SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Mensen die o.a. hier postenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
Deze OP vind je hier
En we gaan meeten
quote:Ok, dus 17 december?
Wie:
-ICND
-Wolken
-Maraca
-E.T.
-Swetsenegger
-xFriendx
-Guppyfriend
-YUR
-GotC
-Sylvesterrr
Twijfelmiep:
- Clayton1
Waar:
Utrecht
Wat:
Warme choco+marshmellows+evt rum
Misschien hapje eten en daarna de warme choco/andere drankjes?![]()
Nee sorry maar ik ren liever niet naar Rotterdam.
En ik zal ook kijken of ik naar de meet kan komen, maar weet nog niets zeker.
(moet dan ook nog wel wat lesje volgen)
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Lesjes volgen? Waarvoor?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nee sorry maar ik ren liever niet naar Rotterdam.
En ik zal ook kijken of ik naar de meet kan komen, maar weet nog niets zeker.
(moet dan ook nog wel wat lesje volgen)
![]()
![]()
Hahaha, echt niet hoor! Ik ben en blijf toch dol op Amsterdam."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
90km rennen naar Rotterdam is mij ook nog wat te ver... dan pak ik toch de auto
(Wil iemand mij trouwens toevoegen in de OP?)![]()
Zoveel mogelijk marshmellows etenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Olympisch chocolademelk drinken![]()
![]()
Ik ben pas bij les 10 ..quote:
Wel opnieuw begonnen, ik ben in de zomer gestopt bij les 8 omdat mijn longen het niet meer trokken met alle pollen in de lucht.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Medicijnen kunnen goed helpen hequote:Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ben pas bij les 10 ..
Wel opnieuw begonnen, ik ben in de zomer gestopt bij les 8 omdat mijn longen het niet meer trokken met alle pollen in de lucht.
En we gaan niet lopen met de meet he![]()
![]()
Nee, gelukkig gaan we niet lopen op de meet. Is iedereen al aan de vierde borrel als ik met mijn tempo een keertje de hoek om kom zeilen
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Zelf met medicatie kwam ik niet voorruit. Ik heb best extreme last van de hooikoortsverschijnselen, de halve zomer heb ik al een cavia zitten te piepen en de andere helft lag ik te slapen omdat de medicijnen me toch wel erg suf maakte.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Medicijnen kunnen goed helpen he
En we gaan niet lopen met de meet he
Er zijn bepaalde bloemen en pollen die mijn longen echt doen dichtklappen, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik nu weer buiten kan lopen.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Ja dat ken ik, een paar van mijn mannelijke vrienden willen een keertje samen lopen maar dat hou ik zo lang mogelijk af.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Wolken het volgende:
Nee, gelukkig gaan we niet lopen op de meet. Is iedereen al aan de vierde borrel als ik met mijn tempo een keertje de hoek om kom zeilen
Die kerels zijn allemaal minimaal 1.85-1.90, als zij 1 stap maken moet ik er al 3 zetten.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dat is wel erg naar jaquote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zelf met medicatie kwam ik niet voorruit. Ik heb best extreme last van de hooikoortsverschijnselen, de halve zomer heb ik al een cavia zitten te piepen en de andere helft lag ik te slapen omdat de medicijnen me toch wel erg suf maakte.
Er zijn bepaalde bloemen en pollen die mijn longen echt doen dichtklappen, dus wat dat betreft ben ik blij dat ik nu weer buiten kan lopen.En werkelijk niks helpt?
Ik ben vanwege astmatische allergie voor diverse pollen gezet op inhalers..Die geven een boel lucht in 1x, fijn![]()
![]()
Inhalers wilde mijn HA niet aan, volgend jaar maar eens afdwingen!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is wel erg naar jaEn werkelijk niks helpt?
Ik ben vanwege astmatische allergie voor diverse pollen gezet op inhalers..Die geven een boel lucht in 1x, fijn
Maar voor de rest helpt tot nu toe niets, de 10 verschillende pillen die ik heb geprobeerd helpen iets maar niet voldoende. En de neussprays geven mijn een bloedneus, waarschijnlijk omdat ik hem ooit gebroken heb gehad en hij dus absoluut niet meer recht staat.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Pillen negeer ik inmiddels, doen ook niks voor mijquote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Inhalers wilde mijn HA niet aan, volgend jaar maar eens afdwingen!
Maar voor de rest helpt tot nu toe niets, de 10 verschillende pillen die ik heb geprobeerd helpen iets maar niet voldoende. En de neussprays geven mijn een bloedneus, waarschijnlijk omdat ik hem ooit gebroken heb gehad en hij dus absoluut niet meer recht staat.
Heb 2 verschillende inhalers, 1 voor 'instant' lucht, 1 voor langdurig.
Mja, gewoon vragen. Duidelijk aangeven dat je niet functioneert bij de medicijnen gezien je ook nog graag bij kennis bent tijdens t mooie weer![]()
![]()
Haha ja vooral dat bij kennis zijn is een goede! Echt wat kunnen die medicijnen je stoned maken, ik stopte er ook mee tijdens tentamen weken, anders zou ik mijn tentamens gewoon niet halenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Pillen negeer ik inmiddels, doen ook niks voor mij
Heb 2 verschillende inhalers, 1 voor 'instant' lucht, 1 voor langdurig.
Mja, gewoon vragen. Duidelijk aangeven dat je niet functioneert bij de medicijnen gezien je ook nog graag bij kennis bent tijdens t mooie weer
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
En ik?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gisterochtend was ik te moe om uit m'n nest te komen, dus ging ik verder slapen in plaats van lopen. Gisteravond was ik eveneens te moe om te lopen en had ik last van een zeurende pijn aan m'n knie (te lang op een plek zitten waar het tocht is niet goed voor m'n knie...), dus ben ik vroeg naar bed gegaan.
Vanochtend was ik goed uitgerust en ben ik wél gaan lopen (les 9).Eindelijk geen GPS fuck-up, het zelf rebooten van m'n telefoon was dus de oplossing (de avond vóór de eerste GPS fuck-up had m'n telefoon last van een spontane reboot).
Het was vrij fris, maar na een minuut of 5 was het goed te doen met de volgende kleding: gewoon een Craft thermoshirt, een shirt met lange mouwen en een loopbroek (geen tight).![]()
Nee hoor, ik loop of naast je, of achter je. Ik loop het langzaamst van iedereen!quote:Op donderdag 10 november 2011 22:10 schreef Wolken het volgende:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ga dit weekend nog 1 x proberen les 9 te lopen, en als ik dan weer pijn heb, hou ik er voorlopig mee op en dan ga ik de wintermaanden gebruiken voor krachttraining in mijn benen.
De spieren in mijn benen zijn volgens mij niet sterk genoeg.
Dan begin ik in het voorjaar gewoon opnieuw met de lessen.
Ik heb maandag voor het laatst gelopen (les 9) en tijdens het lopen kreeg ik al een beetje last van mijn meniscus (heb daar 2jr terug operatie aan gehad). De rest vd week rustig aan gedaan maar merk dat het niet helemaal fijn zit daar. Heb ook tintelingen in mijn voet."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Ik ben helemaal stomverbaasd. Les 19 in 1x goed gelopen. Dat had ik echt nooit verwacht. Ik was al gelukkig geweest als ik die eerste 8 minuten had kunnen lopen.
Het was wel op mijn tandvlees hoor, maar ik heb hem gelopen!
Ik mag morgen ook les 19way to go Mazaru!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:51 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik mag morgen ook les 19way to go Mazaru!!
![]()
Blik op oneindig en gewoon blijven draven!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou vanavond of morgen maar even les 8 eindelijk lopen. Ben benieuwd na een week rust met hardlopen. Heb wel veel kilometers gewandeld maar toch.![]()
Ik hou vandaag even rust. Deze week al hardgelopen en fitness gedaan andere dag. Morgenochtend weer fitnessen plus meteen maar cardio.![]()
Nog steeds gevoelig bot aan binnenzijde beide benen. Zondag maar even kijken of het dan kan, jammer dit
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Informeer eens bij een allergoloog voor een desensibilisatie-kuur. Ben ik nu ook mee bezig (al een jaar of 2). Mijn hooikoorts klachten zijn met een goede 60% afgenomen en nu red ik het wel met een pilletje tijdens de ergste periodes.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Inhalers wilde mijn HA niet aan, volgend jaar maar eens afdwingen!
Maar voor de rest helpt tot nu toe niets, de 10 verschillende pillen die ik heb geprobeerd helpen iets maar niet voldoende. En de neussprays geven mijn een bloedneus, waarschijnlijk omdat ik hem ooit gebroken heb gehad en hij dus absoluut niet meer recht staat.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.![]()
Zo, vanavond les 8. Ben benieuwd, aangezien ik een weet niks gedaan heb. Ik heb trouwens besloten dat ik vanaf morgen ook echt op mijn eten ga letten!![]()
![]()
Succes manquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:47 schreef Vincent17 het volgende:
Zo, vanavond les 8. Ben benieuwd, aangezien ik een weet niks gedaan heb. Ik heb trouwens besloten dat ik vanaf morgen ook echt op mijn eten ga letten!
F means you're fucked![]()
Het went snel genoeg hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:49 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Thanks. Zal ik nodig hebben want ik ben nogal suikerverslaafd volgensmij
Zolang je een duidelijk doel hebt en er vol voor gaat, gaat het je helemaal lukkenquote:
Het moeilijke is alleen dat we hier in huis veel te veel chocola, snoep etc hebben liggenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:51 schreef YUR het volgende:
[..]
Zolang je een duidelijk doel hebt en er vol voor gaat, gaat het je helemaal lukken![]()
![]()
Dan mag je alleen maar trotser zijn als het luktquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Het moeilijke is alleen dat we hier in huis veel te veel chocola, snoep etc hebben liggen
Ik wou al bijna zeggen 'paai er een dame mee' maar als je haar al dat spul geeft dan heeft zij hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Het moeilijke is alleen dat we hier in huis veel te veel chocola, snoep etc hebben liggen(of een goed excuus dat ze met je mee hardloopt
)
![]()
Tja, helaas heb ik ook nog een zusje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik wou al bijna zeggen 'paai er een dame mee' maar als je haar al dat spul geeft dan heeft zij hetzelfde probleem(of een goed excuus dat ze met je mee hardloopt
)
![]()
Ik ben al 2 dagen aan het spijbelen. Vanavond een "ik hou van Holland" feest op het werk. Morgen maar weer even kijken of ik het red. Naar eerst nu snel hier het licht uit doen voordat er kindertjes langs komen voor Sint Maarten. Heb helemaal niks in huis
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Je mag het mijne wel hebbenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:59 schreef Wolken het volgende:
Ik ben al 2 dagen aan het spijbelen. Vanavond een "ik hou van Holland" feest op het werk. Morgen maar weer even kijken of ik het red. Naar eerst nu snel hier het licht uit doen voordat er kindertjes langs komen voor Sint Maarten. Heb helemaal niks in huis![]()
![]()
Is alleen maar goed! Lees het verhaal van Vincent. Nergens goed voor dat snoep, anders moeten die kinderen ook gaan hardlopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:59 schreef Wolken het volgende:
Ik ben al 2 dagen aan het spijbelen. Vanavond een "ik hou van Holland" feest op het werk. Morgen maar weer even kijken of ik het red. Naar eerst nu snel hier het licht uit doen voordat er kindertjes langs komen voor Sint Maarten. Heb helemaal niks in huis![]()
![]()
Hmm, ik geloof niet dat ze die boodschap hier aan de deur zullen accepterenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Is alleen maar goed! Lees het verhaal van Vincent. Nergens goed voor dat snoep, anders moeten die kinderen ook gaan hardlopen![]()
![]()
Ik merkte het net al. Ik woon nogal rustig en toch een paar fanatiekelingen aan de deur net. Gelukkig had ik nog wat drop liggen want had niets gehaald speciaal voor vanavond.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:19 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof niet dat ze die boodschap hier aan de deur zullen accepteren![]()
Ik zeg: hardlopend van deur tot deurquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik merkte het net al. Ik woon nogal rustig en toch een paar fanatiekelingen aan de deur net. Gelukkig had ik nog wat drop liggen want had niets gehaald speciaal voor vanavond.![]()
![]()
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:50 schreef Wiehoe het volgende:
Weer geblesseerd door eigenwijsheid. Toch maar weer wat dagen rusten. Het is niet anders. Helaas.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Te weinig rusten, te snel lopen. Overgemotiveerd dus.
Nu ga ik echt wachten tot alle pijn weg is, of het nou een week, of anderhalf maand is. Ik hoop het eerste![]()
![]()
Net bij de Mc Donalds geweest![]()
Me zusje en broer moest er persé heen dus ja, dan moet ik mee.
Nu even laten zakken en dadelijk les 8!![]()
Ik heb zojuist even wat kip gegrilled en op een broodje gedaan, sla erbij, banaan erachteraan.
Nog even uitrusten en dan ga ik ook!
Boks voor de avondlopers zoals Vincent en mijzelf!![]()
Half uurtje geleden les 8 met succes uitgelopen. Wel wat steken in mijn zij, dus had misschien wat langer moeten wachten.
![]()
Ahja, herkenbaar hoor...quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:27 schreef Wiehoe het volgende:
Te weinig rusten, te snel lopen. Overgemotiveerd dus.
Nu ga ik echt wachten tot alle pijn weg is, of het nou een week, of anderhalf maand is. Ik hoop het eerste
Ik ga morgenochtend maar weer. Ben vanavond nog tot 23:00 aan het werk om daarna nog te gaan lopen vind ik iets te laat.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Net weer terug, kon onderweg ook mooi even voetbal kijken door bij iedereen naar binnen te gluren
Ging weer lekker, wel moe en af en toe even evy uitgescholden maar niet helemaal kapot gegaan tot ik erbij neerviel. Lekker gelopen dus.![]()
Die CPC heeft m'n gehele planning door de war gegooid. Begin nu 6 weken eerder dan in eerste instantie gepland..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als ik 's ochtends wil lopen dan moet ik om 5 uur gaan lopenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
's morgens om 7:15 buiten staan voelt ook best stoer kan ik je vertellen![]()
![]()
Harstikke stoer!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Als ik 's ochtends wil lopen dan moet ik om 5 uur gaan lopen![]()
Ik kreeg daarnet een flashback. Toen ik voor de eerste keer met hardlopen was begonnen, heb ik weleens alle energie uit mijn lijf en spieren geronnen. Wat een ongelofelijke kick gaf dat altijd, als je uitgeput jezelf in het natte gras liet vallen, je schoenen zo snel mogelijk uit, omdat je voeten zowat in brand stonden en vervolgens na een kwartier als een of andere gehandicapte revalideerder je weg naar huis banen om in bed alleen maar te denken: herstel snel, dan kan ik over 2 dagen nog een stapje verder.![]()
Ik sta 's morgens om 6:30u buiten. Ben ik dan über-stoer?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
's morgens om 7:15 buiten staan voelt ook best stoer kan ik je vertellen![]()
![]()
zometeen naar de training, ik had wat klachten aan beide enkels (buitenzijde) benieuwd of de rust wat geholpen heefthopelijk wel!
![]()
Vandaag met 3 hypere kinderen naar de intocht. Vanmiddag is E.T. werken en vanavond uit eten... Morgen rennen dus.![]()
Ik ben ook de lul. Maar stiekem vind ik het wel leuk hoorquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag met 3 hypere kinderen naar de intocht. Vanmiddag is E.T. werken en vanavond uit eten... Morgen rennen dus.
Ik ook hoor. Komt nu alleen lastig uit met hardlopen doordat vrouwlief veel moet werken het weekend, maar een extra dagje rust is wel eens goed een keertjequote:Op zaterdag 12 november 2011 08:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook de lul. Maar stiekem vind ik het wel leuk hoor [ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, als je echt af wilt vallen, dan moet je je lichaam verrassen heb ik wel eens ergens gelezen. Een vast ritme, daar raakt je lichaam op voorbereid. En dan gaat het de verbranding daarop afstellen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Komt nu alleen lastig uit met hardlopen doordat vrouwlief veel moet werken het weekend, maar een extra dagje rust is wel eens goed een keertje
Dat geldt ook voor calorie-inname.
Af en toe een dag er tussendoor met extra calorieën, dan wordt je verbranding versneld.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Nou dan heb ik vandaag een top dag. EN niet hardlopen volgens schema EN vanavond all you can eat japanner.![]()
LOLquote:Op zaterdag 12 november 2011 08:51 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou dan heb ik vandaag een top dag. EN niet hardlopen volgens schema EN vanavond all you can eat japanner.
Geniet ervan!Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik ga straks eerst even met m'n konijn naar de dierenarts, dan de was ophangen, en dan rennen. Hopelijk schijnt het zonnetje dan ook nog![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ok, ik ren dan wel niet dit weekend.. maar ik loop wel..quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:36 schreef Swetsenegger het volgende:
Vandaag met 3 hypere kinderen naar de intocht. Vanmiddag is E.T. werken en vanavond uit eten... Morgen rennen dus.
veel..
Ik denk dat ik eens een stappenteller ofzo ga aanschaffen voor op m'n werk, gewoon uit nieuwsgierigheid
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ga me even aankleden en les 11 lopen!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Les ging op zich wel goed, had alleen echt geen zin. Normaal trekt dat tijdens het lopen wel bij maar nu had ik de hele tijd geen zin en wilde ik eigenlijk stoppen.
Maar uiteraard heb ik de les gewoon uitgelopen, geen gezeur en doorlopen
Dankik ga maar hardlooppakje maar eens aantrekken
Fuck! Dat ging moeilijk
Eerst een valse start: mijn muziek stond niet aan en mijn hartslagband zakte naar beneden. Toen heb ik een rondje gemaakt van 0.9 km. Thuis even fatsoenlijk aangekleed, muziek gestart en opnieuw begonnen. Het werd een marteling van 4 km.
Ik kwam niet in mijn ritme, had last van veel slijm (snot) en kreeg al snel last op diverse plekken. Ik heb mijn 5 km ingekort naar 4 km.
achteraf was het niet eens zo slecht. Rondje 1 ca. 6:36 min/km en rondje 2 zelfs 6:17 min/km. Gezamelijk ongeveer 5km...
[ Bericht 0% gewijzigd door Joooo-pi op 12-11-2011 12:38:54 ]heitieh![]()
Gistermiddag heb ik gelopen met een katoenen joggingbroek. Nou dat heb ik geweten, na een een tijdje begon dat ding enorm te schuren in de buurt van m`n edele delenMorgen maar weer in m`n korte broekje
Voor de rest gaat het prima met mijn spartaanse sportschema, ik voel me met de dag fitter worden!![]()
Vandaag les 19 (5-6-7-8 minuten) uitgelopenHet ging best aardig, en m'n tijden waren per kilometer best gelijkwaardig. M'n laptimes waren 7:16, 7:49, 7:49 en 7:32
Ik was alleen niet op tijd met Evy uitzetten, nu heb ik al gehoord dat ik maandag 4x8 minuten moet doen...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Oh, jij loopt met de oude Evy.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:42 schreef Guppyfriend het volgende:
Vandaag les 19 (5-6-7-8 minuten) uitgelopenHet ging best aardig, en m'n tijden waren per kilometer best gelijkwaardig. M'n laptimes waren 7:16, 7:49, 7:49 en 7:32
Ik was alleen niet op tijd met Evy uitzetten, nu heb ik al gehoord dat ik maandag 4x8 minuten moet doen...
Ik heb gisteren ook les 19 gelopen en die was 8-10-8
Maar wel met dat voordeel dat ik diezelfde tijden ook zondag en dinsdag moet lopen.
Die oude Evy ging te snel vooruit bij mij. Ik kwam daar niet voorbij les 15.
Het zit echt tussen de oren bij mij.
Vind de nieuwe Evy een stuk lekkerder qua opbouwLijkt veel sneller te gaan, maar veel herhaling.
Voel me er lekkerder bij![]()
![]()
Het is waarschijnlijk dat ik niet beter weeten het gaat nog, dus ik houd vol
nu ga ik even douchen
Ja, heb ik ook. Ik haalde het gisteren op mijn tandvlees. Dus zou ik er niet aan moeten denken dat het morgen nog langer gaat worden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:02 schreef GotC het volgende:
Vind de nieuwe Evy een stuk lekkerder qua opbouwLijkt veel sneller te gaan, maar veel herhaling.
Voel me er lekkerder bij
Terwijl ik nu weet dat 8-10-8 binnen mijn kunnen ligt. Dan is het makkelijker om door te zetten.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik weet nog wel bepaalde lessen die imo regelrecht uit de hel kwamen8x2, 4x8.. Sorry Gup, maar vond t wel
![]()
![]()
Zo, weer terug van een rondje. 5.36km in 32:06 (10.01 km/h / 6:00 min/km)
In de oude Evy lessen was dat les 21, 10-10-12 (met 1 min. pauzes ipv Evy's 2 min.).
Na het Start-2-Run programma in de afgelopen jaren 2x te hebben afgerond, loop ik tegenwoordig met mijn eigen muziek en een schema van een atletiekvereniging. Komt wel in grote lijnen overeen met Evy. Hopelijk binnenkort weer stukken van 5km aaneengesloten.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Je hebt ook gelijk, die 8x2 les was ook zum Kotzen, en ik denk dat ik maandag ook heel hard kapot ga op die 4x8... Maar ze zei vandaag dat het 'wel een beetje dom zou zijn, als ik nu zou opgeven', dus ik kan niet andersquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:06 schreef GotC het volgende:
Ik weet nog wel bepaalde lessen die imo regelrecht uit de hel kwamen8x2, 4x8.. Sorry Gup, maar vond t wel
Komt wel goedquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk, die 8x2 les was ook zum Kotzen, en ik denk dat ik maandag ook heel hard kapot ga op die 4x8... Maar ze zei vandaag dat het 'wel een beetje dom zou zijn, als ik nu zou opgeven', dus ik kan niet andersGewoon doen, verstand op 0 en niet te snel gaan
![]()
![]()
Precies wat GotC zegt. Ik ben ook helemaal kapot gegaan op die lessen, maar inmiddels loop ik dik een uur aan één stuk. Het werpt zijn vruchten afquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk, die 8x2 les was ook zum Kotzen, en ik denk dat ik maandag ook heel hard kapot ga op die 4x8... Maar ze zei vandaag dat het 'wel een beetje dom zou zijn, als ik nu zou opgeven', dus ik kan niet anders
Daar ga ik wel van uit jaquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:26 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies wat GotC zegt. Ik ben ook helemaal kapot gegaan op die lessen, maar inmiddels loop ik dik een uur aan één stuk. Het werpt zijn vruchten af
Vonden jullie die 8x2 echt zo zwaar? Ik geloof dat ik daarmee nog steeds een persoonlijk record heb staan op de 1 km. Tegenwoordig begin ik gewoon rustiger.
Maar ik vond het altijd wel lekker lopen die korte stukjes.
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Vond m niet perse zwaar, maar gewoon mega irritantquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:51 schreef Fallen het volgende:
Vonden jullie die 8x2 echt zo zwaar? Ik geloof dat ik daarmee nog steeds een persoonlijk record heb staan op de 1 km. Tegenwoordig begin ik gewoon rustiger.
Maar ik vond het altijd wel lekker lopen die korte stukjes.. Elke keer als ik in een ritme kwam moest ik weer wandelen.
![]()
Ik vond de 8 x 2 wel zwaar. Je verkijkt je erop. Hardlopen zit ook voor een deel tussen de oren
heitieh![]()
Ja, dat vooral, ik onderschatte het heel ergquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:55 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik vond de 8 x 2 wel zwaar. Je verkijkt je erop. Hardlopen zit ook voor een deel tussen de oren[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik voel trouwens wel mijn kuiten vandaag. Niet dat het zeer doet, maar ze zijn gespannen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Warm bad
Ohhh daar zou ik een moord voor doen! Ik heb alleen maar een douchequote:
Oohquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh daar zou ik een moord voor doen! Ik heb alleen maar een doucheeuhm, warme douche dan maar?
Ik wil dobberen, met een zacht muziekje op de achtergrond, tot mijn neus in het schuim, met een glaasje wijn binnen handbereik!quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:58 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ooheuhm, warme douche dan maar?
Ik ga maar eens patat in het vet laten zakken voor de kinderen Zelf straks lekker eten bij de japanner. En morgen een kilometertje meer rennen om de schade te beperken![]()
![]()
Over dat dobberen, misschien morgen maar lekker naar het zwembad. Vroeger ook aan wedstrijdzwemmen gedaan dus hou wel van wat spartelen in het water. Plus het is nog goed voor de spieren ook.![]()
De laatste keer dat ik in een zwembad was, sprong er een kind bovenop mijn hoofd en heb ik weken met een stijve nek rond gelopen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:42 schreef xFriendx het volgende:
Over dat dobberen, misschien morgen maar lekker naar het zwembad. Vroeger ook aan wedstrijdzwemmen gedaan dus hou wel van wat spartelen in het water. Plus het is nog goed voor de spieren ook.
Dat zal je met hardlopen inderdaad niet snel gebeuren, dat er een kind op je hoofd springt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in een zwembad was, sprong er een kind bovenop mijn hoofd en heb ik weken met een stijve nek rond gelopen.
![]()
Moet je wel uit de buurt van flats blijven:
Kind valt van 10 hoog. Vrouw vangt het op.
Vandaag weer niet gelopen. Ik heb er gewoon even geen zin in. Maar... wel even net een uurtje gefietst. Morgen maar even kijken of er de zin voor kan maken, en anders stap ik nog even op de fiets."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Don't make us come visit you Wolkenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:59 schreef Wolken het volgende:
Vandaag weer niet gelopen. Ik heb er gewoon even geen zin in. Maar... wel even net een uurtje gefietst. Morgen maar even kijken of er de zin voor kan maken, en anders stap ik nog even op de fiets.![]()
(alhoewel dat fietsen dan wel weer goed is op zich)
![]()
Wat Evy niet weet wat Evy niet deert....."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Welke les is dat? Want ik weet nog steeds niet op ik de oude of de nieuwe evy heb. Ik vermoed de nieuwe omdat er laatst een nummer van Justin Bieber inzatquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:03 schreef Vincent17 het volgende:
Ik had gister die 8x2. Ook ik verkeek me erop. Maar uiteindelijk toch redelijk goed uitgelopen
Justin zit zelfs 2x in de nieuwe Evy!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Les 8. Morgen 5 minuten aan één stuk. Pff...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Welke les is dat? Want ik weet nog steeds niet op ik de oude of de nieuwe evy heb. Ik vermoed de nieuwe omdat er laatst een nummer van Justin Bieber inzat![]()
Dan heb ik de nieuwe Evy want ik zit nu bij les 12 en heb nog geen enkele keer 8 x 2 gehad.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:42 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Les 8. Morgen 5 minuten aan één stuk. Pff...
Maar wel jammer dat ik de makkelijkere evy volg.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Hij is niet makkelijker, hij is beter in opbouw.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan heb ik de nieuwe Evy want ik zit nu bij les 12 en heb nog geen enkele keer 8 x 2 gehad.
Maar wel jammer dat ik de makkelijkere evy volg.
De stappen zijn wat groter in 1 keer, maar de herhaling maakt het beter vol te houden. En die oude Evy doet er bij iedere les iets bij.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ja inderdaad. Maarja, ik ben bezig met de oude, dus dan ga ik niet zo maar veranderen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij is niet makkelijker, hij is beter in opbouw.
De stappen zijn wat groter in 1 keer, maar de herhaling maakt het beter vol te houden. En die oude Evy doet er bij iedere les iets bij.![]()
Ik vind die oude helemaal niks. Ik kwam er niet doorquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maarja, ik ben bezig met de oude, dus dan ga ik niet zo maar veranderen.
Ik ook. En ik ga m uitlopen ookquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:06 schreef Vincent17 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maarja, ik ben bezig met de oude, dus dan ga ik niet zo maar veranderen.
Ik ook. Hopelijkquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook. En ik ga m uitlopen ook![]()
Vast welquote:als ik het kan, kan jij het zeker! Ik deed niks aan sport toen ik begon, en ga maandag van start met les 20. Komt goed dus!
Is de muziek in de oude evy ook zo afschuwelijk?
Ik kan niet wachten tot ik de 5 km binnen heb en op mijn eigen muziek kan gaan lopen! Vorige les zat er serieus 50 cent in met 'it's your birthday'What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
De muziek is niet mijn keuze nee...quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:24 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Is de muziek in de oude evy ook zo afschuwelijk?
Ik kan niet wachten tot ik de 5 km binnen heb en op mijn eigen muziek kan gaan lopen! Vorige les zat er serieus 50 cent in met 'it's your birthday'maar het is ook weer niet verschrikkelijk. Wel veel van hetzelfde, maar het meeste ken ik niet... Ik luister normaal andere dingen, zeg maar
Af en toe ben ik aan het lopen, dan wordt het volgende nummer ingezet en trek ik de eerste 10 sec echt zo WTF gezicht. Ik kan haar muziek keuze af en toe echt niet volgenquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De muziek is niet mijn keuze nee...maar het is ook weer niet verschrikkelijk. Wel veel van hetzelfde, maar het meeste ken ik niet... Ik luister normaal andere dingen, zeg maar
Zoals dus 50 cent of als het wandel nummer meer upbeat is dan het loopnummer
Herkenbaarquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Af en toe ben ik aan het lopen, dan wordt het volgende nummer ingezet en trek ik de eerste 10 sec echt zo WTF gezicht. Ik kan haar muziek keuze af en toe echt niet volgen
Zoals dus 50 cent of als het wandel nummer meer upbeat is dan het loopnummerhet is maar goed dat ik meerendeel van de tijd in het donker loop
In de laatste les zit zelfs 2x Bob Sinclar... dat is echt overkill. En die nummers duren 6 a 7 minuten per stuk
heitieh![]()
Ja, nu ga ik eerst eens Bob Sinclar googlen. Geen idee welk nummer dat nou isquote:Op zaterdag 12 november 2011 21:40 schreef Joooo-pi het volgende:
In de laatste les zit zelfs 2x Bob Sinclar... dat is echt overkill. En die nummers duren 6 a 7 minuten per stukIk hoor meerdere dingen dubbel, maar geen idee welke nou de beruchte Bob is
- edit - ooh, dat liedjeWorld, Hold On, tu du, tududududu
We moeten gewoon een ''Fok!5KMTracklist'' gaan maken met zijn allen.
Gewoon 30 minuten lang goede loop muziek.![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:51 schreef IkBenOzan het volgende:
Ik begin vandaag weer. Er is maar 1 manier om je conditie omhoog te krikken, loop jezelf kapot. Ga hardlopen tot je naar adem moet snakken, moet kotsen, bijna buiten bewust bent en doe daar dan een schepje bovenop. Als ik vanavond niet meer post ben ik overleden.![]()
![]()
Geen zin? Kleren aan+ hardloopschoenen en gewoon doen! Ben je des te blijer dat je t hebt gedaan daarnaquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:59 schreef Wolken het volgende:
Vandaag weer niet gelopen. Ik heb er gewoon even geen zin in. Maar... wel even net een uurtje gefietst. Morgen maar even kijken of er de zin voor kan maken, en anders stap ik nog even op de fiets.![]()
![]()
Dat kan prima, zelfs voor verschillende tempo's: http://jog.fm/quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:08 schreef ICND het volgende:
We moeten gewoon een ''Fok!5KMTracklist'' gaan maken met zijn allen.
Gewoon 30 minuten lang goede loop muziek.
Ik heb gisteren net 1 biertje teveel gedronken...maar ik moet vandaag mn lange duurloop doen. Het lijkt me er heerlijk weer voor. Strakblauw, geen wind...top!F means you're fucked![]()
Morgen weer ..
Denk ik ..Afhankelijk hoe ik me voel na 3 dagen werken (horeca)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Aaahh.... eerste keer sinds 2,5 week weer. Niet goed, maar dat geeft nietEn trots op mezelf: ik zit aan een rapport voor m'n studie te werken - deadline vanavond - en normaal zou ik de neiging hebben om door te ploeteren. Nu bewust gaan rennen om weer wat frisser verder te kunnen.
![]()
verdrietig..ik ben gisteren gaan trainen en ik heb heel rustig aan gedaan (flink gelopen en een aantal x 300m gerend) het leek mee te vallen,geen echte pijn maar na de training......*auw* mijn rechter voet die al moeilijk deed qua hielspoorklachten is nu acuut zeer pijnlijkik moest ook nog de halve nacht werken
![]()
![]()
ja, dat nummer gaat eerst wel, maar ze doen em te vaak en dan wordt het een beetje irritant. Vooral als je die andere ook meerekent (love generation). "the greatest thing is... spirituality!"quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, nu ga ik eerst eens Bob Sinclar googlen. Geen idee welk nummer dat nou isIk hoor meerdere dingen dubbel, maar geen idee welke nou de beruchte Bob is
- edit - ooh, dat liedjeWorld, Hold On, tu du, tududududu
![]()
Maar verder heb ik er niet echt veel last van gehad. Het maakt me niet zo veel uit. Er was trouwens nog een slecht nummer. Ik ken het niet, maar het klinkt als jamiroquai. Iets over jealousy.heitieh![]()
shit zeg, dat is niet fijn! Dat wordt rustig aan doen.quote:Op zondag 13 november 2011 10:36 schreef scrub_nurse het volgende:
verdrietig..ik ben gisteren gaan trainen en ik heb heel rustig aan gedaan (flink gelopen en een aantal x 300m gerend) het leek mee te vallen,geen echte pijn maar na de training......*auw* mijn rechter voet die al moeilijk deed qua hielspoorklachten is nu acuut zeer pijnlijkik moest ook nog de halve nacht werken
heitieh![]()
Goed bezig!quote:
Ik heb net les 10 uitgelopen. Ik vond Evy vandaag niet lief, ze liet mij gewoon 4 minuten aan een stuk door lopen.Ik had bijna de neiging om te stoppen, maar heb het toch volgehouden.
Trouwens, voor het eerst de 4km aangetikt!
http://www.endomondo.com/workouts/28549317?ref=nf![]()
Goed dat je hebt doorgezet. Dat is de juiste mentaliteit en zo kun je het halenquote:Op zondag 13 november 2011 11:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goed bezig!
Ik heb net les 10 uitgelopen. Ik vond Evy vandaag niet lief, ze liet mij gewoon 4 minuten aan een stuk door lopen.Ik had bijna de neiging om te stoppen, maar heb het toch volgehouden.
Trouwens, voor het eerst de 4km aangetikt!
http://www.endomondo.com/workouts/28549317?ref=nf
heitieh![]()
Goede tips inderdaad, thanks!quote:Op zondag 13 november 2011 11:19 schreef GotC het volgende:
http://completerunning.co(...)ginner-running-tips/
Goede en grappige tips
Ik had vandaag tijdens het lopen een kauwgom in m'n mond. Dat dwingt mij door m'n neus te ademen, hierdoor krijg ik geen koude lucht in m'n luchtpijp.![]()
quote:Don’t neglect and irritate your family and friends by spending all your time running and talking about running.Waarom niet?quote:Dont stretch before a run
[ Bericht 18% gewijzigd door Joooo-pi op 13-11-2011 11:45:41 ]heitieh![]()
Misschien iets te maken met warmte? Als je gelopen hebt zijn je spieren warm en soepel en kunnen ze qua rek veel meer hebben. Denk bijv aan een sliert spaghetti. Als je die wil buigen/bewegen direct uit de verpakking breekt het ding, is het warm dan kan het alle kanten opquote:![]()
![]()
Zoiets jaquote:Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien iets te maken met warmte? Als je gelopen hebt zijn je spieren warm en soepel en kunnen ze qua rek veel meer hebben. Denk bijv aan een sliert spaghetti. Als je die wil buigen/bewegen direct uit de verpakking breekt het ding, is het warm dan kan het alle kanten op. Maargoed, als je wel rekt/strekt voordat je iets hebt gedaan en je hebt er baat bij: Gewoon blijven doen.
Het beste is, schijnbaar, om een paar minuutjes te lopen, stretchen, en weer verder te lopen.
Ik stretch nooit en ga er ook niet me beginnen. Het voelt voor mij niet goed of nutvol.
![]()
Ik stretch wel (licht) voor het lopen, dat voelt wel lekker. Na het lopen ook stretchen is ook heerlijk.![]()
Ik heb eerst een paar keer gehad dat ik bij het begin van het lopen zonder te rekken meteen hele stramme kuiten kreeg. Ik denk er baat bij te hebben...quote:Op zondag 13 november 2011 11:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Zoiets ja. Maargoed, als je wel rekt/strekt voordat je iets hebt gedaan en je hebt er baat bij: Gewoon blijven doen.
Het beste is, schijnbaar, om een paar minuutjes te lopen, stretchen, en weer verder te lopen.
Ik stretch nooit en ga er ook niet me beginnen. Het voelt voor mij niet goed of nutvol.
heitieh![]()
Bij mij ook, alleen is het wel handig als mijn lichaam meewerkt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben ook blij dat ik heb doorgezet. Doorzettingsvermogen is een van mijn positieve eigenschappen.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche![]()
Deze week heb ik nu drie keer getraint: dinsdag 'duur'loop van 40 minuten, donderdag training van 30 minuten met versnellingen en zaterdag 30 minuten interval. Merkte wel dat ik iedere keer de vorige training nog 'in de benen' had, nog wat spierpijn enzo. Is dit nou slecht? Of is dit juist de opbouw en gaat dit vanzelf over als ik dit vol blijf houden?Everything which is not impossible, will eventually happen![]()
Goh ik sta alweer op nr 1 in de leaderboard, Terwijl dit mijn vierde rustdag is tegen blessures. Beetje doorrennen iedereen!![]()
![]()
Ik heb wel ergens gelezen dat je bij spierpijn nog beter een dagje langer kunt wachten.. Maar pin me er niet op vastquote:Op zondag 13 november 2011 12:44 schreef Quinazoline het volgende:
Deze week heb ik nu drie keer getraint: dinsdag 'duur'loop van 40 minuten, donderdag training van 30 minuten met versnellingen en zaterdag 30 minuten interval. Merkte wel dat ik iedere keer de vorige training nog 'in de benen' had, nog wat spierpijn enzo. Is dit nou slecht? Of is dit juist de opbouw en gaat dit vanzelf over als ik dit vol blijf houden?![]()
![]()
Net gelopen, les 28 van Evy 2011..en dat betekende, 28 min zonder wandelen.
Is me geluktMaar niet helemaal tevreden over. Het was qua temperatuur ook erg maf! In het zonnetje was het héél warm, maar in de schaduw+wind, héél koud.
Maarrrrrgoed, heb t uitgelopen! 1x stukje moeten wandelen omdat er een hond aan kwam waarvan de eigenaar al riep dat ik beter kon wandelen als ik m'n benen wilde houden![]()
.
En ook 5 minuutjes langer gelopen omdat ik die 5 km perse aan moest tikken.
http://www.endomondo.com/workouts/ouZn9KietPk![]()
Ik ga vanmiddag weer (opnieuw 15-3-15), maar daarmee ga ik je niet van de eerste plek stoten, hoorquote:Op zondag 13 november 2011 12:52 schreef Wiehoe het volgende:
Goh ik sta alweer op nr 1 in de leaderboard, Terwijl dit mijn vierde rustdag is tegen blessures. Beetje doorrennen iedereen!![]()
![]()
Netjes hoor!quote:Op zondag 13 november 2011 12:56 schreef GotC het volgende:
Net gelopen, les 28 van Evy 2011..en dat betekende, 28 min zonder wandelen.
![]()
Goed bezig allemaal. Ik moet helaas nog steeds wachten. Ik merk dat de blessures al minder worden, maar totaal pijnloos is het nog niet. Ik hoop volgend weekend weer te kunnen lopen, en dan rustig aan opbouwen.![]()
Ik heb donderdag voor het laatst gelopen. Maar omdat ik ook squash en fitness doe heb ik minder hardlopen. Kan mijn tijd en energie maar 1x gebruiken
Edit: dat gepraat over bewegen blijft besmettelijk. Vanmiddag maar weer naar de sportschool. Kan daar altijd ook nog even hardlopen.
[ Bericht 22% gewijzigd door xFriendx op 13-11-2011 13:20:10 ]![]()
Zondag is blijkbaar mijn faaldag. Ik word zo afgeleid als het druk is. Ik ga al expres rennen op een plaats waar bijna geen mensen zijn. Maar in het weekend met mooi weer, dan lijkt het wel spitsuur daar.
Fietsers, lopers, wandelaars, mensen met honden, hondjes die op je af komen rennen omdat ze denken dat je komt spelen, mensen met dikke sigaren die voor je lopen en van die grote rookwolken uitblazen zodat je in ademnood komt, bromfietsers met van die smerige uitlaatgassen.
Ik raak er echt helemaal van uit mijn ritme. Ik moest vandaag 8-10-8 en het werd 8-3-5-10.
Dat is in totaal wel hetzelfde aantal minuten, maar niet volgens het schema.
Dinsdag nog maar eens proberen.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat een weertje hier zeg! Heerlijke combinatie van stad, duinen, bos en park, en weer een nieuw duurrecord
Thanks voor alle peptalks
http://www.endomondo.com/workouts/lliqrVaC5XYF means you're fucked![]()
Pff.. nu al zin in mijn loopje van vanavond. Zit al een hele dag een boek te lezen voor school, wat morgen uit moet zijn. Dus ik ben blij als ik er vanavond even uit kan![]()
![]()
Vandaag, na 3 dagen rustpauze weer de 10 kilometer gelopen. Ik heb vannacht niet echt geweldig geslapen en merkte onderweg, wat ik eerder in dit topic had aangemerkt bij iemand anders, maar niet wist wat ermee werd bedoeld: het koude gevoel dat op de longen botst. Wat te doen hiertegen? Doorlopen is mijn devies! Ik kreeg dat koude gevoel bij een kilometer of 8.5. Het is gewoon een kwestie van vaker in de kou lopen, want je moet eraan wennen.
Tijd: 49:30 minuten - http://www.endomondo.com/workouts/hfgmXRZqdmII pwn u!![]()
Ik ook Vincent, zit al de hele dag een soort van af te tellen.
Beetje plaatjes draaien, boekjes lezen en maar wachten.
Zin om vanavond helemaal kapot te gaan![]()
Heb me ook aangemeld voor het FOK! Endomondo team, maar ik vind het irritant om met m`n mobiel in m`n zakken te lopen.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 15:56 schreef Vincent17 het volgende:
Pff.. nu al zin in mijn loopje van vanavond.Wat is de planning?quote:I pwn u!![]()
Voor 10 euro zo'n tasje voor om je arm kopen bij een hardloopwinkelquote:Op zondag 13 november 2011 16:18 schreef Gesloten het volgende:
Heb me ook aangemeld voor het FOK! Endomondo team, maar ik vind het irritant om met m`n mobiel in m`n zakken te lopen.![]()
![]()
![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 13 november 2011 16:15 schreef weasel85 het volgende:
Vandaag, na 3 dagen rustpauze weer de 10 kilometer gelopen. Ik heb vannacht niet echt geweldig geslapen en merkte onderweg, wat ik eerder in dit topic had aangemerkt bij iemand anders, maar niet wist wat ermee werd bedoeld: het koude gevoel dat op de longen botst. Wat te doen hiertegen? Doorlopen is mijn devies! Ik kreeg dat koude gevoel bij een kilometer of 8.5. Het is gewoon een kwestie van vaker in de kou lopen, want je moet eraan wennen.
Tijd: 49:30 minuten - http://www.endomondo.com/workouts/hfgmXRZqdmI
Mja..wennen is t geval bij mij. Ik loop wel door, uiteraard, gezien ik weinig last heb tijdens het lopen, maar zodra ik klaar ben is t alleen maar hoesten en benauwdheid. Ademen is mission impossible
![]()
![]()
Fok! leaderbord?
Ow, wacht. Ik zal me ook eens aanmelden dan. Lijkt me wel leuk om mee te doen. Te vinden via Endomondo?
Pffff... Weer een app er bij naast Nike+GPS en Runkeeper.
quote:Op zondag 13 november 2011 16:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Goed gedaan!
Mja..wennen is t geval bij mij. Ik loop wel door, uiteraard, gezien ik weinig last heb tijdens het lopen, maar zodra ik klaar ben is t alleen maar hoesten en benauwdheid. Ademen is mission impossible
Hoesten na relatieve zware inspanningen die je nog niet bent gewend is normaal. De longblaasjes reageren op de hoeveelheid (koude) lucht dat je inademt en veroorzaken het kriebelgevoel met als gevolg dat je moet hoesten.
Naarmate je vaker en langer loopt zal dit afnemen.I pwn u!![]()
Zo, heerlijk 15-3-15 plus een beetje extra gelopen: 5,85 km in 36m:59s![]()
Precies hetzelfde rondje als afgelopen donderdag, maar nu mèt goed werkende Endomondo, zodat ik in ieder geval kan aantonen dat ik niet heb gejokt![]()
Ik heb gelukkig geen last van de koude lucht, ondanks dat ik door mijn mond adem (krijg ook te weinig lucht binnen via mijn neus). Maar het lijkt me best irritant als je daar wel last van hebt.![]()
Over ademhaling gesproken: wat doen jullie om een loopneus te voorkomen? Vorige week had ik er heel erg last van, waardoor ik mijn ademhaling niet onder controle kreeg en dus niet voluit kon. Vandaag heel hard m'n neus gesnoten voordat ik ging lopen, maar toch niet optimaal. Ik heb ook het gevoel dat mijn benen nog wel kunnen, maar ik te weinig zuurstof heb. Werd zelfs helemaal licht in m'n hoofd toen ik voor een stoplicht moest wachten."I can accept failure. I can not accept not trying."![]()
Otrivin Duo, daarmee ben ik binnen een paar uurtjes van een loopneus verlost. Dat zorgt er ook voor dat ik na nog geen dag geen verstopte neus meer heb.![]()
![]()
Wow het gaat goed met de meeste hier!
Mazaru, pin je niet op die lessen vast, je hebt het maar mooi gedaan dus daar mag je trots op zijn.
Loopneus: ik neem wat tissues mee, dan smeer ik het wel onder mijn neus vandaan
Na 2 week niet te hebben hardgelopen (au enkel/voet) vandaag 11 km in een uur, tevreden!Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
11km in een uur? Respectquote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow het gaat goed met de meeste hier!
Mazaru, pin je niet op die lessen vast, je hebt het maar mooi gedaan dus daar mag je trots op zijn.
Loopneus: ik neem wat tissues mee, dan smeer ik het wel onder mijn neus vandaan
Na 2 week niet te hebben hardgelopen (au enkel/voet) vandaag 11 km in een uur, tevreden!![]()
![]()
Wat ik doe als je het gevoel krijgt dat je neus begint vol te lopen:quote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef Schadenfreude het volgende:
Over ademhaling gesproken: wat doen jullie om een loopneus te voorkomen? Vorige week had ik er heel erg last van, waardoor ik mijn ademhaling niet onder controle kreeg en dus niet voluit kon. Vandaag heel hard m'n neus gesnoten voordat ik ging lopen, maar toch niet optimaal. Ik heb ook het gevoel dat mijn benen nog wel kunnen, maar ik te weinig zuurstof heb. Werd zelfs helemaal licht in m'n hoofd toen ik voor een stoplicht moest wachten.
Gewoon snuiten tijdens het rennen door met je vingers en wegslaan (het klinkt vies), vergeet niet om even door te slikken daarna om het ademgemak te vergroten.I pwn u!![]()
Netjes! Ik begin nog niet aan de 10+ kilometer (ook al zou ik dat kunnen doen). Eerst ervoor zorgen dat ik strakke tijden kan lopen en het gevoel heb dat het lekker gaat. Als daar sprake van is neem ik een sprong van de 10 km naar de 15 km.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Na 2 week niet te hebben hardgelopen (au enkel/voet) vandaag 11 km in een uur, tevreden!
Hoelang loop jij al uniekhoorn?I pwn u!![]()
Oh rot is dat. Wil je graag, hou je vol..... wil je lijf niet. Ben je aan het rekken en strekken?quote:Op zondag 13 november 2011 10:36 schreef scrub_nurse het volgende:
![]()
Hier de hele dag koud, mistig en nattig. Op de fiets heen bijna bevroren, maar al rennend ben ik weer ontdooid.Maar je koelt wel snel af met dit weer, brrr.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
Oh en ik vind de muziek van Evy stom.Rennen zonder muziek vind ik veel fijner, maarja dan heb ik geen idee wat ik doe qua opbouwen. Dus nog even volhouden met die lessen en daarna lekker naar ritselende blaatjes en kabbelend water en mijn eigen gehijg luisteren.
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)![]()
Ik stop morgen lekker om 14:00 uur al met werken. Met een beetje geluk kan ik dan nog met daglicht door de uiterwaarden rennen, om les 20 van Evy te tackelen![]()
Wat hebben jullie trouwens allemaal met zonlicht... Hier de hele dag alleen maar mist
Hier was het de hele dag strakblauwquote:Op zondag 13 november 2011 19:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik stop morgen lekker om 14:00 uur al met werken. Met een beetje geluk kan ik dan nog met daglicht door de uiterwaarden rennen, om les 20 van Evy te tackelen![]()
Wat hebben jullie trouwens allemaal met zonlicht... Hier de hele dag alleen maar mist
Hmpf... Nou ja, hier gisterenquote:
Heb t alleen bij ijle+koude lucht, verder nooitquote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef weasel85 het volgende:
[..]Hoesten na relatieve zware inspanningen die je nog niet bent gewend is normaal. De longblaasjes reageren op de hoeveelheid (koude) lucht dat je inademt en veroorzaken het kriebelgevoel met als gevolg dat je moet hoesten.
Naarmate je vaker en langer loopt zal dit afnemen.. Ben sowieso wat vatbaarder voor longproblemen gezien astmatische allergieën.
Pfoeh, dat is voor mij echt een last resort! Otrivin Duo mag je bij heel veel ziektes niet gebruiken, dus als iemand dit gaat gebruiken..lees eerst de bijsluiter online.quote:Op zondag 13 november 2011 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Otrivin Duo, daarmee ben ik binnen een paar uurtjes van een loopneus verlost. Dat zorgt er ook voor dat ik na nog geen dag geen verstopte neus meer heb.
Ik kreeg dus een extreem droge neus, wat nog vervelender is dan een loopneusNiezen deed gewoon pijn!
Smeerde op een gegeven moment vaseline in m'n neus uit frustratie![]()
![]()
Gaat lang niet altijd zo lekker maar elke keer als ik ren dan wil ik het liefst 5+ km, zelfs dat wil niet altijd lukken.quote:Op zondag 13 november 2011 17:58 schreef weasel85 het volgende:
[..]
Netjes! Ik begin nog niet aan de 10+ kilometer (ook al zou ik dat kunnen doen). Eerst ervoor zorgen dat ik strakke tijden kan lopen en het gevoel heb dat het lekker gaat. Als daar sprake van is neem ik een sprong van de 10 km naar de 15 km.
Hoelang loop jij al uniekhoorn?
Ben in 2008 begonnen met Evy1, daarna nog een paar lessen Evy2. Toen zelf maar al snel had ik totaal geen zin meer.
Heb daarna ruim een jaar niet meer gelopen (wel hometrainen en veel wandelen). Vorig jaar april ofzo had ik ineens weer zin, sindsdien doe ik maar watWel het liefst minimaal 1 x per week.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Top! Veel plezierquote:Op zondag 13 november 2011 19:34 schreef Vincent17 het volgende:
Veel nieuwelingen hier
Ik ga nu les 9 doen. Wish me luck!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Good luck!quote:Op zondag 13 november 2011 19:34 schreef Vincent17 het volgende:
Veel nieuwelingen hier
Ik ga nu les 9 doen. Wish me luck!![]()
Succes!quote:Op zondag 13 november 2011 19:34 schreef Vincent17 het volgende:
Veel nieuwelingen hier
Ik ga nu les 9 doen. Wish me luck!heitieh![]()
Ik heb evy echt voor alles uitgescholden maar toch doorgegaan en gehaald.
Vreemd genoeg gaat mijn laatste les van de 3 in de week toch altijd het slechtst lijkt het.
Had op het laatst echt gewoon ijs in mijn haar zitten![]()
![]()
Eind goed, al goed!quote:Op zondag 13 november 2011 21:17 schreef ICND het volgende:
Ik heb evy echt voor alles uitgescholden maar toch doorgegaan en gehaald.
Vreemd genoeg gaat mijn laatste les van de 3 in de week toch altijd het slechtst lijkt het.
Had op het laatst echt gewoon ijs in mijn haar zitten
Inderdaad, lig nu op de bank kwestie van kiezen te kijken dus heerlijk bijkomen.
Morgen weer zo achterlijk vroeg op![]()
![]()
Uurtje terug les 9 gelopen. Was 1-2-4-4-5. Ging lekker. Laatste 5 minuten was even doorzetten, maar toch gehaald![]()
![]()
Super!quote:Op zondag 13 november 2011 21:31 schreef Vincent17 het volgende:
Uurtje terug les 9 gelopen. Was 1-2-4-4-5. Ging lekker. Laatste 5 minuten was even doorzetten, maar toch gehaaldF means you're fucked![]()
Nice man!quote:Op zondag 13 november 2011 21:31 schreef Vincent17 het volgende:
Uurtje terug les 9 gelopen. Was 1-2-4-4-5. Ging lekker. Laatste 5 minuten was even doorzetten, maar toch gehaald![]()
Gisteren heerlijk hardgelopen en volgens Endomondo 525 kcal verbrand.
Vanmorgen een jarige collega die op Bossche Bollen trakteerde.
Ergens heb ik nu toch het gevoel dat ik gisteren voor niets heb gelopen...![]()
![]()
![]()
En, wie heeft er vanochtend gelopen?
Ik niet, want ik heb gisteren al gelopen. Ik weet overigens niet of ik met dit weer zou lopen, het was vanochtend ijskoud!
Ff crossposten, heb vanochtend in het SPT-topic gepost.![]()
![]()
Vanmiddag ff thermo-shirts halen voor onder de loopshirts..
Twijfel alleen nog over lange of korte mouw... Iemand daar iets zinnigs over?I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik ga vandaag nog even ja , heerlijk juist die kou!quote:Op maandag 14 november 2011 11:18 schreef sylvesterrr het volgende:
En, wie heeft er vanochtend gelopen?
Ik niet, want ik heb gisteren al gelopen. Ik weet overigens niet of ik met dit weer zou lopen, het was vanochtend ijskoud!
Ff crossposten, heb vanochtend in het SPT-topic gepost.![]()
ik ren dan ook gewoon de hele winter door, vorig jaar ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik ben onderweg naar huis en ga dus zo nog even bij daglicht
- edit - en weer terug, 4,89km gerend in les 20en ik ging niet eens zo heel hard kapot!
Alleen wel twee blaren gelopen, op beide voeten éénaan de binnenkant van m'n voet, even kijken of dat niet vaker gaat gebeuren... het is voor het eerst dat ik blaren loop op deze schoenen...
[ Bericht 61% gewijzigd door Guppy op 14-11-2011 16:58:35 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Nog steeds last van de schenen. Gelukkig een vrij drukke week vandaag zodat ik niet zomaar toch kan gaan hardlopen. De drukte van de week bevordert de hardlooprust in ieder geval.![]()
Vond het altijd heel fijn. Met mist zie je amper waar je bent en kan je ook niet denken 'hoe ver is het nou nog?'. Lekker lopen en opeens ben je er weerquote:Op maandag 14 november 2011 17:45 schreef computergirl het volgende:
ik kreeg bij lopen in de mist altijd last van mijn longen (hoesten etc)![]()
![]()
Ik twijfel een beetje. Ik wil morgenochtend weer gaan lopen, maar weet niet of het verstandig is nu les 22 te gaan lopen na een week niks gedaan te hebben. Zou ik nu als soort van opwarmertje weer even les 15 ofzo gaan lopen? En dan donderdag weer verder met les 22."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Hmmm...voel toch een pijntje in mijn knieën, kan niet precies defileren of het nou spierpijn is of een overbelaste knie. Maar is zien hoe het morgen voelt.![]()
Morgenavond word ik weer geclaimed door collega's. Moet ik morgenochtend lopen. Volgens mij is het verrekte koud![]()
![]()
Hoe vroeg ga je lopen dan?quote:Op maandag 14 november 2011 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Morgenavond word ik weer geclaimed door collega's. Moet ik morgenochtend lopen. Volgens mij is het verrekte koudF means you're fucked![]()
Precies, haal je mankini maar alvast uit de kastquote:Op maandag 14 november 2011 20:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... tropische temperaturen
Bij een tight trek ik écht de grens!quote:Op maandag 14 november 2011 20:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Precies, haal je mankini maar alvast uit de kast![]()
Een mankini is gewoon een soort tightquote:Op maandag 14 november 2011 20:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Bij een tight trek ik écht de grens!
Ik wilde eigenlijk gaan hardlopen, maar heb al anderhalf uur gewandeld naar huis moeten lopen dus vind het wel welletjesWhat about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Wat gaan we nou krijgen? Smoesjes?quote:Op maandag 14 november 2011 20:34 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik wilde eigenlijk gaan hardlopen, maar heb al anderhalf uur gewandeld naar huis moeten lopen dus vind het wel welletjesF means you're fucked![]()
Vanochtend was het me iets te koud (1 graad volgens de thermometer hier), maar vanmiddag was het met 8 graden en een ondergaand zonnetje goed te doen.
''Going mental on the Wabbu''![]()
Haha nou ja, ik was nu pas om 19.15 thuis en had echt zo'n honger dat ik tegen een hongerklop aanzat. dus ben snel gaan koken en heb zo zitten bunkeren dat het nog steeds niet gezakt is. Dus dat samen met het feit dat ik anderhalf uur heb gelopen maakt dat ik nu van mezelf thuis mag blijven. (oh en het feit dat ik vannacht maar 2 uurtjes geslapen heb)quote:What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Dat zeg ikquote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nou ja, ik was nu pas om 19.15 thuis en had echt zo'n honger dat ik tegen een hongerklop aanzat. dus ben snel gaan koken en heb zo zitten bunkeren dat het nog steeds niet gezakt is. Dus dat samen met het feit dat ik anderhalf uur heb gelopen maakt dat ik nu van mezelf thuis mag blijven. (oh en het feit dat ik vannacht maar 2 uurtjes geslapen heb)
Dan ga je toch over een uur of anderhalf alsnog lopen?quote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha nou ja, ik was nu pas om 19.15 thuis en had echt zo'n honger dat ik tegen een hongerklop aanzat. dus ben snel gaan koken en heb zo zitten bunkeren dat het nog steeds niet gezakt is. Dus dat samen met het feit dat ik anderhalf uur heb gelopen maakt dat ik nu van mezelf thuis mag blijven. (oh en het feit dat ik vannacht maar 2 uurtjes geslapen heb)![]()
![]()
Laat die mannen maar lullen hoor!"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
Nee over een uur lig ik heerlijk onder de wol, kan mn ogen nu al nauwelijks open houden. En mag morgen weer heerlijk 15 uur achter elkaar werken dus met mijn kcal verbranding komt het wel goed geloof ik!What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?![]()
Topquote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Joooo-pi het volgende:
5 km in 33:15. Aan een stuk gelopen.
Pics or it didn't happen (hebben wij dames ook wat leuks om naar te kijken...)quote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Een mankini is gewoon een soort tightIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Aan tights doe ik nietquote:Op maandag 14 november 2011 21:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen (hebben wij dames ook wat leuks om naar te kijken...)
Ja, ging goed.quote:
Maar ik houd het voorlopig nog even bij 5km, want ik moet daar nog behoorlijk mijn best voor doen.heitieh![]()
Geeft nix toch? De rest komt straks vanzelfquote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, ging goed.
Maar ik houd het voorlopig nog even bij 5km, want ik moet daar nog behoorlijk mijn best voor doen.
Nou, ongeacht wat erin zit, ik word er niet warm of koud van.quote:Op maandag 14 november 2011 21:02 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen (hebben wij dames ook wat leuks om naar te kijken...)
![]()
Purrrr, hello Borat!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, dan is de mannenstring nog geil vergeleken de mankini."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
inderdaad, al zou ik homo zijn zou ik er nog niet opgewonden van worden denk ik...quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Wolken het volgende:
Nee, dan is de mannenstring nog geil vergeleken de mankini.
Maar zo te zien vind Slacker het wel wat..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik niet... Ik word er koud van, ijskoud
Heeft er nou werkelijk nog niemand "zal ik je even opwarmen?" geroepen??quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik niet... Ik word er koud van, ijskoud![]()
Geloof me, al gooi je jezelf nu in een bad met kokend water is het nog niet genoeg om te ontdooien na het zien van een mankini....."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"![]()
What the....quote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ongeacht wat erin zit, ik word er niet warm of koud van.
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Proest,quote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, ongeacht wat erin zit, ik word er niet warm of koud van.
![]()
[ afbeelding ]#35.![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 21:32 schreef Wolken het volgende:
Geloof me, al gooi je jezelf nu in een bad met kokend water is het nog niet genoeg om te ontdooien na het zien van een mankini.....I rest my case
Ik zou heel hard de slappe lach krijgen als ik zoiets in het wild zou zien, volgens mij
Goedemorgen
M'n plan is om vanavond te gaan lopen..maar m'n rechterknie is echt enorm aan het opspelen. Ik kijk effe aan of t straks over gaat, maar anders nog een dagje rust
.
![]()
Swets is nu aan het rennen... k-k-k-koud...![]()
Ik wacht nog een uurtje, eerst de kinderen naar school brengen
Brrrrrespect hoor!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bikkelquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:35 schreef E.T. het volgende:
Swets is nu aan het rennen... k-k-k-koud...![]()
Ik wacht nog een uurtje, eerst de kinderen naar school brengen
Ik ga ook over een klein uurtjeF means you're fucked![]()
ik hoop komende zondag weer te gaan..zit nu al ruim 2 weken op de bank met een irriterende bilspier....bijna over maar geef het nog even extra rust om opnieuw problemen te voorkomenquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Bikkel
Ik ga ook over een klein uurtje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lijkt me geen kwaad kunnen. Succes zondagquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoop komende zondag weer te gaan..zit nu al ruim 2 weken op de bank met een irriterende bilspier....bijna over maar geef het nog even extra rust om opnieuw problemen te voorkomen
Nare dingen zijn dat ja...succes met wachten tot zondagquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik hoop komende zondag weer te gaan..zit nu al ruim 2 weken op de bank met een irriterende bilspier....bijna over maar geef het nog even extra rust om opnieuw problemen te voorkomen
Vanochtend om 6.55u naar buiten gegaan om te lopen (25 minuten later dan gehoopt, maar goed...). Het was koud, maar ik heb les 11 toch volledig uitgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/28746383?ref=nf![]()
We moeten maar alvast aan de kou wennen, want we gaan natuurlijk gewoon de hele winter doorquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:47 schreef sylvesterrr het volgende:
Vanochtend om 6.55u naar buiten gegaan om te lopen (25 minuten later dan gehoopt, maar goed...). Het was koud, maar ik heb les 11 toch volledig uitgelopen.
http://www.endomondo.com/workouts/28746383?ref=nf
gaat lukken hoor, heb alleen mijn eerste HM in 15 jaar moeten laten schieten maar ja,....quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:38 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Lijkt me geen kwaad kunnen. Succes zondag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kon na afloop m'n huissleutel bijna niet uit m'n broekzak pakken, niet normaal.De rest van m'n lichaam was vrij warm (zelfs m'n hoofd!), maar m'n handen...
![]()
Dat is zuur, maar wel voor een goed doel, moet je maar denkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat lukken hoor, heb alleen mijn eerste HM in 15 jaar moeten laten schieten maar ja,....
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/28747968
5km in 26:07!!
P.R.!![]()
Jij maakt best serieuze stappen geloof ikquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
http://www.endomondo.com/workouts/28747968
5km in 26:07!!
P.R.!
Nou ik ben echt verbaasd over hoe snel ik liep vanmorgen. Ik dacht namelijk in een rustig tempo weg te gaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Jij maakt best serieuze stappen geloof ikToen Eva van Endomondo mijn kilometer tijden opriep was ik bij elke kilometer weer verbaasd
![]()
![]()
In het kader van opbouw na blessure, donderdag toch nog maar een paar lessen terug. Kleinere stukjes en vaker lopen. Donderdag les 10 ofzo maar lopen..
Al was vandaag m'n hoofd ook niet echt rustig... Ik had een vrij strak schema vanmorgen... 8.30 begint school, dus 8.40 thuis.. Tight en shirt aan, rennen, gauw douchen en uiterlijk 9.40 weer bij school zijn want middelste moet naar logopedie.
Op zich zou ik nu best koffie lusten wel...I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb m er ook weer op zitten. Ik had er totaal geen gevoel bij, maar dit is m geworden voor vandaag:
http://www.endomondo.com/workouts/kPKTOd3yE1M
Voor mijn doen best ok!F means you're fucked![]()
Hee, mn edit-knopje is weg...netzoals mn quote-knopje enzo
Anyways, ik heb in november al 51,2 km hardgelopen
Zo, les 23 zit er op. Op 2 minuutjes na, maar er waren omstandigheden die me dwongen wat sneller terug te lopen.
Begon met ijshanden, maar dat werd later ook beter.
En wat ik het prettigst vind? Ik had het vanmorgen stervenskoud hier op mijn werk, maar na het lopen ben ik heerlijk door en door warm.De doorbloeding is weer wakker geschud.
***![]()
ik heb het juist, sinds het lopen vanmorgen, onwijs koud
Had na het lopen nauwelijks tijd, dus ff snel onder de douche door gerend en daarna meteen op de fiets om met middelste naar logopedie te gaan... Tijdens dat fietsritje heb ik het onwijs koud gekregen en daar ben ik nog steeds niet van opgewarmd
Ik heb voor de tweede keer sinds 2,5 week blessure en ziekte weer gelopen, maar mijn hemel, wat gaat het snel minderIk hoef nog net niet overnieuw te beginnen, maar het scheelt niet veel
![]()
![]()
Het is ook echt wel flink koud buiten ET! Of althans, gezien de zachte weken hiervoor...
Gao, vergis je niet hoeveel energie ziek zijn kost! Dan gaat het idd rap achteruit met je conditie.
Maar ik heb altijd geleerd dat spieren geheugen hebben en dat weer terug op niveau komen sneller gaat dan de oorspronkelijke opbouw.
***![]()
Vraagje aan de endomondo gebruikers hier.
Heb het net geinstalleerd omdat ik ook bij jullie clubje wil horen, maar kan je daar ook zelf van die interval trainingen installeren?
Of moet ik dan zowel Runkeeper als Endomondo aanzetten?***![]()
Bij Endomondo kan je geen interval instellenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Heb het net geinstalleerd omdat ik ook bij jullie clubje wil horen, maar kan je daar ook zelf van die interval trainingen installeren?
Of moet ik dan zowel Runkeeper als Endomondo aanzetten?![]()
![]()
Hallo, allen. Ik ben net begonnen met hardlopen maar dat valt nog niet echt mee. Ik ben MTBer maar ik vind het door rijwind het nu te koud worden, vandaar dat ik ga lopen. Normaal fiets ik ongeveer anderhalf uur, maar lopen doe ik nooit. Het zal dus vooral wennen worden qua spier belasting, knieen etc.
Ik train met Evy. De eerste keer ging soepel, maar qua conditie totaal geen uitdaging. Ik bedacht toen dat ik wel verder kon met les 3. Dus ik vrolijk hardlopen, maar halverwege kreeg ik enorme spierpijn in mijn kuiten en pijn in mijn scheenbenen. Vooral dat laatste voelde beroerd. Ik heb de les uiteindelijk niet afgemaakt.
Nu kan dat aan verschillende dingen liggen, verkeerde schoenen, looptechniek of te snel lopen. Dat laatste was sowieso het geval want ik loop ongeveer 15 km/u. Gister heb ik nog eens hardgelopen maar dan voor mijn gevoel langzaam gelopen, ongeveer 10.
Hebben meer mensen hier last van die beginnen met lopen? Ik heb net redelijke schoenen (Asics) aangeschaft dus ik zou ervan balen als het daar aan ligt. Misschien loop ik ook teveel op mijn voorvoet, ik vind het niet relaxed om op mijn hakken te landen. Ik heb in mijn linkerknie een halve kruisband en als je meer voorop je voet loopt dan krijgt je knie het minder te verduren.![]()
Je conditie is in veel gevallen ook niet het probleem, maar de klappen die je gewrichten en pezen krijgen wel. Dat is je lichaam gewoon nog niet gewend.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:57 schreef the85mc het volgende:
Hallo, allen. Ik ben net begonnen met hardlopen maar dat valt nog niet echt mee. Ik ben MTBer maar ik vind het door rijwind het nu te koud worden, vandaar dat ik ga lopen. Normaal fiets ik ongeveer anderhalf uur, maar lopen doe ik nooit. Het zal dus vooral wennen worden qua spier belasting, knieen etc.
Ik train met Evy. De eerste keer ging soepel, maar qua conditie totaal geen uitdaging. Ik bedacht toen dat ik wel verder kon met les 3. Dus ik vrolijk hardlopen, maar halverwege kreeg ik enorme spierpijn in mijn kuiten en pijn in mijn scheenbenen. Vooral dat laatste voelde beroerd. Ik heb de les uiteindelijk niet afgemaakt.
Nu kan dat aan verschillende dingen liggen, verkeerde schoenen, looptechniek of te snel lopen. Dat laatste was sowieso het geval want ik loop ongeveer 15 km/u. Gister heb ik nog eens hardgelopen maar dan voor mijn gevoel langzaam gelopen, ongeveer 10.
Hebben meer mensen hier last van die beginnen met lopen? Ik heb net redelijke schoenen (Asics) aangeschaft dus ik zou ervan balen als het daar aan ligt. Misschien loop ik ook teveel op mijn voorvoet, ik vind het niet relaxed om op mijn hakken te landen. Ik heb in mijn linkerknie een halve kruisband en als je meer voorop je voet loopt dan krijgt je knie het minder te verduren.
Ondanks dat je het conditioneel prima aan kan: Toch rustig aan beginnen, anders zit je zo met langdurige blessures.
15km/h lijkt me ook wat snel voor een beginnend hardloper. De meesten hier tikken de 10km/h nog niet aan.
Rustig opbouwen, dan zul je veel plezier aan het hardlopen beleven![]()
![]()
Pfoeh, uit het niks met 15km/u beginnen met hardlopen.. Dan zouden m'n schenen breken denk ik:P
En heb de mensen die zich bij het Fok!team hadden aangemeld geaccepteerdWelkom!
![]()
Zojuist maar even het laatste stuk (20 minuutjes) richting huis gelopen om te kijken hoe mijn knie het vond nadat ik gisteren wat vreemde pijn voelde.
Ging opzich wel redelijk dus denk dat lopen vanavond wel moet lukken, anders merk ik het snel genoeg en houd ik de rest van de week wel rust.
Heb alleen ook nog is vandaag een nieuwe project start waarbij ik a.s. donderdag al de eerste draft van het project initiation plan moet inleveren. Deadlines...kill me please
Naast hardlopen ook nog is hardwerken.![]()
Je kunt ook gewoon RunKeeper blijven gebruiken en dan de runs bij RunKeeper exporteren naar GPX-formaat. Die kan je dan weer handmatig toevoegen aan Endomondo.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef Brighteyes het volgende:
Of moet ik dan zowel Runkeeper als Endomondo aanzetten?
Het exporteren van een run is vrij makkelijk, je bekijkt je run en klikt rechtsonder het pace/altitude-balkje op Advanced Options. En dan op Export GPX.
Ik loop zelf met de Nike+ GPS-app, exporteer die data naar RunKeeper en sinds een paar dagen ook naar Endomondo. Werkt prima.
Thanks!quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:26 schreef GotC het volgende:
Pfoeh, uit het niks met 15km/u beginnen met hardlopen.. Dan zouden m'n schenen breken denk ik:P
En heb de mensen die zich bij het Fok!team hadden aangemeld geaccepteerdWelkom!
Wel leuk om indirect met wat meer mensen te lopen. Mijn vaste loopmaatjes zijn alweer maanden gestopt en alleen met mijzelf vergelijken is toch minder leuk.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fallen op 15-11-2011 19:26:45 ]He didn't set up the rhyme with meaningless words.
Nog steeds scheenpijn. En ik denk niet dat dit aankomend weekend al over is. Misschien aankomend weekend dan maar wat anders doen. Zwemmen ofzo.![]()
En ik lig weer op de bank, net onder de douche vandaan na het lopen.
Was veel beter als eergisteren, knie speelde de eerste paar minuten een beetje op maar daarna geen last meer van gehad. Les ook goed volgehouden, alleen laatste loop/wandel stukje was even doorbijten.
En heerlijk dat er geen mist was scheelde volgens mij ook een hoop.![]()
Gelukkig ging het beter nu ICND
Ik heb het gevoel verkouden te gaan worden. Maar ik ga er nog niet aan toegeven
Vitamine C bomb! http://www.vitaminstore.n(...)minHealth-vitaminen/ (enige nadeel is als je dat een paar dagen achter elkaar inneemt dat je mensen gaat vergassen......)quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb het gevoel verkouden te gaan worden. Maar ik ga er nog niet aan toegevenIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Warme douche en uit voorzorg alvast zoveel mogelijk opletten dat je (ook binnenshuis) genoeg warme kleding aan hebt? Als ik iets op voel komen ga ik meestal gewoon ook binnenshuis mijn shawl dragen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb het gevoel verkouden te gaan worden. Maar ik ga er nog niet aan toegeven![]()
Coltrui, muts en sjaal aanthee met honing en strepsils. Should do the trick. Ik wil wel rennen vanavond!
Ik wil ook rennen, maar ik wacht nog even met die ontsteking in mijn onderbeen links, daarna ook niet te hard lopen. Begin wel op 9km/u ofzo.
Gaat goed hier met de meesten zo te zien, hoe bevalt het lopen in dit weer, lijkt mij heerlijk!dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.![]()
Afgezien van koude handen is het heerlijk lopen (na 3-4 minuten lopen).quote:Op woensdag 16 november 2011 09:08 schreef T_Fuff het volgende:
Gaat goed hier met de meesten zo te zien, hoe bevalt het lopen in dit weer, lijkt mij heerlijk!![]()
+1.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:10 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Afgezien van koude handen is het heerlijk lopen (na 3-4 minuten lopen).
Heb ook evy gedaan de afgelopen weken. Nu 3x de 5km gelopen op eigen muziek met endomondo.. Er zit progressie in. Eerste keer in de 35min, daarna in de 34 min (toen ik bij 4km blessure kreeg maar toch doorgerend, met een avond en dagje pijn in m'n pees als gevolg, weekje rust gehouden). en gisteren weer gegaan, in de 32min. Hopelijk binnenkort onder de 30min.![]()
Heb je mazzel. Ik kreeg pas NA het lopen van mijn 2e 5KM pijn en kon vervolgens 2 weken niets anders dan strompelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:39 schreef Unknown18 het volgende:
(toen ik bij 4km blessure kreeg maar toch doorgerend, met een avond en dagje pijn in m'n pees als gevolg, weekje rust gehouden).
Niet te hard van stapel lopen en doe er eventueel op de dagen dat je niet loopt wat oefeningen bij om je bovenbeen spieren te trainen.![]()
Ik moest vanochtend met moeite de trap af
Is nu gelukkig al afgenomen maar tering wat waren mijn knieën stijf zeg.![]()
Wat dat betreft prijs ik mijzelf altijd gelukkig. Wel eens een beetje stijfjes maar nooit problemen met hevige spierpijn. De trap af/op is geen probleem en in huis strompelen is er ook nooit bij.
Misschien moet ik mijzelf harder pushen tijdens de trainingen...
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: