abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 november 2011 @ 22:01:29 #1
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_104223243

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
---------------------------

Deze OP vind je hier

En we gaan meeten :o *O*
quote:
Ok, dus 17 december?

Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr

Twijfelmiep:
- Clayton1

Waar:
Utrecht

Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum :9
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?
pi_104223428
Nee sorry maar ik ren liever niet naar Rotterdam.
En ik zal ook kijken of ik naar de meet kan komen, maar weet nog niets zeker.
(moet dan ook nog wel wat lesje volgen ;) )
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 10 november 2011 @ 22:05:05 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_104223470
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee sorry maar ik ren liever niet naar Rotterdam.
En ik zal ook kijken of ik naar de meet kan komen, maar weet nog niets zeker.
(moet dan ook nog wel wat lesje volgen ;) )
Lesjes volgen? Waarvoor? :P
pi_104223493
Hahaha, echt niet hoor! Ik ben en blijf toch dol op Amsterdam.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 10 november 2011 @ 22:06:11 #5
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_104223549
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:05 schreef GotC het volgende:

[..]

Olympisch chocolademelk drinken :)
pi_104223560
90km rennen naar Rotterdam is mij ook nog wat te ver... dan pak ik toch de auto :)

(Wil iemand mij trouwens toevoegen in de OP?)
  donderdag 10 november 2011 @ 22:07:08 #7
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_104223602
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Olympisch chocolademelk drinken :)
Zoveel mogelijk marshmellows eten :9
pi_104223675
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:05 schreef GotC het volgende:

[..]

Ik ben pas bij les 10 ..
Wel opnieuw begonnen, ik ben in de zomer gestopt bij les 8 omdat mijn longen het niet meer trokken met alle pollen in de lucht.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  donderdag 10 november 2011 @ 22:08:49 #9
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_104223707
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik ben pas bij les 10 ..
Wel opnieuw begonnen, ik ben in de zomer gestopt bij les 8 omdat mijn longen het niet meer trokken met alle pollen in de lucht.
Medicijnen kunnen goed helpen he ;)

En we gaan niet lopen met de meet he :P
pi_104223792
Nee, gelukkig gaan we niet lopen op de meet. Is iedereen al aan de vierde borrel als ik met mijn tempo een keertje de hoek om kom zeilen ;)
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_104223817
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef GotC het volgende:

[..]

Medicijnen kunnen goed helpen he ;)

En we gaan niet lopen met de meet he :P
Zelf met medicatie kwam ik niet voorruit. Ik heb best extreme last van de hooikoortsverschijnselen, de halve zomer heb ik al een cavia zitten te piepen en de andere helft lag ik te slapen omdat de medicijnen me toch wel erg suf maakte.
Er zijn bepaalde bloemen en pollen die mijn longen echt doen dichtklappen, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik nu weer buiten kan lopen.
pi_104223895
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Wolken het volgende:
Nee, gelukkig gaan we niet lopen op de meet. Is iedereen al aan de vierde borrel als ik met mijn tempo een keertje de hoek om kom zeilen ;)
Ja dat ken ik, een paar van mijn mannelijke vrienden willen een keertje samen lopen maar dat hou ik zo lang mogelijk af.
Die kerels zijn allemaal minimaal 1.85-1.90, als zij 1 stap maken moet ik er al 3 zetten.
  donderdag 10 november 2011 @ 22:12:19 #13
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_104223917
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Zelf met medicatie kwam ik niet voorruit. Ik heb best extreme last van de hooikoortsverschijnselen, de halve zomer heb ik al een cavia zitten te piepen en de andere helft lag ik te slapen omdat de medicijnen me toch wel erg suf maakte.
Er zijn bepaalde bloemen en pollen die mijn longen echt doen dichtklappen, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik nu weer buiten kan lopen.
Dat is wel erg naar ja :{ En werkelijk niks helpt?
Ik ben vanwege astmatische allergie voor diverse pollen gezet op inhalers..Die geven een boel lucht in 1x, fijn :Y
pi_104224059
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:12 schreef GotC het volgende:

[..]

Dat is wel erg naar ja :{ En werkelijk niks helpt?
Ik ben vanwege astmatische allergie voor diverse pollen gezet op inhalers..Die geven een boel lucht in 1x, fijn :Y
Inhalers wilde mijn HA niet aan, volgend jaar maar eens afdwingen!
Maar voor de rest helpt tot nu toe niets, de 10 verschillende pillen die ik heb geprobeerd helpen iets maar niet voldoende. En de neussprays geven mijn een bloedneus, waarschijnlijk omdat ik hem ooit gebroken heb gehad en hij dus absoluut niet meer recht staat.
  donderdag 10 november 2011 @ 22:17:34 #15
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_104224259
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Inhalers wilde mijn HA niet aan, volgend jaar maar eens afdwingen!
Maar voor de rest helpt tot nu toe niets, de 10 verschillende pillen die ik heb geprobeerd helpen iets maar niet voldoende. En de neussprays geven mijn een bloedneus, waarschijnlijk omdat ik hem ooit gebroken heb gehad en hij dus absoluut niet meer recht staat.
Pillen negeer ik inmiddels, doen ook niks voor mij ;)
Heb 2 verschillende inhalers, 1 voor 'instant' lucht, 1 voor langdurig.
Mja, gewoon vragen. Duidelijk aangeven dat je niet functioneert bij de medicijnen gezien je ook nog graag bij kennis bent tijdens t mooie weer :P
pi_104224479
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Pillen negeer ik inmiddels, doen ook niks voor mij ;)
Heb 2 verschillende inhalers, 1 voor 'instant' lucht, 1 voor langdurig.
Mja, gewoon vragen. Duidelijk aangeven dat je niet functioneert bij de medicijnen gezien je ook nog graag bij kennis bent tijdens t mooie weer :P
Haha ja vooral dat bij kennis zijn is een goede! Echt wat kunnen die medicijnen je stoned maken, ik stopte er ook mee tijdens tentamen weken, anders zou ik mijn tentamens gewoon niet halen _O-
pi_104224646
quote:
16s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Het bestaat?
:{w
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  donderdag 10 november 2011 @ 22:24:45 #18
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_104224718
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:23 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

:{w
:*
pi_104225061
quote:
17s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:24 schreef GotC het volgende:

[..]

:*
*; :*
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  vrijdag 11 november 2011 @ 06:58:51 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_104233742
Huh? Wat moet ik in Rotterdam? Of Amsterdam?

;)
F means you're fucked
  Moderator vrijdag 11 november 2011 @ 07:44:59 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_104234003
En ik? ;)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_104234706
Gisterochtend was ik te moe om uit m'n nest te komen, dus ging ik verder slapen in plaats van lopen. Gisteravond was ik eveneens te moe om te lopen en had ik last van een zeurende pijn aan m'n knie (te lang op een plek zitten waar het tocht is niet goed voor m'n knie...), dus ben ik vroeg naar bed gegaan. :')

Vanochtend was ik goed uitgerust en ben ik wél gaan lopen (les 9). *) Eindelijk geen GPS fuck-up, het zelf rebooten van m'n telefoon was dus de oplossing (de avond vóór de eerste GPS fuck-up had m'n telefoon last van een spontane reboot).

Het was vrij fris, maar na een minuut of 5 was het goed te doen met de volgende kleding: gewoon een Craft thermoshirt, een shirt met lange mouwen en een loopbroek (geen tight).
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:59:37 #23
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_104234893
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Wolken het volgende:
Nee hoor, ik loop of naast je, of achter je. Ik loop het langzaamst van iedereen! *O*
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  vrijdag 11 november 2011 @ 09:47:56 #24
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_104235947
Ik ga dit weekend nog 1 x proberen les 9 te lopen, en als ik dan weer pijn heb, hou ik er voorlopig mee op en dan ga ik de wintermaanden gebruiken voor krachttraining in mijn benen.
De spieren in mijn benen zijn volgens mij niet sterk genoeg.
Dan begin ik in het voorjaar gewoon opnieuw met de lessen.

Ik heb maandag voor het laatst gelopen (les 9) en tijdens het lopen kreeg ik al een beetje last van mijn meniscus (heb daar 2jr terug operatie aan gehad). De rest vd week rustig aan gedaan maar merk dat het niet helemaal fijn zit daar. Heb ook tintelingen in mijn voet.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:41:53 #25
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_104241912
Ik ben helemaal stomverbaasd. Les 19 in 1x goed gelopen. Dat had ik echt nooit verwacht. Ik was al gelukkig geweest als ik die eerste 8 minuten had kunnen lopen.
Het was wel op mijn tandvlees hoor, maar ik heb hem gelopen! :o
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')