dark Room gemaakt worden!
Ik geef je tot morgenquote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Oké vanaf nu ga ik alleen nog maar aardig doen tegen iedereen!
Nog een paar seconden volhouden!quote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Patrique wat leuk om je weer te sprekenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog een paar seconden volhouden!
Renesite hoe gaat het kerelquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef Renesite het volgende:
Ennnnn Rauzer is weer zichzelf. Het is morgen.
hey geef eens een foto van jezelf schatjequote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef Rauzer het volgende:
Ik weet niet ik ben ook in de war manquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is dit hoe kom ik hier help me
Ik wil je graag helpenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is dit hoe kom ik hier help me
Nee sorryquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
hey geef eens een foto van jezelf schatje
Maar ik neem niet genoegen met die babyfoto's van jou hoor, dat is geen goede basis voor onze aanstaande relatie.quote:
Waar ben jij mod van? Ik heb nog nooit gehoord van jou he.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik wil je graag helpen! Wat is het probleem?
Ik moet overgeven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Renesite hoe gaat het kerel? Ik hoop goed
!
Welke babyfoto'squote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Maar ik neem niet genoegen met die babyfoto's van jou hoor, dat is geen goede basis voor onze aanstaande relatie.
Zoiets?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Benny, mag voor deze ene keer de Red Room , Dark Room heten??
Je hebt nog nooit van mij gehoord neequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar ben jij mod van? Ik heb nog nooit gehoord van jou he.
Hoe kan daaaat?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt nog nooit van mij gehoord nee!
Maar jij bent bang voor Bennymoequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik had het ook eerst gedaan hoor!
Niet bang maar ik moet aardig zijn voor iedereen vandaag, dus vandaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar jij bent bang voor Bennymoe
Maar schatje, wanneer kom je weer langs?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet bang maar ik moet aardig zijn voor iedereen vandaag, dus vandaar![]()
!
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus ik kan nog verder uitlopen bij de thuiscoach?
Mag ik jouw FB dan ookquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb mijn huiswerk goed gedaan..
Dan is het 16/12 jouw beurtquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja
En volgende week kan ik ook niet kijken
Waar wel dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh sorry. Omdat ik hier eigenlijk nooit ben
!
Nee nergens op FOK! meer eigenlijkquote:
Waar ben je mod van dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee nergens op FOK! meer eigenlijk! Was vroeger wel veel op TAL en XFA
!
Je hebt toch geen mooie mannentopic nodig als je Renesite en Patrique hier hebtquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar gebeurt toch geen neuk. Mn mooie mannentopic is dood gegaan.
Nee hoezo?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Cosmo en klinkerb. behoren jullie tot een 1 of andere clan ofzo?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Oh, nou ik zie niks.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Door diezelfde ui, alleen ander kleurtje
Er zijn er meer...quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie hebben beide dezelfde ui
Of horen jullie bij elkaar ?
ik zie die UI's niet, misschien dat het met wel logischer klinktquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is toch niet gek dat ik dat denk
Gatver ik en een meisje..quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jullie hebben beide dezelfde ui
Of horen jullie bij elkaar ?
Ow ik zie wel UI'squote:Op vrijdag 11 november 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik zie die UI's niet, misschien dat het met wel logischer klinkt
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Er zijn er meer...Een sekteorgie zijn we!
Refresh dan ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik dacht op FB maar daar zie ik niks!
Ik ben een man. Een echte man, tevens mannenliefhebber. Tevens heb ik met Rauzer al een tijdje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie geen geslachten op de iPad, alleen UI's
Nee, ksshttquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We kwamen opeens hier terecht, ik ben bangIs het leuk hier?
Nu welquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We kwamen opeens hier terecht, ik ben bangIs het leuk hier?
Ok dan moet jij ook oprotten uit ARG.quote:
Ohh oke, herkenbaar dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu wel
Normaal is het saai en rustig
Goede keus! Hij kan best lief zijn, maar soms is hij kattig, net een wijfquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:18 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik ben een man. Een echte man, tevens mannenliefhebber. Tevens heb ik met Rauzer al een tijdje..
Het werd pas druk toen een bepaald persoon terugkwam hequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu wel
Normaal is het saai en rustig
Zal ik maar even langskomen fixen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik denk dat je de verkeerde hebt, ik heb op FB geen uitnodiging!
Meestal wel, maar af en toe afwisselen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goede keus! Hij kan best lief zijn, maar soms is hij kattig, net een wijf
Dus jij bent het mannetje
Mee eensquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef Renesite het volgende:
Eindelijk eens leuke mensen hier.
Afgezien van mensen
Jijquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het werd pas druk toen een bepaald persoon terugkwam he?
Wat is dit nou weer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:22 schreef Rauzer het volgende:
Okee ik blijf aardig maar Cosmo ik vind je eng! Waarom doe je alsof je weet wie ik ben
?
Ja sorry maar ik moet aardig zijn vandaag, dat heb ik beloofdquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind Rauzer eng met znals PI de hele tijd.
Dat heb je gister belooft. Word nu maar het serpent wat je altijd bent. Dit maakt mij misselijk en ik moet huilen. Straks heb ik nachtmerries en doe je dit indirect erg lelijk tegen mij.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik moet aardig zijn vandaag, dat heb ik beloofd!
Wees maar gewoon weer jezelf, dan ben je leukerquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik moet aardig zijn vandaag, dat heb ik beloofd!
Nee echt René, ik ga niet serpenterig doen vandaagquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat heb je gister belooft. Word nu maar het serpent wat je altijd bent. Dit maakt mij misselijk en ik moet huilen. Straks heb ik nachtmerries en doe je dit indirect erg lelijk tegen mij.
Dus je bent het altijd welquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee echt René, ik ga niet serpenterig doen vandaag!
Nee want dan zijn Patrique en Renesite steeds boos op me en dat wil ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wees maar gewoon weer jezelf, dan ben je leuker
Ik snap je gedachtengang niet helemaal, maar tochquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dus je bent het altijd wel
Understatement.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee want dan zijn Patrique en Renesite steeds boos op me en dat wil ik niet!
uhmz en dat is een probleem?quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hij komt hier alleen maar rellen en zo, dus die zie je niet snel terug. Zo is dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Hey schatje, ik ga zo slapen. Wanneer zie ik je weer?.
Ja ik wil niet meer dat mensen boos op me zijnquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmz en dat is een probleem?
Ik kán toch heul niet boos op jou worden, lekker beest van mequote:Op vrijdag 11 november 2011 00:27 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ach dat gebeurd in het levenquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja ik wil niet meer dat mensen boos op me zijn!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga slapen, morgen verjaardagTaart eten enzo
Alsof ik hem alleen maar in dit topic zie. Ik kom hier nooit en toch ken ik hem. (En hoe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij komt hier alleen maar rellen en zo, dus die zie je niet snel terug. Zo is dat.
En nu moet ik weer overgeven.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kán toch heul niet boos op jou worden, lekker beest van me
Op dit moment ben jij degene die het rellen maar blijft proberen uit te lokken, maar dat geeft verder niks hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hij komt hier alleen maar rellen en zo, dus die zie je niet snel terug. Zo is dat.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik kán toch heul niet boos op jou worden, lekker beest van me
Maar niet meer met mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ach dat gebeurd in het leven
Hallo. Ik ben niet dom. Mind je PI en je manier van doen die niet bij je past. Wie relt? Ik heb ook psychologie gehad tijdens mijn studie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Op dit moment ben jij degene die het rellen maar blijft proberen uit te lokken, maar dat geeft verder niks hoor!
Dat ik normaal niet zo reageer weet ik maar ik heb me beloofd me aardiger te gedragen vanaf nu, dus ik ben begonnen met een charmeoffensiefquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben niet dom. Mind je PI en je manier van doen die niet bij je past. Wie relt? Ik heb ook psychologie gehad tijdens mijn studie.
Je argument faalt.
Maar dat maakt niet uit.
Thxquote:Op vrijdag 11 november 2011 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Slaap lekkergefeliciteerd ook
Girl... Take Your Pillssss!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Rauz negeer me niet.. En praat niet met andere homo's, makes me jealous!
Basisbeginselen Ethiek voor jou. Check.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat ik normaal niet zo reageer weet ik maar ik heb me beloofd me aardiger te gedragen vanaf nu, dus ik ben begonnen met een charmeoffensief!
ik ga nu kijken, ik kan alleen nu niks doen omdat ik verjaardag hebquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:13 schreef iBenny het volgende:
C_a, is het al gelukt met de wordfeud competitie?
Feli en veel plezier!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ben naar mijn ouders toen
Verjaardag van mijn mama
En blij daar lekker eten en ik neem een stuk taart
Ik heb nog geen rijbewijsquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Veel plezier. Oeh la laaah.
Hee Ben! Jij had nog geen rijbewijs?
Ik deed het met excelquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga nu kijken, ik kan alleen nu niks doen omdat ik verjaardag heb
Waar doe jij de loting? Of natte vinger werk?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:58 schreef iBenny het volgende:
Ik heb mijn waterpistool al gevuld voor vanavond
Welkon?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef Kally het volgende:
Eindelijk naar het concert, had het kaartje al zo lang dat ik hem bijna kwijt was
Euhhhhh, heb je een addblock?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Kally het volgende:
Britt Floyd en waarom kan ik niet meer quoten?
Ah!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Kally het volgende:
Britt Floyd en waarom kan ik niet meer quoten?
Euhhhhh ja, anders gaan we gewoon op vakantie samen in 2014! Dan neem ik Cheyenne en Achmed onze adoptiekinderen mee!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:17 schreef Kally het volgende:
Maarrrrr ik zei nog tegen Jannes van de week dat 2012 ff anders gaat, we zitten ieder weekend vol
En zijn rijlessen op zaterdag is tering druk plannen zo
NEEHHEEEEE het meisje gaat SHANIQUA heten!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhhhh ja, anders gaan we gewoon op vakantie samen in 2014! Dan neem ik Cheyenne en Achmed onze adoptiekinderen mee!
Shaniqua Oprah Cheyenne Kuthoer!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
NEEHHEEEEE het meisje gaat SHANIQUA heten!
Advertentieblocker?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:22 schreef Kally het volgende:
Als je alles in 1 x haalt kan januari nog
Rene ik kan ook niet meer in settings, heb ik een halve ban
Nu moet ik je laten bannen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
Ow wacht ik zit op Jan zijn pc, ik denk van wel ja
DOEI LIEFJON!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:29 schreef Kally het volgende:
Anyways ik ga me even tutten en eten maken, om 6 uur al weg
Dag schatjesscheetjes van me
Doei doeiquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:29 schreef Kally het volgende:
Anyways ik ga me even tutten en eten maken, om 6 uur al weg
Dag schatjesscheetjes van me
Hier ook niet. gelukkig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Las m'n timeline te laat door.
Hier doen de kinderen niet aan dat gedoe.
Hoezo nietquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Las m'n timeline te laat door.
Hier doen de kinderen niet aan dat gedoe.
Ik dacht dat het iets landelijks wasquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jejejejejuist!
[..]
Dat leeft hier in de regio helemaal niet.
Nee alleen maar in de onbeschaafde delen van het land.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets landelijks was
Maar daar staat dan weer dat carnaval gedoe tegenoverquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee alleen maar in de onbeschaafde delen van het land.
Een beetje gaan schooien om snoep..
Scheelt. Heb jij meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:14 schreef Rauzer het volgende:
Welgeteld 1 kind aan de deur maar gehad!
Dus een iPad is al niet meer genoeg?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Kinderen worden al te lui voor Sint Maarten. Dus volgend jaar moet je Xboxen en Wii's meegeven aan de deur, Rauz.
Te plat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dus een iPad is al niet meer genoeg?
Daar doe ik dan ook niet aan meequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar staat dan weer dat carnaval gedoe tegenover
fietspomp.quote:
Ik moet er bij zeggen dank zij Ianquote:
nauwelijksquote:
Halloquote:
De perfecte familiequote:Op zaterdag 12 november 2011 13:31 schreef Lutte het volgende:
Net intocht gekekenMet zijn vieren op de bank met broodjes knakworst en erwtensoep
Wat krijgen ze?quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
Ik heb alles binnen aan kado's en nog even wat extra's
Ik ben arm nu
Aaaawquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:07 schreef Kally het volgende:
Ik heb alles binnen aan kado's en nog even wat extra's
Ik ben arm nu
J. heeft spelletjes en een draagbare cd speler want daar hebben ze altijd ruzie om, D. heeft mp4 speler ps3 spel en nog wat spelletjes, Ian de zwarte WIIquote:
Ahquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:12 schreef Kally het volgende:
[..]
J. heeft spelletjes en een draagbare cd speler want daar hebben ze altijd ruzie om, D. heeft mp4 speler ps3 spel en nog wat spelletjes, Ian de zwarte WII
En ik ovenwanten en een schort
Ik ben benieuwd wat ik krijg.. weet eerlijk gezegd niet meer zo goed wat ik op lijstje had gezetquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:13 schreef Kally het volgende:
Nee Ian heeft die WII niet voor in de zak haha, een boek van een game en ik moet nog wat erbij zoeken
quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ik krijg.. weet eerlijk gezegd niet meer zo goed wat ik op lijstje had gezet
Vind ik leuk.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:33 schreef Kally het volgende:
Laat je schatje een game kopen en je hebt er geen kind meer aan
quote:Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
c_a maakt ze in het echt, ik maak er karakters van voor een spel voor school.... cupcakes
Om de eettafelquote:Op maandag 14 november 2011 19:23 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, 15 rondjes binnen 30 minuten hardgelopen.. tijd voor een douche
Okeeejquote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Yes.. dat gaat me een stuk makkelijk af dan een heel end lopen
omdat gnnrt een waardeloze merknaam isquote:Op maandag 14 november 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Waarom zeggen we eigenlijk dat een varken "knor knor" zegt, terwijl hij eigenlijk "gnnrt, gnnrt" doet?
Durf dat over 10 jaar nog eens te zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat gnnrt een waardeloze merknaam is
ik zal je tweeten vanaf mijn gnnrtPad als het zover isquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Durf dat over 10 jaar nog eens te zeggen!
Dat is al een eerste succes in de pocketquote:Op maandag 14 november 2011 20:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal je tweeten vanaf mijn gnnrtPad als het zover is
Knor is ook geen merknaam.quote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat gnnrt een waardeloze merknaam is
Het afschieten van vogeltjes dmv een katapult, om zo varkentjes van hun houten plankjes af te schieten zodat ze ontploffen.quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Is het erg als ik ANgry BIrds alleen van naam ken, en geen flauw idee heb wat het eigenlijk is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |