SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier
En we gaan meeten
quote:Ok, dus 17 december?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr
Twijfelmiep:
- Clayton1
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?![]()
Nee sorry maar ik ren liever niet naar Rotterdam.
En ik zal ook kijken of ik naar de meet kan komen, maar weet nog niets zeker.
(moet dan ook nog wel wat lesje volgen)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Lesjes volgen? Waarvoor?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee sorry maar ik ren liever niet naar Rotterdam.
En ik zal ook kijken of ik naar de meet kan komen, maar weet nog niets zeker.
(moet dan ook nog wel wat lesje volgen)
![]()
![]()
Hahaha, echt niet hoor! Ik ben en blijf toch dol op Amsterdam."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
90km rennen naar Rotterdam is mij ook nog wat te ver... dan pak ik toch de auto
(Wil iemand mij trouwens toevoegen in de OP?)![]()
Zoveel mogelijk marshmellows etenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Olympisch chocolademelk drinken![]()
![]()
Ik ben pas bij les 10 ..quote:
Wel opnieuw begonnen, ik ben in de zomer gestopt bij les 8 omdat mijn longen het niet meer trokken met alle pollen in de lucht.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Medicijnen kunnen goed helpen hequote:Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben pas bij les 10 ..
Wel opnieuw begonnen, ik ben in de zomer gestopt bij les 8 omdat mijn longen het niet meer trokken met alle pollen in de lucht.
En we gaan niet lopen met de meet he![]()
![]()
Nee, gelukkig gaan we niet lopen op de meet. Is iedereen al aan de vierde borrel als ik met mijn tempo een keertje de hoek om kom zeilen
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Zelf met medicatie kwam ik niet voorruit. Ik heb best extreme last van de hooikoortsverschijnselen, de halve zomer heb ik al een cavia zitten te piepen en de andere helft lag ik te slapen omdat de medicijnen me toch wel erg suf maakte.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Medicijnen kunnen goed helpen he
En we gaan niet lopen met de meet he
Er zijn bepaalde bloemen en pollen die mijn longen echt doen dichtklappen, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik nu weer buiten kan lopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja dat ken ik, een paar van mijn mannelijke vrienden willen een keertje samen lopen maar dat hou ik zo lang mogelijk af.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Wolken het volgende:
Nee, gelukkig gaan we niet lopen op de meet. Is iedereen al aan de vierde borrel als ik met mijn tempo een keertje de hoek om kom zeilen
Die kerels zijn allemaal minimaal 1.85-1.90, als zij 1 stap maken moet ik er al 3 zetten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dat is wel erg naar jaquote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zelf met medicatie kwam ik niet voorruit. Ik heb best extreme last van de hooikoortsverschijnselen, de halve zomer heb ik al een cavia zitten te piepen en de andere helft lag ik te slapen omdat de medicijnen me toch wel erg suf maakte.
Er zijn bepaalde bloemen en pollen die mijn longen echt doen dichtklappen, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik nu weer buiten kan lopen.En werkelijk niks helpt?
Ik ben vanwege astmatische allergie voor diverse pollen gezet op inhalers..Die geven een boel lucht in 1x, fijn![]()
![]()
Inhalers wilde mijn HA niet aan, volgend jaar maar eens afdwingen!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is wel erg naar jaEn werkelijk niks helpt?
Ik ben vanwege astmatische allergie voor diverse pollen gezet op inhalers..Die geven een boel lucht in 1x, fijn
Maar voor de rest helpt tot nu toe niets, de 10 verschillende pillen die ik heb geprobeerd helpen iets maar niet voldoende. En de neussprays geven mijn een bloedneus, waarschijnlijk omdat ik hem ooit gebroken heb gehad en hij dus absoluut niet meer recht staat.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Pillen negeer ik inmiddels, doen ook niks voor mijquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Inhalers wilde mijn HA niet aan, volgend jaar maar eens afdwingen!
Maar voor de rest helpt tot nu toe niets, de 10 verschillende pillen die ik heb geprobeerd helpen iets maar niet voldoende. En de neussprays geven mijn een bloedneus, waarschijnlijk omdat ik hem ooit gebroken heb gehad en hij dus absoluut niet meer recht staat.
Heb 2 verschillende inhalers, 1 voor 'instant' lucht, 1 voor langdurig.
Mja, gewoon vragen. Duidelijk aangeven dat je niet functioneert bij de medicijnen gezien je ook nog graag bij kennis bent tijdens t mooie weer![]()
![]()
Haha ja vooral dat bij kennis zijn is een goede! Echt wat kunnen die medicijnen je stoned maken, ik stopte er ook mee tijdens tentamen weken, anders zou ik mijn tentamens gewoon niet halenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Pillen negeer ik inmiddels, doen ook niks voor mij
Heb 2 verschillende inhalers, 1 voor 'instant' lucht, 1 voor langdurig.
Mja, gewoon vragen. Duidelijk aangeven dat je niet functioneert bij de medicijnen gezien je ook nog graag bij kennis bent tijdens t mooie weer
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
En ik?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gisterochtend was ik te moe om uit m'n nest te komen, dus ging ik verder slapen in plaats van lopen. Gisteravond was ik eveneens te moe om te lopen en had ik last van een zeurende pijn aan m'n knie (te lang op een plek zitten waar het tocht is niet goed voor m'n knie...), dus ben ik vroeg naar bed gegaan.
Vanochtend was ik goed uitgerust en ben ik wél gaan lopen (les 9).Eindelijk geen GPS fuck-up, het zelf rebooten van m'n telefoon was dus de oplossing (de avond vóór de eerste GPS fuck-up had m'n telefoon last van een spontane reboot).
Het was vrij fris, maar na een minuut of 5 was het goed te doen met de volgende kleding: gewoon een Craft thermoshirt, een shirt met lange mouwen en een loopbroek (geen tight).![]()
Nee hoor, ik loop of naast je, of achter je. Ik loop het langzaamst van iedereen!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Wolken het volgende:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ga dit weekend nog 1 x proberen les 9 te lopen, en als ik dan weer pijn heb, hou ik er voorlopig mee op en dan ga ik de wintermaanden gebruiken voor krachttraining in mijn benen.
De spieren in mijn benen zijn volgens mij niet sterk genoeg.
Dan begin ik in het voorjaar gewoon opnieuw met de lessen.
Ik heb maandag voor het laatst gelopen (les 9) en tijdens het lopen kreeg ik al een beetje last van mijn meniscus (heb daar 2jr terug operatie aan gehad). De rest vd week rustig aan gedaan maar merk dat het niet helemaal fijn zit daar. Heb ook tintelingen in mijn voet."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ik ben helemaal stomverbaasd. Les 19 in 1x goed gelopen. Dat had ik echt nooit verwacht. Ik was al gelukkig geweest als ik die eerste 8 minuten had kunnen lopen.
Het was wel op mijn tandvlees hoor, maar ik heb hem gelopen!
Ik mag morgen ook les 19way to go Mazaru!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik mag morgen ook les 19way to go Mazaru!!
![]()
Blik op oneindig en gewoon blijven draven!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou vanavond of morgen maar even les 8 eindelijk lopen. Ben benieuwd na een week rust met hardlopen. Heb wel veel kilometers gewandeld maar toch.![]()
Ik hou vandaag even rust. Deze week al hardgelopen en fitness gedaan andere dag. Morgenochtend weer fitnessen plus meteen maar cardio.![]()
Nog steeds gevoelig bot aan binnenzijde beide benen. Zondag maar even kijken of het dan kan, jammer dit
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Informeer eens bij een allergoloog voor een desensibilisatie-kuur. Ben ik nu ook mee bezig (al een jaar of 2). Mijn hooikoorts klachten zijn met een goede 60% afgenomen en nu red ik het wel met een pilletje tijdens de ergste periodes.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Inhalers wilde mijn HA niet aan, volgend jaar maar eens afdwingen!
Maar voor de rest helpt tot nu toe niets, de 10 verschillende pillen die ik heb geprobeerd helpen iets maar niet voldoende. En de neussprays geven mijn een bloedneus, waarschijnlijk omdat ik hem ooit gebroken heb gehad en hij dus absoluut niet meer recht staat.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Zo, vanavond les 8. Ben benieuwd, aangezien ik een weet niks gedaan heb. Ik heb trouwens besloten dat ik vanaf morgen ook echt op mijn eten ga letten!![]()
![]()
Succes manquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef Vincent17 het volgende:
Zo, vanavond les 8. Ben benieuwd, aangezien ik een weet niks gedaan heb. Ik heb trouwens besloten dat ik vanaf morgen ook echt op mijn eten ga letten!
F means you're fucked![]()
Het went snel genoeg hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:49 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Thanks. Zal ik nodig hebben want ik ben nogal suikerverslaafd volgensmij
Zolang je een duidelijk doel hebt en er vol voor gaat, gaat het je helemaal lukkenquote:
Het moeilijke is alleen dat we hier in huis veel te veel chocola, snoep etc hebben liggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Zolang je een duidelijk doel hebt en er vol voor gaat, gaat het je helemaal lukken![]()
![]()
Dan mag je alleen maar trotser zijn als het luktquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Het moeilijke is alleen dat we hier in huis veel te veel chocola, snoep etc hebben liggen
Ik wou al bijna zeggen 'paai er een dame mee' maar als je haar al dat spul geeft dan heeft zij hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Het moeilijke is alleen dat we hier in huis veel te veel chocola, snoep etc hebben liggen(of een goed excuus dat ze met je mee hardloopt
)
![]()
Tja, helaas heb ik ook nog een zusje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou al bijna zeggen 'paai er een dame mee' maar als je haar al dat spul geeft dan heeft zij hetzelfde probleem(of een goed excuus dat ze met je mee hardloopt
)
![]()
Ik ben al 2 dagen aan het spijbelen. Vanavond een "ik hou van Holland" feest op het werk. Morgen maar weer even kijken of ik het red. Naar eerst nu snel hier het licht uit doen voordat er kindertjes langs komen voor Sint Maarten. Heb helemaal niks in huis
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Je mag het mijne wel hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:59 schreef Wolken het volgende:
Ik ben al 2 dagen aan het spijbelen. Vanavond een "ik hou van Holland" feest op het werk. Morgen maar weer even kijken of ik het red. Naar eerst nu snel hier het licht uit doen voordat er kindertjes langs komen voor Sint Maarten. Heb helemaal niks in huis![]()
![]()
Is alleen maar goed! Lees het verhaal van Vincent. Nergens goed voor dat snoep, anders moeten die kinderen ook gaan hardlopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:59 schreef Wolken het volgende:
Ik ben al 2 dagen aan het spijbelen. Vanavond een "ik hou van Holland" feest op het werk. Morgen maar weer even kijken of ik het red. Naar eerst nu snel hier het licht uit doen voordat er kindertjes langs komen voor Sint Maarten. Heb helemaal niks in huis![]()
![]()
Hmm, ik geloof niet dat ze die boodschap hier aan de deur zullen accepterenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is alleen maar goed! Lees het verhaal van Vincent. Nergens goed voor dat snoep, anders moeten die kinderen ook gaan hardlopen![]()
![]()
Ik merkte het net al. Ik woon nogal rustig en toch een paar fanatiekelingen aan de deur net. Gelukkig had ik nog wat drop liggen want had niets gehaald speciaal voor vanavond.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:19 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof niet dat ze die boodschap hier aan de deur zullen accepteren![]()
Ik zeg: hardlopend van deur tot deurquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik merkte het net al. Ik woon nogal rustig en toch een paar fanatiekelingen aan de deur net. Gelukkig had ik nog wat drop liggen want had niets gehaald speciaal voor vanavond.![]()
![]()
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:50 schreef Wiehoe het volgende:
Weer geblesseerd door eigenwijsheid. Toch maar weer wat dagen rusten. Het is niet anders. Helaas.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Te weinig rusten, te snel lopen. Overgemotiveerd dus.
Nu ga ik echt wachten tot alle pijn weg is, of het nou een week, of anderhalf maand is. Ik hoop het eerste![]()
![]()
Net bij de Mc Donalds geweest![]()
Me zusje en broer moest er persé heen dus ja, dan moet ik mee.
Nu even laten zakken en dadelijk les 8!![]()
Ik heb zojuist even wat kip gegrilled en op een broodje gedaan, sla erbij, banaan erachteraan.
Nog even uitrusten en dan ga ik ook!
Boks voor de avondlopers zoals Vincent en mijzelf!![]()
Half uurtje geleden les 8 met succes uitgelopen. Wel wat steken in mijn zij, dus had misschien wat langer moeten wachten.
![]()
Ahja, herkenbaar hoor...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:27 schreef Wiehoe het volgende:
Te weinig rusten, te snel lopen. Overgemotiveerd dus.
Nu ga ik echt wachten tot alle pijn weg is, of het nou een week, of anderhalf maand is. Ik hoop het eerste
Ik ga morgenochtend maar weer. Ben vanavond nog tot 23:00 aan het werk om daarna nog te gaan lopen vind ik iets te laat.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Net weer terug, kon onderweg ook mooi even voetbal kijken door bij iedereen naar binnen te gluren
Ging weer lekker, wel moe en af en toe even evy uitgescholden maar niet helemaal kapot gegaan tot ik erbij neerviel. Lekker gelopen dus.![]()
Die CPC heeft m'n gehele planning door de war gegooid. Begin nu 6 weken eerder dan in eerste instantie gepland..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als ik 's ochtends wil lopen dan moet ik om 5 uur gaan lopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
's morgens om 7:15 buiten staan voelt ook best stoer kan ik je vertellen![]()
![]()
Harstikke stoer!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends wil lopen dan moet ik om 5 uur gaan lopen![]()
Ik kreeg daarnet een flashback. Toen ik voor de eerste keer met hardlopen was begonnen, heb ik weleens alle energie uit mijn lijf en spieren geronnen. Wat een ongelofelijke kick gaf dat altijd, als je uitgeput jezelf in het natte gras liet vallen, je schoenen zo snel mogelijk uit, omdat je voeten zowat in brand stonden en vervolgens na een kwartier als een of andere gehandicapte revalideerder je weg naar huis banen om in bed alleen maar te denken: herstel snel, dan kan ik over 2 dagen nog een stapje verder.![]()
Ik sta 's morgens om 6:30u buiten. Ben ik dan über-stoer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
's morgens om 7:15 buiten staan voelt ook best stoer kan ik je vertellen![]()
![]()
zometeen naar de training, ik had wat klachten aan beide enkels (buitenzijde) benieuwd of de rust wat geholpen heefthopelijk wel!
![]()
Vandaag met 3 hypere kinderen naar de intocht. Vanmiddag is E.T. werken en vanavond uit eten... Morgen rennen dus.![]()
Ik ben ook de lul. Maar stiekem vind ik het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag met 3 hypere kinderen naar de intocht. Vanmiddag is E.T. werken en vanavond uit eten... Morgen rennen dus.
Ik ook hoor. Komt nu alleen lastig uit met hardlopen doordat vrouwlief veel moet werken het weekend, maar een extra dagje rust is wel eens goed een keertjequote:Op zaterdag 12 november 2011 08:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook de lul. Maar stiekem vind ik het wel leuk hoor [ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, als je echt af wilt vallen, dan moet je je lichaam verrassen heb ik wel eens ergens gelezen. Een vast ritme, daar raakt je lichaam op voorbereid. En dan gaat het de verbranding daarop afstellen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Komt nu alleen lastig uit met hardlopen doordat vrouwlief veel moet werken het weekend, maar een extra dagje rust is wel eens goed een keertje
Dat geldt ook voor calorie-inname.
Af en toe een dag er tussendoor met extra calorieën, dan wordt je verbranding versneld.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou dan heb ik vandaag een top dag. EN niet hardlopen volgens schema EN vanavond all you can eat japanner.![]()
LOLquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou dan heb ik vandaag een top dag. EN niet hardlopen volgens schema EN vanavond all you can eat japanner.
Geniet ervan!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ga straks eerst even met m'n konijn naar de dierenarts, dan de was ophangen, en dan rennen. Hopelijk schijnt het zonnetje dan ook nog![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ok, ik ren dan wel niet dit weekend.. maar ik loop wel..quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag met 3 hypere kinderen naar de intocht. Vanmiddag is E.T. werken en vanavond uit eten... Morgen rennen dus.
veel..
Ik denk dat ik eens een stappenteller ofzo ga aanschaffen voor op m'n werk, gewoon uit nieuwsgierigheid
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ga me even aankleden en les 11 lopen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Les ging op zich wel goed, had alleen echt geen zin. Normaal trekt dat tijdens het lopen wel bij maar nu had ik de hele tijd geen zin en wilde ik eigenlijk stoppen.
Maar uiteraard heb ik de les gewoon uitgelopen, geen gezeur en doorlopen
Dankik ga maar hardlooppakje maar eens aantrekken
Fuck! Dat ging moeilijk
Eerst een valse start: mijn muziek stond niet aan en mijn hartslagband zakte naar beneden. Toen heb ik een rondje gemaakt van 0.9 km. Thuis even fatsoenlijk aangekleed, muziek gestart en opnieuw begonnen. Het werd een marteling van 4 km.
Ik kwam niet in mijn ritme, had last van veel slijm (snot) en kreeg al snel last op diverse plekken. Ik heb mijn 5 km ingekort naar 4 km.
achteraf was het niet eens zo slecht. Rondje 1 ca. 6:36 min/km en rondje 2 zelfs 6:17 min/km. Gezamelijk ongeveer 5km...
[ Bericht 0% gewijzigd door Joooo-pi op 12-11-2011 12:38:54 ]heitieh![]()
Gistermiddag heb ik gelopen met een katoenen joggingbroek. Nou dat heb ik geweten, na een een tijdje begon dat ding enorm te schuren in de buurt van m`n edele delenMorgen maar weer in m`n korte broekje
Voor de rest gaat het prima met mijn spartaanse sportschema, ik voel me met de dag fitter worden!![]()
Vandaag les 19 (5-6-7-8 minuten) uitgelopenHet ging best aardig, en m'n tijden waren per kilometer best gelijkwaardig. M'n laptimes waren 7:16, 7:49, 7:49 en 7:32
Ik was alleen niet op tijd met Evy uitzetten, nu heb ik al gehoord dat ik maandag 4x8 minuten moet doen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh, jij loopt met de oude Evy.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag les 19 (5-6-7-8 minuten) uitgelopenHet ging best aardig, en m'n tijden waren per kilometer best gelijkwaardig. M'n laptimes waren 7:16, 7:49, 7:49 en 7:32
Ik was alleen niet op tijd met Evy uitzetten, nu heb ik al gehoord dat ik maandag 4x8 minuten moet doen...
Ik heb gisteren ook les 19 gelopen en die was 8-10-8
Maar wel met dat voordeel dat ik diezelfde tijden ook zondag en dinsdag moet lopen.
Die oude Evy ging te snel vooruit bij mij. Ik kwam daar niet voorbij les 15.
Het zit echt tussen de oren bij mij.
Vind de nieuwe Evy een stuk lekkerder qua opbouwLijkt veel sneller te gaan, maar veel herhaling.
Voel me er lekkerder bij![]()
![]()
Het is waarschijnlijk dat ik niet beter weeten het gaat nog, dus ik houd vol
nu ga ik even douchen
Ja, heb ik ook. Ik haalde het gisteren op mijn tandvlees. Dus zou ik er niet aan moeten denken dat het morgen nog langer gaat worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:02 schreef GotC het volgende:
Vind de nieuwe Evy een stuk lekkerder qua opbouwLijkt veel sneller te gaan, maar veel herhaling.
Voel me er lekkerder bij
Terwijl ik nu weet dat 8-10-8 binnen mijn kunnen ligt. Dan is het makkelijker om door te zetten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik weet nog wel bepaalde lessen die imo regelrecht uit de hel kwamen8x2, 4x8.. Sorry Gup, maar vond t wel
![]()
![]()
Zo, weer terug van een rondje. 5.36km in 32:06 (10.01 km/h / 6:00 min/km)
In de oude Evy lessen was dat les 21, 10-10-12 (met 1 min. pauzes ipv Evy's 2 min.).
Na het Start-2-Run programma in de afgelopen jaren 2x te hebben afgerond, loop ik tegenwoordig met mijn eigen muziek en een schema van een atletiekvereniging. Komt wel in grote lijnen overeen met Evy. Hopelijk binnenkort weer stukken van 5km aaneengesloten.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Je hebt ook gelijk, die 8x2 les was ook zum Kotzen, en ik denk dat ik maandag ook heel hard kapot ga op die 4x8... Maar ze zei vandaag dat het 'wel een beetje dom zou zijn, als ik nu zou opgeven', dus ik kan niet andersquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:06 schreef GotC het volgende:
Ik weet nog wel bepaalde lessen die imo regelrecht uit de hel kwamen8x2, 4x8.. Sorry Gup, maar vond t wel
Komt wel goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk, die 8x2 les was ook zum Kotzen, en ik denk dat ik maandag ook heel hard kapot ga op die 4x8... Maar ze zei vandaag dat het 'wel een beetje dom zou zijn, als ik nu zou opgeven', dus ik kan niet andersGewoon doen, verstand op 0 en niet te snel gaan
![]()
![]()
Precies wat GotC zegt. Ik ben ook helemaal kapot gegaan op die lessen, maar inmiddels loop ik dik een uur aan één stuk. Het werpt zijn vruchten afquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk, die 8x2 les was ook zum Kotzen, en ik denk dat ik maandag ook heel hard kapot ga op die 4x8... Maar ze zei vandaag dat het 'wel een beetje dom zou zijn, als ik nu zou opgeven', dus ik kan niet anders
Daar ga ik wel van uit jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies wat GotC zegt. Ik ben ook helemaal kapot gegaan op die lessen, maar inmiddels loop ik dik een uur aan één stuk. Het werpt zijn vruchten af
Vonden jullie die 8x2 echt zo zwaar? Ik geloof dat ik daarmee nog steeds een persoonlijk record heb staan op de 1 km. Tegenwoordig begin ik gewoon rustiger.
Maar ik vond het altijd wel lekker lopen die korte stukjes.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Vond m niet perse zwaar, maar gewoon mega irritantquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:51 schreef Fallen het volgende:
Vonden jullie die 8x2 echt zo zwaar? Ik geloof dat ik daarmee nog steeds een persoonlijk record heb staan op de 1 km. Tegenwoordig begin ik gewoon rustiger.
Maar ik vond het altijd wel lekker lopen die korte stukjes.. Elke keer als ik in een ritme kwam moest ik weer wandelen.
![]()
Ik vond de 8 x 2 wel zwaar. Je verkijkt je erop. Hardlopen zit ook voor een deel tussen de oren
heitieh![]()
Ja, dat vooral, ik onderschatte het heel ergquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vond de 8 x 2 wel zwaar. Je verkijkt je erop. Hardlopen zit ook voor een deel tussen de oren[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik voel trouwens wel mijn kuiten vandaag. Niet dat het zeer doet, maar ze zijn gespannen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Warm bad
Ohhh daar zou ik een moord voor doen! Ik heb alleen maar een douchequote:
Oohquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh daar zou ik een moord voor doen! Ik heb alleen maar een doucheeuhm, warme douche dan maar?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: